Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16
Collapse
X
-
KLM greitu metu Vilniuje galime nebesitikėti, iš pradžių buvo žinios apie 500 mln. eur nuostolius, dabar paskelbė, kad nuo gegužės 4 nustos skraidyti į Taliną.
-
Delfi straipsnyje Iš Vilniaus į Briuselį vėl turėtų tiesiogiai skristi lėktuvai minimi kiti skrydžio laikai, kad iš Vilniaus iškskris ryte, o atskris vakarop. Būtų žymiai patogesnis tvarkaraštis.
Reiks palaukt kol bilietai pasirodys pardavime, tada turėtų paaiškėti.
Visgi Delfi neteisingai skrydžio laikai minimi. Tvarkaraštis:
BRU-VNO 10:00-13:35 1-3-5-7
VNO-BRU 14:10-15:55 1-3-5-7
Komentuoti:
-
-
Parašė JohnReiktu pripazinti, kad "Estonian Air" tikrai nera pats tinkamiausias prekes zenklas Lietuvoje. Nors tai tera psichologines priezastys, bet jos siuo atveju pakankamai svarbios. Kur kas mieliau Vilniuje matyciau SAS, KLM, BA ar net daugiau LOT siulomu marsrutu.
Beje, visgi darosi idomu, kas skraidins tiesiogiai i Londona?
Komentuoti:
-
Maršrutas Vilnius - Londonas dabar būtų garantuotai pelningas. Keista, kad susidomėjimas juo yra toks mažas (bent jau susidaro toks įspūdis).
Komentuoti:
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTokios reklamos paprasciausiai nebus, nes Estonian air Vilnius yra tik viena is krypciu. T.y. bus parasyta "fly with estonian air to the following destinations" jei reiklamuotusi estukai ir "fly to vilnius from X Y Z with leading airlines" jei sumanytu pasireklamuot koks turizmo biuras ar aerouostasTuriu omeny tokią reklamą:
Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
http://www.timesonline.co.uk/tol/tra...fset=36&page=4
SEPTEMBER 18-20 Art in Vilnius The capital of Lithuania is one of the European Capitals of Culture in 2009, and among the eccentric events scheduled is Art in Unusual Places – an intriguing game of artistic hide-and-seek in which visitors are invited to explore back-streets, abandoned warehouses and hidden courtyards in search of installations, exhibitions and performance art. Fly there with Air Baltic (www.airbaltic.com ; from £190) and stay at the family-run Apia Hotel (00 370-5 212 3426, www.apia.lt ), in the heart of the old town, for £88. For more details of the programme, visit www.culturelive.lt .
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąNa, oficialus jų pavadinimas yra "flyLAL - Lithuanian airlines". Galų gale tai tik skonio reikalas. Nieko blogo nematau prieš tą šaltibarščių spalvą. Kuo geresnis AirBaltic'as su savo salotine spalva?
Vienaip ar kitaip ankstesne LAL'o spalvu schema buvo zymiai skoningesne. Ai, koks ten skirtumas, saltibarsciu gi irgi neliko...
Visgi tikrai būtų keista atsiversti leidinį užsienyje su reklama į vieną iš Kultūros Sostinės renginių su prierašu "Fly to Vilnius from London, Dublin, Frankfurt with Estonian airlines..." ???
Komentuoti:
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąNezinau, bent jau man praktiskai belekas geriau nei idiotiskas pavadinimas 'flylal' su ju firmine saltibarsciu spalva. Net ir estai.
O juk buvo "lithuanian airlines" su visai skoninga trispalve..
Visgi tikrai būtų keista atsiversti leidinį užsienyje su reklama į vieną iš Kultūros Sostinės renginių su prierašu "Fly to Vilnius from London, Dublin, Frankfurt with Estonian airlines..." ???
Komentuoti:
-
Parašė a_p Rodyti pranešimąTyrimu tikrai buvo. O estu zinomumas visai nestebina, jie jau skirtingai nuo musu pirdunu jau senai kryptingai investuoja i salies reklamos kompanija.
Kaip ten bebūtų, čia nelabai į temą ši diskusija dėl Estų žinomumo ar nežinomumo.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąO kaip dėl Aurelos? Ji turi galimybių aptarnauti Vilniaus oro uostą? Kažkodėl man ši įmonė atrodo sava ir priimtiniausia.
Komentuoti:
-
Parašė amiko Rodyti pranešimąEsmė ne tik tame. Estus nuo seno gausiai šelpia suomiai. Va iš kur ir Estijos žinomumas, ir labiau išvystyta pramonė, technologijos, geresnė ekonominė situacija... Jie tiesiog turi už ką investuoti! Be to, estai produktyviai bendradarbiauja su tais pačiais suomiais.
Juk visi puikiai pamenam lietuvos prekes zenklo kurimo istorija. Kiek metu prireike kol kazkas uzvire ir kas is to isejo....
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąPritariu, kad Estonian atėjimas į Lietuvos rinką su tuo pačiu prekės ženklu būtų, švelniai tariant, nesusipratimas. Manau jei Estonian atėjimas į Lietuvą yra tiesa, jie įkurtų kokią dukterinę kompaniją neutraliu pavadinimu, nes kitaip patys sukurtų priešišką potencialių keleivių reakciją.
O juk buvo "lithuanian airlines" su visai skoninga trispalve..
Komentuoti:
-
Svarbu, kad kuo greičiau ateitų naujos aviakompanijos į Vilniaus oro uostą ne tik dėl pakilusių kainų ir prasto susisiekimo. Vilnius juk kultūros sostinė ir pavasario pabaigoje ims plūsti turistai. Reikia užtikrinti gerą Vilniaus pasiekiamumą oro skrydžiais. Būtų ne tik paradoksas, bet ir absurdas išsireklamavus imti ir nesudaryti galimybių atvykti susidomėjusiems.
Parašė a_p Rodyti pranešimąTyrimu tikrai buvo. O estu zinomumas visai nestebina, jie jau skirtingai nuo musu pirdunu jau senai kryptingai investuoja i salies reklamos kompanija.Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.22, 22:48.
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąNa, čia labai subjektyvi mintis, sakyčiau. Yra kokių nors tyrimų, ar labiau žinoma Estija ar Baltijos šalys apskritai?
Komentuoti:
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąPrekės ženklas "Estija" pasaulyje yra žymiai geriau vertinamas ir išreklamuotas už prekės ženklą "Baltija", jau nekalbant apie "Lietuvą". Tegul tik ateina.
Parašė balietis Rodyti pranešimąTiesą sakant, tegul išvis kas nors ateina. Pasiskaitykite http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...go-ispudingai/ apie bilietų kainų pokyčius.
Komentuoti:
-
Parašė Berliner Rodyti pranešimąPritariu, kad Estonian atėjimas į Lietuvos rinką su tuo pačiu prekės ženklu būtų, švelniai tariant, nesusipratimas. Manau jei Estonian atėjimas į Lietuvą yra tiesa, jie įkurtų kokią dukterinę kompaniją neutraliu pavadinimu, nes kitaip patys sukurtų priešišką potencialių keleivių reakciją.
Su Airbaltic'u kitaip, nes jų pavadinimas neturi nieko bendro su Latvija. Juk mes irgi tapatinam save su Baltijos regionu, todėl pavadinimas AirBaltic nežeidžia mūsų nacionalinio išdidumo.
Tiesą sakant, tegul išvis kas nors ateina. Pasiskaitykite http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...go-ispudingai/ apie bilietų kainų pokyčius.
Komentuoti:
-
Parašė smb Rodyti pranešimąTodėl "Estonian Air" atėjimas realiai būtų SAS netiesioginis atėjimas - tačiau asmeniškai nelabai patiktų matyti VNO besibazuonančius lėktuvus su užrašu ESTONIApatriotizmas, visgi.
"Estonian" planavo visai atsisakyti "Boeing 737" lėktuvų, tai realiai jie Vilnius-Londonas, Vilnius-Briuselis, Vilnius-Kopenhaga skraidymui visai tiktų.
Su Airbaltic'u kitaip, nes jų pavadinimas neturi nieko bendro su Latvija. Juk mes irgi tapatinam save su Baltijos regionu, todėl pavadinimas AirBaltic nežeidžia mūsų nacionalinio išdidumo.
Komentuoti:
-
Parašė smb Rodyti pranešimąTodėl "Estonian Air" atėjimas realiai būtų SAS netiesioginis atėjimas - tačiau asmeniškai nelabai patiktų matyti VNO besibazuonančius lėktuvus su užrašu ESTONIApatriotizmas, visgi.
Neutralus pavadinimas (pvz kaip to paties SASo suomiškas padalinys "Blue 1") būtų priimtas geriau.
Kita vertus, joks patriotizmas netrukdė lietuviams skraidyti su latvių įmone "Airbaltic".
Komentuoti:
Komentuoti: