Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

2020-2030 projektų prognozės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Kopijuojam Skandinaviją tik paviršutiniškai, pvz. dviračių takai, kurie nesujungti į sistemą. Mes kaip tie indėnai, kurie gavo stiklo karoliukų vėrinius ir laimingi.
    Situacija su dviraciu takais tikrai sparciai gereja, kasmet nutiesiama nemazai km nauju dviraciu taku ir palaipsniui visa tai apsijungia i viena sistema, naivu tiketis kad visi takai ir ta sistema atsiras is karto.

    Comment


      #42
      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Technologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.
      Na, prieš rinkimus buvo kandidatų, kurių programose buvo numatytos naujos transporto rūšys, pvz tramvajus nuo Pilaitės iki Centro buvo vos ne pagrindinė Kreivio programos dalis... Kita vertus Kreivys yra neadekvatuolis, tai gal nelabai reiktų kreipti į tokius dėmesį, bet jeigu į VMS ateitų kažkas su bent puse Zuoko ambicijų (bet tik ne Zuokas...), tai manau tramvajų atsiradimas būtų visai tikėtinas. Kiek žinau ES noriai finansuoja tramvajų parkų atnaujinimą ir naujų linijų atsiradimą kituose miestuose, todėl miestui tai neturėtų kainuoti kažkokius kostminius mėlėjonus.

      Comment


        #43
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Vaikus vežiuoja dėl to, kad šalia namų nėra vietų, spėju Osle tokių problemų nėra, kad reiktų vaiką į darželį vežti į kitą miesto galą. Dabar moksleivių atostogos ir ryte miestas tuščias, jokių kamščių. Tai Vilniaus kamščių problema ne infrastruktūra ar didelis auto kiekis, o vietų mokyklose trūkumas.

        Čia turbūt dar ilgesnė diskusija, kad žmonės kuriasi savo noru patys, ten kur nėra absoliučiai jokios infrastruktūros. O dalis mokyklų - Naujininkuose, Naujoje Vilnioje yra tuštesnės. Bet iš esmės Lettered teisus, kad pagrindinė problema kokybiškos infrastruktūros nebūvimas gyvenamoje aplinkoje.

        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        UŽ Centro ką daryti? Pvz. Minsko pl. kamščiai dabar milžiniški. Ten ir VT nelabai veiksmingas.

        Nebent ant miesto įvažiavimų ir statyti skaitiklius.
        Minsko pl. visos problemos turbūt išsispręs su nauja sankryža.
        Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.01.02, 11:56.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          #44
          Parašė Edd Rodyti pranešimą
          Technologijos isspres kamsciu problemas, tuo neabejoju, bent jau zymiai sumazins tai tikrai, nuo autonominio transporto iki to kad isvis nebus tokio poreikio vykti i kazkoki ofisa, tik klausimas kada ir ar iki to laiko Vilniuje atsiras kazkas panasaus i tramvaju/metro, kolkas bent jau dabartine valdzia apie jokias naujas viesojo transporto rusis net negalvoja.
          O aš abejoju, Autonominis transportas gal sumažins kamščių nepatogumą, bet pralaidumas didesnis nelabia pasidarys. Tas vienodo greičio palaikymas yra geras teoriškai, bet jis viekia tik tada jeigu tai vienintelė sustojimo vieta maršrute. Beje reikia neužmiršti kad autonominis transportas bus adaptuojamas lėtai. Jeigu dabar vidutinis automobilio amžius yra 14 metų, tai praeis bent keturiolika metų nuo to laiko kai visi nauji automobiliai bus autonominiai kol tokių taps bent dauguma? Čia tikrai ne 2030 planai, gal geriausiu atveju 2050.


          Nuotolinis darbas pritaikomas toli gražu ne visiems darbams or ir offisiniai to dabar pradeda vengti, nes norint taip dirbti reikia kad būtum motivuotas dirbti, o pas dauguma darbuotojų tokios motyvacijos nėra. Matomas produktyvumo kritimas dirbant iš namų skatina darbdavius versti visus būti offisuose.
          Paskutinis taisė MedinisStrazdas; 2020.01.02, 12:15.

          Comment


            #45
            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Manau turime judėti į priekį ir nustoti pataikauti "autmobilistams", apmokęstinti parkavimą Varšuvos pavyzdžiu, kaip ir buvo minėta. Kuomet tu gali pirkti nuolatinį parkavimą tik toje gatvėje, kur gyveni - Lvovo g. statytis negali.

            Taip pat turime apmokęstinti įvažiavimą į miesto centrą - Oslo pavyzdžiu, kuomet mokama ir išvažiuojant iš miesto centro(taip ribojant tranzitą). Esu tikras, kad jei reiktų kasdieną už parkavimą prie darbo mokėti po 8 eurus + 2 eurai už įvažiavimą, srautas sumažetų. SUmažėtų ir vežiojančių vaikų į Centre esančia mokyklas ir darželius.

            Tokios sistemos įrengimas didelių infrastruktūros pokyčių nereikalauja, nes tiesiog yra sumontuojamos kameros.





            Taikyti tokius drastiskus eismo limitavimus neesant gerai VT alternatyvai yra nesamone. O toks vaizdas kad ir naujo VT niekas nesiims vystyti mes ale mum nereikia, tai patys ir esame isikaline tokioj situacijoj kad nei i prieki nei atgal. Nesakau kad statom trama/metro mazdaug “build it and they will come”, bet vystant tokius didelius projektus ir vyktu tokie kompleksiski perversmai kad jau esamai veikianciai greito ir talpaus VT sistemai, butu taikomos privataus eismo limitacijos viskam katalizuoti.

            Comment


              #46
              Kas dėl tramvajaus, tai jis Vilniuje buvo suplanuotas jau sovietmečio pabaigoje:

              ...sovietmečio pabaigoje Vilniuje buvo planuotas greitasis tramvajus su požeminėmis atkarpomis miesto centre. Panašaus tipo greitieji tramvajai yra Kijeve ir Volgograde.
              Taip pat straipsnis iš žurnalo „Mokslas ir Technika”, 1988, Nr. 1

              Comment


                #47
                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                O aš abejoju, Autonominis transportas gal sumažins kamščių nepatogumą, bet pralaidumas didesnis nelabia pasidarys. Tas vienodo greičio palaikymas yra geras teoriškai, bet jis viekia tik tada jeigu tai vienintelė sustojimo vieta maršrute. Beje reikia neužmiršti kad autonominis transportas bus adaptuojamas lėtai. Jeigu dabar vidutinis automobilio amžius yra 14 metų, tai praeis bent keturiolika metų nuo to laiko kai visi nauji automobiliai bus autonominiai kol tokių taps bent dauguma? Čia tikrai ne 2030 planai, gal geriausiu atveju 2050.
                Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins. Ir aišku žiūrint koks tas autonominis transportas bus, jei kalba eina apie tai kad mieste didžioji dalis eismo vyks ne nuosavu autonominiu transportu kuris bus integruotas su miesto eismo valdymu tai viena, o jei kalbi tik apie tai kad savo privačiais automobiliais po vieną važiuos kaip ir dabar, tik nereiks vairuoti, tai kiek kita situacija, nors ir tokiu atveju šiek tiek sumažintų kamščius, bent jau optimizuotų maršrutus, pagal realią situaciją, jei viskas į vieną sistemą būtų sujungta.


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                Nuotolinis darbas pritaikomas toli gražu ne visiems darbams or ir offisiniai to dabar pradeda vengti, nes norint taip dirbti reikia kad būtum motivuotas dirbti, o pas dauguma darbuotojų tokios motyvacijos nėra. Matomas produktyvumo kritimas dirbant iš namų skatina darbdavius versti visus būti offisuose.
                Kažkoks atgyvenęs požiūris, nepaisant to dirbančiųjų nuotoliniu būdu skaičius kažko vis auga, o norėčiau priminti kad kalbam apie ateitį ir ateities technologijas.

                Comment


                  #48
                  Taikyti tokius drastiskus eismo limitavimus neesant gerai VT alternatyvai yra nesamone. O toks vaizdas kad ir naujo VT niekas nesiims vystyti mes ale mum nereikia, tai patys ir esame isikaline tokioj situacijoj kad nei i prieki nei atgal.
                  Bet kokie staigūs pokyčiai sukelia pasipriešinimą. Todėl svarbu turėti strateginę kryptį ir ja palaipsniui žengti. O strategija turėtų būti paprasta: melžti pinigus iš automobilių (mokesčiai ir įv. apribojimai) ir skirti juos viešajam transportui bei kitokio judėjimo infrastruktūrai tobulinti. Kitaip sakant, norint mažinti automobilizmą automobilio naudojimas turėtų darytis vis nepatogesnis ir brangesnis. Automobiliai dėl to niekur nedings, bet vis daugiau žmonių ims svarstyti, kad gal automobilis nėra būtinas kiekvieną dieną. Jau sausio mėnesis, o dar nelabai buvo dienų, kad būtų galima teisintis, jog nuo važiavimo dviračiu atbaidė sniegas .

                  Comment


                    #49
                    Parašė Edd Rodyti pranešimą

                    Vien tik autonominis transportas nepanaikins kamščių, bet juos sumažins. Ir aišku žiūrint koks tas autonominis transportas bus, jei kalba eina apie tai kad mieste didžioji dalis eismo vyks ne nuosavu autonominiu transportu kuris bus integruotas su miesto eismo valdymu tai viena, o jei kalbi tik apie tai kad savo privačiais automobiliais po vieną važiuos kaip ir dabar, tik nereiks vairuoti, tai kiek kita situacija, nors ir tokiu atveju šiek tiek sumažintų kamščius, bent jau optimizuotų maršrutus, pagal realią situaciją, jei viskas į vieną sistemą būtų sujungta.
                    Vien tik autonominis transportas juos sumažins minimaliai. Ir čia žiūrint kad transporto pasiskirstymas išliks toks kaip ir dabar. O jeigu kabant apie viešajį transporta tai jis kamščius sumažins nesvarbu jis autonominis ar ne. Apie bendrą integraciją mieste su bendru maršrutų planavimų tai čia tokia distopinė svajonė kad gal nepradėkim išvis.

                    Parašė Edd Rodyti pranešimą
                    Kažkoks atgyvenęs požiūris, nepaisant to dirbančiųjų nuotoliniu būdu skaičius kažko vis auga, o norėčiau priminti kad kalbam apie ateitį ir ateities technologijas.
                    Tai va, labia būtų linksmą, kad būtų atgyvenęs. Bet pasirodo ne, nuotolinis darbas neveikia taip, kaip norėtusi.

                    O jeigu kalbam apie ateities technologijas tai tada glaim kalbėti ir apie robotiką ir dirbtinį intelektą, ko pasekoje niekas nedirbs nei offise nei nuotoliniu būdų nes tokio darbo tiesiog nebus.


                    Comment


                      #50
                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                      Bet kokie staigūs pokyčiai sukelia pasipriešinimą. Todėl svarbu turėti strateginę kryptį ir ja palaipsniui žengti. O strategija turėtų būti paprasta: melžti pinigus iš automobilių (mokesčiai ir įv. apribojimai) ir skirti juos viešajam transportui bei kitokio judėjimo infrastruktūrai tobulinti.
                      Šiemet jau pakėlė akcizą kurui, bus automobilių registracijos mokestis. Spėkite, ar kas nors nueis investicijoms į infrastruktūrą ar ekologiją?

                      Comment


                        #51
                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                        Šiemet jau pakėlė akcizą kurui, bus automobilių registracijos mokestis. Spėkite, ar kas nors nueis investicijoms į infrastruktūrą ar ekologiją?
                        Šitų mokesčių privalumas tas, kad jie atlieka savo funkciją, net jei ir surinktos lėšos panaudojamos mokytojų atlyginimams ar dar kam nors visiškai nesusijusiam.

                        Comment


                          #52
                          Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.

                          Comment


                            #53
                            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                            Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.
                            Visiškai pritariu. VT išbarstė savo potencialius naudotojus dėl savo tragiškos būklės, kuri tikrai pasikeitė į gerą per paskutinius metus (kalbu apie autobusus, troleibusai visdar dugne), bet sėdėdamas automobilyje to nepastebėsi.
                            Savivaldybė kažkodėl bijo išmesti vieną kozirį, kurį turi - A juostų plėtra. Yra tokių vietų, kur A juostos pranyksta prieš pat didžiausius kamščius ir tokių vietų, kur jų taip ir nepadarė, kaip Kalvarijų g. Čia būtų vienas iš esminių lūžių. Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
                            Iš savo patirties galiu pasakyti, kad VT+CarSharing (vasarą paspirtukai) man visiškai pakanka judėti mieste (tik abiems iš jų dar oj kaip reikia plėstis ir tobulėti)

                            Comment


                              #54
                              Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                              Pinigų panaudojimas - kita tema. Bet kokiu atveju dviračių takai/šaligatviai tiesiami, viešasis transportas atnaujinamas. Aišku, viskas galėtų vykti sparčiau. Daug metų išvis nebuvo nieko daroma (seni miesto autobusai ir išklypę šaligatviai atrodė norma), tai žmonės masiškai ir sulipo į automobilius.
                              Ir tas vyksta savivaldybės iniciatyva, nes kažkokia bendra strategija VT, miesto ekologijos ir pan. klausimais tarp vyriausybės ir savivaldybės praktiškai neegzistuoja, nors visokie mokesčiai eina į bendrą katilą. Ateitų naujas meras, kuris nuspręstų saboduoti VT vardan automobilių ir niekas realiai jam negalėtų pasipriešinti.
                              Paskutinis taisė themanual; 2020.01.02, 14:14.

                              Comment


                                #55
                                8 punktas, beje, panašu yra rengiamas:

                                Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-02 150804.jpg
Views:	79
Size:	281,8 kB
ID:	1773196

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Gies Rodyti pranešimą

                                  Visiškai pritariu. VT išbarstė savo potencialius naudotojus dėl savo tragiškos būklės, kuri tikrai pasikeitė į gerą per paskutinius metus (kalbu apie autobusus, troleibusai visdar dugne), bet sėdėdamas automobilyje to nepastebėsi.
                                  Savivaldybė kažkodėl bijo išmesti vieną kozirį, kurį turi - A juostų plėtra. Yra tokių vietų, kur A juostos pranyksta prieš pat didžiausius kamščius ir tokių vietų, kur jų taip ir nepadarė, kaip Kalvarijų g. Čia būtų vienas iš esminių lūžių. Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
                                  Iš savo patirties galiu pasakyti, kad VT+CarSharing (vasarą paspirtukai) man visiškai pakanka judėti mieste (tik abiems iš jų dar oj kaip reikia plėstis ir tobulėti)
                                  Dėl A juostų sutinku, dėl parkingo ne. Anksčiau maniau, kad tai reikalinga, jog sutvarkyti betvarkę centre, bet dabar manau, kad Vilnius jau pasiruošęs pokyčiams ir reiktų kaip tik drastiškų priemonių: mažinti parkavimo vietų skaičių centre, branginti parkavimą, ir aišku griežtai kontroliuoti bei bausti pažeidėjus.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    8 punktas, beje, panašu yra rengiamas:

                                    Click image for larger version

Name:	Annotation 2020-01-02 150804.jpg
Views:	79
Size:	281,8 kB
ID:	1773196
                                    Kažkaip niekaip neišsiverčiama be takų stačiais kampais, atsižvelgimo į realius srautus. Rezultatas - ir po tokios rekonstrukcijos turėsim išmindžiotus žolynus.
                                    Lietuva visiems.

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Kažkaip niekaip neišsiverčiama be takų stačiais kampais, atsižvelgimo į realius srautus. Rezultatas - ir po tokios rekonstrukcijos turėsim išmindžiotus žolynus.
                                      Kad nelabai matau stačių kampų. Nebent tu kalbi apie apskritai aštraus kampo susikirtimus, bet tai norint tokių išvengti reiks iškirst pusę parko.

                                      Šitame projekte atsiranda 4 naujos jungtys ten, kur iki šiol buvo išmindžioti takeliai. Klausimas kyla tik dėl vieno "medinio" tako nuo Radvilaitės g.

                                      Bet aš nežinau kokia stadija šito projekto, nesu matęs jokių dokumentų. Kad jis yra naujas sprendžiu pagal takų išdėstymą (kai kurie takai, pavyzdžiui, tampa kiek lenkti, lyginant su iki tol buvusiais).

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Gies Rodyti pranešimą
                                        Ir neužtenka vien tik plėsti parkavimo zonas, paliekant juokingas kainas. Reikia normalių parkingų senamiestyje ir prieigose.
                                        Tai kad daroma atvirkščiai - zonos neplečiamos, tik kainos padidinamos.


                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                          Tai kad daroma atvirkščiai - zonos neplečiamos, tik kainos padidinamos.
                                          Šiemet zonos gana stipriai prasiplėtė.

                                          2020 vs 2019:





                                          Flickr

                                          Comment

                                          huluhub.com
                                          porno video
                                          antalya escort
                                          Working...
                                          X