Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Neries krantinės ir laivyba Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

    Don't give them ideas. Kitąmet gal pristatys tokią super išsvajotą VT priemonę.
    Bent jau kainuotų kokius 100x mažiau negu šitas laivas, o matytume tokius pačius vaizdus per langą, nereiktų liemenių, ir aišku nuvažiuotų trigubai greičiau. Aš tokį leisčiau dvirtakiu iš Žirmūnų galo iki Žvėryno.

    Comment


      Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
      Aš manau absoliuti dauguma žmonių nesureikšmina ar tai 'VT' ar ne 'VT".
      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Ta absoliuti dauguma, kuri niekada nieko nesureikšmina ir yra mūsų valstybės ir savivaldos rykštė. Ta amorfiška masė yra priešprieša pilietiškai visuomenei.
      Kaip suprantu didžiausia problema ta, kad tiems laivams davė 'viešojo transporto' pavadinimą, būtų pavadinę 'laivybos Nerimi skatinimas' - būtų viskas gerai buvę. Tik aš tame nematau absoliučiai jokios problemos. Klausimas yra ar tai pasiteisins, ar iš gaunamų pajamų sugebės save išsilaikyti, kiek tai duos pridetinės vertės, kaip kad turizmo skatinimo. Tai yra klausimai, kuriuos verta sureikšminti, bet kažkam atrodo, kad svarbiausias klausimas čia yra tai, kad laivai buvo pavadinti viešuoju transportu.

      Comment


        Gandai sklinda, kad ši investicija buvo padaryta dėl to, kad VMS surinko reikiamą skaičių žmonių, kurie plaukioja į darbą Verslo trikampyje iš Žirmūnų valtimis.

        O jei rimčiau, tai šios investicijos kaina yra tokia maža, kad mano požiūris yra tiesiog palaukti ir pažiūrėti, gal gausis. Tos valtelės atrodo smarkiai per pigiai ir yra gaminamos kompanijos, kuri jų net negamino iki šiol, tad kyla abejonių dėl jų tinkamumo šiam tikslui. Pavyzdžiui, vienas Stockholmo perkamų Candela Nova P12 kainuoja tiek pat, kiek visas šis projektas - spėčiau tai yra tai, ko reiktų ir Vilniuje. Manau, kad tai yra eilinis projektėlis, daromas pagal tuos pačius principus, pagal kuriuos Vilniaus autobusai yra remontuojami su medvaržčiais, ir jis nepaeis. Bet pasidžiaugsiu, jei paaiškės, kad klydau - netarši laivyba būtų pliusas Neriai.

        Comment


          Parašė VLR Rodyti pranešimą
          Gandai sklinda, kad ši investicija buvo padaryta dėl to, kad VMS surinko reikiamą skaičių žmonių, kurie plaukioja į darbą Verslo trikampyje iš Žirmūnų valtimis.

          O jei rimčiau, tai šios investicijos kaina yra tokia maža, kad mano požiūris yra tiesiog palaukti ir pažiūrėti, gal gausis. Tos valtelės atrodo smarkiai per pigiai ir yra gaminamos kompanijos, kuri jų net negamino iki šiol, tad kyla abejonių dėl jų tinkamumo šiam tikslui. Pavyzdžiui, vienas Stockholmo perkamų Candela Nova P12 kainuoja tiek pat, kiek visas šis projektas - spėčiau tai yra tai, ko reiktų ir Vilniuje. Manau, kad tai yra eilinis projektėlis, daromas pagal tuos pačius principus, pagal kuriuos Vilniaus autobusai yra remontuojami su medvaržčiais, ir jis nepaeis. Bet pasidžiaugsiu, jei paaiškės, kad klydau - netarši laivyba būtų pliusas Neriai.
          Candela Nova laivas Vilniaus Neriai gal būtų per manevringas ir greitas. Juos sukūrė startuolis kaip projektą pasiūlyti naujus laivus susiekimui Stokholmo vandenyse (Mälaren ežeras, Baltijos jūra), kurie nenaudotų iškastinio kuro. Ateityje planuojama pristatyti daugiau laivų vietos rinkoje ir kituose Švedijos miestuose (vietos susiekimas vandens transportu išvystytas). Nežinia, ar eksportuos į užsienio rinkas.

          Comment


            Parašė liootas Rodyti pranešimą
            Taip, aš suprantu, ką sakot. Tai neteigiu jokiu būdu, kad čia tas laivelių klausimas yra juoda-balta, t.y. arba kažkokia didelė gerybė arba didžiulė blogybė.

            Bet savo pusę apginti turiu dar vieną argumentą. Man atrodo, kad meras susikūrė gerą įvaizdį kaip neva jis keičia ir rūpinasi Vilniaus VT, nors to nelabai daro. Laiveliai ir nauji troleibusai pateikiami kaip kažkas labai daug ir dažnas vilnietis turbūt tam pritaria. Tai pasipijarinama, užsidedamas pliusas dėl VT, bet realybėj tai VT kokybė negerėja nuo to.
            Problema, kad niekas nesupranta, kaip turi veikt VT, nes didžioji dalis žmonių nėra išvažiavę toliau Lietuvos ir nematę vakarietiško VT. Nauji troleibusai = good, praplacino kelią = good.

            Comment

            Working...
            X