Parašė ernissss
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Projektai Kaune...
Collapse
X
-
Tai ir gyventojų būtų daug maž nulis. Atvažiuotų kas nors tik į barą ar darbą su viešuoju. Bet miestas turi būti gyvas 24/7,o gyvenantiems centre irgi tenka važiuoti į darbus kurie būna kokioj nors užmirštoj skylėj, kai kurie mėgsta aktyvų laisvalaikį ir tamposi visokį sportinį inventorių ir t.t. Reikia išlaikyti sveiką pusiausvyrą. Miesto centre visų pirma neturėtų likti tranzitinio transporto, kuris Kaune turbūt sudaro daugiau nei pusę visų automobilių centre. O tada turėtų ribojami parkingai su drąstiškais mokesčiais už parkavimą, kad būtų galima atvažiuoti su automobiliu, bet tikrai pagalvotum ar verta. Net tokiuose miestuose kaip Kopenhaga automobiliai nėra draudžiami, tiesiog padaryta, kad tai būtų labai brangu ir nelabai patogu.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą
Miesto centre asmeninių automobilių turėtų būti 0.
- 6 patinka
Comment
-
Sutinku, nesu už kraštitunumus. Automobilį centre laikyti bei parkuoti turi būti taip brangu, kad verstų bent pasvarstyti apie judėjimo alternatyvas. Sakyč, kad didžiausia Lietuvos klaida per visą atkurtos nepriklausomybės laikotarpį yra leidimas/sąlygos miestams plėstis į laukus. Žiauriai nepatogu ir brangu gyventi neprotingai išsiplėtus. Bet čia jau kita tema...
Antra vertus, naujos dėžės automobiliams centre statymo jūsų pasisakymas nepagrindžia.
- 2 patinka
Comment
-
Va būtent, kad tas neribotas plėtimasis į laukus sukėlė visas tas problemas, kad turim per pigias išlaidas automobiliui, dėl to nekonkurencingą viešąjį transportą ir lūkestį iš laukuose gyvenančių, kad darbdavys turi suteikti parkingo vietą ir todėl darbdavys nerdamasis iš kailio rezervuoja parkovkes centre arba iškelia ofisus į miesto pakraščius, nes ten lengviau rasti parkovkių. Manau prireiks kokių 30-50m, jei išlaikyti normalią politiką, urbanizacija, kad padidinti gyvenimo mieste patrauklumą, išguiti tą požiūrį, kad tik ubagai gyvena daugiabučiuose ir tada Kaune bus galima gyventi be automobilio.
Comment
-
Įtikinti parkuoti toje dėžėje, o ne svetimuose, nors oficialiai neprivatizuotuose, kiemuose, kaip dabar Kaunas padarė, jau būtų pažanga.Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąSutinku, nesu už kraštitunumus. Automobilį centre laikyti bei parkuoti turi būti taip brangu, kad verstų bent pasvarstyti apie judėjimo alternatyvas. Sakyč, kad didžiausia Lietuvos klaida per visą atkurtos nepriklausomybės laikotarpį yra leidimas/sąlygos miestams plėstis į laukus. Žiauriai nepatogu ir brangu gyventi neprotingai išsiplėtus. Bet čia jau kita tema...
Antra vertus, naujos dėžės automobiliams centre statymo jūsų pasisakymas nepagrindžia.
ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 3 patinka
Comment
-
Žemosios Fredos perspektyvos ir daug tiltų per Nemuną.
http://www.kaunas.lt/2022/09/naujien...-zemoji-freda/Paskutinis taisė DIZONAURAI; 2022.09.13, 16:31.
- 3 patinka
Comment
-
Vienas Kėdainių g. tikrai reikalingas, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo centro, kur dar vienas reikalingas?Parašė liutass Rodyti pranešimąpesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2
- 1 patinka
Comment
-
Čia rimtai ar tiesiog pro kraštus sunkiasi „nesąmonės ir kliedesiai“?Parašė liutass Rodyti pranešimąpesciuju tilt gerai, bet reiki dar bent dvieju automobiliams Kaunui. Minimum 2
Comment
-
Bent jau Vilijampoles padvigubintParašė evil Rodyti pranešimą
Vienas Kėdainių g. tikrai reikalingas, kad nukrauti tranzitinį eismą nuo centro, kur dar vienas reikalingas?When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
ploju atsistojesParašė Krokas Rodyti pranešimąKaip minimum reiktu is kursiu g i siaures pr tilto kad nuimt autostrada tada ir visi silainiai persitvarkytu
Ir naujo tilto nebutu reikeje per autostrada, nes dabar tai ten kose ir makalyne nusimato
Beje, ten tiltas buvo visada numatytas.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Šiaurės pr./Baltų tiltas būtų iš vieno miegamojo rajono į kitą miegamąji rajoną, realiai dubliuojantis šiaurinį Kauno apvažiavimą ir daug maž labai brangus mažai kam naudingas dalykas. Ir visumoje tiltų kiekis nėra kažkoks siektinas parametras, Kopenhagos centrinę dalį vakaruose su rytine, kurioje 200k gyventojų, didelis oro uostas su 30mln. keleivių (prieš pandemiją), bei vienintelė jungtis su Švedija ir 20 tūkst. automobilių per dieną, jungia viso labo 4 tiltai. Ir kažkaip nesiskundžia, kad reiktų dar vieno tilto iš niekur į niekur.
Comment
Comment