Tik pradėjo atsigauti Boeingas, ir vėl smūgis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąTik pradėjo atsigauti Boeingas, ir vėl smūgis.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neaišku, ar čia gamintojo bėdos, juolab nukrito tokioje atsilikusioje šalyje, kur bet kas gali atsitikti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Aš suprantu, bet vis vieną reputacinės bėdos būna, net ir be kaltės.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų? Pagal video atrodo panašus incidentas, lėktuvas smenga be išskleistų užsparnių.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Indijoje sudužo po pakilimo, o ne leisdamasis. Be užsparniu jis kaip tik turėjo greičiau greitėti ir kilti.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Lėktuvai tiek kyla, tiek ir leidžiasi su užsparniais.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Bet įmanoma pakilti ir jų neisskleidus. Juo labiau lėktuvas jau buvo pakilęs ir pasiekęs kažkokį tai aukštį bei galiausiai nesugebėjo nei toliau kilti, nei išlaikyti aukščio. Panašu, kad traukos iš variklių pritrūko.
Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.
Tai pirmoji 787 katastrofa.Aviate, navigate, communicate
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
Atsiplėšti galima, pakilti vargu. Taip taip teoriškai gali užtekti flaps1 arba slads (t.y. sparno priekinės dalies). Šiaip ar taip b787 super modernus lėktuvas, jeigu jie būtų kilę be flapsų, viskas būtų kabinoje skambėję.
Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.
Tai pirmoji 787 katastrofa.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Daugiau video su analizėmis pažiūrėjau, tai be flap'sų gal išties nelabai, per didelis orlaivis. Dar viename atkreipė dėmesį į keistoką garsą praskrendančio orlaivio, tai hipotezė, kad buvo išsiskleidęs RAT, kas turbūt reikštų jog iš ties galėjo nutikti kažkas neįprasto varikliams.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Parašė zanaz Rodyti pranešimąToks juodesnis humoras, bet vienintelis likęs gyvas keleivis sėdėjo 11A kėdėje
Comment
-
„Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068
Keleivis, kuris, kaip pranešama, skrido pražūtingu „Air India“ lėktuvu likus dviem valandoms iki jo katastrofos, per kurią žuvo daugiau kaip 200 žmonių, paskelbė šokiruojantį vaizdo įrašą, kuriame jis sako, kad lėktuvo salone „niekas neveikė“, įskaitant šviesas, oro kondicionierius ir sėdynių atlošuose esančius ekranus, rašo „New York Post“.
Šiurpą keliantis vaizdo įrašas, kaip teigiama, buvo nufilmuotas lėktuvo „Boeing 787 Dreamliner“ viduje priešpaskutinio skrydžio metu, kai jis skrido iš Delio į Ahmedabadą, likus kelioms valandoms iki jo katastrofos netrukus po pakilimo pakeliui į Londono Gatviko oro uostą. „Buvau tame pačiame prakeiktame lėktuve likus dviem valandoms iki jo pakilimo iš Ahmedabado“, – socialinėje tinkle „X“ rašė Akashas Vatsa. „Skridau šiuo lėktuvu iš Delio į Ahmedabadą. Pastebėjau neįprastų dalykų šioje vietoje“, – tęsė jis ir pridūrė, kad nufilmavo akivaizdžiai sugedusį lėktuvą, kad vėliau galėtų pasidalyti filmuota medžiaga su „Air India“. „Air India“ lydi nesėkmės: dėl grasinimų teko nusileisti avariniu būdu „Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“, – vaizdo įraše girdėti Vatsos žodžiai. Jis taip pat skundėsi, kad „prakaituoja kaip velnias“ dėl kondicionieriaus trūkumo, ir pridūrė, kad būtent dėl to „Air India“ laikoma viena blogiausių oro linijų pasaulyje“.Paskutinis taisė Arunasx; 2025.06.14, 07:40.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068
- 4 patinka
Comment
-
Panašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/
The aircraft achieved the maximum recorded airspeed of 180 Knots IAS at about 08:08:42 UTC and immediately thereafter, the Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec. The Engine N1 and N2 began to decrease from their take-off values as the fuel supply to the engines was cut off. In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the other why did he cutoff. The other pilot responded that he did not do so.
Comment
Comment