Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio oro uostai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Pas mus visokie Narkevič irgi svaigo apie naujus mega oro uostus viduryje nieko, tai lenkai panašiai buvo prisisvaigę.

    O'Leary: a new airport in Warsaw is a "stupid" idea
    Wizz Air vadovas Politico straipsnyje taip pat kritikuoja naujo oro uosto idėją, ir ta kritika yra logiška. Bet tame pačiame straipsnyje yra ir kitokių nuomonių, taip pat logiškų:

    For all the flak that CPK has been getting, the idea is not completely outlandish, said aviation analyst John Strickland.

    “The upside for this planned hub is the shortage of European airport capacity. For LOT [Poland’s flag carrier], it would provide capacity for growth and allow extension of its east-west geographic traffic development,” Strickland said.

    [...]

    When the airport was built in 1934 it was far from central Warsaw, but the city has since grown around it, making it difficult to expand. The recent experience of Amsterdam Schiphol, where the Dutch government tried to cut flights to reduce noise, shows that airports close to cities have a troubled future.

    [...]

    However, Poland lacks a true cargo hub, with courier companies favoring airports in Germany.

    Sebastian Mikosz, a former LOT CEO, told Polish media that while there might not be a demand for a gargantuan project like the CPK, "what is needed is a large transfer airport with a capacity of 30-35 million passengers a year."
    Paskutinis taisė eigh; 2023.11.22, 14:11.

    Comment


      #82
      Manau LCC vadų nuomonė nėra pati objektyviausia oro uostų statybose.
      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        #83
        Problema bus lotui, jei dabartinį WAW paliks. Nieks nenorės į naują skristi, nes toli nuo miesto, visi skris į dabartinį.
        Tada lotui bus sunku surinkti keleivių į naują. Analogiškai dabar yra LIN/MXP ir HND/NRT, tik tie daug didesni, tai skauto pakanka visur. Nors ir tai LIN yra ribojimai kur galima skristi, HND buvo, bet dabar panaikinti

        Comment


          #84
          Anot https://youtu.be/CsdQk2pebOE?t=3177
          Lenkijos valdantieji nusprendė nebestatyti naujo oro uosto nepaisant žiauriai perkrauto Šopeno oro uosto, kuris neįleis 4 mln vietų ir cargo dėl slotų trūkumo. Kažkiek gal iš to bus naudos Kauno oro uostui kaip cargo.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

          Comment


            #85
            Šitas buvo senai aišku kai vienas jų lyderių sakė, kad nemato poreikio naujam pro uostui kai netoli naujas Berlyno oro uostas

            Įdomu ar po vienos kadencijos negrįš PiS ilgam laikui.

            Comment


              #86
              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Šitas buvo senai aišku kai vienas jų lyderių sakė, kad nemato poreikio naujam pro uostui kai netoli naujas Berlyno oro uostas

              Įdomu ar po vienos kadencijos negrįš PiS ilgam laikui.
              Susiję su valdžių kaita, pas mus panašiai su Sporto rūmais ir dar visa eile objektų. Bet jei nekyla centrinis oro uostas kažką su Šopenu reikia dsryti.
              Aviate, navigate, communicate

              Comment

              Working...
              X