Parašė Milwaukee
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Ministerijų miestelis
Collapse
X
-
Kokie minusai lyginant su tuščiais sklypais prie spaudos rūmų? VT kaip tik būtų lengviau organizuoti, daugumai reiktų važiuoti trumpesnius atstumus juo, o kitiems į priešingą pusę nuo centro tuo VT, kuris dabar važiuoja tuščias. Su automobiliais tas pats, daugumai iš visokių miegamųjų rajonų nereiktų stovėti ilgai kamščiuose ir kirsti upės, o gyvenantys centre ar pietinėje dalyje važiuotų Narbuto g. ar aplinkkeliu, kuris dabar nuo centro tuščias. Tai tokioje vietoje ministerijų miestelis kaip tik leistų efektyviau išnaudoti esamą infrastruktūrą ir mažintų kamščius. Juk akivaizdu, kad visi iš fabų ar justų nepersikels arčiau centro gyventi, ypač neturtingi ministerijų klerkai.
- 1 patinka
-
Centras nėra pergrūstas, pergrūstas yra VT vežantis rytais į centrą ir gatvės, tai ir reiktų galvoti, kaip tą optimizuoti, kad ne visi važiuotų ryte iš taško A į tašką B, o dalis iš B į A. Ar manot, kad čia normalu vienoje pusėje užsikišusi gatvė, o kitoje visiškai tuščia, tas pats ir su autobusais vežančiais orą į priešingą pusę? Tose pievose gal reiktų statyti gyvenamus namus, kad mažiau žmonių iš riešės ar pilaitės reiktų važiuoti į centrą. Dabar problema ta, kad labai blogas santykis darbo vietų centre ir gyvenamo ploto.Parašė Edd Rodyti pranešimąViesasis transportas praktiskai taip ir organizuojamas kad is visu pusiu butu patogiausia pasiekti miesto centra, tai toks ir pliusas, ateityje galbut bus galima galvoti apie didesni kieki zmoniu pervezancias viesojo transporto rusis, o automobiliu srautai mazetu arba bent nebeaugtu. Dar kitas dalykas, kad ne visi toj pacioj Vilniaus pusej gyvena, logiska ar ne?
Tai kai kam tektu vaziuoti dar toliau nei tuo atveju jei ofisas butu centre, aisku jei viskas ok su aplinkkeliais ir nereikia vaziuoti per ta pati centra, tada puse bedos. Vilnius aisku gan unikalus - kol miesto centre pievos ir laukai arba trobeles, juokingai skamba teiginiai kad centras pergrustas.
Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.15, 13:27.
Comment
-
Jei miestas bus issibarstes, tai viesasis transportas gal ir bus tolygiau isnaudojamas, t.y. i visas puses vaziuos panasus kiekis zmoniu, bet ji organizuoti taps sudetinga ir klausimas ar tai kaip tik nedidins vaziuojanciuju po viena savo automobiliu skaiciaus ir isvis ar nereiks dar daugiau maltis po visa miesta kad atliktum ta pati. Is dalies as sutinku kad kazkiek tai padetu, bet neperlenkiant lazdos, nes tada bus dar blogiau, spaudos rumu teritorija siaip visai geras variantas, daug geriau nei prie IKEA. Beje, dar toks gan keistas pliusas kalbant butent apie ministeriju miestelius centre: matom kokie darbai laimi arch konkursus kai investuoja privatus verslas, visokie hanneriai ir kai valstybines istaigos. Pastaruoju atveju kazkaip dazniau buna centro verti projektai. Aisku cia tik siaip pamastymas, o ne kazkoks rimtas argumentasParašė Lettered Rodyti pranešimą
Centras nėra pergrūstas, pergrūstas yra VT vežantis rytais į centrą ir gatvės, tai ir reiktų galvoti, kaip tą optimizuoti, kad ne visi važiuotų ryte iš taško A į tašką B, o dalis iš B į A. Ar manot, kad čia normalu vienoje pusėje užsikišusi gatvė, o kitoje visiškai tuščia, tas pats ir su autobusais vežančiais orą į priešingą pusę? Tose pievose gal reiktų statyti gyvenamus namus, kad mažiau žmonių iš riešės ar pilaitės reiktų važiuoti į centrą. Dabar problema ta, kad labai blogas santykis darbo vietų centre ir gyvenamo ploto.
Comment
-
Sutinku, kad statymas kur nors šalia IKEA būtų didelė klaida, dar didesnis automobilizacijos ir kamščių skatinimas bei tektų plėsti VT tinklą, bet spaudos rūmai yra netoli gyvenamo urbanistinio Vilniaus centro, taip pat ir VT maršrutų didelis susikirtimų hub'as. Ar jūs manot, kad centre turėtų egzistuoti tik ofisų parkai, o miegamieji rajonai būtų skirti tik miegojimui? Aš už tai, kad miestas būtų plečiamas vidinėje dalyje, t.y. kad akropolis būtų statomas šalia vingio parko, o ne už miesto ir pan. Bet taip pat manau, kad nereiktų rajonų zonuoti pagal vieną funkciją, gyvenamas, komercinis, pramoninis, kaip tarybiniais metais.Parašė Edd Rodyti pranešimą
Jei miestas bus issibarstes, tai viesasis transportas gal ir bus tolygiau isnaudojamas, t.y. i visas puses vaziuos panasus kiekis zmoniu, bet ji organizuoti taps sudetinga ir klausimas ar tai kaip tik nedidins vaziuojanciuju po viena savo automobiliu skaiciaus ir isvis ar nereiks dar daugiau maltis po visa miesta kad atliktum ta pati. Is dalies as sutinku kad kazkiek tai padetu, bet neperlenkiant lazdos, nes tada bus dar blogiau, spaudos rumu teritorija siaip visai geras variantas, daug geriau nei prie IKEA. Beje, dar toks gan keistas pliusas kalbant butent apie ministeriju miestelius centre: matom kokie darbai laimi arch konkursus kai investuoja privatus verslas, visokie hanneriai ir kai valstybines istaigos. Pastaruoju atveju kazkaip dazniau buna centro verti projektai. Aisku cia tik siaip pamastymas, o ne kazkoks rimtas argumentas
Paskutinis taisė Lettered; 2019.07.15, 14:09.
Comment
-
VT šiaip ar taip reikia ne tik žvaigždiniu principu centras-pakraščiai, o sujungiant tarpusavyje visus pakraščius. Yra Santariškių ligoninių kompleksas. Yra žemesnės klasės ofisiukai kuriuose yra kontoros neįperkančios ofisų centre. Yra šiaip įvairios įstaigos kurios turi būti šalia žmonių gyvenamosios vietos (poliklinikos, mokyklos, paslaugos, parduotuvės ir pan ir t.t.).Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Minusas tas, kad po Vilniu visi vazinesim zigzagais, bus sunku paruost gerus VT judejimus, kurie dabar turetu aiskius galutinius tikslus link centro(siuo atveju), dvirtakius ir panasiai. Visko i viena taska nesugrusim, taciau butent vyriausybes miesteliui sita vieta butu optimaliausia, del jau anksciau isvardintu priezasciu.
Comment
-
Aukščiau pateikiau pavyzdžius iš Trafi kiek užtrunka laiko pasiekti centrą ir priešingą mesto galą. Iš Naujos Vilnios ar Antakalnio galo nedidelis skirtumas ar varyt iki Seimo ar Spaudos rūmų. Su Šiaurine gatve turbūt situacija dar pagerėtų Spaudos rūmų atžvilgiu.Parašė Edd Rodyti pranešimąViesasis transportas praktiskai taip ir organizuojamas kad is visu pusiu butu patogiausia pasiekti miesto centra, tai toks ir pliusas, ateityje galbut bus galima galvoti apie didesni kieki zmoniu pervezancias viesojo transporto rusis, o automobiliu srautai mazetu arba bent nebeaugtu. Dar kitas dalykas, kad ne visi toj pacioj Vilniaus pusej gyvena, logiska ar ne?
Tai kai kam tektu vaziuoti dar toliau nei tuo atveju jei ofisas butu centre, aisku jei viskas ok su aplinkkeliais ir nereikia vaziuoti per ta pati centra, tada puse bedos. Vilnius aisku gan unikalus - kol miesto centre pievos ir laukai arba trobeles, juokingai skamba teiginiai kad centras pergrustas.
Comment
-
Ant Narbuto kalno yra 2G ir 4G (apart -niolikos kitų A ir T), kas automatiškai padengia Antakalnis+Žirmūnai ir nuo Stoties, Savanorių, Lazdynų iki Pašilaičių, fabų.
10 A ir 8 TPaskutinis taisė Arunasx; 2019.07.15, 14:12.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Per Žinių radiją paskelbė, kad linkstama prie to, kad statyti prie Seimo. Kvailystė. Kamščiai tame rajone tik didės atsižvelgiant ir į Konstitucijos/Saltoniškių situaciją.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Nu super. Tu cia labai gera zinia praneseiParašė Arunasx Rodyti pranešimąPer Žinių radiją paskelbė, kad linkstama prie to, kad statyti prie Seimo. Kvailystė. Kamščiai tame rajone tik didės atsižvelgiant ir į Konstitucijos/Saltoniškių situaciją.
Tikriausiai ir tiltukas, nera joks sutapimas
- 3 patinka
Comment
-
Manau atsitiktinumas. VMS ir vyriausybė yra...Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Nu super. Tu cia labai gera zinia pranesei
Tikriausiai ir tiltukas, nera joks sutapimas
Vis tiek lieku prie nuomonės, kad ant Narbuto kalno būtų galimai ideali vieta.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Tuomet tikrai neplanuotas naujas tiltas būtų labai parankus sprendinys.Parašė Milwaukee Rodyti pranešimą
Nu super. Tu cia labai gera zinia pranesei
Tikriausiai ir tiltukas, nera joks sutapimas
Comment
-
Sukels kokius 3'000 darbo vietų į šitą plotelį. Ir kokiu būdu jie pasieks savo darbo vietas? Gal nusipirks butus Gedimino prospekte ar Žvėryne? Juk jokių problemų, niekas nedraudžia
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Kame logika? Kiek ministerijos darbuotojų kasdien vaikšto iki Seimo? Gal skaičiais ir logiškais argumentais kas galėtų pagrįsti? Šikna su visuomeniniu transportu keliems tūkstančiams garantuota.Parašė evvt Rodyti pranešimąPuikios naujienos. Galgi pagaliau naikinsis žvyruotas parkingas, kuris yra dar didesnė gėda už ruberoidines šnipiskes. O ir ministerijos prie Seimo būtų logiškas, sveikintinas sprendimas.Naujienos tikrai geros.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Dviračiai, pėsčiomis, viešasis, paspirtukai. Pirmyn. Neabejoju, kad įsirengs parkingą, tad patekti iš GV nebus sunku.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKame logika? Kiek ministerijos darbuotojų kasdien vaikšto iki Seimo? Gal skaičiais ir logiškais argumentais kas galėtų pagrįsti? Šikna su visuomeniniu transportu keliems tūkstančiams garantuota.
- 1 patinka
Comment
-
Kažin, ar yra šioje "Ministerijų miestelio" koncepcijoje (nesekiau labai šito reikalo), kiek iš 14 ministerijų galėtų būti perkelta į tokį pastatą. Be to, ką daryti su ministerijomis pavaldžiai departamentais, kurių yra labai daug. Ar jie bus palikti ten, kur yra, ar "giminingi" bus perkelti kažkur arčiau jų kuruojamų ministerijų?
Comment
-
Šį variantą Vyriausybė linkusi rinktis kaip ekonomiškiausią iš keturių Turto banko atliktoje studijoje – investiciniame miestelio projekte pateiktų alternatyvų. Taip pat iš penkių nagrinėtų alternatyvų ekonomiškiausia pasirinkta naujų pastatų statyba.
„Atlikus valstybei nuosavybės teise priklausančių sklypų urbanistinių, architektūrinių ir techninių aspektų analizę ir įvertinus galimybes įgyvendinti ministerijų miestelio projektą, buvo pasiūlyta optimali ministerijų miestelio sukūrimo vieta – sklypas prie Seimo“, – BNS informavo Vyriausybės kanceliarijos Ryšių su visuomene skyrius.
Turto bankas BNS nurodė, kad studijoje iš viso analizuota 11 Vilniaus vietų, galutiniame etape pasirinktos keturios: prie Seimo, taip pat buvusio Lietuvos edukologijos universiteto teritorija, sklypas A. Goštauto gatvėje bei teritorija stoties rajone.
Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5w0UXB3U0
Comment
-
Mano draugas dirba ministerijoje Gedimino pr. Gyvena Šeškinės pietinėje dalyje. Kasdien BMW važiuoja į darbą, jau beveik 20 metųParašė Creatium Rodyti pranešimą
Dviračiai, pėsčiomis, viešasis, paspirtukai. Pirmyn. Neabejoju, kad įsirengs parkingą, tad patekti iš GV nebus sunku.
Comment
Comment