Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai laivyboje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nelaimingi atsitikimai ir incidentai laivyboje

    Iš liepsniojančio kelto „Lisco Gloria“ evakuoti visi žmonės



    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...pildyta-304038

    #2
    /\ Apie šį įvykį rašo ir kiti portalai:


    Šeštadienio naktį iš Kylio į Klaipėdą plaukusiame kompanijos „DFDS Seaways“ kelte kilo gaisras, kuris įvyko dėl sprogimo. Tokią informaciją ryte pranešė Vokietijos jūrų gelbėjimo tarnybos pareigūnai.
    Kaip skelbia Vokietijos spauda, kad kelte buvo apie 230 žmonių, kurie buvo evakuoti į kitą keltą. Bendrovės, kuriai priklauso keltas, atstovas teigė, kad gaisras kelte vis dar neužgesintas.
    Skelbiama, kad trys sužeistieji į krantą buvo išgabenti sraigtasparniais, tačiau aukų gali būti ir daugiau. Kaip skelbia spauda, plaukusiame kelte nukentėjusių žmonių - 25 moksleivių grupė iš Lietuvos ir du juos lydėję mokytojai. Kol kas nežinoma, kaip stipriai nukentėjo minėti keltu plaukę moksleiviai. Tačiau „DFDS Seaways“ atstovas teigė, kad visi keleiviai į Klaipėdą bus pargabenti nemokamai.
    Tiksli gaisrą sukėlusio sprogimo priežastis taip pat kol kas neaiški. Tačiau spėjama, kad sprogimas kilo dėl gaisro.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3
      Sudegė gražuolis, tiesą sakant dar ir dabar dega...



      Foto / video pilnas internetas, bet esmė, kad visi žmonės sėkmingai evakuoti...

      15min.lt 2010.10.09 9:30
      Kilo gaisras į Lietuvą iš Kylio plaukusiame kelte „Lisco Gloria“,
      http://www.15min.lt/naujiena/aktualu...uoti-59-119204

      Daugiau foto

      Spiegel 09.10.2010
      Katastrophe auf der "Lisco Gloria":
      http://www.spiegel.de/fotostrecke/fo...cke-60335.html
      Autoturistai

      Comment


        #4
        Labai gaila laivo, šią vasarą teko keltis į Kylį su Lisco Gloria... Jeigu kam įdomu, galėsiu įdėti keletą nuotraukų iš laivo vidaus.
        Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

        Comment


          #5
          /\ Ačiū už "Lisco Gloria" nuotraukas.
          Niekada nežinai, kuri iš nuotraukų gali tapti istorine...
          Gerai, kad ten lyg ir visi išsigelbėjo.

          Comment


            #6
            Pačiam teko kelis kart plaukt šio laiveliu, tai tokia nostalgija apėmė, gaila vistik...

            Keista kaip visi iškart kuria sąmokslo teorijas, pradeda kaltint įgulą, kad dūmuose teko pastovėt, kaltina auklėtojus, kad vaikų aprengt nespėjo, o vienmarškinius iš lovų ištraukė... Bet gi įgula visuomet laiko keleivius kažkur vienoj krūvoj kol nuleidžia gelbėjimosi valtis, kad nebūtų panikos bereikalingos ir trukdančios koordinuotam darbui.

            Gal iš čia kitaip atrodo, bet manau jei įgula išsaugojo visas gyvybes, tai tie skarmalai ar prekes furose - bala nematė...

            Ir visiškai suprantamas tokį košmarą išgyvenusių keleivių nenoras plaukti namo sekančiu keltu. Aš asmeniškai kai pagalvoju, tai namo geriau irgi lėktuvu skrisčiau nei po tokios nakties, lipčiau sekančiai nakčiai vėl į keltą...
            Autoturistai

            Comment


              #7
              Kiek pinigu bilietai zmogui is kylio i Lietuva mazdaug kainuoja idomumo delei? Visada norejau pamegint su keltu plaukti, bet kazkaip vis atsisakydavau minties kai lektuvu pigiau...

              Comment


                #8
                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Kiek pinigu bilietai zmogui is kylio i Lietuva mazdaug kainuoja idomumo delei? Visada norejau pamegint su keltu plaukti, bet kazkaip vis atsisakydavau minties kai lektuvu pigiau...
                Daug naudingos informacijos (taip pat ir bilietų kainas) galima rasti http://www.dfdslisco.lt/ svetainėje.
                O šiaip, jeigu yra galimybė, patarčiau keltu plaukti iš Rygos arba Talino į Švediją arba Helsinkį (iš Talino). Tuomet galima aplankyti kelis miestus ir keltai yra keleiviniai, kur ir pramogų daugiau. Naujesni keltai plaukia iš Talino.
                Be to, plaukiant, pavyzdžiui, iš Rygos, kelto bilietai gali būti nebrangūs, tik reikia iš anksto planuoti kelionę.

                Comment


                  #9
                  Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                  Keista kaip visi iškart kuria sąmokslo teorijas, pradeda kaltint įgulą, kad dūmuose teko pastovėt, kaltina auklėtojus, kad vaikų aprengt nespėjo, o vienmarškinius iš lovų ištraukė...
                  Gal iš čia kitaip atrodo, bet manau jei įgula išsaugojo visas gyvybes, tai tie skarmalai ar prekes furose - bala nematė...
                  Tokie maži skandaliukai, kurie baigiasi gana laimingai (bent jau be mirčių ir rimtų sužalojimų) kažkuria prasme yra laivybos kompanijai netgi naudingi. Štai (ne tik Lietuvos) žurnalistai nemokamai aprašė kelionę keltu, paminėjo, kad jis plaukė į Klaipėdą. Eilinis žmogelis tikriausiai pirmą kartą sužinojo, kad iš Klaipėdos plaukia keleiviniai reguliarūs keltai. Natūraliai kyla nors pasidomėti, kas kur ir kaip. Na ir kas, kad atsitiko maža nelaimė — juk ir lėktuvai krenta, ir autobusai lūžta, bet keleiviai vis važiuoja. Taigi nėra to blogo, kas neišeitų į gera — Kalėdoms ir kitai vasarai galima planuoti nežymų keleivių skaičiaus augimą
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #10
                    O jis galės po tokio gaisro dar plaukiot ar reiks į metalo laužą supielavot?
                    Got sun in my face, sleeping rough on the road

                    Comment


                      #11
                      Gerai, kad viskas taip sėkmingai baigėsi.

                      Vienas iš įdomesnių klausimų: kaip laive vietoj 236 buvo 249 keleiviai ?

                      Bet į juos bus atsakyta po išsamaus tyrimo. Užgesus gaisrui artmiausiame uoste jis bus apžiūrėtas ir nuspręstas jo likimas.

                      Spėju, kad keliaus į metalo laužą, nes teko matyti žinutę, kad viduje temperatūra galėjo siekti 800 C (ant išorės pylė apie 10 - 11 C jūros vandenį), o tokia temperatūra (ir jų skirtumas) tikrai susilpnina metalo konstrukciją dėl deformacijų.
                      Propoganda ir penas mintims >>>

                      Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                      www.ted.com

                      Comment


                        #12

                        AFP/„Scanpix“ nuotr. (15min.lt)

                        Kadangi jis dabar taip atrodo ir dėl karščio tikriausiai smarkiai pažeistos konstrukcijos, greičiausia jo laukia metalo laužo likimas.

                        Comment


                          #13
                          Istoriniais tapę turistiniai kadrai. Liko sentimentų šiam laivui












                          Vaizdas pro langą įš kajutės












                          Paskutinis taisė dr.; 2010.10.10, 21:47.
                          Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                          Comment


                            #14
                            Keista, kad toks keltas gali taip beveik visas sudegti kaip daržinė.
                            Flickr

                            Comment


                              #15
                              Parašė dr. Rodyti pranešimą
                              Istoriniais tapę turistiniai kadrai. Liko sentimentų šiam laivui

                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Vaizdas pro langą įš kajutės
                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas


                              Atvaizdas
                              Net sunku įsivaizduoti kas dėjosi šiose siauruose koridoriuose tą naktį... Visgi, teks DFDS naują keltą įsigyti, kuris pakeis šį nelaimėlį Kylis-Klaipėda maršrute.

                              Comment


                                #16
                                Matote, degė ne pats keltas, o jame sutalpinti vilkikai ir kt.
                                Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                                Comment


                                  #17
                                  Lisco Gloria nuotraukų galerija
                                  http://www.shipspotting.com/search.p...r=AND&start=40
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #18
                                    Kiek supratau, užsidegė viršutiniame denyje buvęs vilkikas. T.y. nekalčiausias atvejis. Negi nenumatyta kaip greitai lokalizuoti tokius gaisro židinius?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Kadafis Rodyti pranešimą
                                      Pačiam teko kelis kart plaukt šio laiveliu, tai tokia nostalgija apėmė, gaila vistik...

                                      Keista kaip visi iškart kuria sąmokslo teorijas, pradeda kaltint įgulą, kad dūmuose teko pastovėt, kaltina auklėtojus, kad vaikų aprengt nespėjo, o vienmarškinius iš lovų ištraukė... Bet gi įgula visuomet laiko keleivius kažkur vienoj krūvoj kol nuleidžia gelbėjimosi valtis, kad nebūtų panikos bereikalingos ir trukdančios koordinuotam darbui.

                                      Gal iš čia kitaip atrodo, bet manau jei įgula išsaugojo visas gyvybes, tai tie skarmalai ar prekes furose - bala nematė...
                                      ...


                                      Bet gali i viska paziureti ir is kitos puses:-)) Paziurek kaip raso lrytas http://www.lrytas.lt/?data=20101011&...k_id=99&view=2

                                      Nelaimę tiriantys Vokietijos pareigūnai mano, jog gaisras naktį į šeštadienį, apie 1 valandą Lietuvos laiku, kilo viršutiniame denyje, kur užsiliepsnojo vienas vilkikas.- vadinasi igula ne tik nesugebejo laiku pastebeti gaisro denyje,o ne kazkur triumuose apacioje, bet nesugebejo net ir uzgesinti jo pacioje pradzioje,kai aplink tokia galybe vandens...

                                      Priėjęs arčiau prie kamino pamačiau, kad denyje tirštėjantys juodi dūmai – ne iš ten. Pajutęs svylančios gumos smarvę supratau, kad laive kažkas užsidegė”, – apie gaisro pradžią pasakojo kretingiškis.
                                      Sutiktam kelto saugos darbuotojui kretingiškis pasakė, jog kilo gaisras, bet jis nepatikėjo
                                      .- o tai jau irodo visiska komandos apsileidima ir poxuizma ir i nieka nereagavima. Gaisra pirmi pastebi keleiviai ,o ne komanda,kurios darbas sekti,kad viskas eitusi tvarkingai.

                                      Du kelto mašinų skyriuje dirbusius įgulos narius ugnis jau buvo atkirtusi nuo nusileidimo vietos, todėl jiems teko šokti už borto- kai kurie komandos nariai is vis buvo uzmirsti ir apie gaisra suzinojo tik tada ,kai ugnis jau buvo atkirtusi jiems kelia...


                                      Kai į kajutę ėmė skverbtis dūmai, mergaitė jau miegojo. Pažadinta aštuonmetė nuo dūmų pradėjo dusti, todėl skubiai aprengę dukterį sutuoktiniai išbėgo ant denio palikę kajutėje visus savo daiktus.-taigi keleivius zadino ir liepe evakuotis ne igulos nariai,o gelbejosi patys keleiviai kaip kas ismane...


                                      Įgulos nariai mane nuramino, kad nieko baisaus neįvyko, ir pasiūlė nueiti į kavinę.
                                      Bet netrukus dūmai ėmė veržtis į vidų ir sugrįžti į kajutę buvo neįmanoma
                                      - taigi igula ne tik,kad neskubejo gelbeti keleiviu,bet dar jiems ir melavo...,kad nieko baisaus neivyko



                                      Visą pavojaus rimtumą žmonės įvertino, kai išbėgę į denį pamatė atvira liepsna degančias mašinas.
                                      Netrukus pasigirdo sprogimai – į orą išmesdami liepsnų fakelus sproginėjo mašinų degalų bakai, garsiai pokšėjo degančios padangos
                                      .- stai kada tik zmones suzinojo apie gaisra,kai jau sproginejo masinos:-)) Reikejo igulai dar ilgiau palaukti. matosi,kad ten surinkta darbui tokia teliuku banda....



                                      Kiek atokiau nuplaukę nuo kelto keleiviai po 15 minučių su siaubu pamatė, kad ugnis apėmė tą vietą, iš kurios jie nulipo virvinėmis kopėčiomis.- stai kaip ilgai ir nusikalstamai delse komanda. tiesiog pasiseke,kad pavyko laiku issinesdinti ir jokio komandos nuopelno tame nera,o vien tik visur kyso didziulis aplaidumas.


                                      Įgula gelbėtis nuo gaisro keleiviams įsakė kelto bare septintajame denyje.-
                                      jie dar bande kazka burti,vietoj to ,kad is karto evakuotu zmones,nes denyje jau liejosi upe degantis dyzelinas is masinu baku..


                                      Įgula vis bandė sudaryti įspūdį, kad gaisras nedidelis ir netrukus bus užgesintas.
                                      Tačiau dūmų vis daugėjo, teko net atsitūpti ant žemės – kitaip nebuvo kuo kvėpuoti.”-
                                      na cia jau is vis kalbeti apie kazkoki komandos profesionaluma negalima...


                                      J.Korsakas mano, kad keleivių gelbėjimo organizavimas buvo prastas: „Bet mus išgelbėjo žmonių vienybė.”

                                      Prieš sėdant į gelbėjimo valtį kažkas iš keleivių susiprotėjo suplėšyti sudrėkintą paklodę. Gelbėdamiesi nuo aitrių dūmų audeklo gabalėliais žmonės dengė burną ir nosį
                                      .- viska dare patys keleiviai ir komandos jokios pagalbos,matyt jie ir patys nelabai zinojo ka daryti.


                                      .Korsakui įsiminė momentas, kai buvo dalijamos gelbėjimosi liemenės. Vieno šalia stovėjusio vyro jis paklausė, kaip ja naudotis.
                                      Šis parodė ir pridūrė, kad taip pats nusprendė.
                                      Tuo tarpu įgula nė nepaaiškino, kaip įjungti prie liemenių pritvirtintas lemputes, kokiu atveju naudoti švilpukus
                                      .- o kur buvo igulos nariai? Jie turetu patys kiekvienam nemokanciam keleiviui uzdeti liemene ar bent jau paziureti ar gerai jie ten patys uzsidejo ir pan,


                                      Po 10–15 minučių gavę leidimą lipti ant denio Korsakai pastebėjo, kad keleiviai patys pila vandenį, nes jau darėsi karšta.- o kur buvo igula????

                                      Comment


                                        #20
                                        Manau spauda kiek persude kaip visada. Niekada igula neturi sakyti, kad sakes, skestam, degam, mirsim. Tada prasidetu panika. Visada laive visi ziuri i igula, ar mazam ar dideliam. Sita zinau is mokymu, nes pats buriuoju. Baisiausias dalykas nelaimes atveju yra zmoniu panika, niekas kitas. Ir pats blogiausias dalykas yra parodyti baime ar panika kapitonui ar igulai, tada garantuotas keleiviu panikos sprogimas. Net paciam kai plaukiu jachta ir buna didesnis vejas, gerai varto tai maziau patyre keleiviai iskart ziuri i vairininka. I jo akis, busena... neduok dieve pamatys baimes ar panikos pozymius, iskart prasideas chaosas kas yra tiesus kelias i mirti. Igula turi islikti rami ir imtis veiksmu keleiviu saugumui uztikrinti, ir ta aiskiai parodyti. Tad manau tie aprasyti atvejai yra butent tai, kad igula norejo pateikti, kad situacija kontroliuojama ir yra imamasi atitinkamu veiksmu, o kad ji buvo sukontroliuota tai rodo faktai: keleiviai sistemiskai buvo susodinti i valtis (pirma moterys ir vaikai, grupes po 10-15), gavo liemenes, ne vienos aukos. Taciau speju nekuriem atrodo, kad ramus, susikaupes jureivis skirstantis zmoniu srauta pagal instrukcijas yra dejes ant visko, juk jis turi sokineti, sukauti, ant ranku visus nesioti, mazdaug parodyti, kad "jam rupi". Galu gale musu lietuviai visada masto panasiu mastymu kad kiekviena keleivi stiprus jureivis turejo ant ranku isnesti Kitaip igula leva
                                        Na o tie visi "parode kaip liemene uzsideti, suplese antklodes skiaute burnai uzsidengti" tai labai sveikintina tarpusavo pagalba keleiviu tarpe. Tas irgi yra aprasyta instrukcijose, kad keleiviai suzinoje reikalinga informacija turi dalintis tarpusavyje, ta turi pamineti patgi igula. Ne vienam laive nera tiek jurieviu, kad aplakstytu visus, visiem paaiskintu ar galvyte paglostytu. Yra instrukcijos ir jomis vadovaujamasi. Na bet velgi, jei ispindejusio lietuvaicio nenuvede uz rankytes, jau viskas blogai.

                                        O ir tam paciam straipsnyje yra ir tokie zodziai:
                                        "Nors atmosfera buvo kraupi, išsigelbėję keleiviai gyrė kelto įgulos veiksmus.

                                        Iš kajučių evakuojami keleiviai skubiai buvo skirstomi į grupes, sodinami į gelbėjimo valtis."

                                        Tad jei igula butu nieko nedarius, auku butu tikrai daug. Na bet cia praeivio troliskumas, tad i tolimesnius gincus nesivelsiu
                                        Paskutinis taisė taspac; 2010.10.11, 10:29.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X