Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje
Collapse
X
-
Jei klystu pataisykit, bet kaip suprantu, po tech. projekto seka darbo projektas. Va ten ir gali pasireikšt supaprastinimas. Panašiai, kaip statant Narbuto viaduką, grynai darbo projekto metu rangovas susipaprastino viską, tarkim skirtingus lygius, nes kitaip "nebuvo įmanoma" padaryt, nes "tokios technologijos".Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Rinktinės g. neaišku koks buvo tech. projektas. Tai nėra lygu projektiniams pasiūlymams, kur turbūt galima ir aukso šaligatvius papaišyt. Neries krantinių rodžiau ištrauką iš tech. projekto, kuris buvo pirkime.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
-
Nežinau tokio proceso teisinių aspektų, tačiau atrodo akivaizdu, kad minimalūs pokyčiai gali atsirasti, jeigu buvo blogai parengti kažkokie pirminiai dokumentai. Antai Lazdynų baseine pasirodo blogai apskaičiavo stogo apkrovas ir teko stiprinti jau pačių darbų eigoje.Parašė dondc Rodyti pranešimą
Jei klystu pataisykit, bet kaip suprantu, po tech. projekto seka darbo projektas. Va ten ir gali pasireikšt supaprastinimas. Panašiai, kaip statant Narbuto viaduką, grynai darbo projekto metu rangovas susipaprastino viską, tarkim skirtingus lygius, nes kitaip "nebuvo įmanoma" padaryt, nes "tokios technologijos".
Laimėjo ir pasirašė sutartis su numatytomis darbų apimtimis ir kainomis. Rangovas neturėtų turėti (greičiausiai ir neturi) galimybės tiesiog imti ir savo nuožiūra susipaprastinti viską. Būtų absurdas. Galų gale po kažkokio kiekio pakeitimų turi būti skelbiamas naujas konkursas (kaip tarkim Reformatų parko tvarkymo planą dabar kiek koreguoja pati savivaldybė, bet ribose, kad nereikėtų naujo konkurso skelbti).
Comment
-
Jau paskelbtas ir kairiosios ("pietinės") krantinės pirkimas bei projektas: Kairės Neries krantinės pusės sutvarkymo, dviračių ir pėsčiųjų takų, Vilniuje, statybos darbai su darbo projekto parengimu.
Apibendrinus pokyčius:
- Tvarkoma dalis nuo Žvėryno iki Šilto tilto (ilgesnė atkarpa, nei dešiniajame krante)
- Daugiausiai apsiribojama esamos infrastruktūros sutvarkymu: normalių takų, naujų nusileidimų įrengimu, apželdinimu.
- Lyginant su dešiniuoju krantu, kairys krantas liks labiau "laukinis", numatoma mažiau rekreacinių elementų. Taip yra matyt dėl to, kad kairį krantą sunkiau pritaikyti rekreacijai (mažai traukos taškų, intensyvesnės gatvės, šiaurinis šlaitas). Nors vistik keista, kad pvz. tarp Šilo ir Vilnelės tiltų, neatsiras nė vieno padoresnio nusileidimo prie vandens. Panašu, kad bent jau iškirs krūmūs (užsodins naujais?) ir iškirs kelis medžius (nors man atrodo, kad ten apskritai reikėtų daugiau kranto atidengti).
- Trūkstama krantinės atkarpa tarp Pedagoginio ir Baltojo tiltų neįrengiama, numatyti gruntiniai takai.
- Pėsčiųjų ir dviračių takas nutrūksta tarp Mindaugo ir Vilnelės tiltų (tektų važiuoti kita gatvės puse, palei arsenalą), taip pat kažkaip keistai nutrūksta ties Žaliuoju tiltu (trumpa atkarpa). Greičiausiai netilpo reikiamo pločio.
- Šluškų ir Vileišio g. projektuojamos kaip dviračių gatvės nuo pat Sluškų rūmų iki Šilo tilto. Tai kaip ir vienintelis esminis pokytis šioje krantinės atkarpoje.
- 6 patinka
Comment
-
Tie nutrūkimai yra absurdiški. Reik paminėt, kad iš pradžių planuota visur vientisi takai, be jokių nutrūkimų. Vietomis net ir siauresnis takas tikrai tilptų, o tarkim prie Mindaugo g. galima būtų ir gatvę pasiaurinti kokiu pusmetriu. Nors tarkim prie Vilnelės tilto nutrūkimas suprantamas. Gaila tik, kad pataupė ant naujo tiltelio šalia, koks buvo papaišytas dar Zuoko laikų vizualizacijose. Gal ir neleido statyt dėl paveldo (užstos)?
Comment
-
Wut??? Ir kokia proga ji neįrengiama?Parašė kutas Rodyti pranešimą- Trūkstama krantinės atkarpa tarp Pedagoginio ir Baltojo tiltų neįrengiama, numatyti gruntiniai takai.
Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Taip ir nesupratau kas ten bus. Vizulkėse buvo normalus asfaltuotas takas, ne krantinė kaip kitur bet asfaltuotas takas. O dabar skaitau apie kažkokius gruntinius takus. Tai kuo skirsis nuo to kas dabar yra kai neįmanoma praeiti nesusipurvinant batų?Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad ir neplanavo įrengti. Tik įsivaizduokit visuomenės nepasitenkinimą dėl naikinamo paskutinės natūralios krantinės atkarpėlės. Jau buvo nepatenkintų, kad išmindžioti takeliai viršutinėje dalyje bus įrengti normaliai
Comment
-
Tai čia vėl šitie pasistengė?Parašė Creatium Rodyti pranešimąKad ir neplanavo įrengti. Tik įsivaizduokit visuomenės nepasitenkinimą dėl naikinamo paskutinės natūralios krantinės atkarpėlės. Jau buvo nepatenkintų, kad išmindžioti takeliai viršutinėje dalyje bus įrengti normaliai
Negi neįmanoma užkirsti kelio šitiems kaimo puoselėtojams mieste? Nes jeigu tai tęsis, tai neturėsim greit Vilniuje nei kokio modernesnio pastato, nei normalios infrastruktūros.
Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Apie kurias vizulkes kalbi? Kiek jų mačiau, tai buvo nuo viršutinės dalies. Ten bus išgrįsti takeliai. Apačioje bus gruntiniai.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Taip ir nesupratau kas ten bus. Vizulkėse buvo normalus asfaltuotas takas, ne krantinė kaip kitur bet asfaltuotas takas. O dabar skaitau apie kažkokius gruntinius takus. Tai kuo skirsis nuo to kas dabar yra kai neįmanoma praeiti nesusipurvinant batų?
Vilniaus planas buvo kažkada senokai savo fb paskelbęs vizulkę viršutinės dalies. Tai kilo komentaruose nepasitenkinimas, kad va betonuojama gamta. Aiškino žmonės kaip malonu gruntiniais takeliais pavaikščiot, kaip nereikia čia nieko standartizuoti (aka išgrįsti takelių) ir pan.
Comment
-
Apie šitą:
Gruntinis takas apačioje tai reiškia kad iš vis nieko nedarys apačioje nes ten dabar yra gruntinis takas. Ir nemanau kad čia reikia 'dengtis' kažkokia visuomene, visi žinom kad 'visuomenės' vardu pas mus kalba maža gupelė psichiniu ligonių kurių jei klausyti tai iš vis nieko daryti nereikia ir beje Reformatų parko projektą stumti neatsižvelgiant į tuos ligonius galima, o čia jau nebe? Matyt savivaldybė žiūri kaip čia pigiau prasisukus ir tiek, gal paskaičiavo kad paprastus takus ant grunto nuplaus per pirmą pavasarinį potvynį, o daryti tokią krantinę kur prie sovietų pastatė su poliais ir betonavimu pinigų nėra.
- 1 patinka
Comment
-
O tai kodėl kitur neišardė krantinių?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Apie kurias vizulkes kalbi? Kiek jų mačiau, tai buvo nuo viršutinės dalies. Ten bus išgrįsti takeliai. Apačioje bus gruntiniai.
Vilniaus planas buvo kažkada senokai savo fb paskelbęs vizulkę viršutinės dalies. Tai kilo komentaruose nepasitenkinimas, kad va betonuojama gamta. Aiškino žmonės kaip malonu gruntiniais takeliais pavaikščiot, kaip nereikia čia nieko standartizuoti (aka išgrįsti takelių) ir pan.

Gruntinių takelių priežiūra, įtariu bus prangesnė nei grįstų. Svarbiausiai, kad potvynių vandenys nesiektų.
Comment
-
Per pavasarinį potvynį visa apatinė dalis ir nuo metro iki dviejų virš apatinės dalies yra apsemiama ir per ledonešį viskas nunešama (buvo kažkoks ženklas prie GH įkištas tai kaip peiliu nupjovė). Taigi nesieks tik viršutinės dalies, apatinę sieks visur ir bet kokius suoliukus, ženklus, šiukšledėžes nuneš.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Svarbiausiai, kad potvynių vandenys nesiektų.
Paskutinis taisė Gladiator; 2018.10.08, 12:36.
Comment
-
Nuo tilto per Vilnele galejo laisvai nuimti viena eismo juosta nuo pat Kalnu parko stoteles iki tilto pabaigos. As nu atvirai nesuprantu kam jos ten dvi. Dvi juostos reikalingos tik kai pirmoje eina VT ir ji reikia aplenkt. Gal jau kazkaip pakentetu 20 sekundziu vairuotojai jei troleibusas uzlis. Arba padarytu kazkokia hibridine fiziskai atskirta VT/diraciu atkarpa. Nebuna ir kamsciu i ta puse sitoje vietoje. Bent jau lieciau vaziuotu, nes paprastai ten ilekia i ta tilta kaip viduriuojant.Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.10.09, 10:41.
- 7 patinka
Comment
-
Galėtų tą tą patį padaryti ir įkalnėje link žiedo. Tilptų padorus dvirtakis neaukojant medžių. Pvz 2 juostos į kalną (kamštis į žiedą + lėtas VT į kalną) ir viena juosta nuo kalno. O panaikintos juostos vietoje padaryt dvirtakį, turbūt geriau Kalnų parko pusėje.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąNuo tilto per Vilnele galejo laisvai nuimti viena eismo juosta nuo pat Kalnu parko stoteles iki tilto pabaigos. As nu atvirai nesuprantu kam jos ten dvi. Dvi juostos reikalingos tik kai pirmoje eina VT ir ji reikia aplenkt. Gal jau kazkaip pakentetu 20 sekundziu vairuotojai jei troleibusas uzlis. Arba padarytu kazkokia hibridine fiziskai atskirta VT/diraciu atkarpa. Nebuna ir kamsciu i ta puse sitoje vietoje. Bent jau lieciau vaziuotu, nes paprastai ten ilekia i ta tilta kaip viduriuojant.
Comment
Comment