Nuotraukoje matosi raudonas dviračių takas, bet ten buvo pradėtos kloti plytelės, ir kaip iš vaizdo suprantu jos ir liko. Galit gal kas patikslinti?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus sporto rūmų ir Žalgirio stadiono teritorija
Collapse
X
-
Jos liko, nes suklotos be projekto. Bus parengtas techninis gatvės projektas, jame bus asfaltas, tai turės perkloti. Žiūrėsim ar užteks kiaušų savivaldybėje. Jie yra informuoti, stabdė net darbus (veltui, nes Hanneris suklojo vis tiek tas plyteles).Parašė rmss Rodyti pranešimąNuotraukoje matosi raudonas dviračių takas, bet ten buvo pradėtos kloti plytelės, ir kaip iš vaizdo suprantu jos ir liko. Galit gal kas patikslinti?
- 1 patinka
Comment
-
Tai aišku nesąmonė, bet kiek skaičiau tai Šimašius patriotą pavaidinti nori ir kažkokius leidimus užstabdė savivaldybė.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąkad ir kaip neimponuotu man tie Maskvos namai, noretusi, kad pabaigtu ir nepaliktu tokio
Comment
-
Statinys pastatytas pažeidžiant išduoto statybos leidimo sąlygas.Parašė Gladiator Rodyti pranešimą[...] kažkokius leidimus užstabdė savivaldybė.
Comment
-
Kas būtent pažeista? Aukštingumas? Tai kur teismo įpareigojimas nuardyti papildomus metrus?Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Statinys pastatytas pažeidžiant išduoto statybos leidimo sąlygas.
Propoganda šiais laikais ne per pastatus vykdoma. Yra daugiau ir per kitus kanalus kurios niekas nedraudžia.Parašė index Rodyti pranešimąGeriau tegul pastovi nebaigtas vaiduoklis negu užbaigtas propagandos centras.
Comment
-
Šimašius dar teismo nesuorganizavo - žmogus labai užsiėmęs, jums vaidenasi, todėl teismams laiko neliekaParašė Gladiator Rodyti pranešimą
Kas būtent pažeista? Aukštingumas? Tai kur teismo įpareigojimas nuardyti papildomus metrus?
)
Comment
-
„Turime pradėtą objektą Vilniaus mieste, kurio visiškai nereikia – ir dėl geopolitinių, ir dėl architektūrinių priežasčių. Todėl dar praėjusių metų vasarą savivaldybė su kitomis institucijomis ėmėsi aiškintis, ar toks objektas pagrįstai yra Vilniuje. Kartu pasitarę su teritorijų planavimo ir statybos inspekcija, pamatėme, kad statinys pastatytas pažeidus statybos reglamentą. Užfiksuota, kad pažeisti aukštingumo, užstatymo tankumo reikalavimai“, - sako Vilniaus meras.Mero teigimu, rasti pažeidimai yra rimti, todėl artimiausiu metu Maskvos namų statyba nebus tęsiama. „Vėlgi spekuliuoti, ar jiems pavyks pašalinti tuos pažeidimus, kaip, kada pavyks, ir panašiai, tai, matyt, atskiras klausimas“, – sakė R.Šimašius, paklaustas, ar tai reiškia, kad Maskvos namų Vilniuje nebus.Esmė kad nuardinėti aukšto matyt nenuardinės, statybų tęsti irgi neleis tai matyt lauks kol pasikeis meras. Ai dar gali Avuliui nepatikti kad priešais jo viešbutį kažkoks nedastatytas pastatas ir lieps merui sutvarkyti viską, tada gali pajudėti.„Praktiškai išeina taip, kad pastatas turi būti vienu aukštu mažesnis“, – sakė sostinės vyriausiasis architektas Mindaugas Pakalnis.
Comment
-
„Hanner“ užbaigė pirmąjį gyvenamųjų namų projektą prie „Žalgirio“ stadiono
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...irio-stadiono/
Comment
-
Šalia esančio Marriot viešbučio fasadas panašiai tamsus, bet jis vientisai tamsus, per visą ūgį. Tokio norėtusį ir ofisų pastate, bet bijau, kad jis gali būti panašesnis į naujo Maximos administracinio pastato fasadą, ne vientisą, o zebrinį variantą. Bet kol kas dar sunku vertinti, ne daug fasado, be to tikriausiai reiktų žiūrėti ir prie skirtingo apšvietimo.
Comment
-
Nėra Marriot visiškai vientisas. Tavo nuotraukose irgi matosi, kad vieni stiklai tamsesni už kitus. Bet čia turbūt nėra bėda - retai kada pastatas stovės visiškai neapšviestas iš vidaus, net paros metu greičiausiai bus apšvietimas viduje. Plius vaizdą stipriai pakeis būsimos vertikalios ir horizontalios juostos. Be jų ir Marriot iš pradžių atrodė be galo liūdnai.
Comment
-
„Hanner“ pristatė Žalgirio stadiono plėtros viziją: teritorija atsiveria miestui
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/verslas...veria-miestui/
Comment
-
Avulis parodė, kur Žalgirio stadione padės 200 mln. eurų
Iš viso kvartale planuojama pastatyti apie 120 tūkst. kvadratinių metrų biurų patalpų, 25 tūkst. kvadratinių metrų gyvenamojo ploto.
Rinktinės gatvėje jau įpusėjo ir pirmojo sklype beveik 16 tūkst. kv. m ploto verslo centro statybų darbai....
Likusieji 7 pastato aukštai bus skirti biurams, kuriuose galės įsikurti 1600 darbuotojų.Dabartiniai du pastatai (viešbutis+verslo centras) yra apie 15% viso užstatymo bet darbo vietų kiekis jau beveik išnaudoja visą numatytą (dar net nepastatytą) automobilių parkavimo vietų skaičių. Jei 16 tūkst. kv m plote skaičiuoja kad tilps 1600 darbo vietų, tai likusiuose 100 tūkstančių dar apie 10 tūkstančių darbo vietų. Kur statysis savo automobilius tie likę 10,000? O net jei ir bandys dasigaudi iki ten be automobilių, kaip tą padarys? Tokių kiekių jokie autobusai/troleibusai neperveš. Man rodos ta vieta bus logistinis košmaras kaip beje ir Saltoniškės kai pasistatys visi 4 MMM biurų pastatai plius dar keli aplink.Po visa sklypo teritorija bus įrengta 2000 vietų požeminė automobilių statymo aikštelė.Paskutinis taisė Gladiator; 2017.11.13, 12:24.
Comment
-
Net keista, kad tokiame forume pastoviai prikeliama šita bereikalinga tema. Čia miesto centras su ir puikiu susisiekimu aplinkui viešuoju, pėsčiomis, dviračiu - automobilių parkavimo vietų čia turi būti minimaliai. Toks tankus planavimas yra absoliučiai adekvatus šioje vietoje. Parking minimumai sugalvoti JAV per auto bumą daugumoj pasaulio miesto pamažu tampa atgyvena ir yra naikinami arba netgi keičiami parkingo maksimumais. Manau Vilniuje jiems irgi nebeilgai liko gyvuoti. Reikia tik džiaugtis, kad dar nespėjom pristatyti parkingo dangoraižių kaip kokiam Detroite. Juolab, kad 15-20 metų perspektyvoje autonominių automobilių kontekste vietinis parkingas gali apskritai tampti nebeaktualus.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąDabartiniai du pastatai (viešbutis+verslo centras) yra apie 15% viso užstatymo bet darbo vietų kiekis jau beveik išnaudoja visą numatytą (dar net nepastatytą) automobilių parkavimo vietų skaičių. Jei 16 tūkst. kv m plote skaičiuoja kad tilps 1600 darbo vietų, tai likusiuose 100 tūkstančių dar apie 10 tūkstančių darbo vietų. Kur statysis savo automobilius tie likę 10,000? O net jei ir bandys dasigaudi iki ten be automobilių, kaip tą padarys? Tokių kiekių jokie autobusai/troleibusai neperveš. Man rodos ta vieta bus logistinis košmaras kaip beje ir Saltoniškės kai pasistatys visi 4 MMM biurų pastatai plius dar keli aplink.
- 3 patinka
Comment
-
Aš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.
P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais. Ir užteks čia kliedėti apie dviračius. Vilniuje tai tik laisvalaikio praleidimo formas - taškas. Pagrindinė masė ofisinių gyvena suburbuose, miegamuosiuose lieka tik pencininkai ir studentai kurie ten kol kas nuomuojasi, taigi jokiais dviračiais ar pėsčiomis iš Tarandžių, Bendorių, Pilaičių, Aviženų, Pavilnių, Kalnėnų ir kitų rajonų niekas nevažinėja ir važinėti nesiruošia.Paskutinis taisė Gladiator; 2017.11.13, 13:03.
Comment
-
Dėl to, tokie biurai turėtų būti statomi tik su minimaliu parkingo vietų skaičiumi, kaip Quadrum. Aišku dėl to jis yra nepopuliarus. Kuo daugiau parkingo, tuo didesnė grūstis miesto centre, nors po Lukiškių aikšte jo reikėjoParašė Gladiator Rodyti pranešimąAš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.
P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais.
Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jap, Saltoniskiu gatve irgi stoves nejudedama uz kokiu 5 metu. Uz tai koks kaifas lenkt masinas G.V. kamsti vaziuojant dviraciu arba einant pesciom.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąAš ne apie tai. 10,000 parkavimų vietų ne išeitis, dabar jau piko metu ten kamščiai, tai pridėjus 10,000 darbo vietų bus tie patys kamščiai kaip dabar bet trunkantys 2-3 valandom ilgiau (o gal net visą dienos metą). Manau ten per tankiai statomi biurai. Užtektų dar vieno biuro palei Rinktinės gatvę, o kvartalo viduje galėtų vyrauti gyvenamoji statyba, su tuo pačiu pastatų tankumu gautusi mažesnis žmonių tankumas. Žinoma nesinorėtų kad gyvenamoji statyba ten būtų tokia piguva kaip to pačio Hanner ten vystoma Centro Rezidencija, bet miesto gerovės požiūriu geriau jau taip nei užsikimšusios gatvės.
P.S Vilniuje niekur nėra puikaus susisiekimo jei lyginti su vakarietiškais standartais. Ir užteks čia kliedėti apie dviračius. Vilniuje tai tik laisvalaikio praleidimo formas - taškas. Pagrindinė masė ofisinių gyvena suburbuose, miegamuosiuose lieka tik pencininkai ir studentai kurie ten kol kas nuomuojasi, taigi jokiais dviračiais ar pėsčiomis iš Tarandžių, Bendorių, Pilaičių, Aviženų, Pavilnių, Kalnėnų ir kitų rajonų niekas nevažinėja ir važinėti nesiruošia.
Comment
-
Galima nuvažiuoti/nueiti iš Centro į Žirmūnus ar Šeškinę, bet jau į kokius Pašilaičius ar Tarandę tai manau misija neįmanoma, taip kad reikia protingo planavimo kur/kas turi atsirasti. Svajodami apie tai kad visi perses ant dviračių ar laukdami savavaldžių automobilių (beje kur jie stovės tuo laiku kai bus niekam nereikalingi?) toli nenueisim tik užkišim gatves atsilikusių šalių pavyzdžiu.Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
Jap, Saltoniskiu gatve irgi stoves nejudedama uz kokiu 5 metu. Uz tai koks kaifas lenkt masinas G.V. kamsti vaziuojant dviraciu arba einant pesciom.
- 1 patinka
Comment


Comment