Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
    Tavo tevynes
    Smagu

    Comment


      Kodėl tie lėktuvai šaltibarščių spalvos?

      Comment


        Parašė liutass Rodyti pranešimą
        Kodėl tie lėktuvai šaltibarščių spalvos?
        Todėl, kad ir šaltibarščiai, ir flyLAL yra Lietuva!
        www.scriptorium.ie

        Comment


          Parašė C5 Rodyti pranešimą
          Todėl, kad ir šaltibarščiai, ir flyLAL yra Lietuva!
          Nors tiesa pasakius, flylal apipavidalinimas bent jau man visai nesiziuri. Vis dar islike lektuvai su senu lietuvos avialiniju apipavidalinimu man atrodo nepalyginamai teisingesni.

          Comment


            "Sanitex" leista perimti avialinijas "flyLAL"

            Vienintele avialinijų "flyLAL - Lithuanian Airlines" akcininke gali tapti didžiausia Lietuvoje Kauno distribucijos ir logistikos bendrovė "Sanitex".
            Konkurencijos taryba pranešė, kad ketvirtadienį leido "Sanitex" perimti avialinijas ir įsigyti iki 100 proc. jų akcijų.
            "Leidimas koncentracijai duotas nustačius, kad, vertinant pagal
            Konkurencijos įstatymo nuostatas, dėl numatomos koncentracijos nebus sukurta ar sustiprinta dominuojanti padėtis, ar itin apribota konkurencija atitinkamose rinkose, tarp jų - keleivių ir krovinių pervežimo paslaugų, lėktuvų techninės priežiūros ir remonto paslaugų, kelionių agentūrų paslaugų
            ir kitose rinkose", - teigiama Konkurencijos tarybos pranešime.
            Kaip Konkurencijos tarybai nurodė pranešimą pateikusi "Sanitex" bendrovė, pagrindinės vykdomos koncentracijos priežastys - investicijos į aviakompaniją, tikintis finansinės investicijų grąžos.
            Anksčiau avialinijas pretendavo valdyti visi trys akcininkai: "ŽIA valda" - 45 proc., "Indeco: Investment and Development" - 30 proc., o "Sanitex" - 25 proc. akcijų, tačiau prašymas buvo
            patikslintas ir pateiktas iš naujo.
            Dabar "Fima" kontroliuoja 30 proc., "ŽIA valda" - 45 proc., o "Sanitex" - 25 proc. "flyLAL Group", kuriai priklauso avialinijos,
            akcijų.


            BNS.2008.02.14

            Comment


              Na, tikemies, kad musu kaip konservu neskraidings ir keleiviu pervezimu tonom neskaiciuos : D

              Comment


                Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                Vienintele avialinijų "flyLAL - Lithuanian Airlines" akcininke gali tapti didžiausia Lietuvoje Kauno distribucijos ir logistikos bendrovė "Sanitex".
                Konkurencijos taryba pranešė, kad ketvirtadienį leido "Sanitex" perimti avialinijas ir įsigyti iki 100 proc. jų akcijų.
                Tai dabar jau Žiemelis ir Barakauskas atsiiminėja investuotus pinigus. Hm.. įdomu

                Comment


                  man flyLALo dazymo schema daugiau patinka negu Aurelos..

                  Comment


                    Aurela tai labai pigiai atrodo. FlyLAL'as tai labai rysku ir man visai patikti pradejo

                    Comment


                      'Lithuanian Airlines' aicina 'airBaltic' samazināt biļešu cenas

                      Ceturtdien "flyLAL - Lithuanian Airlines" ģenerāldirektors Lins Dovīdens nosūtījis "airBaltic" vadītājam Bertoltam Flikam aicinājumu samazināt aviobiļešu cenas.

                      "Ar šo vēstuli es vēlos pievērst Jūsu uzmanību kādam svarīgam aspektam. Analizējot tirgū pieejamos cenu piedāvājumus, mēs ievērojām, ka "airBaltic" cenas vieniem un tiem pašiem lidojumu maršrutiem noteiktos gadījumos no Rīgas ir augstākas nekā no Viļņas. Turklāt visos gadījumos tās ir augstākas nekā "flyLAL-Lithuanian Airlines" cenas," vēstulē raksta Dovīdens.

                      Dovīdens norāda, ka "flyLAL" ir saņēmusi ļoti lielu klientu pieplūdumu lidojumiem no Rīgas un Viļņas. Viņš ierosina "airBaltic" pievērst uzmanību klientu vajadzībām un veikt iespējamos pasākumus, lai samazinātu aviobiļešu cenas.
                      http://www.delfi.lv/news/national/po...hp?id=20257894

                      Keista, kad lietuviškoje žiniasklaidoje nieko nepaminėta (matyt pranešimas skirtas daugiau Latvijos rinkai ), tad telkiam latvių kalbos įgūdžius ir skaitom

                      Trumpa santrauka: flyLAL kviečia airBalitc mažinti bilietų kainas, nes neva jie atlikę tyrimą nustatė, jog latviai iš Rygos skraidina brangiau, nei iš Vilniaus.
                      Mano galerija Flickr'yje

                      Comment


                        Lietuviska pranesimo versija is flylal.com/lt

                        Gana izulu

                        „flyLAL - Lithuanian Airlines“ laišku paragino „AirBaltic“ vadovus mažinti skrydžių kainas

                        2008 m. vasario 13 d.

                        Šiandien Latvijos bendrovės “AirBaltic” vadovas Bertolt Martin Flick gavo „flyLAL Group“ generalinio direktoriaus Lino Dovydėno laišką, kuriame Latvijos bendrovė kviečiama atsižvelgti į rinkos poreikius ir, pasekus "flyLAL-Lithuanian Airlines" pavyzdžiu, sumažinti skrydžių kainas.

                        „flyLAL Group“ generalinis direktorius Linas Dovydėnas laiške teigia manantis, kad "flyLAL-Lithuanian Airlines" ir „Airbaltic“ konkurencija Baltijos šalių rinkoje atnešė nemažai naudos klientams, valstybėms ir aviacijos plėtrai.
                        „Tačiau svarbiausia - Latvijos ir Lietuvos keleiviai gavo daugiau galimybių pamatyti pasaulį – jie gali pigiau, dažniau skraidyti įvairesnėmis kryptimis. Lietuvos ir Latvijos žmonėms tai gerokai išplės akiratį, leis daugiau keliauti, pažinti kitas šalis. Be to, abiems valstybėms kuriamos papildomos pajamos”, – laiške rašo L. Dovydėnas.
                        Savo ruožtu „flyLAL Group“ 2005 – 2008 metais didžiausią dėmesį skyrė įmonių plėtrai. Šiandien „flyLAL Lithuanian Airlines“ pasiruošusi padidinti skrydžių apimtis 4-5 kartus. Plečiamas lėktuvų parkas, ir jau 2008 metų žiemą ketinama turėti daugiau nei 20 orlaivių. 2008 metų vasaros tvarkaraščio reisais skraidys 16 "flyLAL-Lithuanian Airlines" lėktuvų.

                        „flyLAL Group“ generalinis direktorius informavo „AirBaltic“ vadovą, kad nuo 2008 balandžio mėnesio Lietuvos ir Latvijos gyventojams pasiūlyta naudotis „flyLAL-Lithuanian Airlines“ paslaugomis už mažesnes kainas. Sulaukta itin didelio skristi norinčių klientų antplūdžio.

                        „Šiuo laišku norėčiau atkreipti Jūsų dėmesį į vieną itin svarbų aspektą. Išanalizavę rinkoje egzistuojančius kainų pasiūlymus pastebėjome, jog „AirBaltic“ kainos atskirais atvejais tiems paties maršrutams yra didesnės iš Rygos nei iš Vilniaus. Be to, visais atvejais jos didesnės nei „flyLAL-Lithuanian Airlines“ kainos”, - pabrėžiama „flyLAL Group“ direktoriaus laiške.

                        L.Dovydėnas pateikia ir kelis atsitiktinai parinktų skrydžių kainų analizės pavyzdžius. Vienas iš jų 2008 vasario 9 dienos data:

                        Vilnius – Briuselis (flyLAL)
                        Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 72 LVL

                        Vilnius – Briuselis (AirBaltic)
                        Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 100 LVL

                        Ryga – Briuselis (flyLAL)
                        Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 54,6 LVL

                        Ryga – Briuselis (AirBaltic)
                        Balandžio 16 diena, išskridimas, balandžio 18 grįžimas – 142,5 LVL

                        “Šiuo atveju matyti, kad kaina „AirBaltic“ skrydžiui į Briuselį iš Rygos yra 42,5 proc didesnė nei „AirBaltic“ kaina iš Vilniaus. Ši kaina yra 98 proc. didesnė nei „flyLAL-Lithuanian Airlines“ kaina iš Vilniaus į Briuselį. Kainos skirtumas tarp „flyLAL-Lithuanian Airlines“ ir „AirBaltic“ bus dar didesnis, nes Jūsų įmonė taiko bagažo mokestį, kuris nurodomoje klientams kainoje neatsispindi”, - sakoma laiške.
                        L.Dovydėnas teigia, kad sulaukus didelio pirkėjo antplūdžio skrydžiams iš Rygos ir Vilniaus, „flyLAL Group“ siūlo ir bendrovei „AirBaltic“ atkreipti dėmesį į vartotojų poreikius bei imtis galimų veiksmų dėl kainų mažinimo. „Mums svarbūs abiejų šalių keleiviai, todėl esame visada pasiruošę suteikti savo klientui mažesnes kainas ir Lietuvoje, ir Latvijoje, nei jiems buvo siūloma iki šiol“, - „flyLAL-Lithuanian Airlines“ planus laiške išdėstė L. Dovydėnas.

                        Jo teigimu, rinka laukia „AirBaltic“ sprendimo pateikiant vartotojams palankesnius kainų pasiūlymus, o „flyLAL-Lithuanian Airlines“ tikisi efektyvios ir vartotojų atžvilgiu sąžiningos konkurencijos
                        Paskutinis taisė TheNewYork_er; 2008.02.14, 22:46.

                        Comment


                          Kažkas čia labai ne taip. Iš Rygos balandžio 4-6 savaitgaliui suskraidyt į Londoną ir atgal tekainuoja 278 Lt, nors iš Vilniaus tai pačiai dienai per 700 Lt
                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            Tai vadinama įžulia įžengimo į rinką strategija. Prekės ženklo žinojamas/įsisamonimas turi teigiamos įtakos ketinimui pirkti ("Awareness cause positive purchasing intentions"). Žengdami į naują rinką FlyLAL turi kažką pasiūlyti jai, kad patraukti dėmesį, o tai geriausia padaryti mažomis kainoms. NIeko tokio. Greitai jos pakils it ten

                            Comment


                              Palangos oro uoste - „Boeing 757“ pratybos

                              Užsakomųjų skrydžių bendrovės „Aurela“ pilotų treniruotės naujuoju kompanijos pirkiniu – orlaiviu „Boeing 757“ Palangos oro uoste privertė sunerimti vietos gyventojus: išvydęs virš miesto ratus sukantį ir nutūpti „nepajėgiantį“ lėktuvą ne vienas palangiškis pamanė, kad artinasi nelaimė ir suskubo informuoti žiniasklaidą.

                              „Nieko neatsitiko, pilotai treniruojasi“, - DELFI paaiškino Palangos oro uosto skrydžių valdymo centro direktorius Albinas Balčiūnas.

                              Jo teigimu, pilotai oro uoste atlieka manevrą „touch and go“ – vos palietęs tūpimo taką, orlaivis vėl kyla į dangų.

                              DELFI jau skelbė, kad „Boeing 757“ šiomis dienomis įsigijo užsakomųjų skrydžių bendrovė „Aurela“. „Boeing 757“ talpina 212 keleivių ir be sustojimo gali nuskristi iki 7000 kilometrų. Kreiserinis greitis – 850 km/h. Aštuonerių metų padangių galiūnas buvo įsigytas maždaug už 100 mln. litų

                              delfi.lt

                              PS Maciau savo akimis Pats is pradziu nesupratau kas vyksta

                              Comment


                                Parašė LeBronius23 Rodyti pranešimą
                                Aurela,smarkiai atsilieka nuo Fly LAL,pagal keleiviu pervezima?
                                airBaltic: 37%
                                flyLAL: 33%
                                Aurela: 10%

                                šaltinis: vno.lt

                                Pagal šių metų sausį oro uoste aptarnautų keleivių dalį pagrindiniai lyderiai ir toliau išlieka tie patys. Tai - oro bendrovė "airBaltic" (36,8 proc.) ir "flyLAl Lithuanian Airlines" (32,8 proc.). Pernai sausį šios abi oro bendrovės užėmė atitinkamai 37,54 proc. ir 31,39 proc. oro keleivių rinkos sostinės oro uoste. Trečiąją vietą lyderių penketuke (skaičiuojant visus - ir reguliariais, ir užsakomaisiais skrydžiais pervežtus keleivius) užėmė oro bendrovė "Aurela", kuri specializuojasi tik užsakomųjų skrydžių srityje. Beje, pernai ši aviakompanija aptarnavo apie 10 proc. visų TVOU oro keleivių ( o tai - apie 170 tūkst.).

                                Comment


                                  Manau Aurelai ne tiek svarbu keleiviiai, kiek kontraktai

                                  Comment


                                    Laineris bandė palangiškių kantrybę

                                    nktadienio popietę į Palangos oro uostą susirinkusių žmonių minia su nerimu stebėjo vis pakylantį ir besileidžiantį lėktuvą. Su nuostaba į padanges žvalgėsi ir palangiškiai.

                                    Daugelis jų teigė, kad dar neteko matyti tokio didelio lėktuvo, sukančio ratus virš kurorto. Šalia oro uosto susirinkę žiūrovai įtarinėjo, ar taip keistai manevruojantis dangaus galiūnas nesugedo ir spėliojo, ar vis nenusileidžiantis orlaivis netrukus jų akyse neužsidegs.

                                    Tačiau Palangos oro uosto direktorius Leonas Kvietkauskas nuramino, kad jokia katastrofa lėktuvui negresia – oro uoste vyko mokymai.

                                    „Viena skrydžių bendrovė įsigijo kol kas didžiausią lėktuvą Lietuvoje, todėl atvykęs instruktorius iš užsienio mokė mūsiškius pilotus jį valdyti“, – šio reiškinio priežastį paaiškino L.Kvietkauskas. Mokymams buvo pasirinktas Palangos oro uostas todėl, kad jame pakilimo ir tūpimo takai nuolat laisvi.

                                    Praėjusią savaitę užsakomųjų skrydžių bendrovė„Aurela“ įsigijo vienintelį ir didžiausią Lietuvoje bei Baltijos šalyse lėktuvą „Boeing 757“. Šis laineris, atitinkantis visus Europos Sąjungos keliamus skrydžių saugos reikalavimus, kainavo per milijoną litų. Juo galės skristi 215 keleivių, be nutūpimo jis galės įveikti net apie 7 tūkst. kilometrų.

                                    Jau vasario pabaigoje „Boeing 757“ pakils į pirmąją savo kelionę į Indiją. L.Kvietkausko teigimu, nors lėktuvas retsykiais leisis ir Palangoje, dažniausiai skrydžiai bus organizuojami iš Vilniaus. Jau planuojama, kad netrukus šiuo lėktuvu bus galima nuskristi į Niujorką, Torontą, Monrealį, Indiją, Kanarų salas

                                    http://www.klaipeda.daily.lt/

                                    Comment


                                      Parašė WILD_WEST Rodyti pranešimą
                                      Praėjusią savaitę užsakomųjų skrydžių bendrovė„Aurela“ įsigijo vienintelį ir didžiausią Lietuvoje bei Baltijos šalyse lėktuvą „Boeing 757“. Šis laineris, atitinkantis visus Europos Sąjungos keliamus skrydžių saugos reikalavimus, kainavo per milijoną litų. Juo galės skristi 215 keleivių, be nutūpimo jis galės įveikti net apie 7 tūkst. kilometrų.
                                      Kur čia 757-us už tiek pardavinėja? Paimsiu iškart 3

                                      O jeigu rimtai, panašaus senumo B757-200 kainuoja maždaug 120 kartų daugiau: http://www.aviationbusinessindex.com...ircraft=123151

                                      Jau ne pirmą kartą tenka įsitikinti, kad kai kurie "Klaipėdos" žurnalistai logika nesivadovauja.
                                      Paskutinis taisė Vaidas; 2008.02.19, 02:17.

                                      Comment


                                        Na pora nuliuku praziopsojo ir tiek
                                        Great is Ok, but Amazing would be Great

                                        Comment


                                          kaskaip kartais flylal'as vaziuja prie rankoviu, kaip pirma karta tai matydamas siektiek nustebau
                                          Paskutinis taisė Kazimieras; 2008.02.20, 21:01.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X