Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą

    Kaip tik sakyčiau padorūs projektai, Kintsungi net ne į temą, mano nuomone. Tikrai yra iš ko rinktis.
    Padorūs būtų jei čia būtų projektas kažkur prienuose, o ne labai automobiliais judrioje senamiesčio gatvėje. Ten jokie minimalistiniai plyni fasadai, atviri stiklai ar balti fasadai visiškai netinka.

    Comment


      Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausiai. Neaišku kiek jie praktiški toje aplinkoje. Sienos visai prie pat gatvės. Ten šaltuoju/šlapiuoju sezonu, kokį vasario mėn per šlapdribas juodas sniegas nuo visokių kamazų taškosi aplink
      Paskutinis taisė T0mas; 2025.11.13, 06:51.

      Comment


        Būtų labai gerai jei prie Steigiamojo Seimo aikštės esančios sankryžos būtu padaryti VT sustojimai. Tai žymiai pagerintų persėdimo galimybes, plius atstumas tarp pilies ir Ožeskienės sustojimų pakankamai didelis, kad būtų galima laisvai įterpti papildomą sustojimą.

        Comment


          Parašė T0mas Rodyti pranešimą
          Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausiai. Neaišku kiek jie praktiški toje aplinkoje. Sienos visai prie pat gatvės. Ten šaltuoju/šlapiuoju sezonu, kokį vasario mėn per šlapdribas juodas sniegas nuo visokių kamazų taškosi aplink
          Man ir šie projektai labiausiai patiko. JUNGTIS gerai išskaidyti tūriai, o Nexus turi Art Deko detalių kurios Kaune labai tinka.

          Comment


            Man taip pat Jungtis ir Nexus atrodo įdomiausi ir gražiausi. Prie blogiausių būtų Kintsugi ir 19/20.

            Comment


              Dialogas, Jungtis, Mainai, Nexus - atrodo neprastai! Forumas tai visai ne į temą.

              Comment


                Mano nuomone, sėkmingiausias projektas yra JUNGTIS vien dėl to, nes vienintelis projektas (jei teisingai supratau), kuris pasiūlė įrengti požeminę perėją tarp naujosios aikštės ir prezidentūros. Tai būtų milžiniškas postūmis visai tai teritorijai ne tik dėl patogesnio patekimo į naują aikštę iš Laisvės alėjos, bet tai puikiai sujungtų pėsčiųjų srautą su kitoje gatvėje planuojamu viešbučiu, kuris, beje, numato didelę komercinę veiklą.

                Click image for larger version

Name:	vartai.JPG
Views:	556
Size:	111,4 kB
ID:	2229780

                Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	576
Size:	73,8 kB
ID:	2229778

                Click image for larger version

Name:	poz.JPG
Views:	556
Size:	29,8 kB
ID:	2229779

                Padarai laisvai prieinamą požeminį parkingą senamiestyje, atgaivini visiškai numirusį prezidentūros skverelį, sujungi būsimą viešbučio komerciją su savo komercija bei tiesiog padarai geresnį pėsčiųjų susisiekimą mieste. Toks paprasčiausias sprendimas nušauna gal 5 zuikius vienu šūviu. Ir net kalbant apie architektūrą bei aikštės dizainą, projektas atrodo jaukiausiai, gal tik nepatinka ta pačioje sankryžoje sukurta skylė, kuri turėtų įnešti nemažai triukšmo į aikštę. Tiesą sakant, abejoju, jog šitas projektas laimės, nes tikriausiai pasiūlo mažiausia užstatymo plotą tarp konkurentų.

                Comment


                  anei niekas nepatiko. Kaip salia gyvenu, ta aikste yra atsvara tam pastatu tuneliui. Aikste dabar neidomi. Bet pavertus ta kampeli kokiu laukiniu parku, vietiniams labiau tiktu, nei nauji murzini pastatai.
                  Русский военный корабль, иди нахуй!

                  Comment


                    Parašė liux Rodyti pranešimą
                    anei niekas nepatiko. Kaip salia gyvenu, ta aikste yra atsvara tam pastatu tuneliui. Aikste dabar neidomi. Bet pavertus ta kampeli kokiu laukiniu parku, vietiniams labiau tiktu, nei nauji murzini pastatai.
                    Aikštė bus daug jaukesnė kai bus atitverta nuo "autostradų".
                    Atstatomas perimetrinis užstatymas būdingas ir reikalingas miestui.

                    Comment


                      Parašė liux Rodyti pranešimą
                      nei nauji murzini pastatai.
                      O nuo kada nauji pastatai būna murzini?

                      Comment


                        O nėra taip, kad pastačius tiltą žemiau santakos, ir išplėtus sumažintos taršos zoną visam centre (t. y. apmokestinus įvažiavimą), planuojamas ženklus eismo intensyvumo sumažėjimas Gertrūdos ir Birštono gatvėse? Tuomet ir pėstiesiems taptų patrauklesnė ši vieta. Žinoma, smagu būtų ir požeminės perėjos pavertimas antžemine, ir apskritai Birštono gatvės humanizavimas, bet čia jau turbūt per gerai norima.

                        Comment


                          Tiesa, šiuose projektuose jau matosi, kad bus naikinamas nereguliuojamas nusukimas į dešinę iš Gertrūdos į Birštono g.

                          Comment

                          Working...
                          X