Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Viešbučio "Respublika" griovimas ir "Magnum" statyba

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Aš nesu tikras kas ten kitąpus Akropolio yra ir galbūt visai verta tas erdves užstatyti, bet kaip suprantu jos yra ribotos. Visgi kaip didžiausią potencialą turinčias aš įvardinčiau erdves kitoje Nemuno pusėje. Jos turi kombinaciją visų geriausių faktorių - yra centre, prie upės, matosi puikus vaizdas į senamiestį/centrą ir kaip suprantu neužilgo turėtų būti sujungta su Nemuno sala, kuri turėtų būti rekreacijos, poilsio, mokslo muziejaus ir pramogų zona. Mano supratimu būtent ten būtų tinkamiausiai vystyti naująjį Kauno centrą ir tai neturėtų būti vien tik nauji ofisai, turbūt nėra geresnės vietos ir daugiabučių statybai. Aš kažkaip manau, kad jau ne už kalnų ir tas laikas, kai toje upės pusėje prasidės aktyvesnis veiksmas ir bus susidurta su didžiausia problema, su kuria šiuo metu susiduria iš Šnipiškės Vilniuje, o tai yra pigi architektūra, ypač daugiabučių.
    Kaip galvoji: ar imanoma uzkirsti kelia pigiai architekturai? Jei imanoma, pasidalink mintimis kaip - butu labai idomu isgirsti!

    Comment



      Tai turėtų būti savivaldyvės darbas, visgi jie nustato kokio aukščio kur ką galima statyti, kokios paskirties pastatai turi būti, nustato kiek turi būti vietų mašinoms, vaikų žaidimų aikštelių ir t.t. Tai galėtų įvesti ir bent kažkokius minimalius reikalavimus architektūros kokybei ir kas ne mažiau svarbu, reikalavimus, kad bent centre namai turėtų būti statomi perimetriniu užstatymu ir negalėtų kartotis ta pati architektūra, kaip dabar dažnai būna, kada pristato 10 vienodų namų.

      Comment


        Kaune lyginant su Vilniumi labai mažai statoma naujų pastatų tiek komercinių, tiek ypatingai daugiabučių. Tie kur statomi centre, ar netoli jo, išties gan kokybiški. Dabar greit net nesugalvoju, kokio pastato architektūra buvo nuvilanti (išskyrus aišku Versalį ir Laisvės al gale esantį) Bent jau anksčiau, architektai Š nepraleisdavo, kaip dabar bus sunku pasakyt

        Comment


          Click image for larger version

Name:	IMG_20190824_211008.jpg
Views:	77
Size:	345,6 kB
ID:	1744219

          Click image for larger version

Name:	IMG_20190824_211934.jpg
Views:	91
Size:	350,1 kB
ID:	1744220
          Keliauju per Lietuvą

          Comment


            Labai gerai matosi, kad perpus susiaurinus K. Mindaugo prospektą būtų galima pastatyti dar vieną eilę pastatų formuojančią normalią miesto krantinės išklotinę ir paslepiančią visą tą šūdą kuris jau stovi ir kurį dar ir naujai stato.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Labai gerai matosi, kad perpus susiaurinus K. Mindaugo prospektą būtų galima pastatyti dar vieną eilę pastatų formuojančią normalią miesto krantinės išklotinę ir paslepiančią visą tą šūdą kuris jau stovi ir kurį dar ir naujai stato.
              nesąmonė. Tas prospektas su trimis eismo juostomis yra iš dalies ir auto stovėjimo aikštelė. Kur visus auto padėt, jei pastatams atiduot?!
              Русский военный корабль, иди нахуй!

              Comment


                Parašė liux Rodyti pranešimą

                nesąmonė. Tas prospektas su trimis eismo juostomis yra iš dalies ir auto stovėjimo aikštelė. Kur visus auto padėt, jei pastatams atiduot?!
                Daugiaaukštes parkavimo aikšteles statyti, kad neatrodytume kaip trečios pasaulio šalies miestas su pilnom pakelėm transporto priemonių.
                Paskutinis taisė booraz; 2019.08.27, 11:51.
                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                Comment


                  Parašė liux Rodyti pranešimą

                  nesąmonė. Tas prospektas su trimis eismo juostomis yra iš dalies ir auto stovėjimo aikštelė. Kur visus auto padėt, jei pastatams atiduot?!
                  Manau pirmoj vietoj turi būti saugumas. Dabar ten pirmoj juostoje stovi mašinos vos ne 90 laipsnių kampu į važiuojamą dalį, plius vingis i dešinę. Išvažiuojant nieko nei pats nematai, nei tas kuris atlekia pirma\antra juosta. Neturetu but tokiu situacijų normaliai projektuojant kelius ir parkingus.

                  Comment


                    Galima truputį užasfaltuoti Nemuną, būtų ne pirmas kartas.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                      Daugiaaukštes parkavimo aikšteles statyti, kad neatrodytume kaip trečios pasaulio šalies miestas su pilnom pakelėm transporto priemoniu.
                      Aha, ypač tokius monstrus kaip Akropolio... Gal į viešąjį transportą geriau investuoti ir jokių parkingų nedauginti bent jau centre?

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Galima truputį užasfaltuoti Nemuną, būtų ne pirmas kartas.
                        Gal galima plačiau apie tuos nepirmus kartus? Kur jau buvo įgyvendinta?

                        Comment


                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                          Daugiaaukštes parkavimo aikšteles statyti, kad neatrodytume kaip trečios pasaulio šalies miestas su pilnom pakelėm transporto priemoniu.
                          Magnum vienintelis tikriausiai Kaune pastatas su dviaukšte požemine aikštele, kitų verslininkų Matijošaitis neįkalbina investuoti į didesnį požeminį parkingą.

                          Comment


                            Parašė evil Rodyti pranešimą

                            Gal galima plačiau apie tuos nepirmus kartus? Kur jau buvo įgyvendinta?
                            Dabartinis KMP yra užasfaltuotas Nemunas.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              Magnum vienintelis tikriausiai Kaune pastatas su dviaukšte požemine aikštele, kitų verslininkų Matijošaitis neįkalbina investuoti į didesnį požeminį parkingą.
                              O tai BLC 2 ne dviaukštė?

                              Comment


                                Lengva įkalbinti investuoti? O kas už tai apmokės? Tai ir stato tik tiek, kiek reikia pastatui. Visi kiti malonumai kaip viešas parkingas, gali būti tik už savivaldybės pinigus ar kokią nuolaidą ir pan. Kapitalizme gyvename, privačiam verslui įsakyti negalima, galima tik įpareigoti, bet tik įstatymais. O jei jų nėra?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Lengva įkalbinti investuoti? O kas už tai apmokės? Tai ir stato tik tiek, kiek reikia pastatui. Visi kiti malonumai kaip viešas parkingas, gali būti tik už savivaldybės pinigus ar kokią nuolaidą ir pan. Kapitalizme gyvename, privačiam verslui įsakyti negalima, galima tik įpareigoti, bet tik įstatymais. O jei jų nėra?
                                  Kai kurie, vienetai, verslininkų masto, kaip sukurt geresnes sąlygas tiek darbuotojams tiek klientams. Patogesni parkingai, poilsio kambariai, laisvalaikio erdvės ir t.t.
                                  BLC parkingas ir pastatytas su savivaldybės nuolaidomis, kuris po kažkiek metų atiteks savivaldybei.
                                  Gaila, kad gražių pavyzdžių mažai.

                                  Comment


                                    Na man visada atrodė ir atrodo, kad daugiaaukštis parkavimas tai yra privataus verslo modelis, savivaldybė išnuomoja sklypą 99 metams, pasistatai 1000 vietų aikštelę, kuo mažesnis sklypas, tuo daugiau aukštų, jei bent pusę kiekvieną dieną užpildyta su 1 eur mokesčiu už valanda, tai visą dieną 500 vietų x 10 val x 1 eur = 5000 eur pajamos per dieną, arba 150000 eur per mėnesį. Pastato išlaikymas minimalus, elektra apšvietimui, liftams, kelioms priežiūros įmonėms, šildymo nereikia, paskola tik atidavinėti už pastato pastatymą, keli darbuotojai administracijai. Keliaujant po Europos miestus, tai parkavimo aikštelės turi skirtingus pavadinimus Q-Park, Park and go ir t.t., todėl atrodo, kad ten privatus verslas, kaip ir Unipark prie Lietuvos orouostų. Ar aš kažką blogai galvoju?
                                    AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                    Comment


                                      Nebūtinai. Vilniuje savivaldybė sėkmingai prižiūri dvi daugiaaukštes centre.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                        Nebūtinai. Vilniuje savivaldybė sėkmingai prižiūri dvi daugiaaukštes centre.
                                        Čia buvo klausiama, kodėl turėtų privatūs investuoti, tai manau, kad verslo modelis gan geras, kuriuo ir savivaldybė gali naudotis/naudojasi ir padidinti biudžetą.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                          Čia buvo klausiama, kodėl turėtų privatūs investuoti, tai manau, kad verslo modelis gan geras, kuriuo ir savivaldybė gali naudotis/naudojasi ir padidinti biudžetą.
                                          Smulkmena, bet reikia, kad būtų pastovus srautas (bent 500 pasiryžusių mokėti po 10EUR per dieną už parkavimą) ir arti neturi būti pigesnių pasirinkimų. Čikagos downtowne galima už +/- tiek parkingą rasti dienai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X