Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16
Collapse
X
-
"Estonian Air" turi bėdų su pinigais ir nemažų. Gerumo laikais bendrovė daug priinvestavo ir užsisakė naujutėlius CRJ lėktuvus, kuriuos jau šiemet gaus - susiefektyvino lėktuvų parką (kitaip negu "flyLAL").
Tačiau atėjo motulė krizė ir dabar "Estonian" gyvena iš SAS suteiktų trumpalaikių paskolų. SAS yra pateikusi Estijos vyriausybei pasiūlymą išpirkti 51% akcijų dalį ir pilnai valdyti "Estonian Air".
Todėl "Estonian Air" atėjimas realiai būtų SAS netiesioginis atėjimas - tačiau asmeniškai nelabai patiktų matyti VNO besibazuonančius lėktuvus su užrašu ESTONIApatriotizmas, visgi.
"Estonian" planavo visai atsisakyti "Boeing 737" lėktuvų, tai realiai jie Vilnius-Londonas, Vilnius-Briuselis, Vilnius-Kopenhaga skraidymui visai tiktų.
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimą"Verslo žinių" straipsnyje minima, kad SAS Vilniuje gali pasirodyti Estonian Air pavidalu:
Komentuoti:
-
"Verslo žinių" straipsnyje minima, kad SAS Vilniuje gali pasirodyti Estonian Air pavidalu:
Ministras trečiadienį po susitikimo su prezidentu teigė, kad SAS jau netrukus gali ateiti su savo partneriais „Estonian Air“, kurių 49% akcijų, priklauso SAS.
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKiek ji ten eiline buvo nezinau, bet KLM uniforma tai buvo apsirengusi....
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąNetikiu, kad eilinė registratorė žino apie sprendimus, kurie dar nepriimti. Gal kokį code-share'ą su BT pasirašys ir tiek tų skrydžių nuo 23d.
Kiek žinau KLM, ten sprendimai "ant durniaus" nedaromi.
Komentuoti:
-
Yra gandu, kad kita savaite Kauno oro uostas tures geru ziniu. Reikia laukti, nesu tikras, cia tik gandai...
Komentuoti:
-
Verslo Zinios pateikia gana issamia ir idomia informacija apie 6 kandidatus i VNO:
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...c4127&open=sec
Komentuoti:
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimąKai 18d registravausi ORD skrydziui i AMS, mergaite iskart paklause ar zinai, kad AMS-VNO nebera. Pasakiau kad zinau ir kad grysiu per CPH. Jin kazka uzsimine, kad 23d KLM turetu pradeti patys skraidyti i VNO is AMS...
Issireiske kazkaip, kad neilgai uztruks tas skrydziu AMS-VNO nebuvimas..
Kiek žinau KLM, ten sprendimai "ant durniaus" nedaromi.
Komentuoti:
-
Parašė smb Rodyti pranešimąŠiai dienai duočiau 80% tikimybę, kad jau kovo 29 dieną, kai prasidės vasaros sezonas, VNO pamatysim dvi "mėlynes" - žydrą KLM ir tamsiai mėlyną SAS.
Issireiske kazkaip, kad neilgai uztruks tas skrydziu AMS-VNO nebuvimas..
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąBet tokiu atveju "airbaltic" nebeliks prasmės skraidyt į Kopenhagą ar Stokholmą - jiems prasmingas bus tik reisas į Rygą.
Bet ilgainiui tai taip.
Komentuoti:
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąSutaupo board'inimo laiką, t.y. labai efektyviai tai padaro, nes nereikės nieko kviesti ir laukti, pvz. pirmos klasės keleivių ("Mr. Dow Jones and Mrs. Drew Crew please immediately go to the boarding gate nr. 69"),
kai visi lenktyniaus kam teks vieta prie lango ar toliau nuo variklių, arčiau išėjimo.
SAS vienintelė viltis nepamatyti VNO yra jeigu jie dar pratęs susitarimą su "airbaltic" - šiai dienai jie nuo vasaros sezono nebeplanuoja "codesharint" reisų su "salotiniais".
Komentuoti:
-
Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąBe to turbūt sutaupo oro uosto mokesčių, nes nereikia brangių IT resursų skirstančių vietas naudot...
Komentuoti:
-
Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimąSutaupo board'inimo laiką, t.y. labai efektyviai tai padaro, nes nereikės nieko kviesti ir laukti, pvz. pirmos klasės keleivių ("Mr. Dow Jones and Mrs. Drew Crew please immediately go to the boarding gate nr. 69"), kai visi lenktyniaus kam teks vieta prie lango ar toliau nuo variklių, arčiau išėjimo.Svarbiausias dalykas pigioms avialinijoms - kad lėktuvas kuo mažiau laiko būtų ant žemės. Todėl visi procesai turi būti skirti tam, kad lėktuvas kuo daugiau praskraidintų keleivių ir uždirbtų daugiau pinigų.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNeįleidžia. Tas įlaipinimas be priskirtų vietų lėktuve - pati šlykščiausia Ryanair ypatybė, ir aš nesuprantu, ką jie tuo sutaupo (visa kita suprantu, kur ekonomija - maisto nedavimas, skraidymas į mažus oro uostus, sujungimų nedarymas, vėluojančių nelaukimas)
Sutaupo board'inimo laiką, t.y. labai efektyviai tai padaro, nes nereikės nieko kviesti ir laukti, pvz. pirmos klasės keleivių ("Mr. Dow Jones and Mrs. Drew Crew please immediately go to the boarding gate nr. 69"), kai visi lenktyniaus kam teks vieta prie lango ar toliau nuo variklių, arčiau išėjimo.Svarbiausias dalykas pigioms avialinijoms - kad lėktuvas kuo mažiau laiko būtų ant žemės. Todėl visi procesai turi būti skirti tam, kad lėktuvas kuo daugiau praskraidintų keleivių ir uždirbtų daugiau pinigų.
Komentuoti:
-
SAS per daug tyliai dirba. Turi kas nors kur nors internete parašyti (čia neskaitant oro uosto pranešimo apie derybas) apie jų planus. Reikia personalo, lėktuvų, dar visko.
Nuo vasaros sezono pradžios gali maksimum būti vienas ar keli skrydžiai iš savo hub'ų.
O bazė Vilniuje ir skrydžiai į kitas šalis gali būti atidaromi tik gerokai vėliau.
Komentuoti:
-
Šiai dienai duočiau 80% tikimybę, kad jau kovo 29 dieną, kai prasidės vasaros sezonas, VNO pamatysim dvi "mėlynes" - žydrą KLM ir tamsiai mėlyną SAS.
KLM skraido į Rygą, puikiai žino srautus į Amsterdamą - 2008 m. tai buvo "fastest-growing" kryptis iš Vilniaus. Jiems šis reisas labai reikalingas, nes su persėdimu liaudis neskris į Amsterdamą (nebent tai galutinis taškas) - rinksis Kopenhagą, Frankfurtą, Prahą arba Rygą.
SAS vienintelė viltis nepamatyti VNO yra jeigu jie dar pratęs susitarimą su "airbaltic" - šiai dienai jie nuo vasaros sezono nebeplanuoja "codesharint" reisų su "salotiniais". Be Vilniaus ir Rygos SAS tikrai neliks.
Komentuoti:
-
Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą1) "flylal charters" pasikeis pavadinimą ir pradės vykdyt reguliariuosius skrydžius - iš pradžių keliais patikrintais reisais (Amsterdamas) ir be skolų kupros.
Komentuoti:
Komentuoti: