Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Amsterdame dauguma kanalų irgi neaptverti. Atrodo, kad jiems ne bėda netgi mašiną priparkuoti:

    Comment


      Parašė kutas Rodyti pranešimą
      Amsterdame dauguma kanalų irgi neaptverti. Atrodo, kad jiems ne bėda netgi mašiną priparkuoti:
      Susidaro ispudis kad Lietuvoje gyvena debilai, kurie visa laika vaiksto skersai gatves, nes tvoreliu prie sankryzu kasmet dvigubeja, prie upes jau eit nebegali kai tvoreles nera.. Kai vyko Popieziaus vizitas as vis stebejausi - kur tie kilometriniai sandeliai, kur laikoma tiek laikinu tvoreliu, nes milziniski kiekiai (galbut anie ir buvo reikalingi, tiesiog pasirodo kazkur sandeliuojame ju stebetinai daug).

      Vilnius gi turi savo "Twin towns – sister cities". Tai kitu saliu miestai, kur musu politikai ir ju draugai vaziuoja uz musu pinigus "pasisemti patirties" ar pasirasyti kokio nereikalingo popieriaus apie turizmo skatinima, kuri iskart pamirs. Tarp tu miestu yra Almata, Astana, Donetskas, Dnepropetrovskas, Kishinev, Riga, Tbilisi bei kiti pasaulio miestai. Bet susidaro ispudis, kad musiskiai vaziuoja butent i cia paminetus, o ne i Briusseli, Salzburga, Osla ar Edinburga. Gal del to kad dirba tie patys zmones dar nuo 80-tuju ir nemoka anglu kalbos? As nezinau kaip ten viskas vyksta pas nelieciama mistine kasta, tiesiog spelioju.
      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.25, 19:57.

      Comment


        SoulMulticast, šiaip Lietuvoje tikrai pilna idiotų, kurie vaikšto kaip nori ir kur nori. Aš irgi tų tvorelių nenoriu matyti, bet Vilniuje yra tiek vietų, kad jau meldžiu, kad jas įrengtų. Pvz. Spartos st. vietoje (Kauno / Švitrigailos) įrengė ir labai gerai, nes bėga skersai, savęs nesaugo. Pylimo g. vaikščiojo bet kaip. Dar yra kategorija idiotų, kur vaikšto prie Mindaugo "Maximos" per Mindaugo g. ne per pėsčiųjų perėją (su šviesoforu), bet šalia, nes sunku žengti net kokius 5 metrus į šoną. Ir pats su mašina važiuodamas pro tą vietą nuolat įsitempiu, nes kas kartą matau, kaip vos nenumuša. Bėda mūsų galvose, nes kiekvienas galvoja tik apie savo subinę, o ne visų saugumą. Deja, kol žmonės bus Nizhnij Novgorodo mąstymo, tol miestas judės taip. Stebuklų čia nėra.
        Paskutinis taisė R.D.; 2018.11.25, 20:00.

        Comment


          R.D. taigi naturali atranka be tvoreliu ivyks sparciau..
          Na o rimtai kalbant, ne zmones yra kalti, o infrastruktura vercia juos elgtis ne taip kaip is ju tikimasi.

          Comment


            Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
            R.D. taigi naturali atranka be tvoreliu ivyks sparciau..
            Na o rimtai kalbant, ne zmones yra kalti, o infrastruktura vercia juos elgtis ne taip kaip is ju tikimasi.
            Taip sutinku su tuo teiginiu, kad infrastruktūra juos stumia daryti nesąmones. Neprieštarauju, kad turime daug nesąmonių. Bet visgi turi būti konsensusas. Kas bus, jeigu visi pradėsime daryti nesąmones (ką noriu, kur nori, kaip noriu). Štai mano pvz.:
            Šioje vietoje yra šviesoforas ir perėja (reguliuojama): https://www.google.com/maps/@54.6785...7i13312!8i6656
            Tačiau daug kas eina ne per čia, bet per čia (kur tas žmogus stovi): https://www.google.com/maps/@54.6783...7i13312!8i6656
            Ir tai vyksta tik dėl to, kad sunku užpakalį pajundinti porą žingsnių į kairę ir pereiti ramiai per žalią. Tokiu atveju pėstytis kelia ne tik sau pavojų, bet ir vairuotojui. Vis planuoju parašyti į "tvrakauvilnių", kad atitvarą pastatytų, nes užkniso žiūrėti, kaip kamikadzės bėga per gatvę. Ir problema čia ne infrastruktūroje. Deja, nebus viskas idealu, kaip ir toje situacijoje, nes esama reguliuojama perėja yra optimaliausioje vietoje.
            Kažkada Varlamovas sakė, kad tvorelės lyg rodo, kad žmonės idiotai, gyvuliai, kurie nesupranta, kad pavojus ir jiems reikia tokiu būdu reguliuoti eismą. IR reziumavo, kad tai klaidinga. Neturiu ką pridurti, tačiau kadangi esu ir automobilio vairuotojas, ir dviračio, ir pėstytis, tai galiu užtikrintai teigti, kad bent Vilniuje žmonės elgiasi idiotiškai, tad gal geriau tvorelė negu incidentas per bukumą.
            Paskutinis taisė R.D.; 2018.11.25, 21:12.

            Comment


              Parašė R.D. Rodyti pranešimą

              Taip sutinku su tuo teiginiu, kad infrastruktūra juos stumia daryti nesąmones. Neprieštarauju, kad turime daug nesąmonių. Bet visgi turi būti konsensusas. Kas bus, jeigu visi pradėsime daryti nesąmones (ką noriu, kur nori, kaip noriu). Štai mano pvz.:
              Šioje vietoje yra šviesoforas ir perėja (reguliuojama): https://www.google.com/maps/@54.6785...7i13312!8i6656
              Tačiau daug kas eina ne per čia, bet per čia (kur tas žmogus stovi): https://www.google.com/maps/@54.6783...7i13312!8i6656
              Ir tai vyksta tik dėl to, kad sunku užpakalį pajundinti porą žingsnių į kairę ir pereiti ramiai per žalią. Tokiu atveju pėstytis kelia ne tik sau pavojų, bet ir vairuotojui. Vis planuoju parašyti į "tvrakauvilnių", kad atitvarą pastatytų, nes užkniso žiūrėti, kaip kamikadzės bėga per gatvę. Ir problema čia ne infrastruktūroje. Deja, nebus viskas idealu, kaip ir toje situacijoje, nes esama reguliuojama perėja yra optimaliausioje vietoje.
              Kažkada Varlamovas sakė, kad tvorelės lyg rodo, kad žmonės idiotai, gyvuliai, kurie nesupranta, kad pavojus ir jiems reikia tokiu būdu reguliuoti eismą. IR reziumavo, kad tai klaidinga. Neturiu ką pridurti, tačiau kadangi esu ir automobilio vairuotojas, ir dviračio, ir pėstytis, tai galiu užtikrintai teigti, kad bent Vilniuje žmonės elgiasi idiotiškai, tad gal geriau tvorelė negu incidentas per bukumą.
              Oi patikėk, kad problema čia būtent infrastruktūroje, jei kas prie perėjos jau laukia tai kaip ir ok dar, bet jei atėjai ir pirmas ir paspaudei mygtuką, tai reiškia, kad turėsi palaukti dar 3 minutes žalio.

              Comment


                Bet jei esi buves kitur uzsienyje, ten irgi zmones eina per gatve ir per raudona ir kur tik uzsinori. Bet kazkaip pesciuju nukencia maziau. Na pastatys ten tvorele, zmogus eis per pati isvaziavima metru kairiau, juk taip? Ka ta tvorele pakeis?
                Ir kas blogo kad zmones eina ten? Pries tai reguliuojama pereja, vienpusis eismas, puikiai matosi kai masinos vaziuoja ir kai joms dega raudona. Nesuprantu kuom trukdo tas zmogus einantis toliau uz sviesoforo? Trukdo isvaziuojant is Maximos i desine?

                O infrastruktura cia dar oj kokia.. visu pirma nafig sitoje gatveje 3 juostos is kuriu viena pusiau uzparkuota pusiau neuzparkuota.. Padarytu kad is pirmos pries sviesofora galima butu sukti tik i maxima, o toliau uz maximos normalios 2 juostos eismui, desineje parkinga pastumtu arciau ju, praplatintu saligatvi.. tikrai galima perdaryti absoliuciai viska.
                Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.11.25, 21:52.

                Comment


                  Na, aš su jumis nesutinku. Užsienyje buvęs, matęs ir man skauda dėl Vilniaus lygio. Noriu pasakyti tik tai, kad mūsų žmonės elgiasi dažnai kaip idiotai negalvojantis apie save ir kitus. Tik dėl to pateisinų tvoreles ir pan kliūtis, kad tik nebūtų nelaimių.
                  Kas blogo, kad ten žmonės eina? Blogo tai, kad (1) dažnai per raudoną; (2) tie, kurie išsukinėja iš Maximos turi stabdyti, nes iššoka kėgliai; (3) toje ietoje gana nemažas eisimas, todėl jie ne eina, o dažnai bėga; (4) ta vieta nėra apšviesta ir žmonės dažnai sunkiau pamatomi, ypač ten dar medis ar krūmas yra (jau nepamenu), tai niekad nežinai, kad gali iššokti. Mano patirtis rodo (kaip vos dviejų nenumušiau - vaiko ir močiutės). Kaip žmogus stovi prie perėjos natūraliai aišku, kad jis eis per žalią, o ten žmonės išbėga bet kokiom aplinkybėm. Sorry, bet debilumo aš nepateisinu. Matau, kaip dviratinikai š mala keliuose, pėstieji tyčia nori būti užmušti, o mašinistai iš vis nesuprasi ką galvoja. Nesiūlau apstatyti miestą tvoromis, bet jeigu intelektas ir amebos lygio, tai ko norėti.
                  Ir, visiškai nesutinku, kad užsienyje žmonės vaikšto kur nori ir kaip nori. Buvau daugelyje Europos miestų ir tokio dalyko nėra. Tik abiau į vakarus žmonės elgiasi atsakingiau.

                  Comment


                    Kai buvau Prancūzijoje, mačiau labai daug lakstymų per raudoną tiesiai prieš automobilį, kiti dar netgi puola prieš mašiną ir pakelia ranką, ką reiškia tas savižudiškas gestas - taip ir nesupratau.

                    Italijoje nebuvau, bet iš pasakojimų susidariau įspūdį, kad situacija dar blogesnė nei Prancūzijoje.

                    Vokietijoje tuo tarpu jokių ėjimų per raudoną nemačiau. Visi stovi, laukia - ordnung ist ordnung.

                    Labai nustebau Stokholme - ten prieš mašinas niekas nešokinėja, bet jeigu nėra mašinų - eina per raudoną. Kažkaip kitaip įsivaizdavau skandinavų mentalitetą.
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą

                      Štai mano pvz.:
                      Šioje vietoje yra šviesoforas ir perėja (reguliuojama): https://www.google.com/maps/@54.6785...7i13312!8i6656
                      Tačiau daug kas eina ne per čia, bet per čia (kur tas žmogus stovi): https://www.google.com/maps/@54.6783...7i13312!8i6656
                      Tai natūralu, žiū - net laiptai link Maximos įrengti su užrašu "WELCOME". Ne tam įrengti, kad būtent čia eiti? Jei žmonės elgiasi ne taip, kaip iš jų tikimasi, visuomet reikia pažiūrėti kokios to priežastys. Sprendimas gali būti labai net akivaizdus. Vilniuje infrastruktūra daug kur taisytina. Pasidžiaukime, kad bent krantines sutvarkys, kaip civilizuotame pasaulyje. O visur kitur, labai reikia vietinių bendruomenių aktyvumo taisant visokias smulkmenas, kaip R.D. pavyzdyje.
                      Paskutinis taisė Ginthus; 2018.11.26, 07:52.

                      Comment


                        Šiaip diskusija nutolo nuo Neries krantinių
                        Jeigu jau yra numatoma tendencija organizuoti autransporto genocidą, pėstieji ne tik kad gali, bet ir turėtų teisę gatves pereiti bet kur, bent jau Vilniaus centrinėje dalyje, kur bus ištisinė pėsčiųjų zona.

                        Comment


                          Parašė MartynasT Rodyti pranešimą
                          Na, netikrinau, bet ir nenorėčiau

                          Būtų progresas, jeigu būtų bent L forma aptvertos pavojingos vietos. Man paprasčiausiai tiesiog pavojinga atrodo, nes dažnai ten važiuojant dviračiu vaikšto daug žmonių, tarp kurių dažnai reikia nardyt ir bėgiojantys vaikai, kurie irgi maišosi. Būtų gerai dviračių takas atskirtas nuo pėsčiųjų tako, bet kažkaip keistai atrodytų palei krantinę dvirtakis.

                          Nežinau, gal yra inovatyvių sprendimo būtų kažkokių..
                          Gylio ten nėra ir metro - bent jau birželio mėnesį tiek jau nebuvo - šiek tiek pasistengus pavyko išlipti

                          Tvorelių visur pridėti tikrai nereikia, bet pritariu, kad šioje vietoje ties laipteliais reiktų tvorelės - užsižiopsot ypač esant tamsiam paros metui - nesudėtinga. O dviračių takas bus viršutinėje terasoje - jo atskiro palei upę tikrai nereikia.

                          Comment


                            Čia kažkurioje temoje klausė dėl krantinių apšvietimo, dabar neberandu...

                            Atskiras pirkimas apšvietimo įrengimui, jame yra schema:

                            Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-07 100333.jpg
Views:	36
Size:	331,3 kB
ID:	1705006

                            https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2019-613935

                            Comment


                              Creatium, kaip suprantu iš projekto, šviestuvai turėtų būti pačiam kraštelyje tarp šlaito ir tako?

                              Comment


                                Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                Creatium, kaip suprantu iš projekto, šviestuvai turėtų būti pačiam kraštelyje tarp šlaito ir tako?
                                Daugumoje atvejų - taip. Vietomis bus apšviesti takai žemyn į krantines (tie pandusai), kitur naujai suformuoti pėsčiųjų takai.

                                Comment


                                  Kokie bus šviestuvai:

                                  Click image for larger version

Name:	Annotation 2019-03-07 102346.jpg
Views:	34
Size:	284,7 kB
ID:	1705018

                                  Comment


                                    Lyg tai atnaujinti darbai Neries krantinėse. Bent jau ties pėsčiųjų/dviračių takais palei Upės g.

                                    Tiesioginį vaizdą galima matyt čia: https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/

                                    Comment


                                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                      Lyg tai atnaujinti darbai Neries krantinėse. Bent jau ties pėsčiųjų/dviračių takais palei Upės g.

                                      Tiesioginį vaizdą galima matyt čia: https://www.delfi.lt/video/transliacijos/24-7/
                                      Ties krantinėmis gali artimiausiu metu ir neatgyti darbai. Ten gi rangovas Litcon, su kuriuo Šimašius susipyko. O takas palei Upės gatvę tai turi tuoj pajudėt.

                                      Comment


                                        /\ nesu tikras ar butent del to. imonei paskelbta restrukturizacija, jie neseniai prarado dideli kontrakta Klaipedoj (uz velavimus), tai jie labai rizikingi siuo metu

                                        Comment


                                          Mane pataisysit, bet LitCon yra tik vienas iš rangovų. Be jų dar yra bent 3 lyg tai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X