Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Berliner
    replied
    Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
    Nemanau kad Airbaltic ar FlyLAL buvo geresnes oro linijos. Veluojant lektuvams zmonems dazniausiai taipogi niekas nebuna paaiskinta, veluojantys skrydziai buna atsaukti, o dabar dar ir taip pasielge.
    Na, Airbaltic ir FlyLAL, dėl daugelio priežasčių yra geresnės nei Ryanair, ir tikrai ilgą sąrašą būtų galima sudaryti.


    Parašė Mindoza Rodyti pranešimą
    Ta jusu numyletaji Aer Lingus jau du kartus buvo bande Ryanair periimti, neskaitant to kad jie ir taip turi 16% jo akciju. Man kaip studentui kol kas svarbiausia yra kaina, ir skrides mazdaug 12 kartu su Ryanair - galiu pasakyt kad gal tik viena karta buvo nedidelis nesusipratimas.
    Niekas jiems ir toliau neleis perimt Aer Lingus - tai prieštarauja konkurencijos įstatytams. Tai daugiau Ryanairo "show off'as" - maždaug pažiūrėkit, kokie mes turtingi ir įtakingi.

    Aišku, kad su Ryanair galima skristi ir 50 kartų, ir galbūt nieko neatsitiks. Tačiau realiai ši kompanija gali geriausiu atveju lygiuotis į kokį sovietinį Aeroflot, nei į normalią Europos avialiniją.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    O kad Ryanair nesileido, kai Airbaltic leidosi apskiritai keista, bet aš labiau įžvelgčiau didesnę riziką iš Airbaltic pusės nei kažkokius nesklandumus pas Ryanair.

    Ryanair skraidina iš taško į tašką ir ne tikrai ne jų bėdos tavo antras skrydis į Eindhoveną.
    Na, aš puikiausiai suprantu, kad jie skraidina iš taško į tašką, ir neturiu jiems pretenzijų dėl skrydžio į Eindhoveną. Tiesiog tenka kombinuoti persėdimus su Ryanairu, nes kitaip apskritai Ryanair nesiūlo man jokių tinkamų skrydžių, arba jie būna iš tiesų labai brangūs.

    Lygindamas AirBaltic su Ryanair, šiuo atveju noriu pasakyti, kad buvo galima saugiai naudotis oro uostu, todėl Ryanair negali pasiteisinti, ir teigti, jog buvo "extraordinary circumstances" - tokia formuluotė jeims leidžia nemokėti kompensacijos už atšauktą skrydį.

    Galų gale, yra daugybė kitų ES reikalavimų, ir Ryanair jų nepaisė. Man būtent tai ir nepatinka.

    Aš suprantu žmones, kai jie sako, jog - skrendi pigiai ir nieko nesitikėk. Bet ši oro linija veikia ES teritorijoj, ir ES turi labai aiškias taisykles, su minimaliais reikalavimais oro kompanijoms.

    Galų gale, kai oro kompanija, beveik visus savo bilietus parduodama internetu, neturi net el.pašto pretenzijoms priimti... To jau per daug.

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Berliner, aš skridau iš Dublino į Londoną, skrydis vėlavo valandą. Po trijų dienų iš Londono į Dubliną skrydis vėlavo dvi valandas . Dėl ko - neaišku.
    Taipogi turiu pažįstamą kuris dirba stiuardu Ryanair'e. Jis taipogi negali nieko gero papasakot. Jie net uniformas savo perka .

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
    Na būtų gražu kitus forumiečius gerbti ir būti mandagiam.

    Šiaip ir aš panašų požiūrį turėjau, maniau, va koks geras dalykas tas Ryanair'as, pigiai po visą Europą skraidina. Pernai teko daug kartų naudotis Ryanair paslaugomis. Ir neteko nusivilti: skrydžiai laiku, personalas malonus, jokių nesklandumų.

    Deja, deja:

    Situacija: Turiu skristi iš Rygos į Stokholmą iš ryto ir ten po dviejų valandų persėsti į skrydį į Eindhoveną - galutinį kelionės tašką. Į Rygą atvykstu dar iš vakaro, pernakvoju viešbuty (papildomi pinigai), kad spėčiau į skrydį.

    Nors Rygoje siaučia pūga, visi AirBaltic ir kitų kompanijų skrydžiai vyksta be sutrikimų (net be vėlavimo). Ryanair'as gi, 20 minučių atidėjęs skrydį, jį iš viso atšaukia.

    Pats pirmas nueinu į Ryanair'o office, dirba du žmonės. Pasiūlo man skrydį į Stokholmą ryte, ten pernakvot, pirkt naują bilietą (brangų) į Eindhoveną. Does not make any sense. Paprašau galimybės nuetiti į AirBalticą ir nusipirkti kitą skrydį. Darbuotoja gan maloni ir paprašo sugrįžti, kai nusipirksiu pakaitinį bilietą.

    Airbaltic'e siūlo skrydžius po 400 EUR! Galiausiai randa skrydį per Prahą už 250 EUR. Nusiperku. Kai grįžtu prie Ryanair'o, sužinau, kad atšauktas dar ir skrydis į Diuseldorfą, tad žmonių eilė nutįsus per visą Rygos oro uostą! Nusprendžiu nebelaukti, nes fiziskai nespėčiau į savo naują skrydį.

    Kitą dieną saugiai ir labai maloniai grįžęs namo su Czech Airlines, paskabinu į Ryanair'o booking office. Va čia ir prasideda.

    Kai paklausiau, ką tokioj situacijos man daryti, darbuotoja piktai atrėžia "Leave it as it is"... Tada aprėkia, kad aš nesuprantu angliškai ir padeda ragelį!

    Nusprendžiu rašyti oficialų laišką į jų claim office. Kol kas dar laukiu atsakymo į jį. Visgi pasiskaitinėjau internete komenatarus apie Ryanair'ą, ir apibendrintai galima taip apibūdinti Ryanai'ro filosofiją: mum klientas įdomus iki tos akimirkos, kol nusiperka bilietą. Jei skrydis atšaukiamas ar atidedamas, gali nesitikėti jokios pagalbos. EU reglamentas? Koks reglamentas? Keleivių teisės? Kokių jūs norit teisių, kai bilietus taip pigiai perkat?

    Apibendrinant: gera oro linija, iki tol, kol kas nors atsitinka blogai. Geriau tokiu atveju turėti planą B ir žinoti savo teises, pagal EU reglamentą.
    Pataikei skrist tą dieną kai jų lėktuvai buvo iš Rygos nukreipti į Kauną. Kito tokio atvejo neatsimenu, tau labai "pasisekė". O kad Ryanair nesileido, kai Airbaltic leidosi apskiritai keista, bet aš labiau įžvelgčiau didesnę riziką iš Airbaltic pusės nei kažkokius nesklandumus pas Ryanair.

    Ryanair skraidina iš taško į tašką ir ne tikrai ne jų bėdos tavo antras skrydis į Eindhoveną.
    Čia galima kaip pavyzdį pateikti Norwegian. Jie parduoda ir pigius skrydžius su persėdimais. Tai jei perki dvi atkarpas kartu prisideda specialus nedidelis (lygtais 6 eur) persėdimo mokestis (ką aš pilnai suprantu - jiems atsiranda papildomų išlaidų rizika), jei perki atskirai - sumoki šiek tiek mažiau, bet rizika lieka pačiam.

    Man kol kas sekasi. Jau per 50 kartų skridau Airbaltiku, Ryanairu ir kitais ir dar neturėjau jokių prolbemų (net didesnių vėlavimų). Bet žinau, kad vieną gražią dieną kai nepasiseks su Ryanairu teks susimokėt pagal pilną programą. Bet negaila, nes jau pakankamai sutaupiau skrisdamas jais po centą ar kelis litus. Be to žiūriu kad taip taip nebūtų - kai išeina stengiuosi pasirinkti nemokamų ar beveik nemokamų bilietų atsarginiams variantams (va jei pvz. po poros mėnesių nespėsiu per dvi valandas persėsti į lėktuvą Stanstedas-Kaunas, turiu bilietą į 14 val. vėliau skrendantį lėktuvą Stanstedas-Gdanskas, kainavo papildomai 1 svarą).

    Komentuoti:


  • Mindoza
    replied
    Nemanau kad Airbaltic ar FlyLAL buvo geresnes oro linijos. Veluojant lektuvams zmonems dazniausiai taipogi niekas nebuna paaiskinta, veluojantys skrydziai buna atsaukti, o dabar dar ir taip pasielge. Ta jusu numyletaji Aer Lingus jau du kartus buvo bande Ryanair periimti, neskaitant to kad jie ir taip turi 16% jo akciju. Man kaip studentui kol kas svarbiausia yra kaina, ir skrides mazdaug 12 kartu su Ryanair - galiu pasakyt kad gal tik viena karta buvo nedidelis nesusipratimas.

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
    as tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
    Na būtų gražu kitus forumiečius gerbti ir būti mandagiam.

    Šiaip ir aš panašų požiūrį turėjau, maniau, va koks geras dalykas tas Ryanair'as, pigiai po visą Europą skraidina. Pernai teko daug kartų naudotis Ryanair paslaugomis. Ir neteko nusivilti: skrydžiai laiku, personalas malonus, jokių nesklandumų.

    Deja, deja:

    Situacija: Turiu skristi iš Rygos į Stokholmą iš ryto ir ten po dviejų valandų persėsti į skrydį į Eindhoveną - galutinį kelionės tašką. Į Rygą atvykstu dar iš vakaro, pernakvoju viešbuty (papildomi pinigai), kad spėčiau į skrydį.

    Nors Rygoje siaučia pūga, visi AirBaltic ir kitų kompanijų skrydžiai vyksta be sutrikimų (net be vėlavimo). Ryanair'as gi, 20 minučių atidėjęs skrydį, jį iš viso atšaukia.

    Pats pirmas nueinu į Ryanair'o office, dirba du žmonės. Pasiūlo man skrydį į Stokholmą ryte, ten pernakvot, pirkt naują bilietą (brangų) į Eindhoveną. Does not make any sense. Paprašau galimybės nuetiti į AirBalticą ir nusipirkti kitą skrydį. Darbuotoja gan maloni ir paprašo sugrįžti, kai nusipirksiu pakaitinį bilietą.

    Airbaltic'e siūlo skrydžius po 400 EUR! Galiausiai randa skrydį per Prahą už 250 EUR. Nusiperku. Kai grįžtu prie Ryanair'o, sužinau, kad atšauktas dar ir skrydis į Diuseldorfą, tad žmonių eilė nutįsus per visą Rygos oro uostą! Nusprendžiu nebelaukti, nes fiziskai nespėčiau į savo naują skrydį.

    Kitą dieną saugiai ir labai maloniai grįžęs namo su Czech Airlines, paskabinu į Ryanair'o booking office. Va čia ir prasideda.

    Kai paklausiau, ką tokioj situacijos man daryti, darbuotoja piktai atrėžia "Leave it as it is"... Tada aprėkia, kad aš nesuprantu angliškai ir padeda ragelį!

    Nusprendžiu rašyti oficialų laišką į jų claim office. Kol kas dar laukiu atsakymo į jį. Visgi pasiskaitinėjau internete komenatarus apie Ryanair'ą, ir apibendrintai galima taip apibūdinti Ryanai'ro filosofiją: mum klientas įdomus iki tos akimirkos, kol nusiperka bilietą. Jei skrydis atšaukiamas ar atidedamas, gali nesitikėti jokios pagalbos. EU reglamentas? Koks reglamentas? Keleivių teisės? Kokių jūs norit teisių, kai bilietus taip pigiai perkat?

    Apibendrinant: gera oro linija, iki tol, kol kas nors atsitinka blogai. Geriau tokiu atveju turėti planą B ir žinoti savo teises, pagal EU reglamentą.

    Desertui, tyrimas apie Ryanair:

    Komentuoti:


  • TukasLT
    replied
    Parašė John
    Reikia pritarti Innuendo. Blogesne oro linija, kokia teko skristi (gal...) buvo tik Kuwait Airways... nors ten visgi valgyti duoda uz dyka

    Kita vertus, is principo pigios oro linijos yra saunus dalykas ir Ryanair'as galetu bandyti pasinaudoti proga ateiti ir i Vilniu.
    Na matai, problema yra tame, kad VNO isprincipo nesutinka dirbti su low-cost, mat nera pelno, nes nenori daryti jokiu nuolaidu, o kaip zinai, low-cost eina ten kur yra pigus oro uostai ir pakankami keleiviu srautai, nors istikro tikrai gaila.. bet VNO yra sovieticus mastymo, nieko nepadarysi, kaip be butu gaila, ir tikrai dziaugiuosi kad galiu nuskristi tiesiai i Kauna, kad ir kokios butu avialinijos, kelias valandas galiu pakenteti, svarbu, kad laiku ir nereikia mkoketi astronomime suma.

    Komentuoti:


  • TukasLT
    replied
    puiku, geros keliones! Man yra visiskai vienodai su kuo tu skrendi, bet vieno ar keliu zmoniu nuomone yra dar ne rodiklis! Jei visi mastytu kaip tu, tai Kauno oro uostas nebutu aptarnaves daugiau nei 400 tukstanciu RYANAIR keleiviu.

    Geros keliones

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
    as tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip
    Ko čia putojies? Aš galbūt ponaitė esu ir man reikia komforto. Ir iš to savo Dublino skrendu su tuo savo Aer Lingus. Vieną kart nusivilt avialinijom yra nieko tokio, bet kai juo nusivili šešis kartus, tai eikit sau, geriau jau skrisiu su persėdimu ar užmokėsiu 20 eurų brangiau, nes dabar pasižiūrėjus į kainas, būtent toks skirtumas tarp kainų yra. Aleliuja, kiekvieno pasirinkimas, vieni skrist nenori ir važiuoja autobusais, kiti naudojasi British Airways, permoka šešis kartus ir tuo nesiskundžia.

    Komentuoti:


  • TukasLT
    replied
    Parašė innuendo Rodyti pranešimą
    Skridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?
    as tikrai nesu koks ponas, kad del 2h 30 min mokeciau uz konforta, jei imanoma kuo pigiau tuo geriau, kodel turiu permoketi, o jei tau taip geriau, tai valio, tiesiog kartais pasirodo pasiputimas ir nezinau kodel, juk neskrenti kazkur i Australija, kad reiketu konforto, jei moki 300 litu i abi puses... o beto, kai neliko kas skrenda i tavo ta Dublina, ziurek kad tavo tas Aer Lingus nepakeltu kainu dvigubai, nes konkurencijos neliko, ir nutaisiusiu iskreipta mina pirksi Ryanair bilieta is Kauno, nes pigiau ir patogiau. Kiekvienas renkasi savaip

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė innuendo Rodyti pranešimą
    Skridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?
    Sutinku. Ir kaip kam pasiseka. Man viskas buvo normaliai, apart vieno nelabai sklandaus nusileidimo O šiaip labai džiaugiuosi pigiais skrydžiais, ir nemanau, kas Aer Lingus siūlo tokia pat kainą. Gal kai kurie skrydžiai ir sutampa, bet kiek žiūrėjau, pastoviai 100-200lt Aer Lingus bilietai budavo brangesni.
    Anyway, Kaunui tai puiki proga gauti papildomų lėšų iš mūsų kolonijų.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    @ kaskas: Aišku, nežinojau to. Na, o FlyLAL'o terminalą tai tikriausiai galim užbraukt. Na nebent kažkuriam laikui.

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
    O turi kažką prie Ryanair? Pats ne vieną kartą jau skridau, ir nenusivyliau. Lėktuvai, kaip ir visur, normalūs, aptarnavimas irgi aukšto lygio, o kaina prieinama kiekvienam. O jei laikaisi savo principų skristi būtent iš Vilniaus, prašom.
    Skridau nemažai kartų, kone visus nusivyliau, o kaina tokia pati kaip ir Aer Lingus. Todėl nebelabai žadu savo koją kelt į šleikščiai geltonas kabinas. Anyway, kiekvieno pasirinkimas, tiesa?

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    Lėktuvai ne Flylal'i o AAM kurią valdo Flylal group. Flylal iš AAM nuomojosi lėktuvus. Flyla'ui uždraudė skraidyti, bet nereiškia kad tie lėktuvai neskris, jie galės skristi tos įmones (lėktuvų nuomos - AAM) registracijomis arba kaip "FlyLAL - Charters".

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    O kaip bus su FlyLAL'o turtu? T.y. ar esami lėktuvai kolkas liks oro uoste, ar kaip?

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė innuendo Rodyti pranešimą
    Jau geriau skrisiu su persėdimu arba Aer Lingus.
    O turi kažką prie Ryanair? Pats ne vieną kartą jau skridau, ir nenusivyliau. Lėktuvai, kaip ir visur, normalūs, aptarnavimas irgi aukšto lygio, o kaina prieinama kiekvienam. O jei laikaisi savo principų skristi būtent iš Vilniaus, prašom.

    Komentuoti:


  • innuendo
    replied
    Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
    Na kodel nera konkurencijos, vis del to reikia dziaugtis kad Ryanair Kaune skraido ir yra gana geras pasirinkimas nuvykti i JK, plius i Dublina. Taigi, daugelis vilnieciu dabar nesididziuos ir skraidys is Kauno, nes kainos dar padorios ir pasirinkimas yra gana platus, lyginant su VNO, kas susija su skrydziais i Didziaja Britanija.
    Jau geriau skrisiu su persėdimu arba Aer Lingus.

    Komentuoti:


  • kaskas
    replied
    kam tas ect. jei yra terminas t.t. ...? Manau nereikėtų naudoti šio termino....

    Komentuoti:


  • sauls
    replied
    Parašė kaskas Rodyti pranešimą
    Ne į temą:
    "Temoje FlyLAL problemos lieka diskusijos apie FlyLAL keleivių, darbuotojų, kreditorių, valstybės, etc. problemas po 2009.01.16. "
    Norėčiau pataisyti, lietuvių kalboje rašoma ne "ect.", o t.t. (pilnai-taip toliau)
    Jei jau nori pasirodyti mokytas, tai turėtum žinoti, kad taisyklingai sakoma "lietuviu kalba" rašoma. Beje, "etc." yra lotyniškas terminas, naudojamas daugelyje kalbų, tai kodėl jis neturi būti vartojamas, jei yra vartojami tokie lotyniški svetimžodžiai kaip "lituanistika"?

    Komentuoti:


  • TukasLT
    replied
    Parašė innuendo Rodyti pranešimą
    BA arba SAS (Londonas - Vilnius) būtų neblogai. Bet žinant jų kainas... Nors, kol konkurencijos nėra, tai nėr kur dingt.
    Na kodel nera konkurencijos, vis del to reikia dziaugtis kad Ryanair Kaune skraido ir yra gana geras pasirinkimas nuvykti i JK, plius i Dublina. Taigi, daugelis vilnieciu dabar nesididziuos ir skraidys is Kauno, nes kainos dar padorios ir pasirinkimas yra gana platus, lyginant su VNO, kas susija su skrydziais i Didziaja Britanija.
    Paskutinis taisė TukasLT; 2009.01.17, 21:44.

    Komentuoti:

Working...
X