Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Formaliai tik veikla sustabdyta savaitei. Tačiau ir taip aišku, kad čia tik agonija. Ką gi — retai, labai retai, bet kartais stebuklai nutinka...Parašė daktaras Rodyti pranešimąI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Na jei įvyktų stebuklas ir tęstų veiklą...tai kas norėtų skristi tokiomis avialinijomis ateityje? Manau, jog star1 praš**o savo kreditabulmą rinkoje ir vardą tarp klientų. Taigi net jei hipotetiškai stebuklui įvykus, nemanau, jog dažnas norėtų "merkti" uodegą ir rizikuoti pirkti bilietus. Na aš bent tikrai ne... Net įvykus stebuklui - ateities perspektyva nekokia.Parašė Wycka Rodyti pranešimąFormaliai tik veikla sustabdyta savaitei. Tačiau ir taip aišku, kad čia tik agonija. Ką gi — retai, labai retai, bet kartais stebuklai nutinka...
Comment
-
O aš ir nesitikėjau, kad jie išsilaikys. Na kaip kai kas ir minėjo, jei ras gerus investuotojus tai gal gal, bet vistiek - nauja kompanija, Baltijos regione iš Londono/Dublino tiesiogiai skrenda 2-3 kompanijos (AirBaltic, Ryanair, Aer Lingus). O jei bankrutuos, tai tikiuosi, kad tarkim SAS pradės skraidyt tiesiogiai į Lietuvą.
Comment
-
Tarp Ryanair ir AerLingus gali deti ligybes zenkla, kiek zinau AerLingus didziausias akciju paketas Ryanair priklauso, o kam kontrole priklauso neisivaizduoju, bet nujauciu, kad Ryanair irgi, nors ten visaip Europos komisija bando kisti jiems pagalius i ratus, kad atseit Airijos oro erdve yra monopolizuota 80%...Parašė innuendo Rodyti pranešimąO aš ir nesitikėjau, kad jie išsilaikys. Na kaip kai kas ir minėjo, jei ras gerus investuotojus tai gal gal, bet vistiek - nauja kompanija, Baltijos regione iš Londono/Dublino tiesiogiai skrenda 2-3 kompanijos (AirBaltic, Ryanair, Aer Lingus). O jei bankrutuos, tai tikiuosi, kad tarkim SAS pradės skraidyt tiesiogiai į Lietuvą.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Tai kad jau kuris laikas AirBaltic tiesiogiai iš Londono į Vilnių nebeskrenda. Ir išvis, pastaruoju metu šiuos du miestus tiesioginiais reguliariaisiais skrydžiais jungė tik Star1. Atrodo, grįžome į 2009m. pirmos pusės situaciją, kai Londoną su Lietuva tiesiogiai jungė tik Ryanair.Parašė innuendo Rodyti pranešimąBaltijos regione iš Londono/Dublino tiesiogiai skrenda 2-3 kompanijos (AirBaltic, Ryanair, Aer Lingus). O jei bankrutuos, tai tikiuosi, kad tarkim SAS pradės skraidyt tiesiogiai į Lietuvą.
http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/at...aliuoju-laiku/I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Manau, kad SAS atėjimą stabdė SAS kainos, kurios yra truputį didesnės nei Ryanair ar Star1Parašė Gator Rodyti pranešimąSAS atejima stabde si kompanija su vienu lektuveliu?
. Dabar kai skrydžių Londonas-Vilnius yra nedaug, manau ne viena kompanija gali bandyti leisti bent keletą reisų per savaitę 
Ačiū, kad papasakojai senai žinomus faktus. Taip, Ryanair priklauso didelis akcijų paketas, tačiau antrąjį takeover bid (atsiprašau, man su lietuvių kalba darosi prastai) valdžia atmetė, taigi Aer Lingus vis dar lieka nacionalinė Airijos avialija. O ir Michael O'Leary jau visus yra užknisęs su savo Ryanair garbinimais ir "biški ne į temą" išsireiškimais.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTarp Ryanair ir AerLingus gali deti ligybes zenkla, kiek zinau AerLingus didziausias akciju paketas Ryanair priklauso, o kam kontrole priklauso neisivaizduoju, bet nujauciu, kad Ryanair irgi, nors ten visaip Europos komisija bando kisti jiems pagalius i ratus, kad atseit Airijos oro erdve yra monopolizuota 80%...
Na, negyvenu Londone, tai nežinojau. Tai jei jau Star1 bankrutuoja, tikrai kokia kompanija turėtų atidaryti skrydžius iš Londono į Vilnių, na nebent Ryanair paleistų kokį Airbus A330-300, kad visi norintys skristi namo sutilptųParašė Wycka Rodyti pranešimąTai kad jau kuris laikas AirBaltic tiesiogiai iš Londono į Vilnių nebeskrenda. Ir išvis, pastaruoju metu šiuos du miestus tiesioginiais reguliariaisiais skrydžiais jungė tik Star1. Atrodo, grįžome į 2009m. pirmos pusės situaciją, kai Londoną su Lietuva tiesiogiai jungė tik Ryanair.
http://www.vno.lt/lt/tvarkarastis/at...aliuoju-laiku/
.
Comment
-
Prognozuoju, kad į šį maršrutą pirmiausia grįš AirBaltic. Ne per seniausiai ji pasitraukė teigdama, kad jau per didelė koncentracija skrydžių Vilnius-Britų salų miestai (Londonas, Dublinas, and so on). Kita vertus, o kas galėtų paneigti, kad bent jau Kalėdų sezonui reguliariuosius skrydžius iš Vilniaus pasiūlys Aurella?Parašė innuendo Rodyti pranešimąJei jau Star1 bankrutuoja, tikrai kokia kompanija turėtų atidaryti skrydžius iš Londono į Vilnių, na nebent Ryanair paleistų kokį Airbus A330-300, kad visi norintys skristi namo sutilptų
.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Star1 bankrupten...
http://www.delfi.lt/news/economy/bus...hp?id=37108853
Bendrovė „Star Team Group“ nusprendė prašyti bankroto bylos savo valdomoms įmonėms „Star1 Airlines“ ir „Star Holidays“. Išplatintame pranešime spaudai tvirtinama, kad toks sprendimas priimtas netekus pagrindinės priemonės – vienintelio „Star1 Airlines“ lėktuvo.Vidinei laimei nesušvitus, išorinė laimė - tik kančių šaltinis. - Milarepa
Comment
-
Jomajo, negali Vilnius į savo oro uostą, vieną kartą susiėmę, pasikviesti kokią rimtą kompaniją, ir su VNO padaryti tai, kad su Kaunu padarė Ryanair'as? Dabar susimeta tokius lietuviškus vienadienius pinigų siurbimo projektėlius, ir bando su jais pragyventi. Liūdna...
(...kas dabar rems Kazim'ą?
)
Comment
-
[QUOTE=Magician;474353]Jomajo, negali Vilnius į savo oro uostą, vieną kartą susiėmę, pasikviesti kokią rimtą kompaniją, ir su VNO padaryti tai, kad su Kaunu padarė Ryanair'as? Dabar susimeta tokius lietuviškus vienadienius pinigų siurbimo projektėlius, ir bando su jais pragyventi. Liūdna...
O is kur zinai ka su Kaunu padare Ryanair?
Comment
-
Tarp mūsų šnekant, Vilniaus oro uostui daug "gero padarė" gerai prisimenamas 20 metų jam vadovavęs veikėjas ir jo globėjai. Lietuvos aviakompanijas žlugdė nuolatiniai SM korupciniai interesai. Tai 15 metų niekaip nesujungiamos dvi valstybinės AL ir LAL, bene du paskutiniai Europoje B737-200, Nixono laikų "JetStar", 7 metus trukusi LAL privatizacija, "kelnių nusimovimas" prieš SAS ir jų tuomet proteguotą Air Baltic Corporation, galop privatizacija be saugiklių "berniukams". Beje, tie patys "berniukai" trumpam sušvytėjo ir Star 1.
Comment
-
Privataus terminalo projektas, kaip žinia, patvirtintas...Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar žiūrėkim, kad tie patys berniukai netaptų Vilniaus oro uosto "operatoriais".
Comment
-
Nesuprantu, kodėl kiekviena nauja kompanija, kurianti verslą Lietuvos rinkoje, turėtų rengti reisus būtent į Londoną? Taip, suprantu, jog tai yra didelis ekonominis ir politinis centras bei jame gyvena daug tautiečių, bet ar nebūtų geriau, jeigu vienos kompanijos specializuotųsi skrydžiams į JK ar Vokietiją, Beneliukso valstybes, o kitos - į skrydžius kryptimis į Skandinaviją arba Pietų Europą? Būtų smagu, jeigu ne vien į du/tris miestus skradytume be persėdimų.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąTigi Estonian Air atidarineja Vilniuje savo 1 lektuvo baze, tai gal atras laiko ir Londonui.
Comment
Comment