Parašė Paulius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pasaulio oro uostai
Collapse
X
-
Okei, net jei ir liko 3500 km ilgio siena, tai yra žymiai didesnis pastatas, negu kažkoks oro uostas. Ir ypač statyta primityvesne technika.Parašė Hunte-r Rodyti pranešimąha... Kur siena, o kur čia pastatukas, beje tos Kinijos sienos ne tiek daug išlikę, nepilnai pusė iš ~7k km. Ir ta pati apgriuvus ir apleista, didė dalis sienos tik molio drėbta siena... Žodžiu toli gražu nėra kaip manai... Yra tik turistams pritaikytos atkarpos... O šiaip didžiausias tokio tipo statinys visada buvo Boingo gamykla, Vašingtone, jei neklystu... Tai dar klausimas ar aplenkė...
O kas?Parašė Hunte-r Rodyti pranešimąIr siena ne pastatas...
Comment
-
Nematau skirtumo. Vis tiek Vikipedija sako, jog pagal tūrį didžiausia yra Boeing lėktuvų gamykla Vašingtone, o pagal plotą - kažkoks Olandijos gėlių paviljonas, palikęs Pekino terminalą antroje vietoje.Parašė Kazimieras Rodyti pranešimąstatinys?
Comment
-
Sveikas Jonai, na as gyvuoju geriau nei bet kadaParašė JohnPornStar'ai, sveikas sugrizes... galvojau, kad mirei
Sutinku del nusibodusiu spalvu ir ta raudona cia kai kur labai tinka (pvz virs pakabinamu lubu), bet man nelabai patiko tos raudonos/oranzines konstrukcijos prie langu ir raudonos kolonos... bet cia tik mazmoziai prie kuriu priprantama...Parašė JohnBent nuotraukose erdves kiek primena Honkongo oro uosta (aisku viskas kiek didesniu mastu), kuri irgi sukure N.Fosteris. Tik Honkonge viskas pilksva/balta... kas nebutinai yra blogai, bet tiesiog jau kiek nuobodu, nes daugelis nauju oro uostu naudoja tokia neutralia spalvu chema. Raudona, siuo atveju, man netgi labai patinka, juo labiau, kad ji nera pernelyg intensyvi ir nerezia.
Comment
-
Negi nematai kodėl, tam kad transporto juostos reikalingos tarp lėktuvo ir pastato...Parašė AnD Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl stato tokias ilgas rankoves
"Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".
Comment
-
Aha, matau. Tam kad būtų galima transportą priparkuot nuo lietausParašė URBANISTAS Rodyti pranešimąNegi nematai kodėl, tam kad transporto juostos reikalingos tarp lėktuvo ir pastato...
Comment
-
Čia daugiau kaip savaitės senumo naujiena, bet toks kaip ir istorinis įvykis: Dubajaus Oro uostas (DXB) aplenkė Londono Heathrow (LHR) pagal tarptautinių keleivių skaičių
Dubai Overtakes Heathrow as Busiest Airport for International Passengers
DXB augimas paskutiniu metu apskritai atrodo neįtikėtinas. 2014 Sausis vs 2013 Sausis +15,1% ir Nr.3 pasaulyje. Kai tokie augimo skaičiai su 66 mln. keleivių per metus aptarnaujančiu oro uostu, tai jau kažkas tokio. Man tik įdomu, kiek jie dar turi potencialo augimui?Paskutinis taisė John; 2014.05.11, 00:26.
Comment
-
Jie dirba labai organizuotai, turi daug tarptautinių profesionalų, jų tikslas buvo ir yra tapti didžiausiais, taip buvo atidarytas trečias terminalas. O šiai dienai jie turi vietos augti kažkur iki 80 mln.Parašė John Rodyti pranešimąČia daugiau kaip savaitės senumo naujiema, bet toks kaip ir istorinis įvykis: Dubajaus Oro uostas (DXB) aplenkė Londono Heathrow (LHR) pagal tarptautinių keleivių skaičių
Dubai Overtakes Heathrow as Busiest Airport for International Passengers
DXB augimas paskutiniu metu apskritai atrodo neįtikėtinas. 2014 Sausis vs 2013 Sausis +15,1% ir Nr.3 pasaulyje. Kai tokie augimo skaičiai su 66 mln. keleivių per metus aptarnaujančiu oro uostu, tai jau kažkas tokio. Man tik įdomu, kiek jie dar turi potencialo augimui?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Jeigu tikėsim video prie to pačio straipsnio, tai dabartinio terminalo capacity bus didinama iki 100 milijonų ir, tuo pačiu, planuojamas visiškai naujas oro uostas su 160 mln. capacity. Taip išeitų, kad long-term jie planuoja turėti bent 260mln. keleivių capacity. Eina sau.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąJie dirba labai organizuotai, turi daug tarptautinių profesionalų, jų tikslas buvo ir yra tapti didžiausiais, taip buvo atidarytas trečias terminalas. O šiai dienai jie turi vietos augti kažkur iki 80 mln.Paskutinis taisė John; 2014.05.11, 00:32.
Comment
-
Vienas iš keturių Stokholmo oro uostų netrukus gaus investicijų injekciją. Priimtas sprendimas skirti 2 mlrd. komercinio oro uosto Bromma (Stockholm Bromma Airport) plėtrai. Šis oro uostas yra arčiausiai Stokholmo miesto centro, siūlantis geriausią aptarnavimą verslo klientams žemyne (2013 m. skirtas apdovanojimas).
Bromma byggs ut för två miljarderPaskutinis taisė Silber418; 2014.06.18, 01:14.
Comment
-
Na ir dar viena pozityvi naujiena. Švedijos itin greitojo geležinkelio (HSR) linija "Ostlänken" bus tiesama pro Stockholm Skavsta oro uostą. Vienas iš geležinkelio linijos koridorių bus prie pat antro didžiausio Stokholmo oro uosto. Šiemet buvo priimtas sprendimas tiesti itin greito geležinkelio magistrales Švedijoje. Pradėtas rengti detalus projekto planas, o pirmosios linijos tiesimo darbai turėtų būti pradėti po kelių metų. Vienas iš svarstomų variantų yra Maglev traukinių trasos (atlikta studija).
Klartecken för Ostlänken via Skavsta (galima išversti su Google translate)Paskutinis taisė Silber418; 2014.06.18, 01:51.
Comment
-
Deja, būtent to straipsnio vertimo į anglų kalbą nerandu. Radau senesnius straipsnius apie milijardines investicijas, skiriamas Arlanda oro uosto plėtrai.Parašė spirit Rodyti pranešimą
O kito straipsnio, ne švedų kalba, apie tai nėra? 
O šiaip, stengiuosi svarbiausius faktus išversti ir patekti pats bei nuorodas į straipsnius originalo kalba pateikiu kaip šaltinį. Taip pat galima esmę suprasti išvertus straipsnius Google translate.
Comment
-
Klia2
Gegužės pradžioje Kuala Lumpure buvo atidarytas didžiausias pasaulyje pigių skrydžių terminalas - KLIA2, pajėgus aptarnauti 45 mln keleivių per metus. Kadangi jame teko apsilankyti kelios dienos po atidarymo, pasidalinsiu pirmaisiais įspūdžiais.
Reikėtų paminėti, kad nors oficialiai KLIA2 įvardijamas kaip Kuala Lumpuro tarptautinio oro uosto terminalas, realiai jis veikia kaip visiškai atskiras oro uostas. KLIA2 nuo pagrindinio oro uosto nutolęs per 2km ir fiziškai niekaip su juo nesujungtas, turi atskirus nusileidimo - kilimo takus, savo oro kontrolės bokštą (beje aukščiausią pasaulyje), švieslentėse rodomi tik jo skrydžiai ir pan., tikriausiai todėl daug kur jis įvardijamas kaip tiesiog atskiras oro uostas.
Po atidarymo KLIA2 yra pagrindinis AirAsia ir AirAsia X hubas.
Pirmas įspūdis, kad oro uostas gana tuščias ir šaltas. Dauguma parduotuvių dar neatidarytos, žmonių srautai taip pat palyginus nedideli, o erdvės labai daug.
Žaluma
Vietiniai darbininkai. Beje, visi į darbą keliavo perlipę oro uosto tvorą.
Visame oro uoste stovėjo arba sėdėjo žmogeliukai su tokiu "Ask me" ženklu, kad keleiviams padėtų susiorientuoti. Nepaisant to, dar jautėsi šioks toks chaosėlis. Kadangi iškilo bėdų su elektroniniu transfero bilietu (vairuotojai kažkodėl nenorėjo jo priimti) niekas nežinojo kur yra ticket office. Visi labai stengėsi padėti, bet nurodydavo vis neteisingą kryptį
Iš vieno oro uosto sparno į kitą patekimas vyksta per tokį tiltą. Lėktuvai taksuoja po juo.
Tas pats tiltas iš vidaus.
Vaizdai nuo tilto.
Laukiamoji salė.
- 4 patinka
Comment
Nuostabios erdves, puikus apsvietimas... tik ta raudona spalva man gal kai kur nelabai patinka, bet kaip gi Kinijoje be jos!
Comment