Parašė MedinisStrazdas
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai būtent tą ir reikia padaryti, lygiai taip pat kaip daroma automobiliams (su kalneliais, susiaurinimais etc.) - padaryti nepatogias sąlygas važiavimui greitai, bet pakenčiamas važiavimui lėtai. Ir manau užtektų kokių 5 m iki to susikirtimo iš abiejų pusių.Post in English - fight censorship!
- 3 patinka
 
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tokiu atveju tiesiog bus gatvė kertama už 5 m.Parašė index Rodyti pranešimą
Tai būtent tą ir reikia padaryti, lygiai taip pat kaip daroma automobiliams (su kalneliais, susiaurinimais etc.) - padaryti nepatogias sąlygas važiavimui greitai, bet pakenčiamas važiavimui lėtai. Ir manau užtektų kokių 5 m iki to susikirtimo iš abiejų pusių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prie ko čia gatvės kirtimas? Svarbu, kad paspirtukininkai su dviratininkais sulėtintų ten kur jų kelias kertasi su pėsčiaisiais.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tokiu atveju tiesiog bus gatvė kertama už 5 m.Post in English - fight censorship!
- 4 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kaip tik tą ir turėjau omeny. Kalbos apie visokius dviračio tako pravažiavimus po tiltų manau netinka. Visu pirma tai būtu labai brangus sprendimas, antra neišsprendžia posūkių tarp baltojo tilto dvirtakio ir upės gatvės dvirtakio.Parašė index Rodyti pranešimą
Tai būtent tą ir reikia padaryti, lygiai taip pat kaip daroma automobiliams (su kalneliais, susiaurinimais etc.) - padaryti nepatogias sąlygas važiavimui greitai, bet pakenčiamas važiavimui lėtai. Ir manau užtektų kokių 5 m iki to susikirtimo iš abiejų pusių.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jų kelias kirsis betkokiu atveju važiuojant per gatvę, tik dabar tai bus už 5 metrų į šoną kur nėra nelygios dangos. Nebent visą gatvės pakraštį padengti tokia danga.Parašė index Rodyti pranešimą
Prie ko čia gatvės kirtimas? Svarbu, kad paspirtukininkai su dviratininkais sulėtintų ten kur jų kelias kertasi su pėsčiaisiais.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai gatvę visi kirs perėjoje, bet kokiu atveju ir joje pėstieji su dviratininkais juda ta pačia kryptimi, todėl didelės problemos nėra.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai jų kelias kirsis betkokiu atveju važiuojant per gatvę, tik dabar tai bus už 5 metrų į šoną kur nėra nelygios dangos. Nebent visą gatvės pakraštį padengti tokia danga.
Bėda yra dviračių takas einantis lygiagrečiai gatvę ir skersai kertantis pėsčiųjų taką. Yodėl ir reikia sulėtinti gatvei lygiagretų dviračių ir paspirtukų eismą toje vietoje.Post in English - fight censorship!
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai gal iškarto darom per dviračių taką pęsčiųjų perėją?Parašė index Rodyti pranešimą
Tai gatvę visi kirs perėjoje, bet kokiu atveju ir joje pėstieji su dviratininkais juda ta pačia kryptimi, todėl didelės problemos nėra.
Bėda yra dviračių takas einantis lygiagrečiai gatvę ir skersai kertantis pėsčiųjų taką. Yodėl ir reikia sulėtinti gatvei lygiagretų dviračių ir paspirtukų eismą toje vietoje.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bėda, kad taip atsirastų tik vizualus parodymas praleisti pėsčiuosius, kai kelio nelygumas visus priverstų sulėtinti.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai gal iškarto darom per dviračių taką pęsčiųjų perėją?Post in English - fight censorship!
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pasakymai kardinaliai skiriasi:
suParašė ttttt Rodyti pranešimąBus panaikinta perėja.
Dar pasirodo patikslinti PP atsirado... Puiku. Iškart, tai sunku susirankiot kas ir kaip prieš kvaršinant visuomenę eilinį kartą. Pažiūrėsiu, kaip nesikirs pačių VMS nuostatai dėl darnaus judumo, kai D kat. gatvėje miesto centre naikins perėją, kai va tranzitinis Konstitucijos pr. visai šalia.Parašė ttttt Rodyti pranešimąSiūloma <...> panaikinti arba padaryti reguliuojama.
Na, automobiliai turi skirtingas gatvės kategorijas, tai jiems nepatogumus daro tik pačioje žemiausioje D kat. netranzitinėje gatvėje. Dviračių takai taip pat turi savo skirtingas kategorijas, o čia pati aukščiausioji. Darymas „nepatogiai” puikiai atsilieps nesinaudojimui / per mažam naudojimuisi takais. Čia, taip bandant keliones automobiliais mažint, toli nevažiuosi... (dviračiu toli nevažiuosi).Parašė index Rodyti pranešimąTai būtent tą ir reikia padaryti, lygiai taip pat kaip daroma automobiliams (su kalneliais, susiaurinimais etc.) - padaryti nepatogias sąlygas važiavimui greitai, bet pakenčiamas važiavimui lėtai. Ir manau užtektų kokių 5 m iki to susikirtimo iš abiejų pusių.
Beje, STR perėjas leidžia įrengti tik nuo D kat. ir aukštesnių kategorijų gatvėse. Čia, E kat. dviračių magistralinė trasa. Prie Gariūnų įkala eilinius atitvarkus, pro kuriuos beveik neįmanoma pralaviruot, ne pagal STR rekonstruos taką į Narbuto kalną dar padidinant vidutinį pastovųjį* nuolydį, čia bruko / akmenų užsimanėt. Tai vat ir bus takai tik dėl grožio visumoj, kurių praktikai nebus patrauklu naudoti. Pateikiau palyginimą su Paryžiumi neatsitiktinai – kuo labiau išskydęs miestas, tuo patogumas ir greitas važiavimas dviračiu yra esmingesnis.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kada ir kur? Ar čia ta citata remiatės apie projektinių pasiūlymų kūrėjo siūlymą? Jei taip tai ten ne VMS darė tuos pasiūlymus ir savivaldybė tos dalies (perėjos naikinimo) įgyvendinti nesiruošia ir niekur neskelbė jog tai bus daromaParašė ttttt Rodyti pranešimą
Vilniaus miesto savivaldybė
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Sutartis pasirašyta dėl pirmo etapo, darbai jau kažkada... kai parengs darbo projektą.
Upė grįžta vilniečiams – planuojami kairiosios Neries krantinės atnaujinimo darbai
https://vilnius.lt/lt/2021/08/03/upe...jinimo-darbai/
Tarptautinį atvirą viešąjį konkursą laimėjusi statybos įmonė „Žilinskis ir Co“ įsipareigojo dviejų atkarpų sutvarkymo darbus atlikti už 5,84 mln. Eur. Darbų pabaiga numatoma 2022 metų pabaigoje. Šiame etape bus sutvarkytos atkarpos nuo Žvėryno tilto iki Baltojo tilto bei nuo Vilnelės tilto iki Šilo tilto prieigų, o antrojo etapo, kurio pirkimas vyks ateityje, metu – tarp Baltojo ir Vilnelės tiltų.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
KUrioje čia vietoje? Būtų įdomu pačiam įvertinti situaciją.Parašė Resutas Rodyti pranešimąKas vyksta su krantine? Vakar prasiejau, kažkas iš siaubo filmo, viskas atsilupę, nudraskyta, smėlis visur, daug vietų išplautas... Kodėl taip yra, ir kada gi žadama visa tai baigti pagaliau?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
bet kurioje rekonstrojamoje vietoje, užtenka prasieiti. Iš esmės prie Baltojo tilto, kur laipteliai. Prie Mindaugo tilto iš viso daug kas sustota viduri darbo.Parašė John Rodyti pranešimą
KUrioje čia vietoje? Būtų įdomu pačiam įvertinti situaciją.Paskutinis taisė Resutas; 2021.08.04, 08:09.
Comment
 
							
						
Comment