Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vidaus vandens keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Jurbarko uostas. Ruošiasi grūdų krovai: atvežė transporterius ir matau privežta gelžbetoninių plokščių privažiavimo dangoms stiprinti. Click image for larger version

Name:	20250419_084128.jpg
Views:	888
Size:	2,23 MB
ID:	2196202

    Comment


      Mane labai džiugina laivybos Nemunu atsikūrimas. Parodo, kad LT tampa normalia valstybe.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Šio sezono pradžia padaryta: prasidėjo grūdų krova. Click image for larger version

Name:	20250422_094947.jpg
Views:	697
Size:	754,4 kB
ID:	2196736

        Comment


          Į pavakarę užrašas "Nemunas lines" šiek tiek paniro į vandenį, krova eina į pabaigą. Click image for larger version

Name:	20250422_155218.jpg
Views:	681
Size:	1,65 MB
ID:	2196759

          Comment


            Vilkikai išplaukė, pakrauta barža liko prie krantinės. Click image for larger version  Name:	20250423_151510.jpg Views:	0 Size:	2,18 MB ID:	2196950 Click image for larger version  Name:	20250423_151541.jpg Views:	0 Size:	1,83 MB ID:	2196952
            Attached Files

            Comment


              Gelžbetonio plokštėmis tvirtina krantinės važiuojamąją dalį. Click image for larger version

Name:	20250502_150910.jpg
Views:	473
Size:	1,36 MB
ID:	2198856

              Comment


                Dalyje Lietuvos – hidrologinė sausra: Kaune ugniagesiams teko gelbėti įstrigusį plaustą

                Nemune nuo Kauno iki Klaipėdos [vandens lygis] įprastai pavasarį siekia nuo pusantro iki dviejų metrų. Dabar kai kuriose vietose vos 1,20 m. Pramoginiams laivams kol kas kliūčių nėra, tačiau plukdant krovinius vandens lygį kapitonams tenka sekti itin atidžiai. „Jei įprastai, prie aukšto vandens, pilnos baržos – 1000 tonų, tai šiandien 600-700 tonų pakrauta“, – teigia Vidaus vandens kelių direkcijos laivybos direktorius Aurelijus Rimas. Vidaus vandens kelių direkcijos duomenimis, vandens lygis dabar – kaip vidurvasarį.

                Hidrologų duomenimis, blogiausia situacija vidurio Lietuvoje – Šešupėje, Kražantėje, Šušvėje. Paviršiniai vandens telkiniai kai kur tiek nusekę, kad 6-iose vandens matavimo stotyse fiksuojama hidrologinė sausra. Dar 10-yje stočių situacija artima sausrai.
                Paskutinis taisė bato_usai; 2025.05.19, 21:17.

                Comment


                  Lietuvos upėse dirbs Baltijos šalyse analogų neturintis laivas
                  Susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis pritarė beveik 7 mln. kainuojančio ir analogų Baltijos šalyse neturinčio elektrinio laivo įsigijimui. Lietuvoje jis atliks vandens kelių priežiūros darbus – galės žymėti bei prižiūrėti upes ar ežerus, tikrins jų gylius ir įrengs naujus kelius, rašoma ministerijos pranešime žiniasklaidai.

                  Pirkimą įgyvendins ir inovaciją naudos Vidaus vandens kelių direkcija. Sutartis dėl laivo pirkimo pasirašyta su tarptautinį viešąjį pirkimą laimėjusia Nyderlandų bendrove „Kotug Push-it B.V.“. Sandorio vertė – beveik 7 mln. eurų. Laivas turėtų būti pastatytas kitų metų vasarą. Po testavimo darbų, tikimasi, pradės darbus Nemune.

                  Naujasis laivas-stūmikas, varomas elektros varikliais, galės veikti iki 50 valandų. Vienu įkrovimu jis įveiks iki 300 km atstumą.

                  Skaičiuojama, kad laivas, atliekantis vandens kelio priežiūros darbus, degindamas dyzeliną per metus į aplinką išskiria daugiau nei 90 tūkstančių kilogramų anglies dvideginio. Taigi, perėjimas prie elektros sumažins neigiamą poveikį aplinkai.

                  Be elektrinio laivo, skirtą finansavimą VVKD taip pat investuos į elektrinio krano bei naujos baržos įsigijimą.

                  Comment

                  Working...
                  X