Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tikėkimės, kad bent 777X nekris kaip lapai, nes ištiks rimta krizė.
    Boeing baigia 747 programą, 757 irgi pabaigta, 767 gaminami tik pagal spec užsakyma, nes programa irgi sustabdyta. Lieka tik 777, 787 ir 737. Žinoma 737 yra jų arkliukas, 777X turi 334 užsakymus na ir žinoma 787 yra sėkmingas.

    Bet vis dėl to pamatas stovi ant 737.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

      Boeing baigia 747 programą, 757 irgi pabaigta, 767 gaminami tik pagal spec užsakyma, nes programa irgi sustabdyta. Lieka tik 777, 787 ir 737. Žinoma 737 yra jų arkliukas, 777X turi 334 užsakymus na ir žinoma 787 yra sėkmingas.

      Bet vis dėl to pamatas stovi ant 737.
      Boeing vietoje 757 ir 767 planuoja naują modelį 797, spėju turėtų būti sėkmingas kaip ir 787, tad negalima sakyti, kad tik ant 737 ateitis pastatyta.

      https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing...dsize_Airplane
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Boeing vietoje 757 ir 767 planuoja naują modelį 797, spėju turėtų būti sėkmingas kaip ir 787, tad negalima sakyti, kad tik ant 737 ateitis pastatyta.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing...dsize_Airplane
        5,000 738M užsakymų, gauti pinigai be abejonės keliautų į naująją programą. Biudžetas suplanuotas centas į centą. Sunku prognozuoti, labai tikiuosi, kad taip nenutiks, bet vienas nesėkmingas modelis gali nusitempti visą kompaniją.

        Taip jau nutiko su Lockheed Martin, McDonnell Douglas, Fokker, British Aerospace, Caravelle- kai vienas nesėkmingas modelis, pasiima su savimi visą kompaniją.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Jei kompanija viska stato ant vieno modelio, jam nepavykus gaunasi bankrotas. Logiska

          Comment


            Po „Ethiopian Airlines“ orlaivio „Boeing 737 MAX 8“ katastrofos, per kurią žuvo visi lėktuvu skridę 157 žmonės, Europos aviacijos saugumo agentūra (EASA) uždraudė naudoti šio modelio ir „Boeing 737 MAX 9“ orlaivius Europos Sąjungos oro erdvėje. Kurioms oro transporto bendrovėms šis draudimas gali būti skaudžiausias?

            Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1115128?copied

            Comment


              Nelengvi laikai atejo BOEING....kad tik jie issikapstytu duok Dieve.... „Boeing“ vargų grandinė – oro bendrovės jau rašo sąskaitas žalai padengti

              Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy

              Comment


                Viskas tam Boeing bus gerai, too big to fail.

                Comment


                  Panašu, kad gauta info parodė galimą ryšį tarp abiejų incidentų:
                  Boeing grounds entire crash aircraft fleet

                  Boeing has grounded its entire global fleet of 737 Max aircraft after investigators uncovered new evidence at the scene of the fatal Ethiopian Airlines crash.
                  https://www.bbc.com/news/business-47562727

                  Comment


                    Parašė tomtom Rodyti pranešimą
                    Viskas tam Boeing bus gerai, too big to fail.
                    Taip, juk ne pirmas jų lėktuvas patyręs avariją dėl blogų projektinų sprendinių. Atnaujins softą, patobulins dizainą dėl to svorio centro ir viskas bus gerai.
                    Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.14, 07:33.
                    Flickr

                    Comment


                      Dizaino tobulinimas yra gerokai rimčiau nei programinės įrangos atnaujinimas. Ne šiaip sau kaip pagrindas naujame modelyje naudojamas 1967 m. dizainas .

                      Kai „Boeing“ pradėjo gaminti „737 Max” 2011 m., iškart buvo nuspręsta juose įtaisyti „CFM International“ „LEAP“ variklius, kuriuos savo „A320neo” orlaiviams naudojo ir „Boeing“ konkurentas „Airbus“. Varikliai sunaudoja mažiau degalų – iš dalies dėl to, kad variklio galo diametras yra net 198 cm. Ilgų kojų „Airbus“ toks dydis nebuvo problema, tačiau „Boeing“ važiuoklė yra trumpesnė, ir tokio monstro po sparnais nebuvo galima patalpinti.
                      „Boeing“ inžinieriai sugalvojo šiek tiek pakeisti turbinų vietą, kad tilptų tokio dydžio taupesnieji varikliai, tačiau taip pasikeitė orlaivio aerodinamika, buvo išbalansuotas svorio centras. „737 Max” pradėjo pavojingai kelti nosį į viršų.
                      Tada sukūrė tą MCAS, kuri nebūtinai visada veikia idealiai.

                      Iš viso nuo 2018-ųjų balandžio iki gruodžio JAV federalinė aviacijos administracija iš lakūnų sulaukė mažiausiai 11 skundų dėl „Max 8“.
                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...ZpAtC5Q&copied

                      Visi laukia tyrimo išvadų, bet Boeing turbūt puikiai žino, kame problema. Ne be reikalo iškart po avarijos ėmė kalbėti apie tą programinės įrangos naujinimą, kurį žadėjo pristatyti anksčiau.
                      Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.14, 08:37.

                      Comment


                        Boeing jau buvo patekęs į panašią situaciją:

                        https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_rudder_issues
                        Aviate, navigate, communicate

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Dizaino tobulinimas yra gerokai rimčiau nei programinės įrangos atnaujinimas. Ne šiaip sau kaip pagrindas naujame modelyje naudojamas 1967 m. dizainas .
                          Tai kad ne vienas toks senas:
                          Boeing 747
                          First flight
                          February 9, 1969
                          Introduction January 22, 1970 with Pan American World Airways

                          Airbus A320 family
                          First flight
                          22 February 1987
                          Introduction 18 April 1988 with Air France

                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Tada sukūrė tą MCAS, kuri nebūtinai visada veikia idealiai.
                          Technikai neidealūs ...

                          "Preliminary investigations revealed serious flight control problems that traumatized passengers and crew on the aircraft's previous flight, as well as signs of Angle of attack (AoA) sensor and other instrument failures on that and previous flights, tied to a potential design flaw involving the Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS) of the 737 MAX series. As a result, the United States Federal Aviation Administration and Boeing issued warnings and training advisories to all operators of the 737 MAX series to avoid letting the MCAS cause an abrupt dive similar to the Lion Air flight."

                          https://en.wikipedia.org/wiki/Lion_Air_Flight_610


                          The Ethiopian Airlines CEO said Tuesday that both pilots of Flight 302 had been trained and briefed on the FAA directive after the Lion Air crash.
                          "There was training" with emphasis "on MCAS and also on the flight controls in general," he said.

                          https://edition.cnn.com/2019/03/13/u...max/index.html

                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Visi laukia tyrimo išvadų, bet Boeing turbūt puikiai žino, kame problema.
                          Be abejo, tik NAX tos sąmokslo teorijos?

                          "Boeing’s 737 MAX Flight Crew Operations Manual (FCOM) already outlines an existing procedure to safely handle the unlikely event of erroneous data coming from an angle of attack (AOA) sensor. The pilot will always be able to override the flight control law using electric trim or manual trim. In addition, it can be controlled through the use of the existing runaway stabilizer procedure as reinforced in the Operations Manual Bulletin (OMB) issued on Nov. 6, 2018. "

                          https://boeing.mediaroom.com/news-re...ts?item=130402

                          Neidealūs pilotai - Anksčiau skridusi Lion's įgula orlaivį suvaldė, kitai - nepavyko.

                          O kad iki Lion 610 MCAS nebuvo aprašyta - tai nedaro garbės Boeing.


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Ne be reikalo iškart po avarijos ėmė kalbėti apie tą programinės įrangos naujinimą, kurį žadėjo pristatyti anksčiau.
                          "For the past several months and in the aftermath of Lion Air Flight 610, Boeing has been developing a flight control software enhancement for the 737 MAX, designed to make an already safe aircraft even safer. This includes updates to the Maneuvering Characteristics Augmentation System (MCAS) flight control law, pilot displays, operation manuals and crew training. The enhanced flight control law incorporates angle of attack (AOA) inputs, limits stabilizer trim commands in response to an erroneous angle of attack reading, and provides a limit to the stabilizer command in order to retain elevator authority.



                          Boeing has been working closely with the Federal Aviation Administration (FAA) on development, planning and certification of the software enhancement, and it will be deployed across the 737 MAX fleet in the coming weeks. The update also incorporates feedback received from our customers.



                          The FAA says it anticipates mandating this software enhancement with an Airworthiness Directive (AD) no later than April. We have worked with the FAA in development of this software enhancement.



                          It is important to note that the FAA is not mandating any further action at this time, and the required actions in AD2018-23.51 continue to be appropriate.
                          "
                          https://boeing.mediaroom.com/news-re...ts?item=130402

                          Comment


                            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                            Boeing jau buvo patekęs į panašią situaciją:

                            https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737_rudder_issues
                            Panašumas tik tas kad Boeing 737 uodegoje

                            Orlaivio krypties vairo servovariklio mechaninės problemos yra viena, ypač jei remontuojama BBŽ kur gautomis detalėmis "On March 8, 1994, a Sahara Airlines aircraft that had 3 trainees and one supervising pilot on board crashed after performing a "Touch-and-go landing" at New Delhi Airport, and slammed into a Russian jet. The four pilots were killed, as were five ground workers. Although the repairs done to the PCU were not with authorized parts..."

                            Vartotojo vadove neaprašyta automatinė orlaivio aukščio vairų padėties korekcija yra kita ...

                            Comment


                              Turiu omeny ne patį gedimą, o situaciją, jog po dviejų katastrofų niekas nežinojo priežasties ir visi naujieji 737 buvo nutūpdyti.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                Neidealūs pilotai - Anksčiau skridusi Lion's įgula orlaivį suvaldė, kitai - nepavyko.
                                Ar norėtumėte skristi orlaiviu, kurį suvaldyti gali tik "idealūs" pilotai? Taip pat tokiu, kuris dėl vieno mažo sensoriaus gedimo krenta kaip akmuo žemyn?
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                  Tai kad ne vienas toks senas:
                                  Esmė ne pats senumas, o to senumo suderinamumas su naujais varikliais.
                                  Pilotų parengimas irgi kažkiek prisideda. To Ethiopian reiso antrasis pilotas buvo skraidęs tik 200 val., kapitonas taip pat gana jaunas. Labiau patyrę gal būtų susitvarkę.
                                  Nėra čia jokių sąmokslų: Boeing tiesiog pataupė naudodama seną modelį, o dabar tai kainuos su kaupu. Net ir atnaujinus tą programinę įrangą, nepasitikėjimo šleifas vis tiek išliks ir esamas maždaug 5000 užsakymų skaičius gali gerokai aptirpti. Ir tai ne bet koks iš daugybės modelių, o pats populiariausias Boeing modelis. Jei situacijos neišspręs greitai ir sėkmingai, reikės padirbėti iš pagrindų ir turbūt išmesti iš pavadinimo tą MAX santrumpą, kuri po daugkartinio minėjimo neigiamame kontekste kels vien neigiamas asociacijas.
                                  Paskutinis taisė senasnamas; 2019.03.15, 09:44.

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                                    Esmė ne pats senumas, o to senumo suderinamumas su naujais varikliais.
                                    Pilotų parengimas irgi kažkiek prisideda. To Ethiopian reiso antrasis pilotas buvo skraidęs tik 200 val., kapitonas taip pat gana jaunas. Labiau patyrę gal būtų susitvarkę.
                                    Arba gal Ethiopian bosas meluoja nerausdamas ... ar to per įdegį nesimato

                                    The Ethiopian Airlines CEO said Tuesday that both pilots of Flight 302 had been trained and briefed on the FAA directive after the Lion Air crash.
                                    "There was training" with emphasis "on MCAS and also on the flight controls in general," he said.

                                    https://edition.cnn.com/2019/03/13/u...max/index.html

                                    Palaukime oficialių išvadų.

                                    Beje, Lions 610 stažas nepadėjo:
                                    "The flight's captain was an Indian national, who had flown with the airline for more than seven years and had about 6,000 hours of flight experience; and the co-pilot was an Indonesian who had about 5,000 hours of flight experience."

                                    https://en.wikipedia.org/wiki/Lion_Air_Flight_610


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Nėra čia jokių sąmokslų: Boeing tiesiog pataupė naudodama seną modelį, o dabar tai kainuos su kaupu. Net ir atnaujinus tą programinę įrangą, nepasitikėjimo šleifas vis tiek išliks ir esamas maždaug 5000 užsakymų skaičius gali gerokai aptirpti.
                                    Dėl užsakymų kiekio aptirpimo ... puls pas Aerobus? Vargu bau - technikų, pilotų permokymas ... galų gale ar smarkiai sumažėjo Toyta pardavimai LT po to, kai apsivertusiame neišišovė nė viena oro pagalvė?

                                    Comment


                                      Pavyzdžiui, Lion Air nervai jau nelaiko. Aišku, kitos bendrovės taip neskubės ir palauks, bet Airbus iš šios situacijos bet kokiu atveju kažkiek išloš.

                                      Lion Air Said to Plan Airbus Order Switch After Boeing 737 Crash
                                      https://www.bloomberg.com/news/artic...r-africa-crash

                                      Beje, Lions 610 stažas nepadėjo
                                      Amerikiečių bendrovės to modelio lėktuvų naudojo dar daugiau. Buvo kažkiek pilotų skundų, bet tokių kritinių atvejų nebuvo. Jei laikysim, kad lėktuvai vienodi, tada peršasi išvada, kad pilotai nevienodi .

                                      Comment


                                        Parašė Shernas Rodyti pranešimą
                                        Dėl užsakymų kiekio aptirpimo ... puls pas Aerobus? Vargu bau - technikų, pilotų permokymas ... galų gale ar smarkiai sumažėjo Toyta pardavimai LT po to, kai apsivertusiame neišišovė nė viena oro pagalvė?
                                        Koks nors Ryanair gal ir nepuls, bet tos, kurios naudoja abiejų gamintojų orlaivius arba naujos ar prieš tai nenaudojusios B737 ir A320 rinksis pastarajį, nes kainos, techninės savybės praktiškai identiškos, tik įvaizdis dabar skirtingas.
                                        Dėl Toyotos dar nebaigtas tyrimas, gal bus nustatyta, kad algoritmas teisingas ir pagalvės nebūtų padėjusios, o čia jau kaip ir faktas ir pats Boeing pripažino, kad kažkas su orlaiviu negerai, tik neaišku, ar užteks tik softą atnaujinti ar ir dizainą keisti.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.15, 10:07.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Ar norėtumėte skristi orlaiviu, kurį suvaldyti gali tik "idealūs" pilotai?
                                          Noriu skristi tokiais, kuriuos pilotuoja tinkamai paruošta įgula. Dėl tam tikrų stereotipų abejoju ar taip buvo su 737MAX įgulomis.

                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Taip pat tokiu, kuris dėl vieno mažo sensoriaus gedimo krenta kaip akmuo žemyn?
                                          Palaukim oficialių išvadų kodėl nukrito Ethiopian Airlines Flight 302.

                                          O kei dėl sensorių - kiek orlaivių įgulos sukūlė užšalus pito vamzdeliams?
                                          Dar suprasčiau kokius šiltus lempinius TU-104 ar DH 106 Comet - bet Air_France_Flight_447 Airbus A330-203 su patyrusia įgula
                                          "The captain, 58-year-old M ... and had 10,988 flying hours, of which 6,258 were as captain, including 1,700 hours on the Airbus A330; ...
                                          The first officer, co-pilot in left seat, 37-year-old ... had 6,547 flying hours, of which 4,479 hours were on the Airbus A330; "
                                          https://en.wikipedia.org/wiki/Air_France_Flight_447

                                          Comment

                                          Working...
                                          X