Parašė Vinecko
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilnius Connect - stoties rajono rekonstrukcija
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Man vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
Atsisakoma idėjos daryti kaip anksčiau norėjo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Atstova bus LTG teritorijoje Geležinkelio g., tai maždaug 150 metrų nuo planuojamo VT terminalo ar kaip jį pavadinti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Bendras miesto + priemieščio + tarpmiesčio + tarptautinio srautas bus. Po amfiteatru tiesiog bus patalpos su laukimo zona ir bilietų kasomis. O tam kad viską sutalpinti įrengs papildomai dar vieną peroną, bus 1 daugiau negu vizualizacijos.
Atsisakoma idėjos daryti kaip anksčiau norėjo.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Aš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
- 3 patinka
Comment
-
Taip ir matau tą amfiteatrą apsnigtą, aptirpųsį, apledėjusį ir nevalytą, nes šiais laikais niekas rankiniu būdu nevalo, o traktoriukai nepavažinės tokiu.
Graikijoje tokius gali statyti, bet ne mūsų kraštuose.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
Tik pasitikslinu: ar tai reiškia, kad ten į dešinę nuo amfiteatro, bus tam tikra prasme bendros VT ir tolimųjų autobusų sustojimo vietos?
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTaip ir matau tą amfiteatrą apsnigtą, aptirpųsį, apledėjusį ir nevalytą, nes šiais laikais niekas rankiniu būdu nevalo, o traktoriukai nepavažinės tokiu.
Graikijoje tokius gali statyti, bet ne mūsų kraštuose.
Nemanau, kad būtų daug norinčių sėdėti -20° šaltyje atvirame lauke.
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Lietuvoje yra tokia praktika daryti daug peronų su skirtingomis kryptimis, tačiau niekas neatsižvelgia į tai, kad autobusas tą kryptimi gali pasirodyti 1-2 kartus į dieną jei ne rečiau. Todėl palaikau VMS siūlymą “optimizuoti” autobusų stotį. Vietos pakaks visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąŠiaip tai labiau ne amfiteatras, o stogas VT peronams ir autobusų stoties bilietų kasoms. Amfiteatras čia kaip šalutinė funkcija.
Nemanau, kad būtų daug norinčių sėdėti -20° šaltyje atvirame lauke.
Jeigu yra toks architektūrinis sprendimas, reiškia jis turi būti nors kiek saugus ir funkcionalus, nes dabar tai gražiai patinka ti autoriui ir dar 3 žmonėms.
Likusiems jei negalvoja apie visokius metus laikus kai kažkas gali nusisukti galvą.
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKada matei -20 paskutinį kartą?
Jeigu yra toks architektūrinis sprendimas, reiškia jis turi būti nors kiek saugus ir funkcionalus, nes dabar tai gražiai patinka ti autoriui ir dar 3 žmonėms.
Likusiems jei negalvoja apie visokius metus laikus kai kažkas gali nusisukti galvą.
Man labiau nesuprantamas dalykas kam “amfiteatre” yra skylės kur eina kelias VT, o stogas dengia tik peronus, kodėl tiesiog nedengti visko, kad būtų bent kažkiek saugiau nuo lietaus, sniego ir tt.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKada matei -20 paskutinį kartą?
Jeigu yra toks architektūrinis sprendimas, reiškia jis turi būti nors kiek saugus ir funkcionalus, nes dabar tai gražiai patinka ti autoriui ir dar 3 žmonėms.
Likusiems jei negalvoja apie visokius metus laikus kai kažkas gali nusisukti galvą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimąMan labiau nesuprantamas dalykas kam “amfiteatre” yra skylės kur eina kelias VT, o stogas dengia tik peronus, kodėl tiesiog nedengti visko, kad būtų bent kažkiek saugiau nuo lietaus, sniego ir tt.Paskutinis taisė Eidvis; 2025.08.21, 11:51.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąAš suprantu kur yra tas amfiteatras, bet nesuprantu kaip ten gali būti bilietų kasos, jei šalia nebus tarpmiestinių autobusų sustojimo vietų. Kažkaip keistai būtų, jei stoties pastatas nuo peronų būtų perskirta VT kelių šimtų metrų. Ar galbūt toje vizualizacijoje (į dešinę nuo amfiteatro) pavaizduotos visai ne viešojo transporto stotelės, o tarpmiestinių autobusų?
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąMan vis nepatinka idėja vienur laikyt stoties peronus, kitur laikyt atstovos aikšteles. Sutinku, kad yra žmonių kuriem tie autobusai po langais trukdytų ar užimtų brangią vystytojų žemę, bet tuščiai važinėt į atstovą, degint laiką ir kurą yra didelis blogis. Taip jau tas tarpmiestinis susiekimas vos ne agonijoj, reikia jį skatint, o ne visaip dar labiau stekent. Trumpai tariant, autobusai vežantys žmones turėtų būt svarbiau nei kokios ten dar neaiškios kokybės erdvės ir pastatai.
Kitas dalykas, kad visiškai neaiškus argumentas, kuom atstovos ir įlaipinimo vietų atskyrimas yra susisiekimo autobusais stekenimas. Kokią naudą priduoda tai, kad stoties perone 20 min stovi užrakintas autobusas, kol jo vairuotojas naudojasi WC ar pietauja, bei prie uždarytų durų formuojasi eilė laukiančių?
Mano akimis didžiausias skatinimas yra efektyvus laiko panaudojimas, kai autobusas atvažiuoja į stotį/stotelę kuo greičiau, ten išlaipina/įlaipina keleivius ir važiuoja toliau. Vietoje to, kad gaištų laiką aplink sukdamas ratą, kad užvažiuoti į stotį, prisiparkuoti prie kažkokio dedikuoto perono ir pan.
Comment
Comment