Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vilnius, vasario 21 d. (BNS). Didžiausia Lietuvoje vietos kapitalo
    skrydžių bendrovė "flyLAL - Lithuanian Airlines", pakeitusi kainodarą ir
    atpiginusi skrydžius, jau vasario mėnesį tarptautiniame Vilniaus oro uoste
    ketina pasiekti pirmąją pergalę prieš Latvijos konkurentę "airBaltic".
    Lyderės pozicijas Vilniuje šiemet planuojanti atsikovoti Lietuvos
    bendrovė prognozuoja, kad, nepaisant galimo ekonomikos lėtėjimo, metai jai
    turėtų būti sėkmingi, nes yra sąlygos plėsti skrydžių geografiją ir
    pritraukti daugiau klientų.
    "Kol kas galutinių skaičių dar neturime, tačiau, preliminariais
    duomenimis, sausio mėnesį iš Vilniaus skraidinome tik apie 1 tūkst. keleivių
    mažiau negu "airBaltic". Realu, kad vasario mėnesį ją aplenksime", -
    ketvirtadienį žurnalistams sakė avialinijų "flyLAL" generalinis direktorius
    Tadas Pukšta.
    Jo teigimu, šiemet vasaros sezono bilietai yra 10-15 proc. pigesni negu
    per vasaros sezoną 2007-aisiais.
    "Savo klientams mes siekiama būti avialinijomis "be siurprizų",
    nedangstyti jokių papildomų mokesčių. Sėkmingai įžengėme į pigių bilietų
    segmentą ir dabar matome, kad mūsų siūlomos kainos yra patrauklesnės tiek
    palyginti su "airBaltic", tiek su Airijos pigių skrydžių įmone "Ryanair", -
    sakė T.Pukšta.
    Pasak jo, atnaujintas "flyLAL" avialinijų portalas yra draugiškas
    klientui, tačiau toliau bus modernizuojamas, nes įmonė ketina pasiūlyti
    daugiau naujų paslaugų - automobilių nuomą, nakvynes viešbučiuose.
    "Konkurencija tarp avialinijų yra labai didelė, o bilietų kainų lygis -
    dabar labai patrauklus. Nuolat ieškome būdų, kaip sumažinti kainas, tačiau
    aišku, kad jos turės stabilizuotis, kadangi kaštai, ypač kurui, auga", -
    sakė T.Pukšta.
    Anot jo, "flyLAL - Lithuanian Airlines" įvertino, kad Lietuvos ekonomikos
    augimas gali sulėtėti, tačiau didesnės teigiamos įtakos turės tai, kad
    Vilniaus oro uostas turi naują keleivių terminalą, tinkamą tranzitiniams
    skrydžiams.
    "Žmonių pajamos yra padidėję, jie yra linkę rinktis patrauklius
    pasiūlymus ir keliauti", - sakė T.Pukšta.
    Jo teigimu, akcijos yra populiarios, o pigių bilietų į įvairias kryptis
    praktiškai turima visą sezoną.
    "Galbūt tai nebus bilietai populiariausiems maršrutams ir laikui, nes jie
    yra išperkami pirmiausiai, bet nusipirkti maža kaina bilietų galima", - sakė
    avialinijų vadovas.
    Apytiksliai skaičiuojama, kad 700 kilometrų skrydis kainuoja apie 10
    tūkst. litų, tačiau kaštai svyruoja net nuo oro sąlygų - juos didina ir tai,
    jei lėktuvas skrenda prieš vėją. Skrydis apsimoka, jei lėktuvo krėslų
    užimtumas viršija 70 procentų.
    Šiemet avialinijos "flyLAL" ketina perskraidinti apie 1 mln. keleivių,
    arba dvigubai daugiau negu prieš metus.
    "flyLAL - Lithuanian Airlines", preliminariais duomenimis, pernai
    nuostolius sumažino maždaug dvigubai - iki 8,4 mln. litų. Ambicingą plėtrą
    planuojančios avialinijos šiemet numato nuostolių nebepatirti, o 2009 metais
    - uždirbti pelno.
    Avialinijos "flyLAL" priklauso grupei "flyLAL Group", kurios akcininkės
    bendrovės "ŽIA valda" (45 proc.), "Indeco" (30 proc.) ir "Sanitex" (25
    proc.). Konkurencijos taryba vasario mėnesio viduryje Kauno "Sanitex" leido
    perimti iki 100 proc. avialinijų bendrovės akcijų.
    verslas@bns.lt
    Architektūros fotografija: http://www.garbacauskas.com

    Comment


      Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
      kaskaip kartais flylal'as vaziuja prie rankoviu, kaip pirma karta tai matydamas siektiek nustebau..
      http://img502.imageshack.us/img502/815/img2256in8.jpg
      Matyt pamate musu tema, pasidare geda...

      Comment


        bet ivaizdis tikrai nekoks kai zmones veza autobusais laipinti i lektuvus kaskaip nelabai rupinasi, nors laisvu rankoviu i valias ir jos veikia ir t.t.

        Comment


          Siūlai vartotoją Kazimieras kažkaip įspėti ar užblokuoti, nes jau atsibodo pamačius, jog aviacijos temose yra naujų postų, užėjus pamatyti beprasmes sapaliones. arba, Kazimierai, stenkis savo mintis dažniau pasilikti savo galvoje.

          Comment


            Paskaiciuokime kiek flyLAL lektuvu matome nuotraukoje (as matau 6):



            O dabar sitoje nuotraukoje (o cia as matau 5):



            6+5-2=9 Devini! lektuvai stovi be darbo! Kokia aviakompanija dar gali leisti sau tokia prabanga....?

            Comment


              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              Paskaiciuokime kiek flyLAL lektuvu matome nuotraukoje (as matau 6):

              6+5-2=9 Devini! lektuvai stovi be darbo! Kokia aviakompanija dar gali leisti sau tokia prabanga....?
              kiba tamsta konkurentų darbuotojas?
              Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

              Comment


                Parašė aesde Rodyti pranešimą
                kiba tamsta konkurentų darbuotojas?
                Visai ne... tik noriu parodyti, kad flyLAL toli ne tokia aviakompanija, kokia reikalinga Lietuvai... jai dar toli-toli iki rimtos. Nerasyciau apie ja nieko, bet ji neša Lietuvos varda, iki kurio ji visai netraukia...

                Comment


                  Parašė AUDRingas Rodyti pranešimą
                  Siūlai vartotoją Kazimieras kažkaip įspėti ar užblokuoti, nes jau atsibodo pamačius, jog aviacijos temose yra naujų postų, užėjus pamatyti beprasmes sapaliones. arba, Kazimierai, stenkis savo mintis dažniau pasilikti savo galvoje.
                  Kokios cia sapaliones? Jis teisingai raso, dabar su tais autobusais kaip kokiam kazakstate pas borata

                  Comment


                    Neblogas straipsnis anglų kalba
                    Showdown Between Baltic Airlines
                    As Lithuania's carrier announces its goal of regional domination, Latvia's airBaltic comfortably watches its business take flight
                    by Mike Collier

                    Last month, officials of flyLAL-Lithuanian Airlines, the clumsily named national carrier, used a lot of verbiage during a veiled attack on airBaltic, its Latvian competitor.

                    Hinting that its rival had introduced "hidden" baggage charges, flyLAL promised that it would soon offer the cheapest flights out of Riga, turning into "the number one airline in the markets of the Baltic countries."

                    A day later, airBaltic President Bertolt Flick was reluctant to use a single word in response, preferring a shrug and a yawn. The "hidden" charges are baggage registration fees, which the company said in a December press release coincided with overall decreases in fares.

                    It's easy to understand both flyLAL's aggressive push to take on its successful neighbour, and Flick's unworried response. Lithuania's carrier is just starting to show muscle, while Latvia's airline is leaps and bounds ahead, due to Flick's smart business strategies.

                    Tadas Puksta, chief executive of the Lithuanian carrier, identified his company's "specific competitive advantage" as "the best aircraft technical maintenance center in the Baltic countries," along with its recent 35 million-euro investment in safety.

                    Puksta also predicted that flyLAL would soon be the "fastest growing" airline in the region. But considering that flyLAL's fleet currently consists of just eight planes, tentative plans to double the number in 2008 makes seemingly impressive growth -- from such a low base -- look less than spectacular.

                    DO OR DIE

                    Nevertheless, flyLAL does at long last seem to be smartening up its act and making an effort to compete after years of underperforming. With the arrival of low-cost carriers in both Vilnius and Kaunas, flyLAL realizes that it must either fight for market share or disappear completely.

                    A glance at the Riga airport car park when a flight from London, Dublin, or Munich arrives reveals another reason why flyLAL is trying to raise its game. Cars bearing Lithuanian registration plates are almost as common as those with Latvian numbers.

                    Until now, flyLAL's product has been so uncompetitive that many Lithuanians would rather drive across the border and take advantage of Riga's superior destination list than take a flyLAL flight. With the Baltic states now part of the Schengen visa zone and the borders open, that's become even simpler.

                    Added to that, airBaltic has muscled its way into Vilnius and now transports more passengers from the Lithuanian capital than the indigenous national carrier. AirBaltic carried 585,400 passengers from Vilnius in 2007, compared to flyLAL's 526,000, according to the airport's official figures.

                    Pressed to say something about flyLAL's aggressive tone, Flick eventually did respond. "If they are talking about flying between Riga and Vilnius, that in itself does not constitute a strategy," he said.

                    FlyLAL's new flights from Riga to other European destinations will operate via Vilnius, meaning passengers will be taking two flights.

                    "We have absolutely no plan for ‘taking on' an airline. We develop in our own right," Flick added. "We have looked at the Lithuanian market, based some planes in Vilnius, and serve 22 destinations from there. We are absolutely the market leaders in Lithuania in terms of growth and in terms of size."

                    COME FLY WITH ME

                    As flyLAL's boss makes clear his intention to compete with airBaltic, it would do well to study Flick's history closely.

                    When German-born Flick became chairman of airBaltic's board in 1999, the four-year-old airline was in much the same situation flyLAL finds itself in now. It was a small, ill-defined company without a regular customer base.

                    It was unsure whether its identity was as a classy Baltic version of Scandinavian Airlines System (SAS), which owns 47 percent of airBaltic's shares (the Latvian state owns the other 53 percent), a small budget airline, or an old-fashioned, flag-waving, and inefficient national carrier.

                    Flick oversaw a swift and complete reorganization of the airline. In came an eye-catching green color scheme for the brand, fresh uniforms and better training for aircraft staff, and new, well-organized administrative headquarters in Riga. Its website was turned into a reliable booking engine. The airline's financial health gradually solidified to such an extent that rumors of complete absorption into SAS faded away and airBaltic suddenly looked like it might be a viable business after all.

                    Revenues have been invested back into the business in a drive to increase the size of the fleet as rapidly as possible -- 21 planes are in operation now, with more on order -- and to establish new routes before competitors have a chance to nose into the market.

                    Short-term profits have been sacrificed for long-term advantage. Pre-tax profits for the first nine months of 2007 were a modest 7 million euros, with 171 million euros in turnover, up 40 percent from the year before. Income is growing steadily.

                    "Of course a rapid increase in operations has an effect on the bottom line of the company," Flick said. "[Annual] 40 percent growth does not allow the highest profit margins, but at the same time we need to achieve a certain size in order to be able to survive, and we have been profitable since 2001."

                    The other strand of airBaltic's strategy has been to spot a gap in the market and go for it. While it has developed a set of connections to many of the main European destinations, its focus is increasingly shifting elsewhere, in particular eastward to the former Soviet republics of the Caucasus and Central Asia.

                    Tashkent and Baku are already on the destination list, with Yerevan and Almaty joining in April, Simferopol in May, and Sochi in June.

                    In addition to offering these destinations to the local population, airBaltic is also promoting itself as a North European hub for flights to the Caucasus in much the same way that Vienna serves Southern Europe.

                    Flick said that while it seems new, the move into Central Asia is actually a renewal of routes that had been forgotten. "You have to look at the history of Latvia. Until 1991, Riga had about 2.2 million passengers, all going eastward," he said. "With independence there was a collapse in traffic, and then traffic to the West started and developed. Really we are re-opening routes that had been served from Riga before rather than discovering something entirely new."

                    REGIONAL POWER

                    As for the future, Flick is keeping his cards close to his chest. Almaty is just a short hop away from China. India would be another attractive destination. Flick rules nothing either in or out.

                    "We will step by step add more destinations to the former Soviet countries. So far we have no intention to fly to China," he said. "But of course Latvia has a very good geographical position for operating flights to China. A lot of Western European flights to China cross Latvia."

                    Another possibility is that airBaltic might achieve de facto regional carrier status. It is already squeezing flyLAL in Lithuania, while to the north, Estonian Air looks ripe for a takeover. AirBaltic's passenger numbers are growing upwards of 35 percent per year.

                    Estonia's carrier is small enough that airBaltic could absorb it without much fuss. SAS already holds 49 percent of its stock, and a buy would give airBaltic increased access to Tallinn, from which it currently operates direct flights only to Riga and Vilnius.

                    Meelis Atonen, vice chairman of the Reform Party, which forms part of Estonia's two-party coalition government, recently went on record to say that state ownership is holding Estonian Air back and that if a decent price were offered, a sell-off would make sense.

                    Flick expresses no immediate interest in such an acquisition, but it does seem his company is positioned for pan-Baltic domination -- possibly in the not-too-distant future.
                    http://www.businessweek.com/globalbi...222_495785.htm
                    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                    Comment


                      Ko reikia klientams, į tai ir orientuojasi. Kolkas manau, kad daugumai svarbiau pigūs bilietai, o ne komfortas. (čia apie diskusijas dėl rankovių)

                      Comment


                        Turiu tiek asmeninių tiek darbinių ryšių su LALu. Kiek žinau, jie jau baigė išsrėbti paveldėtas bėdas. Turi ir noro ir pinigų. Šiais metais turėtų driokstelti kaip reikalas. Vien iš reklamos apimčių sprendžiant.
                        Kaip po dykumą blaškiausi

                        Comment


                          Idomu butu pamatyti Vilniaus (gal net ir Kauno ar Palangos) skrydziu tvarkarasty kokiais 1987, kur skraide, Aeroflot monopolis?
                          You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                          Comment


                            Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                            kaskaip kartais flylal'as vaziuja prie rankoviu, kaip pirma karta tai matydamas siektiek nustebau
                            Gal priklauso nuo lektuvo uzpildymo ar samdyti autobusa ar jungtis pri rankoves
                            Paskutinis taisė deep'as; 2008.02.28, 08:41. Priežastis: Nuotraukų citavimas
                            Great is Ok, but Amazing would be Great

                            Comment


                              Parašė Shaolinas Rodyti pranešimą
                              Gal priklauso nuo lektuvo uzpildymo ar samdyti autobusa ar jungtis pri rankoves
                              Niekas niekada lektuvu del keleiviu nuo perono prie teletrapu nevaro... cia visiska nesamone...

                              Comment


                                „flyLAL“ vasaros tvarkaraštyje - intensyvesnis skrydžių grafikas

                                Maskvos, Kijevo, Londono kryptimis keliaujantys keleiviai galės išskristi ryte ir, sutvarkę vienos dienos reikalus, grįžti vakare. Visomis minėtomis kryptimis pradėjome skraidyti 2 kartus per dieną. Šie skrydžiai trunka iki 2,5 valandos, o jais keliauja iki 30 proc. verslo. Maskvos ir Kijevo kryptimis verslo keleivių skrenda dar daugiau“, - sako „flyLAL“ vadovas Tadas Pukšta.

                                Pasak bendrovės, stebint keliavimo tendencijas tikėtina, kad apie 35 tūkst. verslo ir privačių kelionių truks ne ilgiau nei 1 dieną, nes, naudojantis „flyLAL“ paslaugomis, bus galima išvengti išlaidų viešbučiams. Tokiu būdų keleivis kelionės metu viešbučiui galės sutaupyti apie 150 eurų.

                                Comment


                                  flyLAL – Lithuanian Airlines peršoko vasario mėnesio „duobę“

                                  2008 m. vasario mėnuo, aviacijoje laikomas prasčiausiu metų mėnesiu pagal keleivių srautus, Lietuvos bendrovei „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo itin sėkmingas. Kai kitų skrydžio bendrovių pervežtų keleivių skaičius, palyginti su sausio mėnesiu, nukrito, Lietuvos aviakompanijos rodikliai liko stabilūs.
                                  Sausį ir vasarį „flyLAL – Lithuanian Airlines“ reisais skrido po 42500 keleivių.
                                  „Vasario mėnuo aviacijos bendrovių kalendoriuose būna vienas liūdniausių - tokia yra keliavimo tradicija. Tačiau mūsų pasiekti rezultatai liudija, kad esame užsibrėžę teisingą strategiją ir sėkmingai ją įgyvendiname, siūlydami Lietuvos keleiviams patogesnius reisus, geresnį aptarnavimą ir užtikrindami punktualius skrydžius. Todėl ir keleivių srautas išlieka stabilus“, – sako „flyLAL“ generalinis direktorius T. Pukšta. Anot jo, besibaigiantis žiemos skrydžių sezonas „flyLAL – Lithuanian Airlines“ buvo sėkmingas: bendrovė reguliariųjų skrydžių geografiją išplėtė Pietų Europos kryptimis – buvo pradėti nauji reisai į Malagą, Romą, Lioną, Insbruką.
                                  Be to, šį sezoną Lietuvos bendrovė keleiviams pasiūlė naujų paslaugų – galimybę pirkti bilietus internetu ir už bilietus iškart internetu sumokėti pavedimu per banką, tiesiai iš flylal.com prisijungiant prie banko elektroninės bankininkystės sistemos.
                                  Keleiviams didesnio patogumo suteikė ir nuolat atnaujinamas lėktuvų parkas – iš Vilniaus siūloma skristi „Boeing“ ir „SAAB“ tipo lėktuvais.
                                  „Aviacijoje vienas svarbiausių kriterijų, kuriuos įvertina keleiviai, yra oro linijų galimybės laikytis skrydžių grafiko. „flyLAL – Lithuanian Airlines“, turėdama stiprią techninę bazę, užtikrina skrydžių punktualumą – tai įvertino net užsienio šalių oro uostai, suteikdami mums punktualiausių oro linijų vardą. Na, o mūsų keleiviams tai reiškia galimybę planuoti savo laiką, kurio netrikdo vėluojantys ar apskritai nepakylantys lėktuvai“, - sėkmės priežastis vardijo T.Pukšta.
                                  Skrydžių bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ užsibrėžė 2008 m. pasiekti lyderės pozicijas Lietuvos aviacijos rinkoje ir ketina tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Bendrovė per šiuos metus ketina užaugti dvigubai. Į tai bendrovė paskelbė investuosianti beveik 0,5 milijardo litų, tikimasi pervežti iki milijono keleivių.

                                  www.kelias.net

                                  Comment


                                    „flyLAL“ taps „SkyTeam“ aljanso nare

                                    Oro skrydžių bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pakviesta tapti asocijuota tarptautinio aljanso „SkyTeam“ nare.

                                    Po beveik dvejus metus trukusių derybų, aljanso vykdomasis komitetas patvirtino, kad Lietuvos oro skrydžių bendrovė atitinka aljanso narystei keliamus reikalavimus.
                                    Tapusi asocijuota „SkyTeam“ aljanso nare, „flyLAL“ bus prioritetinė aljanso partnerė visoje Rytų Europoje, teigiama bendrovės išplatintame pranešime.
                                    Pasak „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinio direktoriaus T. Pukštos, būti asocijuotu „SkyTeam“ aljanso nariu reiškia pripažinimą – narystė įrodo ne tik aukštus keleivių aptarnavimo ir paslaugų standartus, bet ir liudija, jog aviacijos bendrovės vidiniai procesai atitinka aljanso reikalavimus.
                                    „Šiandien mes atidžiai deramės ir svarstome, kas būtų geriau mūsų keleiviams. Mat nebūdama aljanso nare įmonė gali lanksčiau reaguoti į klientų poreikius – jos neriboja įsipareigojimai dėl bilietų kainų ir dėl skrydžių geografijos kaitos.
                                    Nebūdama aljanso nare, „flyLAL – Lithuanian Airlines“ gali laisviau teikti siūlymus klientams, rengti akcijas, atidarinėti naujas skrydžių kryptis, jai nereikia derinti veiksmų su kitomis aljanso partnerėmis dėl veiklos jų rinkose“, – pranešime cituojamas bendrovės vadovas.
                                    „SkyTeam“ yra pasaulinis oro skrydžių bendrovių aljansas, jungiantis keleivių ir krovinių pervežimo oru paslaugas teikiančias bendroves. Šio aljanso narės yra „Aeroflot“, „Aeromexico“, „Alitalia“, ČSA, „Delta“, KLM, „Korean Air“, „Northwest“, „Air France“ ir kt.
                                    „SkyTeam“ šiemet plečia savo narių ratą ir šiuo metu, be „flyLAL – Lithuanian Airines“, svarsto dar dvidešimties oro skrydžių bendrovių galimybę tapti asocijuotais aljanso nariais.

                                    www.lrt.lt

                                    Comment


                                      „Novaturas“ konkuruos su „flyLAL“ ir „airBaltic"

                                      Kelionių organizatorius „Novaturas“ pradeda prekybą lėktuvų bilietais kryptimis, kuriomis organizuoja poilsines keliones.

                                      Pasak „Novaturo“ generalinio direktoriaus Vido Paliūno, lėktuvo bilietus į „Novaturo“ organizuojamus tiesioginius užsakomuosius reisus galima įsigyti kelionių agentūrose, kurios platina bendrovės keliones. Tačiau internete pardavinėti bilietų kol kas neplanuojama - bendrovė stebės paklausą ir spręs, kiek šią veiklą toliau vystyti.

                                      „Pastaruoju metu auga ne tik savarankiškai keliaujančių turistų skaičius. Pastebėjome, kad vis daugiau lietuvių pageidauja suderinti verslo reikalus ir poilsį, įsigyja nekilnojamojo turto užsienio kurortuose“, - dienraščiui „Verslo žinios“ sakė jis ir pridūrė, kad tai paklausi niša, todėl nuspręsta į ją žengti, papildomų investicijų tam neprireikė.

                                      Jis nurodo, kad bus konkuruojama su „flyLAL“, „airBaltic“, nes kai kurios skrydžių kryptys sutampa.

                                      Bendrovė šiemet tikisi sulaukti keleto tūkstančių tik lėktuvo bilietus įsigijusių turistų. Vasaros sezonui „Novaturas“ bilietus siūlo įsigyti 17 poilsio krypčių - į Antaliją, Salonikus, Heraklioną, Varną, Kataniją, Rijeką, Riminį, Monastyrą, Palma de Maljorką, Barseloną, kitas kurortines vietas.

                                      Pirmieji „Novaturo“ vasaros sezono tiesioginiai skrydžiai prasidės balandžio pabaigoje iš Vilniaus, juos vykdys oro bendrovė „Aurela“. Vėliau lėktuvo bilietus planuojama platinti ir Latvijoje, Estijoje bei Rumunijoje.

                                      Comment


                                        Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                        Oro skrydžių bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ pakviesta tapti asocijuota tarptautinio aljanso „SkyTeam“ nare.

                                        Po beveik dvejus metus trukusių derybų, aljanso vykdomasis komitetas patvirtino, kad Lietuvos oro skrydžių bendrovė atitinka aljanso narystei keliamus reikalavimus.
                                        Tapusi asocijuota „SkyTeam“ aljanso nare, „flyLAL“ bus prioritetinė aljanso partnerė visoje Rytų Europoje, teigiama bendrovės išplatintame pranešime.
                                        Pasak „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinio direktoriaus T. Pukštos, būti asocijuotu „SkyTeam“ aljanso nariu reiškia pripažinimą – narystė įrodo ne tik aukštus keleivių aptarnavimo ir paslaugų standartus, bet ir liudija, jog aviacijos bendrovės vidiniai procesai atitinka aljanso reikalavimus.
                                        „Šiandien mes atidžiai deramės ir svarstome, kas būtų geriau mūsų keleiviams. Mat nebūdama aljanso nare įmonė gali lanksčiau reaguoti į klientų poreikius – jos neriboja įsipareigojimai dėl bilietų kainų ir dėl skrydžių geografijos kaitos.
                                        Nebūdama aljanso nare, „flyLAL – Lithuanian Airlines“ gali laisviau teikti siūlymus klientams, rengti akcijas, atidarinėti naujas skrydžių kryptis, jai nereikia derinti veiksmų su kitomis aljanso partnerėmis dėl veiklos jų rinkose“, – pranešime cituojamas bendrovės vadovas.
                                        „SkyTeam“ yra pasaulinis oro skrydžių bendrovių aljansas, jungiantis keleivių ir krovinių pervežimo oru paslaugas teikiančias bendroves. Šio aljanso narės yra „Aeroflot“, „Aeromexico“, „Alitalia“, ČSA, „Delta“, KLM, „Korean Air“, „Northwest“, „Air France“ ir kt.
                                        „SkyTeam“ šiemet plečia savo narių ratą ir šiuo metu, be „flyLAL – Lithuanian Airines“, svarsto dar dvidešimties oro skrydžių bendrovių galimybę tapti asocijuotais aljanso nariais.

                                        www.lrt.lt
                                        Įdomus pranešimas. Suteikiantis vilčių, kad "kapstymosi iš š" procesas LALe tikrai vyksta. Nes avialinijos, nepriklausančios aljansui - tai tik smulkūs žaidėjai, mintantys nuotrupomis nuo didžiųjų stalo (išskyrus low-cost kompanijas, žinoma).

                                        O ką Vilniuje tokiu atveju darys ČSA? Jie juk dabar veikia labai aktyviai.

                                        Comment


                                          Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
                                          O ką Vilniuje tokiu atveju darys ČSA? Jie juk dabar veikia labai aktyviai.
                                          Vežios keleivius FlyLAL'ui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X