Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    "Air Baltic" gana agresyviai įsiveržė į Lietuvos rinką, dar iki privatizacijos, 2004 metais, pasinaudodama LAL silpnumu ir "open-sky". Gediminas žinojo, ką pirko. FlyLAL tiesiog tapo "organų donoru" visoms atsietoms kompanijoms.
    Kita vertus, dėl įsukto aviacijos paslaugų verslo pagarba G.Žiemeliui.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    vertinant kad veikėjas ir jo firma ŽIA užsiėmė teisėtu reketu, tai jie turi patirties teismuose ir draugų teismuose, tad kaip ir aišku kaip viskas baigsis. iš kitos pusės jau visa savaitė Lryte kabo straipsnis apie tai kad milijonieriumi galima tapti ir per naktį. Bandymas švarinti savo vardą?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Įdomus Žiemelio interviu:
    „FlyLAL“ bankrotas sukurs istorinį precedentą?

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    /\
    Pamiršau pridėti, jei vis tik gaus minimas sumas pinigų . O kad procesas bus ir toliam vilkinamas visomis išgalėmis - faktas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Galtų Žiemelis AirLituanicą ar bent jau kontrolinį jos akcijų paketą įsigyti taip tesėdamas savo žodį atkurti veiklą laimėjus šį teismo procesą.

    Rožinės fantazijos čia kas be ko .
    Manau teismo sprendimas bus apskųstas.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.10.28, 07:42.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tik grąžinus skolas, vargu ar FlyLAL bus atkruta.
    Galtų Žiemelis AirLituanicą ar bent jau kontrolinį jos akcijų paketą įsigyti taip tesėdamas savo žodį atkurti veiklą laimėjus šį teismo procesą.

    Rožinės fantazijos čia kas be ko .

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Kreditoriams gauti pinigus irgi neblogai. Tam pačiam Vilniaus oro uostui tikrai FlyLAL'as liko skolingas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tik grąžinus skolas, vargu ar FlyLAL bus atkruta.

    Komentuoti:


  • Aleksas666
    replied
    „flyLAL“ bankroto byla: Lietuvai leista areštuoti „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turtą
    Spalio 23 dieną Europos Sąjungos Teisingumo Teismas (ESTT) pripažino Lietuvos teismo teisę areštuoti Latvijoje esantį „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turtą, siekiant užtikrinti būsimo teismo sprendimą bankrutavusio Lietuvos nacionalinio oro vežėjo „flyLAL – Lithuanian Airlines“ byloje prieš latvių aviacines bendroves.
    Po penkerius metus trukusio proceso ir prieš tai precendento neturintis ESTT sprendimas atveria duris „flyLAL“ kreditoriams atgauti beveik 200 milijonų litų žalos atlyginimą už galimai nesąžiningą kaimyninės šalies oro vežėjo veiklą, skelbiama pranešime spaudai.
    „Mes visi labai ilgai laukėme šio Teisingumo Teismo sprendimo, kuris ne tik duoda pagrindą „airBaltic“ ir Rygos oro uosto turto areštui Latvijoje, bet ir formuoja naują ES teisinės sistemos precedentą, kuriuo remdamiesi vienos ES narės teismo sprendimas turto areštui bus privalomas vykdymui visoje Europos Sąjungos teritorijoje“, – komentavo „flyLAL“ bankroto administratorius Aurimas Valaitis.

    „Nepaisant „airBaltic“ ir Rygos oro uosto sistemingų pastangų vilkinti teismo nutarties pripažinimo ir vykdymo procesą, „flyLAL“ kreditoriai pagaliau gali bent šiek tiek lengviau atsikvėpti, nes jų interesai buvo apsaugoti ES teisingumo Teismo. Dabar belieka sulaukti Latvijos Aukščiausiojo teismo sprendimo ir atlikti vykdymo veiksmus Latvijoje“, - teigė jis..

    ESTT sprendimas – tik po penkerius metus trukusio proceso

    Sprendimą areštuoti Latvijos oro vežėjui „airBaltic“ ir Rygos oro uostui priklausantį turtą Lietuvos apeliacinis teismas priėmė dar 2008 metų pabaigoje. Nors šią nutartį pripažino Latvijos pirmosios ir apeliacinės instancijos teismai, 2013 m. gegužę Latvijos Aukščiausiasis teismas kreipėsi į ES Teisingumo Teismą dėl preliminaraus sprendimo priėmimo, siekdamas įvertinti, ar yra pagrindas nepripažinti Lietuvos apeliacinio teismo nutarties Latvijoje.
    „Beveik penkerius metus trukęs procesas buvo varginantis ir sudėtingas. Tikiuosi, kad po ES Teisingumo Teismo sprendimo galutinai įgyvendinus turto areštą Latvijoje, „flyLAL“ kreditoriai galės būti ramesni dėl būsimo teismo sprendimo užtikrinimo“, – nurodė Aurimas Valaitis.

    Pagrindinis sprendimas dėl žalos turėtų būti priimtas Lietuvos teismų

    Priimtas ES Teisingumo Teismo sprendimas yra susijęs su dar 2008 m. rugpjūtį „flyLAL“ pareikštu ieškiniu „airBaltic“ ir Rygos oro uostui dėl 2004 – 2008 m. konkurencijos teisės pažeidimais padarytos žalos atlyginimo.

    Ieškinyje išvardinti argumentai leidžia daryti prielaidas, kad agresyviai siekdama užimti didelę dalį skrydžių rinkos Vilniaus oro uoste ir iš jos išstumti Lietuvos nacionalinį vežėją, 2004 metais “airBaltic” ir Rygos oro uostas galimai sudarė konkurencijos teisės draudžiamą susitarimą dėl milžiniškų nuolaidų taikymo „airBaltic“ Rygos oro uoste. Galimai nesąžiningos konkurencijos vedama bendrovė „airBaltic“ pradėjo taikyti kainų dempingą iš Vilniaus oro uosto vykdomiems skrydžiams, kompensuodama patiriamus nuostolius neproporcingai didelių nuolaidų Rygos oro uoste dėka.

    Skaičiuojama, kad aukščiau paminėtų veiksmų pasėkoje Lietuvos nacionalinis vežėjas patyrė nepakeliamą žalą, kurios vertė siekia 199 mln. Lt, ir dėl kurios „flyLAL“ buvo galiausiai priverstas pasitraukti iš rinkos. Po „flyLAL“ bankroto airBaltic beveik visus skrydžius iš karto nukreipė per Rygos oro uostą. Lietuvos Apeliacinis teismas yra patvirtinęs, kad būtina areštuoti atsakovams Latvijos įmonei „Air Baltic Corporation“ A/S ir oro uostui „Ryga“ priklausantį, tiek pas atsakovus, tiek pas kitus asmenis esantį nekilnojamąjį ir/ar kilnojamąjį turtą bei turtines teises taip, kad bendra atsakovų areštuoto turto vertė neviršytų ieškinio sumos – 199.830.000,00 Lt
    .

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Įdomu ką ten buvo galima parduoti - įmonę be turto ir su skolomis? Po šio straipsnio http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...8-add1a9f9422d

    kažkas pasistengė ir specialiai sukūrė prezentaciją, dėl ko bankrutavo flylal

    https://www.youtube.com/watch?v=N515...XieFYf9BuRU9eQ
    Klipukas kiek ironiškas, bet atspindi situaciją, o dar labiau - psichodelišką PR-propagandą dėl avialinijų. Neįsivaizduoju, kas jį sukurė.

    Tik aš turėjau omenyje ne FlyLAL, o LAL iki 2005 metų privatizacijos. Kažkas porą metų iki tol nuolat "kalė", kad avialinijos yra didžiulė našta Lietuvai.

    2008 m. pabaigoje -2009 m. pradžioje parduoti "iškastruotą" ir prasiskolinusią... akcininkams aviakompaniją buvo nerealu (visi jau užmiršom krizę?).

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar pridursiu, kad FlyLAL savininkai iki paskutiniųjų ruošėsi aviakompaniją parduoti. Prisiminkime paslaptinguosius šveicarus...

    Įdomu ką ten buvo galima parduoti - įmonę be turto ir su skolomis? Po šio straipsnio http://vz.lt/Default.aspx?Publicatio...8-add1a9f9422d

    kažkas pasistengė ir specialiai sukūrė prezentaciją, dėl ko bankrutavo flylal

    https://www.youtube.com/watch?v=N515...XieFYf9BuRU9eQ

    Bet kokiu atveju tai ne šio skyrelio tema.

    O Vilniui ir Lietuvai populiarinti už 30 mlj galima rasti ir kitų, žymiai efektyvesnių būdų. sakote, tai pritraukia verslą? Galima sužinoti kiek to verslo airlituanica skraido?

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    LAL-ui meškos paslaugą padarė besaikis politikavimas ir nekompetentingas vadovavimas.
    Plius vadovybės reputacija. Kompetencijos gal ir būtų užtekę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na tai nėra visai tikslu, iš Flylal liko Flylal charters (dabar small planetai) , BTS ir dar krūva įmonių. Žodžiu viskas, išskyrus patį Flylal. Dėl konspiracinių teorijų, gal ir ok, bet čia ne šioje temoje aptarinėti.
    Dar pridursiu, kad FlyLAL savininkai iki paskutiniųjų ruošėsi aviakompaniją parduoti. Prisiminkime paslaptinguosius šveicarus...
    LAL-ui meškos paslaugą padarė besaikis politikavimas ir nekompetentingas vadovavimas. Prisiminkime, kad Air Baltic buvo viena pirmųjų aviakompanijų ES gavusi visas skraidymo teises kaimyninėje šalyje vos įsigaliojus "open sky"!
    O dar prieš tai pagrindinė komercinė LAL dokumentacija, įskaitant strategines sutartis, SM nurodymu perduota SAS (BT akcininkei).

    Komentuoti:


  • Little_man
    replied
    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Na tai nėra visai tikslu, iš Flylal liko Flylal charters (dabar small planetai) , BTS ir dar krūva įmonių. Žodžiu viskas, išskyrus patį Flylal. Dėl konspiracinių teorijų, gal ir ok, bet čia ne šioje temoje aptarinėti.

    Ale matai kaip, kiek pasirodė Air lituanica priešininkų.... Nors pačioje pradžioje dabartiniai priešininkai giedojo visiškai kitaip...
    Na mano noras yra, kad LT dirbtų kaip bepasisuktų Zuoko karjera politkoje ir tikrai jiems linkiu sėkmingai toliau augti bei plėsti savo parką ne tik wet lease, bet ir toliau dažyti lėktuvus savo spalvomis

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Dėl FlyLAL, tai čia gal biškelį konspiracijos teorija, neparemta jokiais rimtais faktais, tačiau aš manau, kad jie patys nenorėjo pratęsti veiklos. Iš FlyLAL išaugo Avia Solution Group, kurie dabar yra viena didžiausių avia kompanijų mūsų regione. .
    Na tai nėra visai tikslu, iš Flylal liko Flylal charters (dabar small planetai) , BTS ir dar krūva įmonių. Žodžiu viskas, išskyrus patį Flylal. Dėl konspiracinių teorijų, gal ir ok, bet čia ne šioje temoje aptarinėti.

    Ale matai kaip, kiek pasirodė Air lituanica priešininkų.... Nors pačioje pradžioje dabartiniai priešininkai giedojo visiškai kitaip...

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Lietuvos avialinijos 2005 m. juk buvo privatizuotos. Jei nebūtų privatizuotos, tai veiktų iki šiol. Galbūt net ir nenuostolingai. Privatizavus prasidėjo veiklos skaidymai ir t. t. Skrydžiai, matyt, buvo nepelninga veikla, tai iš inercijos padirbo iki krizės, o paskui viskas baigėsi. Privačiam verslui juk esmė pelnas. Jam visai neįdomu išlaikyti kažkokį nuostolingą padalinį. Čia paaiškinimas nomadui apie valstybės vaidmenį ir strategines įmones . Jei aviacija būtų toks užtikrintas ir pelningas reikalas, prie Air Lituanicos rikiuotųsi strateginių investuotojų eilė.

    Komentuoti:


  • Eidvis
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    Aš pačio pozicijos nelabai suprantu, supratau jau, kad esi konservatorius arba bent jau prijaučiantis, tačiau ne tame esmė. Apie Kubilių irgi turiu savo nuomonę.
    Kubiliaus nepeikiu, bet nesu konservatorius ir per rinkimus ne už juos balsuoju Bet ne tame esmė, aš Zuoką turiu ir už ką pagirti, tik šiuo atveju aš kritikuoju ne jį, o jo sprendimus.

    Dėl LT, man kyla tada toks pamąstymas nejaugi geriau nieko nedaryti?
    Na mačiau buvo išsakyta mintis atgaivinti LAL aš visom keturiom už tai.
    Pereinant prie Kubiliaus temos tai mano nuomonė apie jį niekada nebuvo gera, bet kai LAL bankrutavo, o vyriausybė vietoje to, kad bent minimaliai padėtų pasistengė, kad ta kompanija užsirauktų tai išviso nusirito. Patikslinu būtent Masiulio sprendimu ir buvo sustabdyta veikla atseit kompanija nesaugi ir pan.
    Šiek tiek naivu yra manyti, kad ministrai yra visagaliai, kurie ir nulemia ar kompanija išgyvena ar bankrutuoja. Ačiū dievui taip nėra, nes viskas veikia laisvais rinkos dėsniais, kurie kad ir kartais būna žiaurūs, tačiau yra daug patikimesni už politikus ir jų sprendimus.
    Dėl FlyLAL, tai čia gal biškelį konspiracijos teorija, neparemta jokiais rimtais faktais, tačiau aš manau, kad jie patys nenorėjo pratęsti veiklos. Iš FlyLAL išaugo Avia Solution Group, kurie dabar yra viena didžiausių avia kompanijų mūsų regione. Realiai jie yra tokio pačio dydžio kaip AirBaltic (pvz. turi tiek pat darbuotojų), tik jie plečiasi greičiau ir perspektyvas už AirBaltic geresnis turi. Tačiau vargu ar jie būtų pasiekę tokias aukštumas, jeigu nebūtų atsikratę FlyLAL, nes jų veikla koncentruojasi į oro bendrovių aptarnavimą - techninį, mokymus ir t.t. Vargu ar koks AirBaltic'as būtų pirkęs paslaugas iš tiesioginio savo konkurento, kaip ir dauguma kitų avialinijų būtų jų vengę, jeigu juos būtų laikę tiesioginiais konkurentais.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Little_man Rodyti pranešimą
    o LT užpildė tą nišą taip gaila, kad jie buksuoja ir matyt turi problemų, bet čia jau ne man spręsti, o vyriausybė galų gale galėtų perimti arba netiesiogiai paremti, kad LT skraidyti pradėtų ir iš Palangos ir galbūt iš KUN.
    Stipriai pasakyta, AL dar dirbti n metu, kol tures tai, ka turejo LAL. Visomis prasmemis. O, kad vyriausybe negelbejo kompanijos tirkai apamudu. Jei klystu pataisykit, prie Little_man minimo ministro bankrotavo FlyLAL, Star1 ir Aurela?

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Įdomus istorijos tęsinys Po straipsnio


    Valstybinis turizmo departamentas – efektyvi institucija ar neįgali klipata?

    http://vz.lt/blog/2014/7/18/valstybi...eigali-klipata

    staiga gaunu laiską, su nuoroda į vieną video -



    Šiaip straipsis visai netaikytas į flylal, tačiau pasirodo, užgauta stipriai ir flylal nenori būti siejamas su go planetais... Beje., laiškas gautas iš adreso "Geras Komentaras" <geraskomentaras@gmail.com> ir vadinasi "Komentaras del straipsnio apie Turizmo departamento (ne)veiksmus ir Go Planet Travel"
    Paskutinis taisė udrius; 2014.07.27, 12:10.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Žiemelis valstybei sumokės 1,3 mln. Lt, bet tikisi pinigus atgauti

    Lietuvos apeliacinis teismas (LAT) po ketverių metų bylinėjimosi dėl suteiktos paskolos bankrutavusiai „flyLAL“ patvirtino taikos sutartį tarp Turto banko, atstovaujančio Finansų ministeriją, ir AB „ŽIA valda“, Gedimino Žiemelio ir Ramūno Audzevičiaus. Pastarieji valstybei turės sumokėti kelis milijonus litų, tačiau p. Žiemelis tikisi savo sumokėtus pinigus atgauti.

    Komentuoti:

Working...
X