Didmiestyje taip, bet Vilnius toks nera ir greiciausiai nebus. Zemes plotu kalnas Vilniuje ir aplink.
							
						
					Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Nauji daugiabučiai namai Vilniuje
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
"Deja", čia skirta kritikamsParašė Lettered Rodyti pranešimąKodėl deja? Didmiestyje turėtų dominuoti aukšti daugiabučiai, ypač tokiam retai apgyvendintam miestui kaip Vilnius labai gerai, jog intensyvinamas užstatymas mieste, o ne toliau plečiamas miestas į užmiesčio laukus. Nemanau, kad pvz. Londonas labai patogus miestas gyventi, kai į darbą reikia važinėti didelius atstumus ir kelias valandas sugaišti. Nors net ir ten dabar labai daug vykdoma dongoraižių projektų, susiprato.
 Nes, deja, bet tenka pripažinti, kad tikruose didmiesčiuose čia normali praktika. Tik Vilnius dar iš kolektyvinių sodų lygio neišlipęs..
							
						Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
tam miestuose toks naujas išradimas yra, viešasis transportas vadinasiParašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąO kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tankumas kaip tik padeda spręsti susisiekimo problemą, nes žmonės gyvena arčiau paslaugų ir darbo vietų. Taigi atsiranda daugiau galimybių į darbą vykti viešuoju transportu, eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąO kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Kamščiai susidaro pagrinde dėl to, kad žmonėms tenka automobiliu važiuoti iki darbo didelius atstumus.
O aikštelių problemą galima spręsti jas kišant po žeme. Taip, tai kainuoja brangiau, tačiau nenaikinamos žalios erdvės.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kuo didesnis aukštingumas, tuo galima daryti didesnius atstumus tarp namų. Architektūros kokybė priklauso nuo rinkos ir gyventojų perkamosios galios, tad nereikia norėti, kad kažkokie stebuklai būtų statomi, kai net turtingose vakarų šalyse eiliniuose rajonuose statomi irgi labai paprasti namai.Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąO kaip tankumo didinimas padeda spręsti susisiekimo lengvinimą (jau dabar sunki situacija piko metu) ir stovėjimo aikštelės plečiasi į žolynus (kas vėliau tampa purvynais)? Tankumo (gal?) trūksta kai kuriuose rajonuose, bet nereikia prarasti saiko - erdvė tarp namų turi irgi gerų savybių gyvenimo kokybei. Jei visi daugiabučiai vienoje vietoje, o visi ofisai kitoje vienoje vietoje, tai visi ryte važiuoja į vieną pusę :/..
Susisiekimo lengvumas yra atstume, iš Šeškinės net pėsčiomis iki centro galima ateiti arba nuvažiuoti per kelias stoteles su VT, o iš kokios Riešės reikia ilgai stovėti kamštyje, plius didelės infrastruktūros plėtra ir priežiūra miestui brangiai kainuoja. Taip pat VT transporto plėtra žymiai paprastesnė ir efektyvesnė, dabar reikia turėti šimtus maršrutų, kurie važinėja po visokius laukus ir miškus, vietoje to, kad pagrindiniuose maršrutuose plėstume pvz. autobusų-tramvajų tinklą ir pan.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jo, ir po to visi skundžiames kad Vilnius yra ne kompaktišas, per daug išsiplėtęs, kad neapsimoka tiesti metro dėl didelių atstumų, ir t.t.Parašė MindaugasR Rodyti pranešimąDidmiestyje taip, bet Vilnius toks nera ir greiciausiai nebus. Zemes plotu kalnas Vilniuje ir aplink.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Aš irgi kasdien pravažiuoju pro ten - vakar pastebėjau, kad padarytas nuvažiavimas į duobę ir palygintas pravažiavimas iki žalgirio gatvės. Maniau prasidės statybos, o ten duobę užpylinėja?Parašė _rB_ Rodyti pranešimąNors po du kartus kas dieną pravažiuoju Giedraičių g., bet tik šiandien pastebėjau, kad Korių III etapo duobė pradedama užpilinėti žeme.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kad duobę užpylinėja nelabai tikiuParašė Nitro Rodyti pranešimąAš irgi kasdien pravažiuoju pro ten - vakar pastebėjau, kad padarytas nuvažiavimas į duobę ir palygintas pravažiavimas iki žalgirio gatvės. Maniau prasidės statybos, o ten duobę užpylinėja?
							
						Atėjo, pamatė, pastatė...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ačiū už atsakymą, bet nesijaučiu supratęs. Jeigu NMC statosi ofisus o fabijoniškės statosi daugiabučius - kaip sumažėja atstumas iki darbo? Ofisų kvartalas nesistatys šalimais daugiabučio, nes jų kaina būtų milžiniška, o pajėgūs ją mokėti dažnai jau turi savo nuosavą namuką ir į butą nelenda. Daugiabučių kvartalas dar turi šansų pastatyti ofisą, čia gal priartėtumėm prie siūlomos situacijos, bet reta praktika žiuriu (išskyrus Ukmergės pl.).Parašė Creatium Rodyti pranešimąTankumas kaip tik padeda spręsti susisiekimo problemą, nes žmonės gyvena arčiau paslaugų ir darbo vietų. Taigi atsiranda daugiau galimybių į darbą vykti viešuoju transportu, eiti pėsčiomis ar važiuoti dviračiu.
Kamščiai susidaro pagrinde dėl to, kad žmonėms tenka automobiliu važiuoti iki darbo didelius atstumus.
Taip pat dėl viešojo transporto. Aš esu nuolatinis jo naudotojas. Iš darbo į Europos stotelę neinu ir į 3G nelipu, nors jis veža namo. Neinu ir į žalią tiltą šalimais, ten visa eismo košė. Einu pėškom per baltą tiltą, ir nuo Kražių ar Vaižganto stotelės pasiveju dažnai tą patį 3G kuris stovėjo Europoj. Daug panašių scenarijų turiu. Kas ten kalba apie Riešes? Nedažnai lankausi išoriniuose rajonuose, bet pakanka ir vidinių kamščių, kurių nė už ką neišspręs NMC tankumo didinimas. Kaip pvz studijų laikais iš saulėtekio su 5G lipdavau kareivių stotelėj palikdamas kursiokus nuostebusius, lipdavau į viršų per žvalgų gatvę ir tęsdavau kelionę autobusu nuo Kazlausko stotelės. Ir sutinku autobuse tuos pačius kursiokus. Tas pats kalvarijų, šeimyniškių, žirmūnų, ateities gatvėse...
Daugiabučiai jei maišytusi su kitokios paskirties namais, tada tik tai, mano nuomone, tankumas būtų netoks kenksmingas. O dabar atsiprašau už offtopic, jei kas netingi papasakoti plačiau, galit rašyti asmeniškai
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vien tik NMC užstatymas verslo centrais aišku, kad nieko neišspręs. Problemą išspręsti gali žemutinio Naujamiesčio atgaivinimas užstatant tuščius plotus, giliųjų Šnipiškių tuščių plotų užstatymas, Žvėryno apstatymas ir t.t. Kitaip tariant, gyvenamųjų plotų priartinimas prie centro. O tam mes turim labai daug tuščios žemės ir dar daugiau konversijai tinkamos žemės.
Kitas dalykas yra paslaugų nekoncentravimas į centrą. Savivaldybės buvo sprendimas, kad mieste turi atsirasti 3-5 nauji centrai, kuriuose būtų visko, ko reikia žmonėms. Tai būtų miesto rajonuose (pvz. Viršuliškėse prie Spaudos rūmų).
Kitas dalykas, galų gale net ir tų pačių gyvenamųjų rajonų tankinimas irgi yra naudingas miestui, nes mažėja infrastruktūros išlaikymas. Tas pats viešasis transportas greičiau atsiperka ir t.t.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Labai jau cia issiplete tos diskusijos. Vilniije zodziu yra betvarke ir niekas nesutaria kur, kas ir kaip turi buti. Geras miestas turi tureti urbanistine vizija pagal kurios standartus ir butu statomas miestas, vietoj statybu kur ir kaip paborejus. Dabar yra chaosas, tikekimes kad kada bors bus parengtas ilgalaikis urbanistinis planas, kad miestas vystytusi tvarkingai. Turetu buti nustatyti standartai tarp kuriu ieitu tiek pastatu proporcijos, tiek kokybes normos ir tt.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Plano nėra, nes net senieji rajonai nėra pilnai užbaigti. O jei ten dabar įpaišo kažkokius daugiabučius, tai vietoj kažko, kas nepastatyta sovietmečiu. Iš esmės gal ir geriau, nei nykūs plyni laukai. Nemanau, kad viską plėsti į kitus plynus laukus už miesto yra geriau, kai ir aplink jų pilna. Konkrečiu pvz., ten kur dabar yra "Lighthouse" ir "Grandas" sovietmečiu pagal pirminį planą turėjo būti mokykla ir paslaugų kompleksas, kurį vėliau perkėlė tarp daugiabučių kiek toliau (ten kur dabar Fabijoniškių seniūnija ir "Vinita"). Mokyklos taip ir nepastatė, nors kalbos iki 1999m. buvo.Parašė kasparas.v Rodyti pranešimąLabai jau cia issiplete tos diskusijos. Vilniije zodziu yra betvarke ir niekas nesutaria kur, kas ir kaip turi buti. Geras miestas turi tureti urbanistine vizija pagal kurios standartus ir butu statomas miestas, vietoj statybu kur ir kaip paborejus. Dabar yra chaosas, tikekimes kad kada bors bus parengtas ilgalaikis urbanistinis planas, kad miestas vystytusi tvarkingai. Turetu buti nustatyti standartai tarp kuriu ieitu tiek pastatu proporcijos, tiek kokybes normos ir tt.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Geras! Projekta jau pries kazkiek laiko esu mates, nezinojau kad jau vygdo.Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
							
						
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Vilniaus Antakalnio rajone dėl pažeidimų sustabdyta gyvenamųjų namų statyba
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...yba-665-492265
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ne. Komentare yra aprašytas leidimas statyboms Paco gatvėje.Parašė Creatium Rodyti pranešimąSkaičiau skaičiau ir vis tiek nesupratau apie ką eina kalba. Gal apie aukščiau esančių nuotraukų vietą, t.y. kitoje upės pusėje prie Premium verslo centro?
Comment
 
							
						
Comment