Šiaip Ryanair visai nesenai pradėjo virš Baltarusijos erdvės skraidyti, ankščiau lanku apskrisdavo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
2019 kovą, teko skristi vienu pirmų tiesių reisų į KBP.Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąŠiaip Ryanair visai nesenai pradėjo virš Baltarusijos erdvės skraidyti, ankščiau lanku apskrisdavo.
Comment
-
Taip, bet koks skrydžio aukštis buvo planuotas "skrydžio plane"? Negali Baltarusijos dispečeriai perduoti lėktuvą 12km aukštyje, kai dispečeriai Viniuje laukia jo 3km aukštyje. Kodėl VNO iki šiol nepaviešino visos informacijos?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąKiek aš žinau, lėktuvų pilotai negali vienašališkai keisti skrydžio aukščio, tam jie turi gauti leidimą iš skrydžio valdymo centro, šiuo atveju Baltarusijos.
Comment
-
Jau pakilo lėktuvas su keleiviais ir skrenda į Vilnių. Bet Ryanair kaltinti neskubėčiau. Taipogi manau, kad pilotams buvo pagrasinta.Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimąĮsijungiau flightradar ir matau, kad rodo jog kaip tik šiuo metu Vilniuje leidžaisi neplanuotas Belavia reisas iš Minsko (matyt keleivius atveža). Jie net lėktuvo nebeatiduoda. Ai tai gerai teguol konfiskuoja Ryanairo lėktuvą ...
Comment
-
Didžiausia Ryanair bėda šiuo metu yra komunikacija, gal visgi norint toliau skraidyti per Baltarusiją, nes mažesnės kuro sąnaudos ir pigiau.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
Jau pakilo lėktuvas su keleiviais ir skrenda į Vilnių. Bet Ryanair kaltinti neskubėčiau. Taipogi manau, kad pilotams buvo pagrasinta.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Na, taip jau yra, deja, kad verslininkai (šiuo atveju Ryanair vadovas) galvoja visų pirma apie pelną. Vargu, ar jie savo iniciatyva pradėtų skraidyti ratais, nebent jiems valdžia uždraustų skraidyti per Baltarusiją. Šiaip tokio draudimo tikrai reikėtų, ir visos ES mąstu.Parašė index Rodyti pranešimą
Didžiausia Ryanair bėda šiuo metu yra komunikacija, gal visgi norint toliau skraidyti per Baltarusiją, nes mažesnės kuro sąnaudos ir pigiau.
Prisiminkime pusantrų senumo įvykius, kai Iranas numušė ukrainiečių lėktuvą. Dauguma aviakompanijų ir toliau skraidė per Iraną, išskyrus tas, kurioms jų šalių Vyriausybės uždraudė tą daryti.
P.S. panašu, kad pasitvirtina hipotezė dėl grąsinimo įgulai
Baltarusijos valdžia grasino numušti „Ryanair“ lėktuvą, teigia opozicijos atstovas
https://www.alfa.lt/mob/aktualijos/l...box=1621793707
Comment
-
Lenkijoj registruotą lėktuvą, skrendantį tarp dviejų Europos sąjungos miestų, no less. Sakyčiau uždrausti lėktuvams, kylantiems iš Gudijos įskristi į Lietuvos oro erdvę, bet tokiu būdu uždarytumėme vieną iš būdų pabėgti žmonėms nuo batkos...Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąBet čia jau per naglai
Priverstinai nutupdė lėktuvą, svetimos šalies? Čia ne juokeliai jau...
Jeigu būtų mano valia - nutraukčiau diplomatinius santykius tuoj pat.
Comment
-
Paskata naujam oro uostui?Parašė luknas Rodyti pranešimąSu Lukašenka dar kils problemų dėl Vilniuje nusileidžiančių lėktuvų. Batka nuspręs, kad skrendama arti sienos, kokie 10-15 km ir sugalvos numušti. Lėktuvai turės leistis per centrą.
Comment
-
Trys iš devynių išvykimo kelių (SID) baigiasi bei trys iš dešimties atvykimo kelių (STAR) prasideda ant Lietuvos ir Baltarusijos sienos. Jie aišku yra vieninteliai į pietus/rytus nuo oro uosto, tad lėktuvams tektų skristi į vakarus/šiaurę nuo oro uosto.Parašė luknas Rodyti pranešimąSu Lukašenka dar kils problemų dėl Vilniuje nusileidžiančių lėktuvų. Batka nuspręs, kad skrendama arti sienos, kokie 10-15 km ir sugalvos numušti. Lėktuvai turės leistis per centrą.
Comment
-
Už ką? Lėktuvas skrido ten, kur nurodė Baltarusijos oro eismo kontrolės centras, pilotai negali jo ignoruoti, kitaip tiek patys pilotai, tiek avialinijos sulauktų didelių baudų. O kad Balta elgiasi kaip diktatorius tai dėl ne Ryanair reiktų kaltinti.Parašė index Rodyti pranešimą
Nusipelnys jie boikoto.
- 1 patinka
Comment
-
Ne bėda, neskristi per BY erdvę, 90 proc. skrydžių tai nepatogumų nesukels, Aeroflotas, Belavia toliau skraidys ramiai.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Paskata naujam oro uostui?Aviate, navigate, communicate
Comment
-
ICAO per Twitterį išreiškė rimtą susirūpinimą dėl incidento.

https://twitter.com/icao/status/1396515815248257027
Dabar turbūt Lukašenka turėtų labai sunerimti?
Comment
-
Baltarusių opozicinėje spaudoje rusų pilotas, jau kaip suprantu pensininkas, aiškino kaip Ryanair pilotas galėjo elgtis tokioje situacijoje. Visų pirma gavus pranešimą, kad lėktuvas užminuotas reika pranešti, kad gelbėju keleivius ir pranešti, kad priimu sprendimą leistis artimiausiame oro uoste, o tai buvo Vilnius. Pranešti sprendimą dispečeriams. Jei esu verčiamas elgtis kitaip, įjungiu avarinius dažnius ir pranešu apie lėktuvo užpuolimą. Reikalauju leisti tūpti tame oro uoste, kuriame įgulos vadas priėmė sprendimą leistis. Jeigu vis tiek esu verčiamas vykdyti komandas, seku paskui naikintuvą, bet toliau reikalauju, kad dalyvautų diplomatai.- Занимаюсь спасением самолета и пассажиров.
- Принимаю решение на посадку на ближайшем аэродроме, а это Вильнюс.
- Сообщаю о своем решении диспетчеру.
- Если меня принуждают к иным действиям, включаю сигнал бедствия, докладываю на аварийной частоте о нападении на воздушное судно.
- Настаиваю на посадке на том аэродроме, на который было принято решение исходя из воздушной обстановки, метеопрогноза, годности аэродрома, минимума и т.д.
- Если возникает реальная угроза, то следую за истребителем, но на земле требую консула и СМИ.
- Отказываюсь от дальнейшего выполнения задания в связи со стрессовой ситуацией и еду в гостиницу.
- 1 patinka
Comment
-
Nužiūrėta pas baltarusius: vienas rusas (kaip ir aviacijos specas) aiškina, kad faktiškai nebus uždrausta Belavia skraidyti į Europą. Jis to tiesiai nepasako, bet priežastis, kad Europa yra teise besiremiantis kontinentas. O teisiniu požiūriu čia sunku prisikabinti: sugalvota pasaka apie lėktuvo minavimą ir jie elgėsi gelbėdami lėktuvą. Padavus į teismą ir pamokėjus advokatams bus labai sunku pagrįsti tokias sankcijas ...
Реально ли запретить белорусским авиакомпаниям летать через воздушное пространство ЕС?
— Это реально, но по факту дело до этого не дойдет, — объясняет Onliner главный редактор FrequentFlyers.ru Илья Шатилин. — Да, есть авиакомпании из стран третьего мира, которым запрещено летать в ЕС из-за небезопасности, то есть низкого уровня безопасности полетов. В данном случае формального повода нет. Есть «легенда» — сообщение о минировании борта, тут не докопаться. Как в России самолет с Навальным отправили в другой аэропорт, потому что снегоуборочная машина застряла на взлетно-посадочной полосе.
По словам Ильи Шатилина, для того, чтобы «Белавиа» запретили летать через воздушное пространство ЕС, пилоты авиакомпании должны систематически нарушать требования по безопасности.
— Пилотам поддельные свидетельства выдавать, летать на неисправных самолетах и прочее, — перечисляет эксперт. — Более мелкие нарушения не считаются. Например, в РФ все кроме «Аэрофлота» нарушают регламент ЕС 261/2004 о компенсациях за отмены и задержки рейсов, и ничего.
Comment
-
Na, gali būti ir taip, nesiginčiju.Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Spekuliacija. Nuo grasinimo numusti ir realaus numusimo yra labai labai ilgas kelias. Blefas ir tiek.
Bet, jei (norint tą įrodyti, teks paimti įrašus iš juodųjų dėžių, tikiuosi, jų baltarusiai nepasiėmė) pilotams iš tiestų buvo grasinama, vargu ar tokioje situacijoje jie dar galėjo pagalvoti, ar čia tik gąsdinimas, ar iš tiesų baltarusiai paleis raketas, jei jie nepaklus.
Na, čia versijų gali būti įvairių, reikėtų palaukti duomenų iš juodųjų dėžių.
P.s. airbaltic nutraukė skrydžius virš Baltarusijos.
Comment
Comment