Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinių atnaujinimas Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiandien po truputį pajudėjo darbai ir laisvalaikio zonoje prie Baltojo tilto. Technika pradėjo darbus ties skateparku.

    Tik aukštutinėje terasoje, panašu, su pėsčiųjų ir dviračių takais kažkodėl daroma šiek tiek ne pagal projektą. Jei bortai išliks kaip sudėti dabar, tai dviračių takas jungsis su visu tilto pločiu, be to, panašu, dviračių takas ties perėja kažkodėl siaurės, ko irgi neturėjo būti:


    Pagal projektą toje vietoje dviračių takas, kad tilptų, turi pasisukti arčiau gatvės ir jungtis tik su esama dviračių juosta ant tilto, o ne visu tilto dangos pločiu:


    Žinoma, čia taip matosi iš kameros vaizdo. Reikėtų įvertinti, kaip ten su pločiais ir viskuo iš tiesų realybėje yra.

    Comment


      Jo, tą tako bordiūrų užsisukimą ir aš pastebėjau. Išties įdomu. Turėtų būti pagal projektą daroma. Galbūt sprendimas padarytas sukeisti vietomis dviračių ir pėsčiųjų takus? T.y. ant tilo taką perkelti į kitą šoną?

      Comment


        Gal kas paaiškins situaciją plačiau: juk pagal k18B projektą Baltojo tilto pabaiga turi pasikeisti, nes ketinama sujungti su pastatu. Ar dabartinis tvarkymas toje vietoje nėra kvailas, kai ateityje ketinama tą vietą perdaryti?

        Comment


          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
          Gal kas paaiškins situaciją plačiau: juk pagal k18B projektą Baltojo tilto pabaiga turi pasikeisti, nes ketinama sujungti su pastatu. Ar dabartinis tvarkymas toje vietoje nėra kvailas, kai ateityje ketinama tą vietą perdaryti?
          Didelio pačio tilto galo perdarymo lyg ir nenumatoma. Tiesiog atsiras "priestatas", atšaka nuo restoranų vietos. Pats galas lieka koks yra.

          Comment


            Dėkui. Kažkaip turėjau įsivazdavimą, kad kiek kitaip tas atrodys. Na, tuomet tai neprieštarauja dviračių takų tiesimui toje vietoje.

            Comment


              Pats principas tai turbūt nebesikeis. Aš tik tikiuosi, kad to naujo viaduko-tilto architektūra bus įmantresnė, ne tokia nuobodi.

              Comment


                Noretusi tikrai kazko labiau monumentalesnio, vis del to cia pagrindinis access point i NMC ir i busima “landmarka”.

                Comment


                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                  Pats principas tai turbūt nebesikeis. Aš tik tikiuosi, kad to naujo viaduko-tilto architektūra bus įmantresnė, ne tokia nuobodi.
                  Ir platesnė, nes dabar matosi pėsčiųjų takas siauresnis nei dviračių takas. Vėl vieni ant kitų lips..

                  Comment


                    Pradeda rausti šlaitus.



                    Comment


                      Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                      Pats principas tai turbūt nebesikeis. Aš tik tikiuosi, kad to naujo viaduko-tilto architektūra bus įmantresnė, ne tokia nuobodi.
                      Buvau teikęs pasiūlymus, tai nebent bus perkelti vieni laiptai. Kaip rašo projektuotojas „kompozicija jau sutvarkyta”. Tiesiog derino griežtas, kampuotas formas prie Libeskindo pastato.

                      1. Dviratininkas gali pražiopsoti posūkį ir nuvažiuoti tiesiai nuo laiptų, todėl būtina įrengti atitvarą skiriantį dviračių taką nuo pėsčiųjų.

                      Toje pačioje vietoje būtų gerai panaikinti laiptus nuo gatvės juos perkeliant į kitą tilto tęsinio pusę, kad užlipęs žmogus neturėtų kirsti dviračių tako ir nesudarytų konfliktinių bei pavojingų situacijų (perpiešiau).

                      2. Reiktų perkelti laiptus šalia, kad užlipus pėstiesiems, nesikirstų trajektorija su dviratininkais (pripiešiau).

                      3. Būtų gerai informuoti dviračių vairuotojus, jog kelyje pavojus, t. y. laiptai. Jų galima nepastebėti važiuojant didesniu greičiu, o ir šiaip gaunasi dviračių sankryža. Rekomenduotina įrengti įspėjamąjį(-uosius) ženklą(-us).
                      1. Pastebėjimas dėl posūkio tikrai vertingas,. Reikės formuoti fizinę kliūtį ir labiau informuoti dėl posūkio. Labai ačiū, už šį komentarą, tikrai geras pastebėjimas. Dėl laiptų perkėlimo reikės pažiūrėti bendroje kompozicijoje, bet manau irgi galima sprendimas. Tačiau visi šie nedideli laiptai prie tilto yra tik šalutiniai ir bus naudojimi gana retai, pagrindinis srautas vistiek trauks tiltu.
                      2. Dėl šių laiptų atsakau taip pat, tai rečiau naudojami laiptai, bet vis tiek gal labiau reikalingi šioje pusėje nes kitoje pusėje galima nusileisti tilto nuolydžiu.
                      3. Visi dviračių takai projektuomia žemiau (per nusklembtą bortą). Bet dėl posūkių ir laiptų butinai reikės ženklinimo ir informacijos.

                      Labai dėkui už pastebėjimus.
                      Click image for larger version

Name:	VP 17-250-8.jpg
Views:	63
Size:	248,9 kB
ID:	1713002
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        Kad derino aš suprantu, tas man atrodo buvo ir PP parašyta. Bet griežtos formos nelygu griežtoms formoms. Tarkim labai paprastas pataisymas: vietoje standartinių vertikalių turėklų-strypų sudėti į dešinę ir kairę iškraipytus strypus, sukuriant ažūrą, panašų į K18B foje būsiantį. Paprastas dalykas, bet vaizdą gali gerokai pagerint. Tas pats ir kitos formos. Nebūtina juk daryt standartinio viaduko. Gal galima kažką išlaužti iš pačios jo formos, padaryt tarkim daug kampuotesnį ar pan.

                        Comment


                          Man tik labai gaila, jog, panašu, kad projektuotojas nesuprato dėl antrųjų laiptų. Turėjau omeny, kad laiptų pradžia būtų ten kur jis projektavo, bet konstrukcija išsitęstų palysdama po dviračių ir pėsčiųjų takais bei posūkiais / spirale užsisuktų ir būtų pakilimas iki šaligatvio. Buvo galima pilnai eliminuoti skirtingų srautų susikirtimus.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Nutiestas pėsčiųjų takas ties pieva prie Baltojo. Takų danga kaip ir žemutinėje dalyje prie upės:


                            Kairiau būsimas techninis šaligatvis ir dviračių takas, nuo pėsčiųjų tako bus atskirti medžiais:

                            Comment


                              Idomu o is kitos gatves puses irgi sutvarkys taka ar toki ir paliks kaip dabar yra?

                              Comment


                                Kaip matom jau pirmasis brokas pradeda lysti. Gal kas nors tiksliai zinote kas per imone atlikineja krantines atnaujimo darbus?


                                Cia irgi nesuprasi ar cia taip buvo atrodo lyg izbirejas betonas






                                Comment


                                  Paskutinėse keliose nuotraukose betonas tikslingai ardomas tam, nes ten bus daromas laiptuotas šlaitas sėdėjimui.
                                  Post in English - fight censorship!

                                  Comment


                                    Parašė index Rodyti pranešimą
                                    Paskutinėse keliose nuotraukose betonas tikslingai ardomas tam, nes ten bus daromas laiptuotas šlaitas sėdėjimui.
                                    Ačiū, kapitone, mes nebūtume to supratę... Kalbama ne apie šlaitą.

                                    Comment


                                      Parašė ttttt Rodyti pranešimą

                                      Ačiū, kapitone, mes nebūtume to supratę... Kalbama ne apie šlaitą.
                                      Duh, as pvz nezinojau...

                                      Comment












                                        Comment


                                          Parašė Bernex Rodyti pranešimą
                                          Šiandien po truputį pajudėjo darbai ir laisvalaikio zonoje prie Baltojo tilto. Technika pradėjo darbus ties skateparku.

                                          Tik aukštutinėje terasoje, panašu, su pėsčiųjų ir dviračių takais kažkodėl daroma šiek tiek ne pagal projektą. Jei bortai išliks kaip sudėti dabar, tai dviračių takas jungsis su visu tilto pločiu, be to, panašu, dviračių takas ties perėja kažkodėl siaurės, ko irgi neturėjo būti:


                                          Pagal projektą toje vietoje dviračių takas, kad tilptų, turi pasisukti arčiau gatvės ir jungtis tik su esama dviračių juosta ant tilto, o ne visu tilto dangos pločiu:


                                          Žinoma, čia taip matosi iš kameros vaizdo. Reikėtų įvertinti, kaip ten su pločiais ir viskuo iš tiesų realybėje yra.
                                          Dėl bordiūrų ir dėl susiaurėjimo parašiau Antonui. Tai pasiaiškins dėl abiejų, bet netiesiogiai supratau, kad susiaurėjimas liks. Spėju tam, kad būtų vietos pėstiesiems sustoti ties perėja. Čia matomame brėžinyje jiems būtų likęs +- techninio šaligatvio plotis, kas tikrai nėra pakankamai. Tai arba turėti susiaurėjusį dviračių taką arba pėsčiuosius, stovinčius ant plataus tako. Susiaurėjimas galbūt kiek ir greitį pamažins, atkreips dėmesį.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X