Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mindo2a Rodyti pranešimą
    galėtų kuo greičiau ją sutvarkyt, nes baisu žiūret kaip ji dabar atrodo(viduje) , sąlygos baisios sportuot joje, rubinėse vietos trūksta, dar neteko matyt nei vienoj kitoj čiuožykloj,kad komanda nesutilptų į rubinę, bortai apgailetini, ner ka kalbet apie ledo kokybę. Tai tegu tik greičiau tvarko ją, nes tuoj kaune nebus kur galima treniruotis žiemos sporto atstovams

    Bus kur treniruotis , o jie masto renovuot del to kat zino kat juos akropolis i bankrota nuvarys visiskai

    Nesenai buvau arenoj (pirma karta ) tai buvau apakes kokias paciuzas duoda vaikams visos suplysusios uzsirist vos imanoma ir t.t O va dideles ismeros virs 40 tai jau naujos beveik visos. O su rubinem daukur problemos nes vaiku labai sparciai daugeja kurie aina sportuot, pas mane pati po treniruotes nera vietos rubinei, nes labai dauk naujoku, net papildomas keliais grupes padare
    Paskutinis taisė Jony; 2007.01.22, 01:13.

    Comment


      Siaubas, tavo komentare net 7 grubios gramatines klaidos atsiprasau uz kritika
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė amiko Rodyti pranešimą
        Siaubas, tavo komentare net 7 grubios gramatines klaidos atsiprasau uz kritika
        ka padarysi

        Comment


          juozapaviciaus pr. kazkur ties kareivinemis zada irengti didele norfa. gal kas girdejo ka nors daugiau?

          Comment


            PARDUOTAS “MERKURIJAUS” AKCIJŲ PAKETAS. Laisvės alėjoje veikiantį prekybos centrą “Merkurijus” valdančios įmonės kontrolinis 68,31 proc. akcijų paketas sausio mėnesį užbiržiniais sandoriais parduotas už 27,413 mln. litų. Lietuvos centrinio vertybinių popierių depozitoriumo duomenimis, vidutiniškai už lito nominalo akciją mokėta 14,24 lito. Šia kaina “Merkurijaus” vertė yra apie 40 mln. litų. Pernai kauniečiai verslininkai Valdemaras ir Roma Šerkšniai, tiesiogiai ir per priklausančias bendroves valdantys 95,07 proc. “Merkurijaus” akcijų, pateikė oficialų pasiūlymą smulkiesiems akcininkams ir ketino vėliau privalomai išpirkti akcijas. Verslininkai kartu valdo 43,51 proc. “Merkurijaus” akcijų, jiems perpus priklausanti įmonė “Jensen Investment Holdings Baltija” - 0,42 proc. o V. Šerkšnio “Gaivilė” - 27,68 proc. akcijų. 23,47 proc. įmonės akcijų valdo Lietuvos ir Airijos kapitalo “Abromika”, kurios akcininkė yra R. Šerkšnienė. “Merkurijaus” plėtros vizijoje - apie 100 mln. litų investicijos.

            Comment


              gal pagaliau atgaivins "Merkurijų", nes šiuo metu jis miręs, ir fasadas reikalauja atgaivinimo

              Comment


                Parašė Tomkis Rodyti pranešimą
                gal pagaliau atgaivins "Merkurijų", nes šiuo metu jis miręs, ir fasadas reikalauja atgaivinimo
                Nedaug trūksta, kad jį būtų galima lyginti su kitais dviem centro monstrais Pamenu kai apranga ėmesi savo "kampą" renovuot, kuriame dabar įsikūrę City Man, City Woman ir Aprangos parduotuvės - simpatiškas rezultatas gavos
                Mano nuotraukos @Fotki.com

                Auto Show Millennium 2007
                Retromobile 2007
                "Kova 1". Driftingo čempionatas
                "Foje" Gali Skambėti Kitaip
                Vilniaus žavesys kauniečio akimis: 1 dalis | 2 dalis
                BaltMotorShow 2007, Vilnius: 1 dalis | 2 dalis
                Kauno Marių Regioninis Parkas

                Comment


                  butu saunu ji renovuoti, butu siokia tokia atsvara akropoliui, tuo paciu ir zmoniu i centra daugiau pritrauktu. Ne visi prekybcentriai turi buti skardines stiklines dezes. Maciau nuotrauka cia forume vilniaus kazkokio prekybcentrio gedimino pr. senam name, tai yra tai kas man patinka

                  Comment


                    Raudondvario tiltas pažymėtas ženklu “Pavojinga” Kauno rajono kelininkai pripažįsta, kad avarinės būklės statinį artimiausiu metu gali tekti uždaryti

                    Valstybinės įmonės “Kauno regiono keliai” specialistai pripažįsta, kad artimiausiu metu gali tekti uždaryti avarinės būklės Raudondvario tiltą. Prieš septynerius metus buvo pradėtas rengti naujojo tilto ir aplinkkelio projektas. Kauno rajono taryba dar prieš keletą metų priėmė reikalingus sprendimus. Tuo tarpu Kauno valdininkai kol kas tik sugebėjo išduoti sąlygas detaliajam planui rengti.

                    Apylanka - 60 kilometrų

                    Valstybinės įmonės “Kauno regiono keliai” direktorius Vidmantas Lisauskas patvirtino, kad dabartinis tiltas yra avarinės būklės. “Ilgiau laukti negalime, tačiau taip pat negalime ir jo uždaryti. Artimiausia apylanka - per Babtus. Vairuotojams kelias pailgėtų apie 60 kilometrų. Jau pradėjome svarstyti galimybę įrengti laikiną tiltą, o senąjį remontuoti”, - teigė V.Lisauskas. Atliktų tyrimų duomenimis, jau dabar per Raudondvario tiltą reikėtų uždrausti sunkiasvorių automobilių eismą.

                    Lietuvos automobilių kelių direkcija oficialiai kol kas nepareiškė, kad suremontavus senąjį Raudondvario tiltą, naujasis nebus statomas. Tačiau, specialistų teigimu, toks scenarijus labai tikėtinas. Tuomet ir toliau visas automobilių srautas būtų nukreiptas per Raudondvario miestelį, kuriame gyvena daugiau nei 5 tūkstančiai žmonių. Dabar jie priversti kęsti intensyvaus sunkiasvorių automobilių eismo sukeliamus nepatogumus.

                    Tuo tarpu pastačius naująjį tiltą per Nevėžį, automobilių srautas Raudondvarį aplenktų.

                    Sklypai išdalyti savininkams

                    2000-aisiais pradėtas rengti naujojo Raudondvario tilto ir kelio projektas. Pasak bendrovės “Patvanka” projektų vadovo Rimanto Dieninio, rajono Taryba dar 2002-aisiais priėmė reikalingus sprendimus. “Tuo tarpu Kauno aplinkosaugininkams šis projektas užkliuvo. Atsižvelgdami į jų pastabas 2004-aisiais atlikome papildomą poveikio aplinkai tyrimą”, - sakė R.Dieninis.

                    Dabar jis priverstas iš naujo parengtą projektą derinti su įvairiomis institucijomis, nes baigėsi parašų galiojimo terminas. “Esame priversti iš naujo atlikti visas procedūras”, - teigė projektų vadovas. 2002-aisiais į šį objektą planuota investuoti apie 45 milijonus litų. Dabar jis gerokai pabrango, tačiau R.Dieninis neįvardijo naujosios kainos. Vidutiniškai Lietuvoje statybos kasmet brangsta apie 20 procentų.

                    “Kauno dienos” žiniomis, 2003-2004 metais šalia Nevėžio, toje vietoje, kur planuojama statyti naująjį tiltą ir kelią, sklypai buvo išdalyti savininkams.

                    “Visi žinojo, kad ši teritorija reikalinga visuomenės poreikiams. Nesuprantama, kodėl miesto valdininkai čia suformavo sklypus. Tai gali būti viena priežasčių, kodėl naujojo tilto projektas nejuda”, - sakė vienas rajono Savivaldybės administracijos tarnautojas.

                    Po merų susitikimo - skambūs pažadai

                    Praėjusių metų pradžioje Kauno meras Arvydas Garbaravičius po susitikimo su rajono vadovu Leonardu Gineika pažadėjo operatyviai išspręsti kilusias problemas ir nestabdyti naujojo tilto bei kelio projekto. Tuomet net buvo surengtas specialus pasitarimas prie Nevėžio. Tačiau po demonstratyvių pažadų padėtis nedaug pasikeitė.

                    “Iš Kauno miesto negavome jokių žinių. Kauno rajono taryba dar prieš ketverius metus pritarė specialiesiems planams. Bijau prognozuoti pasekmes, jeigu bus uždarytas dabartinis tiltas per Nevėžį”, - teigė rajono Savivaldybės administracijos direktorius Valerijus Makūnas.

                    Kauno meras A.Garbaravičius, priminus apie dar praėjusių metų pradžioje duotus pažadus paspartinti projektą, visą kaltę buvo linkęs versti valdininkams.

                    “Savivaldybės administracijai buvo duoti konkretūs nurodymai. Daugiau jokių signalų negavau”, - tikino miesto meras.

                    Išdavė sąlygas detaliajam planui rengti

                    Savivaldybės administracijos laikinasis direktorius Robertas Stanionis vakar patvirtino, kad buvo išduotos sąlygos detaliajam planui rengti. Už jį atsakinga Lietuvos automobilių kelių direkcija. “Daugiau jokių pretenzijų nebuvo. Anksčiau būta problemų su aplinkosaugininkais, tačiau pavyko rasti kompromisą”, - teigė R.Stanionis.

                    Jis pripažino, kad tiek detaliojo plano, tiek žemės poėmio visuomenės reikmėms procedūros trunka gana ilgai. “Tai nėra paprasti procesai, tačiau mes nieko pagreitinti negalime”, - sakė Savivaldybės administracijos laikinasis direktorius.

                    Kauno miesto tarybai jokių sprendimų projektų, susijusių su naujojo tilto ir kelio projektu, nebuvo pateikta.

                    Comment


                      Radau tokiu dalykeliu http://www.development.lt/index.php/...piai/kaunas/68

                      Comment


                        Seniena
                        I love INNUENDO!

                        Comment


                          1. Su „Versaliu“ ketinama prikelti visą kvartalą
                          Laikinoji sostinė / 2007 m. sausio 27 d. / Vėjūnė Inytė
                          Projektas apima kvartalą Jei miesto valdininkai ir verslininkai ras bendrą sprendimą, po trejų metų vienas iš Kauno centro kvartalų gali gerokai pagražėti. Ketinama restauruoti ne tik vieną Kau...
                          is lrytas.lt, gaila negalima skaityti viso straipsnio..
                          I love INNUENDO!

                          Comment


                            Parašė HAMMER Rodyti pranešimą
                            Nedaug trūksta, kad jį būtų galima lyginti su kitais dviem centro monstrais Pamenu kai apranga ėmesi savo "kampą" renovuot, kuriame dabar įsikūrę City Man, City Woman ir Aprangos parduotuvės - simpatiškas rezultatas gavos
                            Merkurijų galėtų "prikelti" tokio tipo kaip operatoriai kaip C&A ar H&M, kurių strategija - "presitižinėse" vietose įsikūrusios parduotuvės prekiaujančios palyginti nebrangiais rūbais.

                            Bet šių tinklų Lietuvoje matyt sulauksime negreit (arba niekada).
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                              Merkurijų galėtų "prikelti" tokio tipo kaip operatoriai kaip C&A ar H&M, kurių strategija - "presitižinėse" vietose įsikūrusios parduotuvės prekiaujančios palyginti nebrangiais rūbais.

                              Bet šių tinklų Lietuvoje matyt sulauksime negreit (arba niekada).
                              manau kad Merkurijaus ateitis bet kokiu atveju yra konversija i gyvenamaji plota. (isskyrus zinoma pirma ir galbut antra auksta). Siaip mazmenineje prekyboje daugiaaukstis pastatas yra durnyste. Tu turi buti pirmam arba maksimum antram aukste, kitaip pas tave niekas neis. Gyvenamasis plotas priesingai - jei centre, tai kuo auksciau - tuo geriau.

                              Comment


                                O tai daug ten aukštų, VCUP'e trbt daugiau, oužsienį labai daug tokių parduotuvių, su daug aukštų, balkonų ir t.t. Tik reik liftų ir eskalatorių, nes jau ir Lietuviai išpindėjo

                                Comment


                                  Parašė Hunte-r Rodyti pranešimą
                                  O tai daug ten aukštų, VCUP'e trbt daugiau, oužsienį labai daug tokių parduotuvių, su daug aukštų, balkonų ir t.t. Tik reik liftų ir eskalatorių, nes jau ir Lietuviai išpindėjo
                                  nezinau ar VCUP'as yra geros parduotuves pavyzdys

                                  tam paciam PC Europa nepaisant teisingos strategijos (a la iejimas is parkingo i virsutinius aukstus, tulikai tik treciam aukste ir t.t.) vistiek praktiskai tam treciam aukste zmoniu vidutiniskai du-tris kartus maziau negu pirmam

                                  plius jei Merkurijus darytu mazmena visuose aukstuose, tai reiketu spresti parkavimo problema.

                                  Comment


                                    labai noreciau, kad Kaunas klestetu ir kad Laisves aleja butu pilna zmoniu - Vilnius tada vel susigrazins geraja savo dvasia :-D
                                    Ir Kaune galima gyventi!

                                    Comment


                                      Parašė arun' Rodyti pranešimą
                                      labai noreciau, kad Kaunas klestetu ir kad Laisves aleja butu pilna zmoniu - Vilnius tada vel susigrazins geraja savo dvasia :-D
                                      Ir Kaune galima gyventi!
                                      Kad Laisvės Alėja ir dabar labiausiai lužtanti nuo žmonių skaičiaus gatvė visoje Lietuvoje. Ir prie ko čia Vilnius?

                                      Comment


                                        Parašė Arunas Rodyti pranešimą
                                        manau kad Merkurijaus ateitis bet kokiu atveju yra konversija i gyvenamaji plota. (isskyrus zinoma pirma ir galbut antra auksta). Siaip mazmenineje prekyboje daugiaaukstis pastatas yra durnyste. Tu turi buti pirmam arba maksimum antram aukste, kitaip pas tave niekas neis.
                                        Tokius teiginius girdžiu ne pirmą kartą. Nepaisant to vakarų Europoje gana sėkmingai veikia prekybos centrai turintys ir 4, ir 6 aukštus. Matyt vis dėl to parduotuvės patrauklumas labiau priklauso nuo prekės kainos/kokybės santykio ir operatoriaus "pajėgumo", o ne nuo aukšto kuriame prekiauji. Visiško šlamšto ir pirmame aukšte neparduosi

                                        Problema ta, kad pvz. mažmeninės prekybos rūbais operatoriai (tipo "Apranga" ar "Baltika Lietuva") nėra pajėgūs įrengti ir valdyti didelio ploto (nuo 1500-2000kv.m ) parduotuvių galinčių aprengti nuo galvos iki kojų, kurios taptų "inkarinėmis" parduotuvėmis prekybos centruose ir dėl kurių prekių būtų verta kabarotis nors ir į dešimtą aukštą. Kažką panašaus bando daryti tik E5-Mode, bet ši firma kol kas per silpna.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Kaip tik teko pasivaikscioti po tokias daugiaaukstes parduotuves ir Kinijoj ir Vokietijoj per paskutini menesi. Faktas - imanoma tai padaryti. Problemos - parkavimas, dazniausiai tam skiriamos pozemines aiksteles. Paprastai aukstesniuose aukstuose tokiu atveju parduodamos nukainotos prekes arba daromi "maisto" auksta su vaizdu i apylinkes. Aisku, reikia ir geru liftu ir kitu dalyku, bet viskas padaroma. Kinijoj didziausia matyta parduotuve buvo 8 aukstu, Vokietijoj - 6.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X