Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tik pradėjo atsigauti Boeingas, ir vėl smūgis.
    Neaišku, ar čia gamintojo bėdos, juolab nukrito tokioje atsilikusioje šalyje, kur bet kas gali atsitikti.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Neaišku, ar čia gamintojo bėdos, juolab nukrito tokioje atsilikusioje šalyje, kur bet kas gali atsitikti.
      Aš suprantu, bet vis vieną reputacinės bėdos būna, net ir be kaltės.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Aš suprantu, bet vis vieną reputacinės bėdos būna, net ir be kaltės.
        Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų? Pagal video atrodo panašus incidentas, lėktuvas smenga be išskleistų užsparnių.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų? Pagal video atrodo panašus incidentas, lėktuvas smenga be išskleistų užsparnių.
          Indijoje sudužo po pakilimo, o ne leisdamasis. Be užsparniu jis kaip tik turėjo greičiau greitėti ir kilti.

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą

            Indijoje sudužo po pakilimo, o ne leisdamasis. Be užsparniu jis kaip tik turėjo greičiau greitėti ir kilti.
            Lėktuvai tiek kyla, tiek ir leidžiasi su užsparniais.
            Flickr

            Comment


              Kylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                Kylant tas užsparnių nustatymas gerokai mažesnis, kažkokiam drebančiam video gal ir nesimato. Arba pradėjo kristi kai užsparniai jau buvo įtraukti.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Lėktuvai tiek kyla, tiek ir leidžiasi su užsparniais.
                  Bet įmanoma pakilti ir jų neisskleidus. Juo labiau lėktuvas jau buvo pakilęs ir pasiekęs kažkokį tai aukštį bei galiausiai nesugebėjo nei toliau kilti, nei išlaikyti aukščio. Panašu, kad traukos iš variklių pritrūko.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą

                    Bet įmanoma pakilti ir jų neisskleidus. Juo labiau lėktuvas jau buvo pakilęs ir pasiekęs kažkokį tai aukštį bei galiausiai nesugebėjo nei toliau kilti, nei išlaikyti aukščio. Panašu, kad traukos iš variklių pritrūko.
                    Atsiplėšti galima, pakilti vargu. Taip taip teoriškai gali užtekti flaps1 arba slads (t.y. sparno priekinės dalies). Šiaip ar taip b787 super modernus lėktuvas, jeigu jie būtų kilę be flapsų, viskas būtų kabinoje skambėję.

                    Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.

                    Tai pirmoji 787 katastrofa.
                    Aviate, navigate, communicate

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Ar Boeing avarija Vilniuje turėjo reputacinių bėdų?
                      Taip, žinoma turėjo.

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                        Atsiplėšti galima, pakilti vargu. Taip taip teoriškai gali užtekti flaps1 arba slads (t.y. sparno priekinės dalies). Šiaip ar taip b787 super modernus lėktuvas, jeigu jie būtų kilę be flapsų, viskas būtų kabinoje skambėję.

                        Buvo pasirodę spekuliacijų, kad nuo pusės tako bandė kilti, bet flightradar24 duomenimis, bėgėjosi nuo pat tako pradžios.

                        Tai pirmoji 787 katastrofa.
                        Daugiau video su analizėmis pažiūrėjau, tai be flap'sų gal išties nelabai, per didelis orlaivis. Dar viename atkreipė dėmesį į keistoką garsą praskrendančio orlaivio, tai hipotezė, kad buvo išsiskleidęs RAT, kas turbūt reikštų jog iš ties galėjo nutikti kažkas neįprasto varikliams.

                        Comment


                          Parašė sleader Rodyti pranešimą

                          Daugiau video su analizėmis pažiūrėjau, tai be flap'sų gal išties nelabai, per didelis orlaivis. Dar viename atkreipė dėmesį į keistoką garsą praskrendančio orlaivio, tai hipotezė, kad buvo išsiskleidęs RAT, kas turbūt reikštų jog iš ties galėjo nutikti kažkas neįprasto varikliams.
                          Arba elektronikai. Kita versija, kad vietoje Gear Up, FO flaps'us suskleidė.
                          Aviate, navigate, communicate

                          Comment


                            Toks juodesnis humoras, bet vienintelis likęs gyvas keleivis sėdėjo 11A kėdėje
                            You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                            Comment


                              Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                              Toks juodesnis humoras, bet vienintelis likęs gyvas keleivis sėdėjo 11A kėdėje
                              Tik lėktuvo modelis kitas

                              Comment


                                „Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068
                                Keleivis, kuris, kaip pranešama, skrido pražūtingu „Air India“ lėktuvu likus dviem valandoms iki jo katastrofos, per kurią žuvo daugiau kaip 200 žmonių, paskelbė šokiruojantį vaizdo įrašą, kuriame jis sako, kad lėktuvo salone „niekas neveikė“, įskaitant šviesas, oro kondicionierius ir sėdynių atlošuose esančius ekranus, rašo „New York Post“.
                                Šiurpą keliantis vaizdo įrašas, kaip teigiama, buvo nufilmuotas lėktuvo „Boeing 787 Dreamliner“ viduje priešpaskutinio skrydžio metu, kai jis skrido iš Delio į Ahmedabadą, likus kelioms valandoms iki jo katastrofos netrukus po pakilimo pakeliui į Londono Gatviko oro uostą. „Buvau tame pačiame prakeiktame lėktuve likus dviem valandoms iki jo pakilimo iš Ahmedabado“, – socialinėje tinkle „X“ rašė Akashas Vatsa. „Skridau šiuo lėktuvu iš Delio į Ahmedabadą. Pastebėjau neįprastų dalykų šioje vietoje“, – tęsė jis ir pridūrė, kad nufilmavo akivaizdžiai sugedusį lėktuvą, kad vėliau galėtų pasidalyti filmuota medžiaga su „Air India“. „Air India“ lydi nesėkmės: dėl grasinimų teko nusileisti avariniu būdu „Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“, – vaizdo įraše girdėti Vatsos žodžiai. Jis taip pat skundėsi, kad „prakaituoja kaip velnias“ dėl kondicionieriaus trūkumo, ir pridūrė, kad būtent dėl to „Air India“ laikoma viena blogiausių oro linijų pasaulyje“.
                                Paskutinis taisė Arunasx; 2025.06.14, 08:40.
                                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                Comment


                                  „Kondicionierius visiškai neveikia. Kaip įprasta, neveikia ir jūsų televizorių ekranai, taip pat neveikia ir mygtukas, skirtas iškviesti įgulos narius“
                                  Tai čia average Air India lėktuvas

                                  Comment


                                    Reikėtų labiau sunerimti, jei viskas veiktų.

                                    Comment


                                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                      „Niekas neveikia“: likus kelioms valandoms iki katastrofos vaizdo įraše užfiksuoti gedimai „Air India“ lėktuve https://www.lrytas.lt/pasaulis/ivyki...ktuve-38265068


                                      Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.

                                      Comment


                                        Panašu, kad AI171 buvo tyčinis veiksmas :/

                                        The aircraft achieved the maximum recorded airspeed of 180 Knots IAS at about 08:08:42 UTC and immediately thereafter, the Engine 1 and Engine 2 fuel cutoff switches transitioned from RUN to CUTOFF position one after another with a time gap of 01 sec. The Engine N1 and N2 began to decrease from their take-off values as the fuel supply to the engines was cut off. In the cockpit voice recording, one of the pilots is heard asking the other why did he cutoff. The other pilot responded that he did not do so.
                                        https://aaib.gov.in/What's%20New%20A...t%20VT-ANB.pdf

                                        Comment


                                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                          Nuo neveikiančio ekrano lėktuvai nekrenta, o be veikiančios oro tiekimo sistemos skristi ir fiziškai neįmanoma, tad greičiausiai tiesiog taupė. Tai čia tokie labiau dėmėsį atitraukiantys nuo realių avarijos priežasčių pasakojimai.
                                          Su indiška priežiūros ir darbo kultūra nenustebčiau, kad ne tik ekranai ar AC neveikė.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X