Parašė Sklansky
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Prancūzijoje, Vokietijoje, Belgijoje, Danijoje, Nyderlanduose, Austrijoj, Italijoj (ir t.t.) yra begalė (gal net ir didžioji dalis) įvairių parduotuvių ir didesnių prekybcentrių, kurių parkingai yra šalia gatvės arba parkingas ir parduotuvės pastatas yra orientuoti lygiagrečiai gatvei. Ir kame tai yra blogai? Lyg ir nieko bendro šios šalys neturi nei su tarybiniu urbanizmu, nei su amerikietiškais filmais...O gal, tiesiog, Europoje "dauguma yra idiotai nesuprantantys kas yra miestas, kaip jis veikia, ir kaip turi būti statomas"?
Comment
-
Ar čia man vienam atrodo kaip visiškas "bulshit" su tais "JAUNIMO NAKVYNĖS NAMAIS"? Tiesiog bando išnaudoti plotą, kuriame yra senas sporto aikštynas ir kuriam neina pakeisti paskirties taip lengvai?Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Čia gi stato daugiabutį su projekte numatomom teslom ir MB banan, apeinant aikštelės normatyvus bei naudojant RIMI aikštelę ilgalaikiam parkavimui.
- 2 patinka
Comment
-
Ir sutinku, ir nesutinku. Persipina arogancija su saviplaka. Taip, daug yra tokiu zmoniu, bet nemanau, kad jie negali keistis. Ir nemanau, jog kitu vadinimas debilais ir kaimieciais kazkam padeda.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Nes lietuviai buvo 50 metų žaloti sovietinio urbanizmo, o iš jo ištrūkusios kartos 30 metų augino kitų kartų vertybes pagal amerikietiškus filmus. Tai toks ir rezultatas - dauguma yra idiotai nesuprantantys kas yra miestas, kaip jis veikia, ir kaip turi būti statomas, kurie į 300 metrų nuo namų esančią parduotuvę važiuoja su savo saliara dvokiančia A6, o nemokamas parkingas jiems yra lygiai tokia pat prigimtinė žmogaus teisė, kaip žodžio laisvė.
Turbut nera sio forumo dalyviu, kurie nera buve Vakaru Europoje, visi yra mate, kad gali buti kitaip, bet ne visi ta pasiema. Bent kolkas. Bet ateina ekonominio segmento prekybos centras is Vokietijos ir ziurekit, va imanoma, ir vitrininis fasadas, ir parkavimo aikstele kitaip isdestyta. Bet jeigu to kolkas neizvelgia tokiu projektu projektuotojai, o kas jau kas tai jie negalejo geruju pavyzdziu nematyti, ar tie patys lietuvisku prekybcentriu vystytojai nezino, kas yra product placement, tai ko noreti is eilinio vartotojo? Iki to yra prieinama, as pats asmeniskai ta irgi ne is karto supratau.
O kad ten Vakaru Europoje yra visokiu prekybcentriu, su parkavimais prie gatves, kaip auksciau poste minima. Tai, jo, gali buti, kad yra, nors, manau, kad tokiu mazuma. Ka tai keicia? Nieko. Tik irodo, jog ir ten ne viskas tobula. Ar jus galvojote, kad ten viskas idealiai, o mes vieni atsilikeliai?
- 1 patinka
Comment
-
Manau yra ir labai daug, sprendžiant iš to ką kai kurie rašo. Dar yra daug tų, kurie nuvažiuoja į kokią Olandiją, Prancūziją ar ŪKus ir sako "nū va kaip fainai viskas ten pas juos" bet nesupranta kodėl ir grįžę burnuoja savo rajono facebook grupėje "kam čia tie kvailiai siaurina ir humanizuoja gatves, taigi o kaip pravažiuot jeigu vieną pusę tos gatvės užstatys mašinom kai dar žiemą prisnigs...". O liudniausia, kad tokių yra pilna tarp tų, kas vysto tokius projektus ir priima sprendimus juos tvirtinti.Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTurbut nera sio forumo dalyviu, kurie nera buve Vakaru Europoje, visi yra mate, kad gali buti kitaip, bet ne visi ta pasiema. Bent kolkas. Bet ateina ekonominio segmento prekybos centras is Vokietijos ir ziurekit, va imanoma, ir vitrininis fasadas, ir parkavimo aikstele kitaip isdestyta. Bet jeigu to kolkas neizvelgia tokiu projektu projektuotojai, o kas jau kas tai jie negalejo geruju pavyzdziu nematyti, ar tie patys lietuvisku prekybcentriu vystytojai nezino, kas yra product placement, tai ko noreti is eilinio vartotojo? Iki to yra prieinama, as pats asmeniskai ta irgi ne is karto supratau.
Niekas nesako, kad ten to nėra, bet reikia blaiviai vertinti kontekstą kur ten tai yra statoma - priemiesčiuose ir už miesto ribų. Esu apkeliavęs didelę dalį Skandinavijos ir nesu matęs, kad kokio nors miesto centre, juolab sostinės, tankiai apstatytame rajone, kur parkingas iš esmės nėra reikalingas (aišku turi būti kokios 10 vietų, bet ne daugiau), nes absoliučiai daugumai pirkėjų jis yra pasiekiamas 5-10 minučių pėsčiomis, ekonominio segmento prekybos centras iš Vokietijos inpistų tokį automobilių turgų, kaip pvz Vilniuje Šnipiškėse, kur juolab žemė yra aukso vertės:O kad ten Vakaru Europoje yra visokiu prekybcentriu, su parkavimais prie gatves, kaip auksciau poste minima. Tai, jo, gali buti, kad yra, nors, manau, kad tokiu mazuma. Ka tai keicia? Nieko. Tik irodo, jog ir ten ne viskas tobula. Ar jus galvojote, kad ten viskas idealiai, o mes vieni atsilikeliai?
Kai tuo pačiu metu miegamajame rajone tas pats prekybos centras iš Vokietojos sugeba pastatyti žymiai humaniškesnę parduotuvę:
- 3 patinka
Comment
-
Na, tokios yra realijos, kad pas mus labai maza dalis vartotoju vaziuoja i prekybos centrus dviraciais ar viesuoju transportu. Ir ne prekybos centram ta pakeisti, tai normalu, kad jie stato parkavimosi aiksteles ju klientu patogumui. Kaip jas stato jau kitas klausimas. Atsiminkit, kad prekybos centram priklauso zemes plotai geriausiose miestu vietose ir ateityje uzstatymai gali keistis. parkavimosi aiksteliu konversija labai nesudetinga. Miestam tankejant galbut ateityje atsiras poreikis tas aiksteles uzstatyti daugiabuciais.
Pats asmeniskai megstu apsipirkineti visai savaitei i prieki, su daug maisu ir man niekas nenurungia patogumo vaziuoti apsipirkineti automobiliu. Tikrai nepasiilgstu Vokietijos ir maisu abiejose rankose tempimo pesciomis namo. Yra ir isplyse, ir isbyreje, tikrai nera maloniausias dalykas rinktis apsikrovus maisais. Beje, man Kaune geriausiai sis klausimas issprestas autobusu stoties RIMI. Pozemine parkavimo aikstele, eskalatorium i virsu, tiesiai i parduotuve. Megstamiausias prekybcentris.
Kitas dalykas, kad eilinis Lietuvos zmogus prekybos centruose praleidzia labai nemaza savo gyvenimo dali. Ten nueina visos pensijos, didzioji dalis atlyginimu. As pats megstu apsipirkineti darbo dienu metu ir parduotuves visada pilnos zmoniu, ka jau sneketi apie valandas po darbo arba savaitgalius, visada vengiu. Ir turbut labai maza dalis tu pirkeju susimasto, jog ta dali gyvenimo praleidzia dezutese be jokios naturalios sviesos. Kaip kokie kurmiai. Bet mazai kam tai isvis rupi, pirminis ir svarbiausias poreikis yra isigyti preke patogiai ir pigiai. Galbut dabar ryskeja poreikis sveikai, naturaliai produkcijai, bet kad kas nors labai mastytu del estetikos prekybos centruose ar malonumo apsipirkinejant. Kam tai idomu? Segmentas tam dar vis mazas.
Lietuvoje pries 25 metus atsirade prekybos centrai apskritai sutikti kaip stebuklas, stebuklas apskritai tai, kad isvis jie yra kaip tokie. Puikiai atsimenu grustis, eiles ir psichoze tarkim per koki Hyper Maximos atidaryma Kaune. Patogumas, viskas vienoje vietoje, pasirinkimas ir kainos va kas iki siol masina pirkejus.
- 1 patinka
Comment
-
Tai tiesiog reiškia, kad žemė Šnipiškėse nėra aukso vertės.Parašė ttttt Rodyti pranešimąekonominio segmento prekybos centras iš Vokietijos inpistų tokį automobilių turgų, kaip pvz Vilniuje Šnipiškėse, kur juolab žemė yra aukso vertės:
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Nesu šito specialistas, bet diskusija sudomino. Tiesa yra kažkur matyt per vidurį. Labai paprastai paieškojau prekybos centrų nesenai pastatytų toje pačioje Švedijoje (ieškojau, kad būtų statyti per paskutinius 5-7 metus jei įmanoma rasti metus) ir po teisybei jei tik centras statomas kiek toliau nuo miesto centro tikrai nepasižymi kažkokiu geresniu planavimu nei pas mus. Va gyvi neseni pavyzdžiai iš Stokholmo. Erikslund centras:
Ahlens centras:
Neypatingai skiriasi nuo situacijos pas mus. Bet ko yra ten, bet iš esmės nėra pas mus, tai nauji prekybcentriai miestų centruose. jie kaip taisyklė yra daugiaaukščiai (kokie 4 aukštai tai norma, o kartais ir iki 7 traukia), jie su požeminiais parkingais ir pan. (kaip koks nors Nordstan Gioteborge, nesenai pastatytas prie pat centrinės geležinkelio stoties). Tokių pas mus praktiškai tiesiog nėra (Kaune tik Akropolis kažkiek galėtų pretenduoti). Va tam mes dar ko gero tikrai nepriaugom (aišku tokių statyba būtų gerokai brangesnė).
- 1 patinka
Comment
-
Atidžiau pažiūrėjus matosi, kad jie ženkliai geresni nei dauguma pas mus esančių. Atkreipkite dėmesį į VT stoteles ir pėsčiųjų srautus (pagal šaligatvius). Lietuvoje 80% atvejų pėstiesiems atvykusiems viešuoju ar atėjus pėsčiomis bus privaloma pereiti automobilių parkingą. Pateiktuose pavyzdžiuose dažniausiu atveju to daryt nereiks arba jei reiks tai minimaliai.Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąNesu šito specialistas, bet diskusija sudomino. Tiesa yra kažkur matyt per vidurį. Labai paprastai paieškojau prekybos centrų nesenai pastatytų toje pačioje Švedijoje (ieškojau, kad būtų statyti per paskutinius 5-7 metus jei įmanoma rasti metus) ir po teisybei jei tik centras statomas kiek toliau nuo miesto centro tikrai nepasižymi kažkokiu geresniu planavimu nei pas mus. Va gyvi neseni pavyzdžiai iš Stokholmo. Erikslund centras:
Ahlens centras:
- 1 patinka
Comment
-
butu visai idomu toki tureti namuose:
Vienas Kauno pastatas gali tapti „Lego“ rinkiniu:
https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/01/...lego-rinkiniu/
Balsuoti cia:
https://ideas.lego.com/projects/2130...3-19e48d636ec4When a man lies, he murders some part of the world
- 11 patinka
Comment
-
Prasidėjo Kauno IX forto muziejaus remonto darbai
https://structum.lt/prasidejo-kauno-...pDNGuGdaq0zGck
- 12 patinka
Comment
-
Ačiū, malonu skaityti. Na, vaikščiojimas po miestą su fotoaparatu ir naujų objektų fiksavimas jau tapo mano hobiu. Smagu, kad yra kur nuotraukas parodyti...Parašė Gator Rodyti pranešimąMissoni ačiū (turbūt ir kitų forumo forumo narių vardu) už reguliarius atnaujinimus. Daug ką naujo sużinom tik dėl tavo foto.Keliauju per Lietuvą
- 20 patinka
Comment
-
Kiek šnekėjau su darbininkais, kurie dar užsiiminėjo griovimu, tai galinę dali pragriovė nes per silpnas pamatas. Per silpnas kam - nesupratau, bet buvo minima, kad pastatas bus vienu aukštu aukštesnis nei dabar, tai darau prielaidą, kad toje vietoje ne per visą plotą bus dar vienas aukštas (atitrauktas nuo gatvės).Parašė Missoni Rodyti pranešimąGedimino g. 10. Sovietmečiu pastatas buvo statytas spaustuvei ir leidyklai, paskutiniu metu ilgai stovėjo tuščias, dabar rekonstruojamas tarptautinei mokyklai "Herojus". Kieme pastatytas bokštinis kranas ir iš kiemo pusės pastatas stipriai ardomas.
- 2 patinka
Comment
-
o kam daryti prielaidas? Jeigu galima matyti nuotraukas ir rasti info tame pačiame forume?Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimą
Kiek šnekėjau su darbininkais, kurie dar užsiiminėjo griovimu, tai galinę dali pragriovė nes per silpnas pamatas. Per silpnas kam - nesupratau, bet buvo minima, kad pastatas bus vienu aukštu aukštesnis nei dabar, tai darau prielaidą, kad toje vietoje ne per visą plotą bus dar vienas aukštas (atitrauktas nuo gatvės).
#11368
- 1 patinka
Comment
Comment