Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

FlyLAL problemos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė balietis Rodyti pranešimą
    Tai kad jie turbūt tą dieną greičiausiai persikraustė iš Londono į Šveicariją, tiesiog tas puslapis to nerodo. Be to FlyLAL bankroto atveju įmonei vis tiek galiotų Lietuviška tvarka, nes FlyLAL registruota Lietuvoje, nesvarbu, kur registruoti savininkai. Tik tiek, kad pačius savininkus būtų sunkiau pasiekti.
    Is bahamu persikrauste SCH Swiss Capital Holdings GmbH kuri dabar vadinasi Ceniam GmbH ir su sita kontora turbut kad neturi nieko bendro. Bent jau tas vaikinas svediska pavarde figuruoja tik firmoje be "s".

    Comment


      #22
      Tokių kompanijos, kaip SCH Swiss.. pagrindinė veikla investuoti į didelės rizikos verslą, arba į ką tik pradėtą verlsą. Jie paskaičiuoja kokia yra rizika, kokios ateities perspektyvos ir panašiai, matyt jie rado didelių verslo galimybių Flylal, todėl ir investavo, beto tokios kompanijos ilgai neužsibuna, kai tik įmonę pastato ant kojų ir ta įmonė tampa vertinga, jie tiesiog pasitraukia iš jos parduodami akcijas kitiems, gaudami apvalia sumelę pelno. Beto, tokios įmonės, kaip SCH Swiss turi gerus resursus užtikrinti pinigų srautus, o tai svarbiausias dalykas įmonei. Kitas dalykas, tokios kompanijos, kaip šveicarų, saugoja savo verslo vardą (prestižą), nes jos ne tik investuoja, bet ir atlieka kitas funkcijas, kaip konsultacijos, mokymai verslui ir panašiai.
      Yra geras pavyzdys, Anglijoje taip pat yra bendrovių kokios investuoja į sunkumų turinčius verslus, pavyzdžiui, ką tik įsikūrsusios bendrovės savininkui (-ams), reikalingos lėšos pradėti vykdyti veiklą, bankai, kaip žinia duoda tik pusę reikalingos sumos, todėl, jie kreipiasi į tokias investicines bendroves, kurios investuotu, žinoma, tokios bendrovės labai labai pasveria rizika, ir jei sutinka investuoti, jos uz tai gauna dali akcijų, pavyzdžiui jie investavo 100 000 litu ir už tai gauna 40% akcijų, kai tik įmonės vertė išauga, žinoma, jei veikla sėkminga, iki kokių 1000 000 litu, jie už akcijas gali gauti 400 000 litų, žinoma, čia yra skaičiai, tieisiog paėmiau kaip paprasta pavyzdį, nes su Flylal yra lygiai tokia pati analogija, kaip sakiau tokios investicinės įmonės, daugiausia užsibuna bendrovėje iki 5 metų.
      o buvo taip...

      Comment


        #23
        Parašė TukasLT Rodyti pranešimą
        Tokių kompanijos, kaip SCH Swiss.. pagrindinė veikla investuoti į didelės rizikos verslą, arba į ką tik pradėtą verlsą.
        Tokios kompanijos kaip rašai būna registruotos ne prieš porą savaičių, o apie jų direktorius galima ką nors gero rasti googlėje. O čia tiesiog konspiracinis offshoras nupirko. Belieka tikėtis, kad už jo geri žmonės slepiasi...
        kaip?

        Comment


          #24
          Tikėkimės, kad ne airbaltic nupirko flyLAL ir ne tarpinė, kuri paskui ketina perparduoti airbalticui.

          Comment


            #25
            alm, jei kompanija, bent pagal istatymus, pakeicia savo tipa, pavyzdziui pagal Anglijos teise, jei kompanija nori pareiti is privacios i Ltd, ji nuo to momento turi nutraukti veikla, ir tik rytojaus diena gali pradeti veikti kaip jau nauja kompanija- Ltd. Beto, kaip tu sakai offshore, labai daug kompaniju naudojasi tuo, yra tau pavyzdys Lichteinsteinas, daug vokieciu kompaniju registruojasi ten del mazu mokesciu, kodel verslas turi buti "reketuojamas" valstybes, jei jis gali isvengti tiesiog perkeliant biura kazkur ir sutaupyti lesu savo veiklai uztikrinti, ir jei dar tas verslas yra naujas, tai nera ka kalbeti, manau tu irgi neatsisakytum sumazinti savo verslo mokamus mokescius...
            Na o kas uz ten slypi, suzinosim artimiausiu metu.
            Paskutinis taisė TukasLT; 2009.01.09, 20:02.
            o buvo taip...

            Comment


              #26
              Žiauriausia yra tai, kad net patys Flylal neteisingai rašo, kas juos perka. Pranešime spaudai teigia, kad juos perka nebeegzistuojanti įmonė SCH Swiss Capital Holdings. Tokia įmonė buvo, bet dabari yra pakeitus pavadinimą į Ceniam GmbH . Beje, ji ir yra registravus Verslo žinilų aprašytą domeną swisscapitalholdings.com) - todėl visos tos kalbos apie ankstesnes įmones Londone ir Bahamuose su Flylal pirkėju niekaip nesusiję (tiesiai sakant, mano nuomone, pagal Šveicarijos įmonių registrą, yra melas).
              Bet ir pats ponas perkančios įmonės SCH Swiss Capital Holding AG sąvininkas ir atstovas
              Jan-Erik Jansson ar Jan-Erik J. Jansson nežino kaip tiksliai vadinasi jam priklausanti įmonė.
              Tai apie ką dar kalba?
              Paskutinis taisė alm; 2009.01.10, 00:00.
              kaip?

              Comment


                #27
                Čia priėjo Kindziulis ir tarė:

                "Vienu žodžiu, darosi panašu, kad Žiemelis nusiplovė rankas šituo deal'u ir tiek.. "

                Bet kokie pastarojo sakinio sutapimai su realiais įvykiais ir asmenimis - grynai atsitiktiniai.
                Jūsų,
                Analitikas PlėtRa™

                Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                Comment


                  #28
                  Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                  Čia priėjo Kindziulis ir tarė:

                  "Vienu žodžiu, darosi panašu, kad Žiemelis nusiplovė rankas šituo deal'u ir tiek.. "

                  Bet kokie pastarojo sakinio sutapimai su realiais įvykiais ir asmenimis - grynai atsitiktiniai.
                  VBS pranesa "kad viskas turetu buti tvarkoje, pirkejai tikri, dviracio ziniu aktoriu pagalbos neprireike"

                  Comment


                    #29
                    Visokeriopos sekmes Flylalui

                    Comment


                      #30
                      Šveicariška firma "Ragai ir kanopos" garantuoja...

                      Comment


                        #31
                        Info iš Nasdaq (nieko naujo, bet vienas iš nedaugelio ne LT šaltinių, pranešančių apie flyLAL sandorį, pranešimą išplatino AFP ir Dow Jones)

                        Comment


                          #32
                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                          Šveicariška firma "Ragai ir kanopos" garantuoja...
                          Ta "firma" pati savaime garantuoja tik tiek, kad tie "tikri" pirkejai lieka anonimais.

                          Cia bent jau man noretusi paklausti: kodel? kam toks slapukavimas?. Kam ta kvaila dumu uzdanga ir dar kvailesni issisukinejimai:

                          "Aš pats nežinau, mielai pasidalinčiau žiniomis. Kitą savaitę laukiame pinigų, kurie bus skirti įmonės veiklai", - savo ruožtu sako "flyLAL – Lithuanian Airlines" generalinis direktorius Vytautas Kaikaris.
                          Gali pagalvot, kad perkama ne avialinija, o koks nors bordelis ir pirkejui sitam kontekste tiesiog nepatogu buti ivardintam.

                          Vienaip ar kitaip, oficiali pasakele nei vieno protaujancio zmogaus neitikins. Uztat pats slepimosi faktas sako, kad pirkejas Lietuvoje yra gerai zinomas ir vien jo paminejimas sukels skandala (kitaip nebutu prasmes sleptis uz statytinio nugaros).

                          Kas nors zino kam lietuvoj butu "nepatogu" isigyt flalaila? Bent jau man i galva ateina tik viena persona.

                          Comment


                            #33
                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Kas nors zino kam lietuvoj butu "nepatogu" isigyt flalaila? Bent jau man i galva ateina tik viena persona.
                            Na pavyzdžiui?
                            Permečiau mintyse žinomesnius Lietuvoj asmenis, bet realaus ryšio nematau, kam būtų "tolkas" pirkt kažkieno skolas.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              #34
                              Parašė John
                              Ir kas gi ta persona? Nejau koks ex-Prezidentas?
                              Vienam gal tik viskio pagurkšnot ir šerną iškimšt, o kitam valdžios paėmimo planus kurt Oro linijos kažkaip neįsipaišo.
                              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                              Comment


                                #35
                                AFP ir Nasdaq - gavo pranešimus iš Flylal PR skyriaus ir padarė savo darbą - išplatino info savo kanalais "copy-paste" pagrindu. Išskyrus Flylal akcininkus ir naujuosius apie deal'ą, taip išeina, niekas nieko nežino.. Man tik įdomu, o sandoriui neturėjo pritarti/duoti leidimą konkurencijos tarnyba? tai juk ne viena iš niasdešimt avialinijų lietuvoje, kuri užima nežymią rinkos dalį. Ar čia dabar turės šitas procesas vykt, po ketinimų protokolo kokio nors pasirašymo? gal yra M&A praktikų-žinovų, kurie galėtų pakomentuoti?

                                a_p, kurlink lenki, labai sudominai čia visus savo sąmokslo teorija?
                                Jūsų,
                                Analitikas PlėtRa™

                                Komentaro autorius neatsako už nieką išskyrus save - galvokit savo galva, jis nėra Jūsų dvasinis gyvenimo vadovas.

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Analitikas PlėtRa Rodyti pranešimą
                                  a_p, kurlink lenki, labai sudominai čia visus savo sąmokslo teorija?
                                  Turiu nuvilti, bet jei yra taip kaip galvoju, tai reikalas visai banalus ir "samokslo" etiketes nevertas.

                                  Jei trumpai, tai man panasausia, kad turime progos stebeti paprasciausia pinigu perdejima is vienos kisenes i kita.

                                  Niekam ne paslaptis, kad privatizuota flylalo grupe sudaro bent 8 imones: [http://www.flylalgroup.com/lt/imoniu_grupe]http://www.flylalgroup.com/lt/imoniu_grupe[/URL]

                                  Mūsų įmonių grupę sudaro 8 bendrovės, teikiančios pervežimo oro transportu, aviacines bei turizmo paslaugas.

                                  AB „flyLAL Group Services“ valdo šias įmones:

                                  AB „Avia Asset Management“ – orlaivių įsigijimas ir nuoma,
                                  UAB "Baltic Ground Services" - antžeminis aptarnavimas,
                                  UAB „flyLAL Charters“ – užsakomuosius skrydžius vykdanti oro bendrovė,
                                  AB „flyLAL Technics“ – orlaivių techninis aptarnavimas
                                  UAB „flyLAL Training“ – aviacijos specialistų mokomasis centras,
                                  UAB „BPC Travel“ – kelionių agentūra,
                                  UAB „Passenger Terminal“ – keleivių terminalo operatorius.

                                  Akcinę bendrovę „flyLAL – Lithuanian Airlines“ akcininkai – UAB „ŽIA valda”, UAB „INDECO”, UAB „Sanitex” – šiuo metu valdo tiesiogiai.
                                  O juk galejo buti praktiskai tobulas biznis: i „flyLAL – Lithuanian Airlines“ sukraunam visas skolas ir uz 1 lita atiduodam atgal valstybei, o likusiom 7 imonem toliau ja aptarnaujam, t.y. siurbiam is jos pinigus. Va cia tikrai butu verta pavadinti samokslo teorija.

                                  Bet kazkodel neisdege, valstybe nepasirase. O juk galejo...

                                  Tai kas belieka? Imti ir isteseti pazada, t.y. bankrutuoti? O kas tada, ka veiks likusios 7 "pelningos" grupes dalys? Jei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ neskraidys, tai pvz koks nors AB „Avia Asset Management“ manau netures kur kist savo metaliniu vistu ir t.t.. O ir bendras grupes verslas greiciausiai ne toks jau nuostolingas.

                                  Reiskia bankrutuot neapsimoka. Teks kol kas testi veikla taip kaip yra, o tam reikia pinigu kad bent jau susimoket skolas tiem kurie ne savi ir nenusiteike laukti. Bet juk staiga nepaskelbsi, kad mes cia tipo pasirausem kisenese ir radom dar keleta uzsimetusiu milionu. Juk tuoj paklaus "tai kas cia per cirkas su tais tariamais bankrotais?". O ir tie milionai del numatomo bankroto nepadeti susijusioje banko saskaitoje. Ir stai, atjoja svedas-sveicaras, ant balto zirgo ir isgelbeja princese flalaila. Happy end.

                                  Daugiau jokiu priezasciu sleptis po dumu uzdanga nematau. Net jei pirkejas butu kokia nors zinoma lietuvos persona, tai kokio velnio sleptis? Netgi atvirksciai, tai butu pagrindas pasigirti. Nacionalinio vezejo isgelbejimas sunkia saliai akimirka, juk prestizas, kulturos sostine etc.

                                  Jei butu pirkes simtus milionu euru vartantis holdingas, tai be jokios abejones butu mojuojama konkreciais referencais, tipo mums priklauso X, Y ir Z. Taip daro net visoks planktonas kurio referencai realiai nieko neverti. Siame fone gerb. investuotojo vapesiai apie kazkoki bevardi viesbuti ir nekilnojama turta ex-ddr'e atrodo daugiau nei juokingai. Ir viskas per pora savaiciu, juk kontora anot registro isteigta vos gruodzio viduryje.

                                  Net jei pirkejas butu koks nors rusas, kazachas ar arabu seichas. So what? Privati bendove pardave savo privatu turta. Ar maza dideliu lietuvos bendroviu priklauso rusams? Ir skandalu del to kazkaip negirdet. Tai kam taip juokingai sleptis?

                                  Comment


                                    #37
                                    As nieko nezinau apie jokias cia keliamas samokslo teorijas, bet faktas tas, kad dabar daugybei pasaulio ir Europos avialiniju labai liudnas metas. Pvz Lenkijos LOT sedi ant visisko bedugnes krasto ir, labai tiketina, bankrutuos (jie meldzia Lufthansa pagalbos, bet deja deja...). Tad man, kaip keleviui, svarbu vienas dalykas - kad Flylal issikapstytu is sito liuno be valstybes pagalbos (tas pasiulymas vyriausybei buvo visiska nesamone, nors is ju puses dalinai suprantamas) ka jie ir daro. Tad sekmes

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė PornStar Rodyti pranešimą
                                      . Pvz Lenkijos LOT sedi ant visisko bedugnes krasto ir, labai tiketina, bankrutuos (jie meldzia Lufthansa pagalbos, bet deja deja...).
                                      LOT ne pavyzdys. Jie užsihedge'ino naftos dviem metam į priekį po 140 USD. Kiti jų sprendimai irgi ne geriausi buvo. Akivaizdu, kad jiems dėl to biški blogai..
                                      Gi yra ir šalia kompanijų pelningai dirbančių (kad ir Čekų avialinijos).
                                      kaip?

                                      Comment


                                        #39
                                        /\ Zinau kad jie "uzsihedgino" savo kuro kainas uz 140 dol "kai kuriu patareju pagalba" (pamirskit Flylal, va ten tai "dalykeliai" dedasi), bet kodel tai nera pavyzdys? Tai kaip tik buvusiu aukstu kuro kainu ir krizes pasekme, tik su papildomais "siurprizais"...
                                        O tu pelningu aviakompaniju Europoje vos viena kita, nebent tie pelnai nuliniai. Ir tai dar nera pabaiga, nes visu pagrindiniu aviakompaniju "duona ir sviestas", t.y. premium pirmos/verslo klases keleiviu bei kroviniu ir toliau mazeja, tuo paciu toliau tirpsta ir pelnai. Flylal cia beveik niekuo neissiskiria.

                                        Comment


                                          #40
                                          FlyLAL labai truksta aviacinio verslo know-how. Tuom jie ir skiriasi is regioniniu aviakompaniju.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X