Parašė Horn
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Saltoniškių trikampis arba „Žvėryno žiedas“
Collapse
X
-
kažkas konkrečiau?
p.s. greičiausiai, tas liestų ir parkingą prie Danske tada
Komentuoti:
-
Beje teko girdėti, jog ilgalaikėje perspektyvoje šių parkingų prie Teltonikos pastato ir Hanner "pieštuko" turėtų nelikti (apie ką čia buvo aršiai diskutuojama).
Komentuoti:
-
Atnaujintas Saltoniškių g. 14 (ABB) rekonstrukcijos vizualas. Vyksta konkursavimas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Akimirką pagalvojau, kad atrodytų visai Vakarietiškas rajonas jei ne tas sovietmečio paveldas. Ir tik paskui susivokiau, kad ten Avulio šedevraiParašė ttttt Rodyti pranešimą
O aš kreivai papaišydamas per 15 minučių galiu sugalvoti tai:

Tai kažkam reiktų susimąstyt apie savo beprasmiškumą. Spoiler alert: ne man.

Paskutinis taisė GNU; 2020.01.25, 01:15.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Čia gal visai kokių vijoklinių augalų paleidimas įdomiai išeitų?.. Jais būtų galima sukurti tokius vos ne žaliuosius koridorius.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
MadeInVilnius straipsnis apie S7-3 ir siek tiek foto sudeta:
https://madeinvilnius.lt/verslas/nekilnojamas-turtas/danske-bank-darbuotojai-nebetelpa-atidaromas-dar-vienas-didziulis-verslo-centras-nuotraukos/
Asmeniskai truksta zalumos. Nors maketuose matosi, kad atsiras dar kazkokiu mazu medeliu, bet laaaaabai daug betono :/
Paskutinis taisė mr_miegas; 2020.01.20, 11:12.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Būtų puiki erdvė, kur smagu ateit, dabar liks šlykšti parkovkė, kurią norėsis kuo greičiau praeit. Ir esmė ta, kad Miestui kainuotų 0 taip padaryt - užtektų įpareigot vystytoją.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
O aš kreivai papaišydamas per 15 minučių galiu sugalvoti tai:

- 14 patinka
Komentuoti:
-
Tai tame ir esmė, kad čia yra privatus projektas, o parkingas yra už privataus projekto sklypo ribų. Vystytojas negali tiesiog šiaip sau paimt ir nuspręsti ką ten statyt. Viskas 100% suderinta su VMS. Netgi tuo atveju, jeigu esamas parkingas nebus atnaujintas ir vystytojas nusprendė tiesiog palikti toje vietoje 15 metų senumo asfaltą ir šaligatvius (kuo aš labai abejoju), VMS turėjo susitarti su vystytoju sutvarkyt aplinkinę teritoriją, kaip tai yra daroma su visais kitais projektais. VMS neturi tvarkyti šitą teritoriją už savo lėšas, užtektų tiesiog susitarti su vystytoju, bet jie yra neveiksnūs padaryti net tokią smulkmeną...Parašė Horn Rodyti pranešimą
Tai kad aptariamu atveju VMS čia nieko nedarė, t.y. čia privatus projektas. O kalbant apie papaišymus, tai VMS tą moka lygiai taip pat sėkmingai kaip ir jūs. Ant popieriaus arti 16.000.000 skverų pripaišyta Vilniuje. Bet nuo piešinukų kažin ar kažkam maloniau gyventi. Tvarkosi aišku Neries pakrantės ar Balto tilto teritorija, bet kaip ir jums man taip pat norisi daugiau. Tik man prioritetų sąraše ši erdvė prie minimo projekto būtų pakankamai žemai sąraše.
Taip pat prieš naikinant parkingą bent jau turėtų sutvarkyti dviračius nuo Šeškinės ir Narbuto kalno (kas numatyta 2020-2021 m.). Toliau atnaujinamas VT, atsirasti A juosta Narbuto g.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai kad aptariamu atveju VMS čia nieko nedarė, t.y. čia privatus projektas. O kalbant apie papaišymus, tai VMS tą moka lygiai taip pat sėkmingai kaip ir jūs. Ant popieriaus arti 16.000.000 skverų pripaišyta Vilniuje. Bet nuo piešinukų kažin ar kažkam maloniau gyventi. Tvarkosi aišku Neries pakrantės ar Balto tilto teritorija, bet kaip ir jums man taip pat norisi daugiau. Tik man prioritetų sąraše ši erdvė prie minimo projekto būtų pakankamai žemai sąraše.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Sorry, bet jeigu VMS imbicilai per visur skelbia, kad kovoja su parkingais ir parkingų tarp pastatų ir gatvių Vilniuje nebebus, o realybėje savo žemėje per pusę metų nesugalvoja nieko geresnio nei tai:
O aš kreivai papaišydamas per 15 minučių galiu sugalvoti tai:
Tai kažkam reiktų susimąstyt apie savo beprasmiškumą. Spoiler alert: ne man.
Taip pat prieš naikinant parkingą bent jau turėtų sutvarkyti dviračius nuo Šeškinės ir Narbuto kalno (kas numatyta 2020-2021 m.). Toliau atnaujinamas VT, atsirasti A juosta Narbuto g.
Komentuoti:
-
Vėlgi čia nėra sklypo vadinasi žemė valstybinė, vadinasi administruoja Nacionalinė Žemės Tarnyba. Kaip ir pagal kokias sutartis jinai leidžia tuos sklypus užasfaltuoti parkingais nieks nežino. Gal jūs žinote kur surasti tokią informaciją? Saltoniškėse labai daug tokių atvejų yra, nes čia sklypai visai padrikai suformuoti. Netoliese esantis pigu.lt parkingas net su šlagbaumu niekam nepriklausantis. Prie "Žvėryno vakarai" naujo daugiabučio buvo plyšys valstybinės žemės - prieš mėnesį irgi išasfaltavo nauju parkingu vietoj buvusios pievos. Kaip su tuom kovoti man absoliučiai neaišku.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Sorry, bet jeigu VMS imbicilai per visur skelbia, kad kovoja su parkingais ir parkingų tarp pastatų ir gatvių Vilniuje nebebus, o realybėje savo žemėje per pusę metų nesugalvoja nieko geresnio nei tai:
Komentuoti:
-
Jūs ponas nuvertinate VMS klerkų meilę pinigams, ką užsakovui reikės sugalvoti tą jie ir sugalvos, o visokie lozungai tėra tik lozungai.Parašė ttttt Rodyti pranešimąnesugalvoja nieko geresnio
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sorry, bet jeigu VMS imbicilai per visur skelbia, kad kovoja su parkingais ir parkingų tarp pastatų ir gatvių Vilniuje nebebus, o realybėje savo žemėje per pusę metų nesugalvoja nieko geresnio nei tai:Parašė Horn Rodyti pranešimą
O ką šiuo konkrečiu atveju gali VMS padaryti? Kiek pamenu pastatas pritrauktas prie sklypo ribos. Jeigu siūlote tiesiog suformuoti sklypą ir vietoje parkingo padaryti žalią zoną, tai yra n+k jau pripaišytų tokių zonų/skverų, kurias reiktų įgyvendinti (kad ir Šv.Onos bažnyčios skveras ar prie MO muziejaus, kur automobilistų zonos virstų pėsčiųjų zonomis). Tas pats tiltas per Nerį dviratininkams tikrai svarbiau, nei naikinti tokius parkingus. Už 20 metų galbūt galima bus ir šią vietą dailinti.

O aš kreivai papaišydamas per 15 minučių galiu sugalvoti tai:

Tai kažkam reiktų susimąstyt apie savo beprasmiškumą. Spoiler alert: ne man.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
O ką šiuo konkrečiu atveju gali VMS padaryti? Kiek pamenu pastatas pritrauktas prie sklypo ribos. Jeigu siūlote tiesiog suformuoti sklypą ir vietoje parkingo padaryti žalią zoną, tai yra n+k jau pripaišytų tokių zonų/skverų, kurias reiktų įgyvendinti (kad ir Šv.Onos bažnyčios skveras ar prie MO muziejaus, kur automobilistų zonos virstų pėsčiųjų zonomis). Tas pats tiltas per Nerį dviratininkams tikrai svarbiau, nei naikinti tokius parkingus. Už 20 metų galbūt galima bus ir šią vietą dailinti.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Taip, gauna, bet pati VMS reguliariai ir aiškiai pasasisako kieno pusėje jie yra. "Stovėjimo aikštelės tarp pastatų ir gatvių Vilniuje nebus toleruojamos ir su jomis bus kovojama" - tai sakė ir Šimašius, ir Pakalnis, ir Poderskis, ir kiti. Gaila, kad tai tik melas facebookiečiams ir Delfi. Kovojama su parkingais lygiai tiek pat, kiek su svečių namais, "kurių Vilniuje niekada daugiau nebus pastatyta".
Komentuoti:
-
Taip, gauna, bet pati VMS reguliariai ir aiškiai pasasisako kieno pusėje jie yra. "Stovėjimo aikštelės tarp pastatų ir gatvių Vilniuje nebus toleruojamos ir su jomis bus kovojama" - tai sakė ir Šimašius, ir Pakalnis, ir Poderskis, ir kiti. Gaila, kad tai tik melas facebookiečiams ir Delfi. Kovojama su parkingais lygiai tiek pat, kiek su svečių namais, "kurių Vilniuje niekada daugiau nebus pastatyta".Parašė Horn Rodyti pranešimą
VMS gauna nemažai priešingų skundų dėl parkavimo, ypač dabar išsiplėtus zonoms.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
tos aikštelės patenka į Narbuto g. raudonąsias linijas. Ten palikta vietos platinti gatvę, jei darys viaduką per žiedą.Parašė Dovydas Rodyti pranešimąTie parkingai yra „niekieno“ žemėje, nesuformuoti sklypai, bent jau regia.lt nieko nerodo ten. Savivaldybė turėtų duoti Žemės tarnybai užsakymą suformuoti tuos sklypus, o tuomet su sklypais jau būtų galima kažką daryti. Žodžiu, dar laukia labai ilgas kelias iki tos parkavimo aikštelės naudingesnio panaudojmo. Nemanau, kad tai savivaldybei būtų didelis prioritetas.
Komentuoti:
-
Aš vadovaujuosi, jog mano kliento problemos yra ir mano problemos, o padėjus jas išspręsti aš ir galiu iš to uždirbti. Su savivalda gal kiek kitaip, bet kiekvienas vilnietis ar įmonė taip pat yra jų klientas ir nemanau jog galima sakyti ne VMS bėdos. Tiek vadovams, tiek darbuotojams reikia paaiškinti kodėl daromi tokie pokyčiai ir kas laukia jų ateityje. Naudoti labai jau agresyvią buldozerio strategiją yra rizikinga.Parašė Zygis Rodyti pranešimą
Dideliu imoniu vadovai turi parkingus, o savo bezdzionems gali ir patys parkovkes nuomot. Ne VMS bedos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dideliu imoniu vadovai turi parkingus, o savo bezdzionems gali ir patys parkovkes nuomot. Ne VMS bedos.Parašė Horn Rodyti pranešimą
VMS gauna nemažai priešingų skundų dėl parkavimo, ypač dabar išsiplėtus zonoms. Pvz aplink Vilniaus vartai teritoriją, kur dabar zona tapo Mėlyna ir negalima nusipirkti leidimo statyti auto, o paeiti 15 minučių daugumai baisu. Ir tokius raštus rašo labai didelių įmonių vadovai, kuriems reikia skirti dėmesio. Aš taip pat norėčiau minimo parkingo panaikinimo, bet tai būtų per kardinali priemonė šiai akimirkai.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: