Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Upd: tiesiog netikiu ir tiek. Nei vienam projekte, isskyrus Lukiskiu aikste, kuris buvo po vyriausybes padidinamuoju stiklu, neatsirado sutvarkytos zalumos. Ikisa del vaizdo keleta medeliu ir tiek. Tas pats ir su Rinktines g., kuri nors ir nebaigta, bet jau matos koks ten bus apzeldinimas. Taigi ir projektas buvo. Kodel cia turetu buti kitaip - nezinau.
    Aisku, jei padarys - super.
    Rinktinės g. neaišku koks buvo tech. projektas. Tai nėra lygu projektiniams pasiūlymams, kur turbūt galima ir aukso šaligatvius papaišyt. Neries krantinių rodžiau ištrauką iš tech. projekto, kuris buvo pirkime.

    Comment


      Parašė Creatium Rodyti pranešimą

      Rinktinės g. neaišku koks buvo tech. projektas. Tai nėra lygu projektiniams pasiūlymams, kur turbūt galima ir aukso šaligatvius papaišyt. Neries krantinių rodžiau ištrauką iš tech. projekto, kuris buvo pirkime.
      Jei klystu pataisykit, bet kaip suprantu, po tech. projekto seka darbo projektas. Va ten ir gali pasireikšt supaprastinimas. Panašiai, kaip statant Narbuto viaduką, grynai darbo projekto metu rangovas susipaprastino viską, tarkim skirtingus lygius, nes kitaip "nebuvo įmanoma" padaryt, nes "tokios technologijos".
      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

      Comment


        Parašė dondc Rodyti pranešimą

        Jei klystu pataisykit, bet kaip suprantu, po tech. projekto seka darbo projektas. Va ten ir gali pasireikšt supaprastinimas. Panašiai, kaip statant Narbuto viaduką, grynai darbo projekto metu rangovas susipaprastino viską, tarkim skirtingus lygius, nes kitaip "nebuvo įmanoma" padaryt, nes "tokios technologijos".
        Nežinau tokio proceso teisinių aspektų, tačiau atrodo akivaizdu, kad minimalūs pokyčiai gali atsirasti, jeigu buvo blogai parengti kažkokie pirminiai dokumentai. Antai Lazdynų baseine pasirodo blogai apskaičiavo stogo apkrovas ir teko stiprinti jau pačių darbų eigoje.

        Laimėjo ir pasirašė sutartis su numatytomis darbų apimtimis ir kainomis. Rangovas neturėtų turėti (greičiausiai ir neturi) galimybės tiesiog imti ir savo nuožiūra susipaprastinti viską. Būtų absurdas. Galų gale po kažkokio kiekio pakeitimų turi būti skelbiamas naujas konkursas (kaip tarkim Reformatų parko tvarkymo planą dabar kiek koreguoja pati savivaldybė, bet ribose, kad nereikėtų naujo konkurso skelbti).

        Comment


          Jau paskelbtas ir kairiosios ("pietinės") krantinės pirkimas bei projektas: Kairės Neries krantinės pusės sutvarkymo, dviračių ir pėsčiųjų takų, Vilniuje, statybos darbai su darbo projekto parengimu.

          Apibendrinus pokyčius:

          - Tvarkoma dalis nuo Žvėryno iki Šilto tilto (ilgesnė atkarpa, nei dešiniajame krante)
          - Daugiausiai apsiribojama esamos infrastruktūros sutvarkymu: normalių takų, naujų nusileidimų įrengimu, apželdinimu.
          - Lyginant su dešiniuoju krantu, kairys krantas liks labiau "laukinis", numatoma mažiau rekreacinių elementų. Taip yra matyt dėl to, kad kairį krantą sunkiau pritaikyti rekreacijai (mažai traukos taškų, intensyvesnės gatvės, šiaurinis šlaitas). Nors vistik keista, kad pvz. tarp Šilo ir Vilnelės tiltų, neatsiras nė vieno padoresnio nusileidimo prie vandens. Panašu, kad bent jau iškirs krūmūs (užsodins naujais?) ir iškirs kelis medžius (nors man atrodo, kad ten apskritai reikėtų daugiau kranto atidengti).
          - Trūkstama krantinės atkarpa tarp Pedagoginio ir Baltojo tiltų neįrengiama, numatyti gruntiniai takai.
          - Pėsčiųjų ir dviračių takas nutrūksta tarp Mindaugo ir Vilnelės tiltų (tektų važiuoti kita gatvės puse, palei arsenalą), taip pat kažkaip keistai nutrūksta ties Žaliuoju tiltu (trumpa atkarpa). Greičiausiai netilpo reikiamo pločio.
          - Šluškų ir Vileišio g. projektuojamos kaip dviračių gatvės nuo pat Sluškų rūmų iki Šilo tilto. Tai kaip ir vienintelis esminis pokytis šioje krantinės atkarpoje.

          Comment


            Tie nutrūkimai yra absurdiški. Reik paminėt, kad iš pradžių planuota visur vientisi takai, be jokių nutrūkimų. Vietomis net ir siauresnis takas tikrai tilptų, o tarkim prie Mindaugo g. galima būtų ir gatvę pasiaurinti kokiu pusmetriu. Nors tarkim prie Vilnelės tilto nutrūkimas suprantamas. Gaila tik, kad pataupė ant naujo tiltelio šalia, koks buvo papaišytas dar Zuoko laikų vizualizacijose. Gal ir neleido statyt dėl paveldo (užstos)?

            Comment


              Parašė kutas Rodyti pranešimą
              - Trūkstama krantinės atkarpa tarp Pedagoginio ir Baltojo tiltų neįrengiama, numatyti gruntiniai takai.
              Wut??? Ir kokia proga ji neįrengiama?

              Snowflakes will attack U <3

              Comment


                Kad ir neplanavo įrengti. Tik įsivaizduokit visuomenės nepasitenkinimą dėl naikinamo paskutinės natūralios krantinės atkarpėlės. Jau buvo nepatenkintų, kad išmindžioti takeliai viršutinėje dalyje bus įrengti normaliai

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Kad ir neplanavo įrengti. Tik įsivaizduokit visuomenės nepasitenkinimą dėl naikinamo paskutinės natūralios krantinės atkarpėlės. Jau buvo nepatenkintų, kad išmindžioti takeliai viršutinėje dalyje bus įrengti normaliai
                  ​​​​​​Taip ir nesupratau kas ten bus. Vizulkėse buvo normalus asfaltuotas takas, ne krantinė kaip kitur bet asfaltuotas takas. O dabar skaitau apie kažkokius gruntinius takus. Tai kuo skirsis nuo to kas dabar yra kai neįmanoma praeiti nesusipurvinant batų?

                  Comment


                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                    Kad ir neplanavo įrengti. Tik įsivaizduokit visuomenės nepasitenkinimą dėl naikinamo paskutinės natūralios krantinės atkarpėlės. Jau buvo nepatenkintų, kad išmindžioti takeliai viršutinėje dalyje bus įrengti normaliai
                    Tai čia vėl šitie pasistengė? Negi neįmanoma užkirsti kelio šitiems kaimo puoselėtojams mieste? Nes jeigu tai tęsis, tai neturėsim greit Vilniuje nei kokio modernesnio pastato, nei normalios infrastruktūros.
                    Snowflakes will attack U <3

                    Comment


                      Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

                      ​​​​​​Taip ir nesupratau kas ten bus. Vizulkėse buvo normalus asfaltuotas takas, ne krantinė kaip kitur bet asfaltuotas takas. O dabar skaitau apie kažkokius gruntinius takus. Tai kuo skirsis nuo to kas dabar yra kai neįmanoma praeiti nesusipurvinant batų?
                      Apie kurias vizulkes kalbi? Kiek jų mačiau, tai buvo nuo viršutinės dalies. Ten bus išgrįsti takeliai. Apačioje bus gruntiniai.

                      Vilniaus planas buvo kažkada senokai savo fb paskelbęs vizulkę viršutinės dalies. Tai kilo komentaruose nepasitenkinimas, kad va betonuojama gamta. Aiškino žmonės kaip malonu gruntiniais takeliais pavaikščiot, kaip nereikia čia nieko standartizuoti (aka išgrįsti takelių) ir pan.

                      Comment


                        Apie šitą:

                        Click image for larger version  Name:	Dviraciu_takas_Neris.png Views:	1 Size:	207,3 kB ID:	1674916

                        Gruntinis takas apačioje tai reiškia kad iš vis nieko nedarys apačioje nes ten dabar yra gruntinis takas. Ir nemanau kad čia reikia 'dengtis' kažkokia visuomene, visi žinom kad 'visuomenės' vardu pas mus kalba maža gupelė psichiniu ligonių kurių jei klausyti tai iš vis nieko daryti nereikia ir beje Reformatų parko projektą stumti neatsižvelgiant į tuos ligonius galima, o čia jau nebe? Matyt savivaldybė žiūri kaip čia pigiau prasisukus ir tiek, gal paskaičiavo kad paprastus takus ant grunto nuplaus per pirmą pavasarinį potvynį, o daryti tokią krantinę kur prie sovietų pastatė su poliais ir betonavimu pinigų nėra.

                        Comment


                          Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                          Apie kurias vizulkes kalbi? Kiek jų mačiau, tai buvo nuo viršutinės dalies. Ten bus išgrįsti takeliai. Apačioje bus gruntiniai.

                          Vilniaus planas buvo kažkada senokai savo fb paskelbęs vizulkę viršutinės dalies. Tai kilo komentaruose nepasitenkinimas, kad va betonuojama gamta. Aiškino žmonės kaip malonu gruntiniais takeliais pavaikščiot, kaip nereikia čia nieko standartizuoti (aka išgrįsti takelių) ir pan.
                          O tai kodėl kitur neišardė krantinių?
                          Gruntinių takelių priežiūra, įtariu bus prangesnė nei grįstų. Svarbiausiai, kad potvynių vandenys nesiektų.

                          Comment


                            Nežinau kodėl nuspręsta nebetonuoti krantinės. Akivaizdu tik tai, kad tokių planų nebuvo per visą tą laiką, kai kalbama apie krantinių rekonstrukciją.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Svarbiausiai, kad potvynių vandenys nesiektų.
                              Per pavasarinį potvynį visa apatinė dalis ir nuo metro iki dviejų virš apatinės dalies yra apsemiama ir per ledonešį viskas nunešama (buvo kažkoks ženklas prie GH įkištas tai kaip peiliu nupjovė). Taigi nesieks tik viršutinės dalies, apatinę sieks visur ir bet kokius suoliukus, ženklus, šiukšledėžes nuneš.
                              Paskutinis taisė Gladiator; 2018.10.08, 11:36.

                              Comment


                                čia dar nieko tokio, kad vieno kelių šimtų metrų ruoželio neužbetonuos, bet va dėl Sluškų ir Vileišio g. atidavimo dviračiams - jau įsivaizduoju kokios kils aistros, iš automobilistų-psichopatų

                                Comment


                                  Tai kad sieks potvynių vanduo, pavasariais dažnai būna krantinės apsemtos. Labai ilgam bus tas gruntinis takas... Bet matyt tie veikėjai bus dar labiau patenkinti, jei nuplaus. Taigi dar natūraliau - blogos civilizacijos ir betono nepažabota gamtos stichija.
                                  Snowflakes will attack U <3

                                  Comment


                                    Anksčiau lygtai galvojo apie vidurinę terasą, Tuomet ir krantas žalias (jei ten kokie nors saugomi bebrų urvai) galėtų likti ir potvynis nesiektų. Kodėl tokio nepadarius tarp Baltojo ir GV tilto?

                                    Comment


                                      Nuo tilto per Vilnele galejo laisvai nuimti viena eismo juosta nuo pat Kalnu parko stoteles iki tilto pabaigos. As nu atvirai nesuprantu kam jos ten dvi. Dvi juostos reikalingos tik kai pirmoje eina VT ir ji reikia aplenkt. Gal jau kazkaip pakentetu 20 sekundziu vairuotojai jei troleibusas uzlis. Arba padarytu kazkokia hibridine fiziskai atskirta VT/diraciu atkarpa. Nebuna ir kamsciu i ta puse sitoje vietoje. Bent jau lieciau vaziuotu, nes paprastai ten ilekia i ta tilta kaip viduriuojant.
                                      Paskutinis taisė SoulMulticast; 2018.10.09, 09:41.

                                      Comment


                                        Vat būtent, kalbam apie istorinį senamiestį, kur savivaldybė pati kalba apie transporto mažinimą. Net Architektų g. nuo abiejų viadukų atims po juostą ir atiduos dviračiams.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Nuo tilto per Vilnele galejo laisvai nuimti viena eismo juosta nuo pat Kalnu parko stoteles iki tilto pabaigos. As nu atvirai nesuprantu kam jos ten dvi. Dvi juostos reikalingos tik kai pirmoje eina VT ir ji reikia aplenkt. Gal jau kazkaip pakentetu 20 sekundziu vairuotojai jei troleibusas uzlis. Arba padarytu kazkokia hibridine fiziskai atskirta VT/diraciu atkarpa. Nebuna ir kamsciu i ta puse sitoje vietoje. Bent jau lieciau vaziuotu, nes paprastai ten ilekia i ta tilta kaip viduriuojant.
                                          Galėtų tą tą patį padaryti ir įkalnėje link žiedo. Tilptų padorus dvirtakis neaukojant medžių. Pvz 2 juostos į kalną (kamštis į žiedą + lėtas VT į kalną) ir viena juosta nuo kalno. O panaikintos juostos vietoje padaryt dvirtakį, turbūt geriau Kalnų parko pusėje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X