Parašė Ciurlionis
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Vilniaus sporto rūmų ir Žalgirio stadiono teritorija
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Irgi ne išeitis. Pastačius ir neišnuomavus kiti tos pačios klaidos nedarys ir arba iš vis nestatys ir tada ant biurų statybų centre galima bus dėti kryžių arba darys kažką kitaip. Tiesa sakant antras Quadrumo etapas ir bus lakmuso popierėlis ar jų koncepcija gyvybinga. Beje nežinau kaip ten su darbuotojais, bet lankytojams ten vietos pakanka, atvažiavus galima pasiparkuoti be problemų.
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tai jau aš geriau išvažiuosiu 6 val. su automobiliu ar autobusu (dar iki kamščių), nei iškulniuosiu 4 val. ryto į darbą.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Jap, Saltoniskiu gatve irgi stoves nejudedama uz kokiu 5 metu. Uz tai koks kaifas lenkt masinas G.V. kamsti vaziuojant dviraciu arba einant pesciom.
Dviračiu irgi dažnai ne variantas (jau patikrintas), nes beveik niekur nėra normalių drabužinių, dušų ar net dviračių saugojimo vietos. O jau 7:30-8:00 reikia pasitikti klientus šviežiai krakmolytais baltinias, blizgančiais bateliais ir idealia šukuosena.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Važiuoju į darbą 6.30, tai jokių kamščių niekur nėra.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąAš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.
P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais. Ir užteks čia kliedėti apie dviračius. Vilniuje tai tik laisvalaikio praleidimo formas - taškas. Pagrindinė masė ofisinių gyvena suburbuose, miegamuosiuose lieka tik pencininkai ir studentai kurie ten kol kas nuomuojasi, taigi jokiais dviračiais ar pėsčiomis iš Tarandžių, Bendorių, Pilaičių, Aviženų, Pavilnių, Kalnėnų ir kitų rajonų niekas nevažinėja ir važinėti nesiruošia.
 Dienos metu, kai tenka pavažinėti, irgi, neskaitant smulkių susigrūdimų, nėra. Tad Vilniaus kamščiams dar labai toli iki tokių, kurie yra Vakarų Europos miestuose. 
 Va, visur gatvės tuščios viduryje dienos:
http://www.sviesoforai.lt/map/cameraviewer.aspxPaskutinis taisė Lettered; 2017.11.13, 13:40.
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Bet juk paskiri atvėjai nieko nereiškia. Ar 6:30 važiuojate todėl kad taip reikia ar kad išvengtumėtė kamščių? Ir kitas svarbus klausimas yra išvažiavimo taškas ir atvykimo taškas. Man rodos minėjot kad gyvent Koriuose, o darbas Jūsų daleiskim Žalgirio 135 ar kad ir tam pačiam NMC tai aišku kad kamščiuose stovėti nereikia ir greičiausiai nereiks, bet tai aišku ir nereiškia kad piko metu jų Vilniuje nėra.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Važiuoju į darbą 6.30, tai jokių kamščių niekur nėra.
 Dienos metu, kai tenka pavažinėti, irgi, neskaitant smulkių susigrūdimų, nėra. Tad Vilniaus kamščiams dar labai toli iki tokių, kurie yra Vakarų Europos miestuose. 
 Va, visur gatvės tuščios viduryje dienos:
http://www.sviesoforai.lt/map/cameraviewer.aspx
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Įsivaizduoju keletą tūkstančių pėsčiųjų ir dviratininkų minančių kas rytą iš Naujosios Vilnios į Centrą ir toliauParašė Gladiator Rodyti pranešimą
Bet juk paskiri atvėjai nieko nereiškia. Ar 6:30 važiuojate todėl kad taip reikia ar kad išvengtumėtė kamščių? Ir kitas svarbus klausimas yra išvažiavimo taškas ir atvykimo taškas. Man rodos minėjot kad gyvent Koriuose, o darbas Jūsų daleiskim Žalgirio 135 ar kad ir tam pačiam NMC tai aišku kad kamščiuose stovėti nereikia ir greičiausiai nereiks, bet tai aišku ir nereiškia kad piko metu jų Vilniuje nėra.
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Iš korių tai užtenka kelioka min išvažiuoti norint į bet kurį miesto tašką nuvažiuoti, čia turėjau omenyje, kai kartais reikia iš santariškių važiuoti, tai 6.30 išvažiavus, 6.50 būnu centre. Lygiai taip pat vakare, važiuoji namo ne 17.30, o kokią 18.30 arba 16.30, ir jau pakankamai laisva. Tad Vilniuje užtenka tik truputį pasiplanuoti laiką bei veiklas ir galima labai lengvai išvengti tų kamščių.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
Bet juk paskiri atvėjai nieko nereiškia. Ar 6:30 važiuojate todėl kad taip reikia ar kad išvengtumėtė kamščių? Ir kitas svarbus klausimas yra išvažiavimo taškas ir atvykimo taškas. Man rodos minėjot kad gyvent Koriuose, o darbas Jūsų daleiskim Žalgirio 135 ar kad ir tam pačiam NMC tai aišku kad kamščiuose stovėti nereikia ir greičiausiai nereiks, bet tai aišku ir nereiškia kad piko metu jų Vilniuje nėra.Paskutinis taisė Lettered; 2017.11.13, 14:07.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus labai nepatrauklus dviračiams kaip transporto priemonei net nevertinant to fakto, kad beveik nėra tinkamos infrastruktūros: didelis kalvotumas, per šaltas oras bent pusę metų, kitų metų laiku 50% tikimybė būti užkluptam lietaus, (šiemet paskutinius šiltesnius mėnesius rugpjūtį ir rugsėjį turbūt buvo kokia 90% tikimybė), labai dideli atstumai tarp rajonų.Parašė Sula Rodyti pranešimą
Įsivaizduoju keletą tūkstančių pėsčiųjų ir dviratininkų minančių kas rytą iš Naujosios Vilnios į Centrą ir toliau
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Dėl atstumų, tai Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas kažkada minėjo interviu, jog iki 7 km kelionė dviračiu yra pilnai normalu (turbūt rėmėsi ir užsienio praktika). Didesnis atstumas – jau išprotėjusiems ar sportininkams (matyt, jiem jau dušas reikalingas). Tai pavyzdžiui, iš minėtos Naujosios Vilnios pradžios visiškai normalu būtų mint pedalus iki esamų Užupio ar Drujos g. bei būsimų Paupio biurų / darbo vietų. Aišku kalvotumas knisa, tad reiktų dviračio su pavarom.
P. S. Iki Sporto rūmų gaunasi 7,8 km.
https://www.google.lt/maps/dir/54.68...0d3bbf!1m0!3e2Paskutinis taisė dondc; 2017.11.13, 14:30.♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Matuokite ne nuo N. Vilnios pradžios iki senamiesčio pradžios, o realiai nuo kvartalo vidurio iki NMC ar centro vidurio. Plius dar turbūt neteko važiuoti niekada iki N. Vilnios dviračiu, jei taip siūlote. Statistiniam prie kompų sėdinčiam žmogui tai būtų vargo vakarienė.Parašė dondc Rodyti pranešimąDėl atstumų, tai Lietuvos dviratininkų bendrijos pirmininkas kažkada minėjo interviu, jog iki 7 km kelionė dviračiu yra pilnai normalu (turbūt rėmėsi ir užsienio praktika). Didesnis atstumas – jau išprotėjusiems ar sportininkams (matyt, jiem jau dušas reikalingas). Tai pavyzdžiui, iš minėtos Naujosios Vilnios pradžios visiškai normalu būtų mint pedalus iki esamų Užupio ar Drujos g. bei būsimų Paupio biurų / darbo vietų. Aišku kalvotumas knisa, tad reiktų dviračio su pavarom.
P. S. Iki Sporto rūmų gaunasi 7,8 km.
https://www.google.lt/maps/dir/54.68...0d3bbf!1m0!3e2
https://www.google.lt/maps/dir/54.68...0d3bbf!1m0!3e2
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kur parkingų neturi būti ir kodėl Akropolio ar Panoramos lokacija bloga?Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Tai yra prekybos centrai ir ten parkingas turi buti. Tik tokie centrai neturi buti tokioje vietoje kaip dabar Akropolis. Pvz Ikea/Nordika viskas ok su lokacija.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Prekybos centras ir vadinasi taip del to kad zmones is ten iseina su produktais ar daiktais, kuriuos tampyti autobuse nelabai nori. Ten parkingai yra butini. Is verslo centro zmogus laisvai gali nukeliauti namo VT.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur parkingų neturi būti ir kodėl Akropolio ar Panoramos lokacija bloga?
Apie Panoramos lokacija nieko nesakiau, bet Akropolis su savo parkingu uzima milziniska plota, kuris galetu buti isnauduotas tikrai kaip nors smagiau. Pastacius verslo centrus ant to kalno, pro langus atsivertu puikus miesto vaizdas, parkingus galima sukist po zeme, kaip toj pacioj Panoramoj.
Tai tam kad islaikyti optimalu kokybes/kainos ir susisiekimo automobiliais santyki PC stato miesto pakrasciuose prie aplinkeliu, kaip Ikea. Arba dar toliau nuo miesto.
Kalbant apie subject, tai verslo centrui (kuris yra arti miesto centro) tikrai nereikia tiek parkingo vietu kiek jame dirba zmoniu. Net pas mus mazoj imonej kazkur trecdalis darbuotoju nevaziuoja namo su auto, nors masinas turi.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kol prekybos centrais vadiname maisto prekių, statybinių medžiagų, baldų ir žemų kainų parduotuves, diskusija apie jų naudą bergždžia. Kadaise Vilniaus Akro vietoje buvo Chapman Taylor suplanuota vakarietiška dengta alėja, pusės amžiaus patirtį turėję plėtotojai stengėsi kokybe atbaidyti konkurentus, o užsienio investuotojai kėlė sąlygą surinkti tarptautinius tinklus. Norėjosi kaip geriau, gavosi kaip visada. Dabar šimtamilijoninių investicijų į miestus klausimu diskutuoja pirkėjai ir savivaldybių valdininkai. Bet niekas prekybos centrų jau dešimt metų nebestato.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Gryztant prie temos. A.Avulis: „Prieš dvejus metus „Žalgirio“ stadionas buvo skirtas keturkojams, o ne žmonėms“ Straipsnyje yra prastos kokybės filmukas (ar Hanner gali kur nors netaupyti
) kur parodyta kaip viskas atrodys už 10 metų.
							
						Paskutinis taisė Gladiator; 2017.11.13, 21:55.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tikekimes ta vieta kad ir po 10 metu nors kazkiek primins miestaParašė Gladiator Rodyti pranešimąGryztant prie temos. A.Avulis: „Prieš dvejus metus „Žalgirio“ stadionas buvo skirtas keturkojams, o ne žmonėms“ Straipsnyje yra prastos kokybės filmukas (ar Hanner gali kur nors netaupyti
) kur parodyta kaip viskas atrodys už 10 metų.
							
						Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pats šiltuoju metu, kai nelija ir lauke iš ryto virš 5 laipsnių važiuoju į darbą dviračiu. Iš Pilaitės iki Panoramos - iki 20 min (5,5 km), Mindaugo tilto iki 30 min (8,3 km). Į šį laiką visuomet sutelpu nepersistengdamas (vidutinis greitis šiaip būna >16 km/h). Važiuojant iš Lazdynų - 5 min trumpiau. Pritariu, kad 7 km yra pilnai normalus, tačiau ir 8 km jei kelias tiesus, be šviesoforų, įveikti nesudėtinga.
Tokie offisai kaip MMM projektų (kur bus ~5 tūkst. darbuotojų), kaip Žalgirio stadiono ofisynas (kažkieno minėti 10 tūkst. darbuotojų) normalaus susisiekimo tik automobiliu negali turėt. Na tiek tiesiog nesugers aplinkinės gatvelės. Tuo tarpu gerėjant dviračių infrastruktūrai, tikrai didės ir ja besinaudojančių darbuotojų skaičius (ne tik laisvalaikiui).
Grįžtant prie Žalgirio stadiono teritorijos plėtros temos, pritariu, kad tiek ofisų vienoje vietoje neprotinga mintis.Paskutinis taisė Mindzius-LT; 2017.11.16, 11:49.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Čia dar klausimas kaip geriau. Ar kontoras išsklaidyti po visą miestą ir tada visame mieste sėdėti kamsčiuose, ar koncentruoti vienoje vietoje (NMC) ir į ją padaryti normalų VT susisiekimą, nesikertantį su gatvėmis. Yra tų žalių zonų ir laisvų vietų per kurias galim geležinkelį padaryt, ir tik ties sankryžomis palendant po apačia ar per viršų. Bet jeigu biurų nekoncentruojam, tai toks susisiekimas Vilniuje niekada neatsiras, nes viskas bus išsisklaidę per mažais kiekiais.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąGrįžtant prie Žalgirio stadiono teritorijos plėtros temos, pritariu, kad tiek ofisų vienoje vietoje neprotinga mintis.
Paskutinis taisė Rimas_OK; 2017.11.18, 13:27.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Čia dar klausimas kaip geriau. Ar kontoras išsklaidyti po visą miestą ir tada visame mieste sėdėti kamsčiuose, ar koncentruoti vienoje vietoje (NMC) ir į ją padaryti normalų VT susisiekimą, nesikertantį su gatvėmis. Yra tų žalių zonų ir laisvų vietų per kurias galim geležinkelį padaryt, ir tik ties sankryžomis palendant po apačia ar per viršų. Bet jeigu biurų nekoncentruojam, tai toks susisiekimas Vilniuje niekada neatsiras, nes viskas bus išsisklaidę per mažais kiekiais.
Nesiūlau ofisų išskaidyti per visą miestą ir tikrai nesu už tokius ofisų projektus kaip Technopolio, ar kaip planuojamas Lazdynuose, Laisvės pr. Tačiau 120 tūkst. kv. m. biurų šioje vietoje atrodo labai daug. Mielai pritarčiau 120 tūkst. kv. m. Konstitucijos pr. Kamščiai nesumažės, jei biurai bus sukoncentruoti
							
						
Comment
 
Comment