Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    UAB „Aviation Assets Management“ ir toliau didina lėktuvų parką
    2007–12–14


    Bendrovė „Aviation Assets Management“, kurios pagrindinė veikla yra orlaivių įsigijimas ir ilgalaikė jų nuoma, 2007 m. iš viso įsigijo 7 Boeing tipo lėktuvus, tam buvo skirta 190 mln. litų investicijų.

    Didžioji dalis lėktuvų jau sėkmingai pasiekė Vilnių. Šiuo metu deramasi dėl dar kelių lėktuvų įsigijimo. Planuojama, kad iki 2009 m. vidurio „Aviation Assets Management“ parką sudarys 26 orlaiviai, daugiausia – lėktuvai Boeing 737-500 ir Boeing 737-300. Beveik pusę jų žadama išnuomoti tai pačiai įmonių grupei priklausančiai bendrovei „flyLAL Lithuanian Airlines, likusius – kitoms aviakompanijoms “.

    „Numatyta, kad jau 2008-ųjų balandį „flyLAL – Lithuanian Airlines“ lėktuvų parką sudarys šeši lėktuvai Boeing 737-500, trys Boeing 737-300, vienas Boeing 757-200 ir keturi SAAB 2000, – aiškina „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinis direktorius Tadas Pukšta, – 2009 m. juos turėtų papildyti dar trys–penki lėktuvai Boeing 737. Plėsdami lėktuvų parką mes galime tenkinti nuolat augantį žmonių poreikį keliauti oro transportu, rinkdamiesi Boeing tipo lėktuvus užtikriname aukštos kokybės paslaugas“.

    Šiuo metu „flyLAL – Lithuanian Airlines“ lėktuvų parke: trys Boeing 737-300, penki Boeing 737-500 ir keturi SAAB 2000.

    Comment


      #62
      /\ idomu kodel neperka Airbus lektuvu? Europoje gaminami, nereika muitos moketi.. be to pinigai lieka Eropoje, kuria paskui duoda Lietuvai visokiems reikalams...

      Comment


        #63
        Parašė John
        Nezinau, ar tai vienintele priezastis, bet, speju, kad $/€ santykis cia turi didele itaka.
        Pagrindinė priežastis ta, jog istoriškai pirmus lėktuvus turėjo Boeing, o kartu su jais pilotai išmokyti skraidyti "bojingais", taisyti angarai irgi "bojingams" pritaikyti ir taip toliau. Vieną airbusą, kad ir koks jis būtų ekonomiškas, vistiek kainuotų išlaikyti gerokai brangiau nei jo kuro sąnaudų ekonomiškumas (nors kiek ten gali būti ekonomiškesnis... iki 20%...)

        Comment


          #64
          /\ bojingus pradėjo pirkti, kai dar eurą nebuvo visai.. o eirbasai buvo...
          Ko gero situacija tokia, kad nera rinkoje senu Airbus'u... tik nauji... o kadangi mes supirkinejam seniena, tai tik bojingus ir galim surasti...

          Comment


            #65
            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            matyt airBaltic pigiau veža..
            Jis pigiau neveza. Vakarykstej spaudoj airbaltico atstovai teigia, esa ju skrydziu i miunchena kaina nuo 169lt, bet realiai taip nebuna.
            Kadaise budamas nezynys teigiau, kad airbalticas yra nebrangiu skrydziu kompanija. Realiai, neskaitant keliu simpatisku palydoviu, man ju paslaugos tiek kainos, tiek kokybes poziuriu gana netikusios.
            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

            Comment


              #66
              Parašė Meier Rodyti pranešimą
              Pagrindinė priežastis ta, jog istoriškai pirmus lėktuvus turėjo Boeing, o kartu su jais pilotai išmokyti skraidyti "bojingais", taisyti angarai irgi "bojingams" pritaikyti ir taip toliau. Vieną airbusą, kad ir koks jis būtų ekonomiškas, vistiek kainuotų išlaikyti gerokai brangiau nei jo kuro sąnaudų ekonomiškumas (nors kiek ten gali būti ekonomiškesnis... iki 20%...)
              Del tos pacios priezasties vieninteliai sarase Ryanairo lektuvas b737.
              Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

              Comment


                #67
                B737 turi didziausia avaringuma... juos perka silpnos kompanijos, kurios neiperka brangesniu ir patikimesniu lektuvu...

                Comment


                  #68
                  Tu daznai buni labai kategoriskas. Kurie anot taves yra patikimesni, brangesni lektuvai ir kurios kompanijos stiprios. Papasakok.
                  Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                  Comment


                    #69
                    Stiprios:
                    Air France + KLM
                    British Airways
                    Luftgansa
                    o siaip visos, kurios skraido per Atlanta ir dar toliau...
                    Patikimesni ir brangesni lektuvai:
                    B767, B777, A320, A330, A340, MD10... senas B747, dar senesnis B727 (skaitosi pats patikimiausias lektuvas)...

                    Comment


                      #70
                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                      B737 turi didziausia avaringuma... juos perka silpnos kompanijos, kurios neiperka brangesniu ir patikimesniu lektuvu...
                      Jei neklystu, tai B737 yra pats populiariausias visu laiku keleivinis lektuvas. Nenuostabu, kad populiariausias lektuvas ir daugiausia avariju patiria

                      Pvz. "Concorde" skaitesi labai saugus. Bet ju is viso tik keli vnt. buvo pagaminti. Vienas nukrito - ir visus likusius nurase.

                      Del Airbaltic. Rudeni skridau is VNO i Hamburga. Dave uzpildyti anketa apie Airbaltico paslaugas. Surasiau, kad viskuo patenkintas. Paskutinis klausimas - ar kaina atitinka kokybe. Zinoma pazymejau, kad neatitinka. Su visa pagarba senukui Fokkeriui 50 turiu pasakyti, kad XXI amziuje, skraidinti keleivius su prieskarines konstrukcijos kukuruzniku, kuris pries veja visai nepaskrenda (1000km kelione trunka >3h) ir plesti uz tai is keleiviu po 300-350lt yra anachronizmas. Ir skrendam tik todel, kad nera alternatyvos.
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        #71
                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Jei neklystu, tai B737 yra pats populiariausias visu laiku keleivinis lektuvas. Nenuostabu, kad populiariausias lektuvas ir daugiausia avariju patiria
                        Neklysti, taip ir yra. Ju daugiausia prigaminta, o padidintas avaringumas ne del kiekio, arba ne vien del kiekio, o ir del to kad silpnos kompanijos taupo bapkes skrydzio saugai, neinvestuoja i tinkama personalo paruosima ir aviacijos technikos prieziura.

                        ..Paskutinis klausimas - ar kaina atitinka kokybe. Zinoma pazymejau, kad neatitinka. Su visa pagarba senukui Fokkeriui 50 turiu pasakyti, kad XXI amziuje, skraidinti keleivius su prieskarines konstrukcijos kukuruzniku, kuris pries veja visai nepaskrenda (1000km kelione trunka >3h) ir plesti uz tai is keleiviu po 300-350lt yra anachronizmas. Ir skrendam tik todel, kad nera alternatyvos.
                        Sutinku pilnai. Pats pazymeciau taip pat. Teko su Fokkeriu skristi is Vilniaus i Miunchena... eina sau... atgal gryzau su B737 i Ryga...

                        Comment


                          #72
                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                          Stiprios:
                          Air France + KLM
                          British Airways
                          Luftgansa
                          o siaip visos, kurios skraido per Atlanta ir dar toliau...
                          Siaip tokios privacios Europos kompanijos kaip EasyJet, Ryanair ar Air Berlin taip pat "zaidzia" situ didziuju lygoje ...

                          Patikimesni ir brangesni lektuvai:
                          B767, B777, A320, A330, A340, MD10... senas B747, dar senesnis B727 (skaitosi pats patikimiausias lektuvas)...
                          Cia jau lygini obuolius ir apelsinus. B767, B777, A330, A340 ir B747 yra skirti visai kitiems rinkos segmentams aptarnauti (negi manai, kad FlyLal pajegtu apkrauti darbu koki A340?).
                          Gali lyginti tik B737 ir A320 kaip tiesioginius konkurentus.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #73
                            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                            ...negi manai, kad FlyLal pajegtu apkrauti darbu koki A340?
                            flyLAL nesugeba ir B737 apkrauti...
                            Gali lyginti tik B737 ir A320 kaip tiesioginius konkurentus.
                            Nieko as cia nelyginu... o siaip esi teisus... A320 yra tiesioginis B737 konkurentas..

                            Comment


                              #74
                              Parašė praetor Rodyti pranešimą
                              Situos faktus as zinau, bet man neitiketina tos "geresnes salygos skristi" ir "blogesnes salygos skristi". Juk teisesauga veikia, rinkos laisvos, tai kaip gali atsitikt, kad pasidare nebeverta Flylalui ten skrist? Kiek pastebejau, ten be SAS kitu avialiniju gi yra.
                              Šiaip man irgi gan keista tokia situacija, nes didesnė konkurencija šiais reisais būtų nebloga.

                              Mano spėjimas - SAS AirBaltic'ui, kaip savo a la antrinei įmonei, tuose oro uostuose teikia pigesnes Ground Handling paslaugas.

                              Be to, skrendant per Kopenhagą ir Stokholmą AirBaltic'as gali pardavinėti patrauklių kainų jungiamųjų skrydžių bilietus (na, pvz. Vilnius-Kopenhaga, Kopenhaga - mažesnis miestas Skandinavijoj), o FlyLal tokių galimybių jungiamiesiems pasiūlyt negali. Manau, kad gal tik pusė visų skrendančių į Kopenhagą ir Stokholmą pasilieka tuose miestuose - kiti ten keičia lėktuvus ir skrenda toliau.
                              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                              Comment


                                #75
                                Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                Šiaip man irgi gan keista tokia situacija, nes didesnė konkurencija šiais reisais būtų nebloga.
                                Klientams - taip. Kompanijoms - nemanau.
                                Mano spėjimas - SAS AirBaltic'ui, kaip savo a la antrinei įmonei, tuose oro uostuose teikia pigesnes Ground Handling paslaugas.

                                Be to, skrendant per Kopenhagą ir Stokholmą AirBaltic'as gali pardavinėti patrauklių kainų jungiamųjų skrydžių bilietus (na, pvz. Vilnius-Kopenhaga, Kopenhaga - mažesnis miestas Skandinavijoj), o FlyLal tokių galimybių jungiamiesiems pasiūlyt negali. Manau, kad gal tik pusė visų skrendančių į Kopenhagą ir Stokholmą pasilieka tuose miestuose - kiti ten keičia lėktuvus ir skrenda toliau.
                                Faktas, kad su lietuviskais srautais visu krypciu pelningai nepadengsi. Todel jei AB puikiai jauciasi kopenhagoje, tai tokiam flyLal ten kisti savo snapa butu visiskai neprotinga. Geriau atidaryt koki nors kita marsruta kur dar niekas neskraido.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                  Klientams - taip. Kompanijoms - nemanau.
                                  Ar aš panašus į aviakompaniją?
                                  BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                  Comment


                                    #77
                                    As tai va prigalvojau, kad Flylalas pasitrauke is minetuju nordic miestu galbut del tuo metu esancios sunkesnes ekonomines situacijos bendroveje. Persitvarkymas visomis prasmemis, senu lektuvu keitimas naujais, didziules paskolos ir greitu pajamu poreikis. Konkurentas ta pacia kryptimi ir ne per didziausias lektuvo uzpildymas suveike.
                                    Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                      Faktas, kad su lietuviskais srautais visu krypciu pelningai nepadengsi. Todel jei AB puikiai jauciasi kopenhagoje, tai tokiam flyLal ten kisti savo snapa butu visiskai neprotinga. Geriau atidaryt koki nors kita marsruta kur dar niekas neskraido.
                                      LALas, atitinkamai, geresnes galimybes už Airbaltic turi Amsterdame (turi jungtį su KLM) arba Briuselyje (turi jungtį su Brussels airlines ir Iberia).

                                      Bet savo pranašumą Briuselyje jie sugebėjo prarasti, kelerius metus į šį reisą leisdami SAABą (į tą reisą dažnai bilietų nebūdavo už jokią kainą, tad jungiamuosius net kalbos nebuvo)

                                      Beje:

                                      Iš Palangos į Vilnių – lėktuvu
                                      http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=15671826

                                      Bendrovė „flyLAL - Lithuanian Airlines“ balandį atnaujins skrydžius iš Palangos į Vilnių ir atgal. Skrydžius iš Palangos oro uosto organizuojančios bendrovės sieks neprarasti klientų, kurių netenka dėl konkurentų iš Latvijos.
                                      LAL pradeda suprasti, kad dėl durnos politikos jie netenka keleivių? Kažkas naujo ir džiugaus.

                                      Comment


                                        #79
                                        „flyLAL Training“ galės ruošti pilotus ir užsienio šalims

                                        Nuo šiol pilotų ir orlaivių palydovų mokymo centras „flyLAL Training“ galės mokyti ne tik Lietuvos pilotus ir palydoves, bet ir priimti besimokančius iš kitų šalių. Kaip teigiama pranešime žiniasklaidia, mokymo programas sukūręs pagal aukščiausio lygio standartus, „flyLAL Training“ gavo tarptautinį TRTO sertifikatą, leidžiantį teikti paslaugas visoms aviakompanijoms.

                                        Šiemet „flyLAL Training“ planuoja įsikelti į naują, šalia Vilniaus oro uosto statomą pastatą, kuriame bus įrengtos erdvios auditorijos bei sumontuota visa reikalinga praktinių užsiėmimų įranga. Į naujo pastato statybą ir praktinių užsiėmimų įrangos įsigijimą iš viso bus investuota apie 12 mln. litų.

                                        „flyLAL Training“ jau įsigijo praktinių užsiėmimų ugnies ir dūmų treniruoklį, ir yra vienintelis mokymo centras Baltijos šalyse, turintis tokio tipo treniruoklį. Bendrovė šiemet įsigis ir pirmąjį Lietuvoje realaus skrydžio treniruoklį, kuriuo visiškai imituojamas skrydis lėktuvais „Boeing“. Turėdamas tokią įrangą, centras organizuos teorinius ir praktinius mokymus.

                                        Comment


                                          #80
                                          Kodėl FlyLAL nebeskrenda į Kopenhagą ar Stokholmą matyt ir taip visiem aišku, bet kodėl buvo prarastas (ar tiesiog atiduotas AirBaltic) kasdienis skrydis į Berlyno Tegel oro uostą? Matyt FlyLAL ir lėktuvų nebepakako tuo metu aptarnauti mažiau perningas kryptis, no o dabar jau šaukštai po pietų...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X