Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno Rotušės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    vis tiek žiauriausia, kad eismo ratu neliks
    o kam jis reikalingas?

    Comment


      #22
      Parašė liutass Rodyti pranešimą

      o kam jis reikalingas?
      Rimtiem bachūram.

      Comment


        #23
        Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
        vis tiek žiauriausia, kad eismo ratu neliks
        Čia turbūt pati geriausia dalis visame rekonstrukcijos projekte.
        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

        Comment


          #24
          Manau, kad neliks judesio Rotušės a. Nebus judesio, nebus pajamų verslui, o tai jau Senamiesčio agonija. Nors gal ir klystu.
          Kaunas yra Kaunas

          Comment


            #25
            Taip galima išjudint ir Vilniaus gatvę su Laivės alėja.

            Comment


              #26
              Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
              Manau, kad neliks judesio Rotušės a. Nebus judesio, nebus pajamų verslui, o tai jau Senamiesčio agonija. Nors gal ir klystu.
              Tokios senamiescio aikstes pagrinde tarnauja kaip turistu traukos centras, tikiuosi taip ir Kaune nutiks.

              Comment


                #27
                Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

                Tokios senamiescio aikstes pagrinde tarnauja kaip turistu traukos centras, tikiuosi taip ir Kaune nutiks.
                Ta prasme papildomi turistai užplūs palyginus su kiekiu kiek jų būtų jei eismas būtų paliktas?

                Comment


                  #28
                  Na, ir vietiniam smagiau eiti pasivaikščioti ir pavalgyti kai aplink mažiau automobilių važinėja.
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    #29
                    Atleiskit kolegos, ar gerai supratau, kad nuolatinis tranzitinis automobilių srautas prilyginamas kažkokiam judesiui, kuris gyvybės atneša į Rotušės aikštę ? Gal sakau tada velniop rekonstrukciją ir keturių juostų kelią padarom. Judesio bus per akis.
                    - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                    - Rusija su Amerika kariauja.
                    - Ir ką, kaip ten reikalai?
                    - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                    - O amerikiečiai?
                    - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                    Comment


                      #30
                      Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                      Atleiskit kolegos, ar gerai supratau, kad nuolatinis tranzitinis automobilių srautas prilyginamas kažkokiam judesiui, kuris gyvybės atneša į Rotušės aikštę ? Gal sakau tada velniop rekonstrukciją ir keturių juostų kelią padarom. Judesio bus per akis.
                      Kiek supratau mintis apie tai, kad automobilistai atvažiuodavo į aikštę pavalgyt, pasivaikščioti, o dabar nevažiuos, nes toliau auto statyt.

                      Comment


                        #31
                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Na, ir vietiniam smagiau eiti pasivaikščioti ir pavalgyti kai aplink mažiau automobilių važinėja.
                        Bet rimtai, susidaro įspūdis, jog tie kurie labiausiai pergyvena dėl verslo patys pravažiuodami iš tiesų niekad net nesustoja pasivaikščioti ar pasedėti visokiose kavinėse Geriausiu atveju kur nos užsienyje atostogaudami ir po to grįžę pasakoja kaip ten faina ir kaip pas mus nefaina, bet vis tiek nesugeba suvest galų, kodėl taip yra.

                        Comment


                          #32
                          Tai ir nereikia tokių, kurie tingi 100 žingsnių paeit

                          Comment


                            #33
                            Parašė ernissss Rodyti pranešimą
                            Tai ir nereikia tokių, kurie tingi 100 žingsnių paeit
                            O ką jie smirda ar negražiai atrodo, kad jie neprisidetu prie judesio aikštėje? Ar neturtingi, kad ekonomiškas praradimas aplinkinėms įstaigoms neaktualus?

                            ​​​​​​

                            Comment


                              #34
                              Nieko nenoriu įžeisti, bet numanau, kuris forumo adminas gavoja, kad nuo tokio projekto bankrutuos verslas

                              Comment


                                #35
                                Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                                Atleiskit kolegos, ar gerai supratau, kad nuolatinis tranzitinis automobilių srautas prilyginamas kažkokiam judesiui, kuris gyvybės atneša į Rotušės aikštę ? Gal sakau tada velniop rekonstrukciją ir keturių juostų kelią padarom. Judesio bus per akis.
                                Tai jau yra - Karaliaus Mindaugo prospektas. Ir 16 juostu i abi puses ir parkofkes visur, tiesiog rojus. O kavines su terasom kaip nesikuria taip nesikuria prie prospekto. Kaskoks nesusipratimas. Ogi taip smagu butu grazia vasaros diena pasedeti su kavos puodeliu apziurinejant pravaziuojancias Audi, Bmw, Mersedes. Ivertinti kiek dizeliu kiek benzinu. Pas ka dusle kiaura. Paklausyti mocu riaumojimo. Net nezinau, kaskokie kvaili tie lankytojai nu ir verslininkai, renkasi rotuses aikstes ir laisves alejas visokias...

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Ta prasme papildomi turistai užplūs palyginus su kiekiu kiek jų būtų jei eismas būtų paliktas?
                                  Aikste turetu buti skirta uzsienio ir vietiniams miesto lankytojams, pasivaikscioti ar pasilinksminti isejusiems miestelenams, o ne su masinom sulekusiems dienos pietu valgytojam.
                                  Paskutinis taisė Sklansky; 2020.11.12, 08:46.

                                  Comment


                                    #37
                                    Ties Soboru irgi ratu nevazinejama, bet kavines pilnos. Traukos objektas turetu buti pati aikste, o ne tai ar yra vaziuojamoji dalis ar ne.
                                    Tokius automobilistus Kaune traukia masinu stovejimo aiksteles, kur bendraujama atsidarius automobiliu langus. Kas taip megsta - yra tam didelis pasirinkimas.

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                      Manau, kad neliks judesio Rotušės a. Nebus judesio, nebus pajamų verslui, o tai jau Senamiesčio agonija. Nors gal ir klystu.
                                      Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
                                        Ties Soboru irgi ratu nevazinejama, bet kavines pilnos. Traukos objektas turetu buti pati aikste, o ne tai ar yra vaziuojamoji dalis ar ne.
                                        Tokius automobilistus Kaune traukia masinu stovejimo aiksteles, kur bendraujama atsidarius automobiliu langus. Kas taip megsta - yra tam didelis pasirinkimas.
                                        Mašinų nepalaikau, bet argumentas dėl soboro niekinis, nes nežinai ar nebūtų daugiau žmonių esant mašinų eismui.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
                                          Kauno palyginimas su Viena kiek drąsus.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X