Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai laivyboje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Del gaisro savalaikio pastebejimo ar priezasties nieko nesigincysiu, nes nezinau kas kaip buvo. Ar igulos aplaidumas, ar tecniniu reikalavimu nesilaikymas. Ta nustatys ekspertai. Tavo mados viska zinoti neturiu As tik kalbu apie gelbejimo procedura, ji atlikta gerai. Zmoniu auku ar rimtu suzeidimu nera, taskas.

    As su tavim nesigincysiu,nes tai tas pats kaip gincytis su siena. As jam pateikiu faktus: 1.keleiviai nebuvo informuoti,kad reikia evakuotis,o bego is kajuciu patys,pajute dumus. 2. Ne visi laiku suzinojo apie gaisra ir buvo atkirsti ar aplamai uzmirsti kaip tas keleivis ir todel nebuvo evakuoti valtimis. Juos paskui reikejo nukelineti malunsparniu.
    O tu i faktus neziuri,tau i juos nusispjauti tu tik giedi toliau savo giesme: gelbejimo procedura buvo atlikta gerai:-))) Na ir giedok toliau sau,nes cia jau atvejis sunkus,kai zmogus mato faktus,mato,kad is tikro tai yra juoda,bet vis tiek sako balta....

    Comment


      #42
      Parašė taspac Rodyti pranešimą
      Na va cia diskusija ir baigiam, nes praeivis zino kur tie keleiviai buvo, kuriam aukste, kur buvo zidinys gaisro, kaip greit plito ugnis, kurias patalpas pasieke pirma ir pan. Zodziu kartu ten lakste Over and out.

      Vaikiska tavo ironija. Spaudoje aiskiai juk parasyta,kad komanda buvo uzdelsusi iki tiek ,kad jau net sproginejo masinu bakai ir liejosi degantis dyzelis. Taigi tau tikriausiai imanoma isivaizduoti kokiu greiciu pasklinda is kibiro ispiltas vanduo ant grindu? Isivaizduoji? Tai va lygiai tokiu paciu greiciu liejosi ir dyzelis trukus bakams (kiekvienoje furoje telpa iki 1200 litru kuro+saldytuvo bakas 260 litru talpos). O dar priminsiu tau is mokyklos laiku,jei blogai mokeisi,tai ir neatsimeni ,kad ispiltame benzine liepsna plinta 30 m/s greiciu. Taigi kaip plito visas gaisras dabar gali isivaizduoti ir dideliu ekspertu cia buti nereikia. Pasiziurek kaip sudeges keltas.
      Paskutinis taisė praeivis; 2010.10.11, 11:37.

      Comment


        #43
        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
        1.keleiviai nebuvo informuoti,kad reikia evakuotis,o bego is kajuciu patys,pajute dumus.
        Is kur zinai? Ar faktas kad visi sekmingai pasieke valtis ir buvo isgelbeti nieko nesako? Ar faktas kad visi zinojo KUR begti linktu valciu nieko nesako? Ar faktas kad is 200 zmoniu smalkemis apsinuodijo tik kelios desimtys nieko nesako?

        2. Ne visi laiku suzinojo apie gaisra ir buvo atkirsti ar aplamai uzmirsti kaip tas keleivis ir todel nebuvo evakuoti valtimis. Juos paskui reikejo nukelineti malunsparniu.
        Is kur zinai? Pats zinai kur jie buvo? Pats zinai kaip greit plito ugnis? Pats zinai kurias vietas uzgnis prima pasieke, kurias veliau?

        Comment


          #44
          /\ Nebemaitinkit trolio.

          Comment


            #45
            Parašė taspac Rodyti pranešimą
            Is kur zinai? Ar faktas kad visi sekmingai pasieke valtis ir buvo isgelbeti nieko nesako? Ar faktas kad visi zinojo KUR begti linktu valciu nieko nesako? Ar faktas kad is 200 zmoniu smalkemis apsinuodijo tik kelios desimtys nieko nesako?



            Is kur zinai? Pats zinai kur jie buvo? Pats zinai kaip greit plito ugnis? Pats zinai kurias vietas uzgnis prima pasieke, kurias veliau?

            O kaip tu pakomentuosi tuos faktus ,kad konstruktoriai kure gesinimo sistemas (kurios yra kiekviename kelte), sukure keleiviu informavimo sistema (radijo pranesejai yra kiekvienoje kajuteje,kai kuriuose keltuose net telefonai ir tv) ,yra laivo sirenos, bet komandos kapitonas nesugebejo pasinaudoti nei viena sia sistema nei keleiviu perspejimui ,nei gaisro gesinimui?
            Zmones aisku automatiskai bego i virsu ant denio,bet tame nematau jokio komandos nuopelno. Kiekvienoje kajuteje yra iskabintos evakuacijos schemos, bet komanda turejo perbegti visas kajutes ir patikrinti ar neliko keleiviu, nes jie turi korteles su kuriomis atidaromos visos kajuciu durys. Bet niekur spaudoje neminima,kad kas nors butu mates begancius komandos narius koridoriumi,atidarinejancius kajutes ir liepiancius zmonems staigiai evakuotis.
            Keleiviu sektoriai yra atskirti nuo krovininiu,todel aisku,kad gaisras pirmiausia isplito krovininiuose deniuose ,o ne keleiviu.
            Taigi kazkokiu ypatingu komandos nuopelnu as cia visiskai nematau. Gerai,dar bent ,kad valtis sugebejo nuleisti,o nereikejo to daryti patiems keleiviams:-)
            Paskutinis taisė praeivis; 2010.10.11, 11:35.

            Comment


              #46
              Parašė artexs Rodyti pranešimą
              /\ Nebemaitinkit trolio.
              Nebemaitinkit visi tie ,kurie isitikine,kad komanda dirbo puikiai : nepastebejo gaisro pradzios ,neperspejo keleiviu,keleta ju uzmirso ir visiskai sudegino kelta. Visa tai smulkmenos,komanda puiki ir suteikite jiems medalius. Ypac dideli medali duokite kapitonui,gal net koki ordina uz tai,kad visiskai neperspejo keleiviu,kas yra jo pagrindine pareiga.
              Paskutinis taisė praeivis; 2010.10.11, 11:44.

              Comment


                #47
                O kada buvo pastatyta Gloria?
                N N N

                Comment


                  #48
                  Išgirdau tokią žinią, kad šiame kelte supleškėjo apie 20 furų, kurios priklausė vienai vežėjų firmai, berods A.Griciaus ATĮ, o UAB "Vlantana" prarado per 30 transporto priemonių su kroviniais... Jie refais vežioja krovinius. Jei informacija tiksli - nemenki vežėjų nuostoliai
                  Paskutinis taisė HSV; 2010.10.11, 13:24.

                  Comment


                    #49
                    Igula nepastebejo gaisro pradzios, nesieme priemoniu is karto uzgesinti keltui,o leido jam visiskai sudegti. Todel gali buti labai dideles problemos su draudimu,jei bus irodyta kad komanda nesieme savalaikiu gesinimo veiksmu. Todel oficiali versija visa laika bus persama tokia,kad komanda atseit padare viska laiku ir viska ka galejo.

                    Comment


                      #50
                      Parašė artexs Rodyti pranešimą
                      /\ Nebemaitinkit trolio.
                      Jei tau nepatinka tai, ką jis rašo, tai ir neskaityk jo komentarų. Pas jį tikrai nemažai tiesos būna.
                      You might surprise yourself.

                      Miestai.net FB

                      Comment


                        #51
                        Parašė spirit Rodyti pranešimą
                        Jei tau nepatinka tai, ką jis rašo, tai ir neskaityk jo komentarų. Pas jį tikrai nemažai tiesos būna.
                        Tarp visų jo pliurpalų, parašytų nerišlia lietuvių kalba su klaidomis, gal ir pasitaiko kokia viena kita mintis teisingesnė, nesakau, kad jis visiškas beprotis. Bet tai nereiškia, kad reikia prirašinėti temų savo išsigalvotomis nesąmonėmis, teigiant, kad "tu gal neplaukei keltu ir nežinai kaip jisai plaukia, o aš tai viską žinau". Jei esi trolio kūrybos gerbėjas, gali eiti pasiskaityti jo kūrinių į Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos temą.

                        Comment


                          #52
                          Parašė LBP Rodyti pranešimą
                          O kada buvo pastatyta Gloria?
                          2001 (2002?)
                          http://en.wikipedia.org/wiki/Lisco_Gloria
                          http://lt.wikipedia.org/wiki/MV_Lisco_Gloria
                          http://www.dfdslisco.lt/lt/keltai/lisco-gloria/

                          Comment


                            #53
                            Parašė artexs Rodyti pranešimą
                            Tarp visų jo pliurpalų, parašytų nerišlia lietuvių kalba su klaidomis, gal ir pasitaiko kokia viena kita mintis teisingesnė, nesakau, kad jis visiškas beprotis. Bet tai nereiškia, kad reikia prirašinėti temų savo išsigalvotomis nesąmonėmis, teigiant, kad "tu gal neplaukei keltu ir nežinai kaip jisai plaukia, o aš tai viską žinau". Jei esi trolio kūrybos gerbėjas, gali eiti pasiskaityti jo kūrinių į Lenkijos prezidento lėktuvo katastrofos temą.
                            O tu man parodyk bent vieną logišką faktinį įrodyma, dėl ko neturėčiau juo tikėti.
                            You might surprise yourself.

                            Miestai.net FB

                            Comment


                              #54
                              Parašė spirit Rodyti pranešimą
                              O tu man parodyk bent vieną logišką faktinį įrodyma, dėl ko neturėčiau juo tikėti.
                              Kodėl turėčiau tau rodyti? Ką tau dar įrodyti, gal kad žemė apvali? Jei tu juo tiki, tai tikėk, dėl manęs gali jam ir pasimelsti. Jau minėjau temą, kurią jis pavertė jovalu, ir tai ne vienintelė.

                              Comment


                                #55
                                Parašė artexs Rodyti pranešimą
                                Kodėl turėčiau tau rodyti? Ką tau dar įrodyti, gal kad žemė apvali? Jei tu juo tiki, tai tikėk, dėl manęs gali jam ir pasimelsti. Jau minėjau temą, kurią jis pavertė jovalu, ir tai ne vienintelė.
                                O todėl kad aš noriu žinot visą tiesą, nesvarbu kas jos sako daugiau, tu ar praeivis.
                                You might surprise yourself.

                                Miestai.net FB

                                Comment


                                  #56
                                  Šios diskusijos bėda, kad visi faktai tėra tokie, kurie paskelbti spaudoje ir pasakyti keltu plaukusių žmonių. Taigi tie žmonių pasakojimai gali ne visiškai atitikti tikrovę. Kaip pvz pateiksiu citatas iš 15min straipsnio.

                                  "Žmonės, leidęsi į vandenį pirmoje valtyje, labai išsigando, kad ji gali lūžti, nes svirduliavo, tris kartus atsidaužė į bortą. Grandinės buvo ne atleistos, kad išsivyniotų, bet nukapotos“, – prisiminė V.Korsakas.

                                  "Šis įvykis galėjo išvis blogai baigtis“, – nepasitikėjimo kelto technine būkle neslėpė kretingiškis. Pasak jo, gelbėjimosi valčių lynai buvo uždažyti, tarsi nebandyti daugelį metų."

                                  Taigi vieniem ten buvo grandinės, kitiem lynai, kurie uždažyti ir daug metų nenaudoti. Tačiau iš dr. įkeltų nuotraukų šioje temoje, matyti jog ten lynai ir jie neuždažyti, kaip teigiama vieno asmens. Taigi kai kuriais teiginiais verta abejoti, nes jie girdimi ne "iš pirmų lūpų".

                                  Comment


                                    #57
                                    Man tie keleivių pasisakymai apie valčių leidimus irgi užkliuvo. Stebisi kaip su tokiais ar anokiais lynais dar sugebėjo nuleisti, nors visus nuleido ir visi sveiki gyvi, tai kam apskritai bumbėti dar. Tikrai tikiu, kad tas nuleidimas nėra toks komfortiškas, kaip leidimasis liftu. Bet juk esmė ne tame.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Tačiau iš dr. įkeltų nuotraukų šioje temoje, matyti jog ten lynai ir jie neuždažyti, kaip teigiama vieno asmens.
                                      Aš tai ten grandines matau. Lynai prilaiko valtis - juos tikrai galima nukapoti ekstra atveju. Kaip nukapoti nykščio storio grandines, nelabai įsivaizduoju. Keleiviai yra prasti liūdininkai, nes nežino aplinkybių. Gal ekipažas ir mėgino kaip nors lokalizuoti gaisrą, bet buvo jau sunku tai padaryti. Manau, kad bus atliekamas nuodugnus tyrimas. Ačiū Dievui, nepasikartojo "Estonia" likimas.

                                      Comment


                                        #59
                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Gal ekipažas ir mėgino kaip nors lokalizuoti gaisrą, bet buvo jau sunku tai padaryti.
                                        Pabandykim įsivaizduoti. Lisco Gloria ekipažas - 32 žmonės. Tarp jų virėjai, baro darbuotojai, administratoriai, valytojos ir panašiai. Kelto ilgis 200m, plotis 23m, apie 9 deniai. Kiek žmonių galėjo gesinti gaisrą, kai reikia rūpintis 200 keleivių? Turbūt kai pastebėjo degančią fūrą, jau buvo atvira liepsna. Žemėje degančią fūrą gaisrininkų ekipažas nespėtų išsaugoti atvažiavęs po 15min. O kelte fūros stovi viena prie kitos, nėra nei 2m atstumo tarp jų. Tai užsiliepsnojo ten kaip degtukų dėžutė, ekipažui svarbiau buvo gelbėti žmones, o ne stengtis gesinti.
                                        Paskutinis taisė artexs; 2010.10.11, 16:20.

                                        Comment


                                          #60
                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Šios diskusijos bėda, kad visi faktai tėra tokie, kurie paskelbti spaudoje ir pasakyti keltu plaukusių žmonių. Taigi tie žmonių pasakojimai gali ne visiškai atitikti tikrovę. Kaip pvz pateiksiu citatas iš 15min straipsnio.

                                          "Žmonės, leidęsi į vandenį pirmoje valtyje, labai išsigando, kad ji gali lūžti, nes svirduliavo, tris kartus atsidaužė į bortą. Grandinės buvo ne atleistos, kad išsivyniotų, bet nukapotos“, – prisiminė V.Korsakas.

                                          "Šis įvykis galėjo išvis blogai baigtis“, – nepasitikėjimo kelto technine būkle neslėpė kretingiškis. Pasak jo, gelbėjimosi valčių lynai buvo uždažyti, tarsi nebandyti daugelį metų."

                                          Taigi vieniem ten buvo grandinės, kitiem lynai, kurie uždažyti ir daug metų nenaudoti. Tačiau iš dr. įkeltų nuotraukų šioje temoje, matyti jog ten lynai ir jie neuždažyti, kaip teigiama vieno asmens. Taigi kai kuriais teiginiais verta abejoti, nes jie girdimi ne "iš pirmų lūpų".
                                          kad manes vel nekaltintu tersimu,iterpsiu tik 1 pastebejima:kas ten bebutu,grandines ar trosai,bet jei juos reikejo tikrai nukapoti...tai visi puikiai juk suprantate,kad taip neturetu buti ir kad tai netvarkingi tuomet nuleidimo irenginiai. Nors greiciausiai(logiskai galvojant) ten buvo nukapojami ne trosai,kas praktiskai butu labai sunku padaryti,o tiesiog atidauzomi uzrudije mechanizmai,kurie atpalaiduoja valti nuo tu trosu. O dabar sumaisykite mane su zememis uz nuomones pareiskima:-) beje lietuviskai as rasau be klaidu,jei tai kam nors idomu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X