Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Sudužo TransAsia lėktuvas Taivane

    Dozens feared dead in Taiwan plane crash
    Kopenhaga/Roskildė / Stokholmas I II III IV
    Dordrechtas/Haarlemas
    Nesebaras/Plovdivas
    Kiolnas

    Comment


      Alžyro lėktuvas prarado ryšį su oro bendrove
      http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=65376376

      Comment


        Neįtikėtinai juodas periodas civilinei aviacijai.

        Comment


          Skrydžiai pigs

          Comment


            Azijoje dingo lėktuvas su 162 žmonėmis
            http://www.delfi.lt/news/daily/world....d?id=66764564

            Comment


              Bene prasčiausi metai civilinei aviacijai nuo 2001?

              Comment


                /\
                Žuvusių žmonių skaičiumi - deja, bet taip. Jei vertinti tik pačių avarijų skaičių tai panašu jog bus saugiausi metai modernios aviacijos istorijoje. Avarijų nebuvo daug, bet visos kurios įvyko buvo labai skaudžios žuvusiųjų skaičiaus prasme. Du pražuvę Malaizijos B777-i labai daug gyvybių nusinešė.

                Comment


                  Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                  /\
                  Žuvusių žmonių skaičiumi - deja, bet taip. Jei vertinti tik pačių avarijų skaičių tai panašu jog bus saugiausi metai modernios aviacijos istorijoje. Avarijų nebuvo daug, bet visos kurios įvyko buvo labai skaudžios žuvusiųjų skaičiaus prasme. Du pražuvę Malaizijos B777-i labai daug gyvybių nusinešė.
                  AirAsia ir Malaysia lėktuvų dingimai priskiriami avarijoms?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    AirAsia ir Malaysia lėktuvų dingimai priskiriami avarijoms?
                    Ne. Priskiriami šventosios dvasios apraiškoms.
                    Paskutinis taisė John; 2014.12.29, 12:46.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Ne. Priskiriami šventosios dvasios apriaškoms.
                      Ar nėra skirtumo tarp to, ar lėktuvas sugedo ir nukrito, ar į jį pataikė kokia raketa ar šiaip pilotui pasimaišė protas ir nusprendė lėktuvą pradanginti į vandenyną? Manau negalima visko sumesti į vieną krūvą. Apskritai nelabai gražu, kad iš Malaysia Airlines yra atimtas 5 žvaigždučių vertinimas, nors visi žmonės žuvo ne dėl pačių avialinijų kaltės.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Apskritai nelabai gražu, kad iš Malaysia Airlines yra atimtas 5 žvaigždučių vertinimas, nors visi žmonės žuvo ne dėl pačių avialinijų kaltės.
                        Aha, o kas priemė sprendimą skristi per pavojingą teritoriją? Pats lėktuvas?
                        You might surprise yourself.

                        Miestai.net FB

                        Comment


                          /\

                          Sutinku, kad dėl antros Malaysian nelaimės sunkiai įmanoma aviakompaniją kaltinti.

                          Pirmos Malaysian nelaimės atveju neaišku nei dėl kieno kaltės, nei kaip, nei išvis kur tas lėktuvas dingo. Tam, kad būtų galima bent jau pabandyti išsiaiškinti priežastis reikia surasti nuolaužas, o to padaryti kol kas niekaip nepavyksta.

                          Kaip bebūtų lėktuvas tada kada turėjo ten kada turėjo taip ir nenusileido. Net ir fiziškai neradus lėktuvo nuolaužų daroma prielaida, kad lėktuvas sudužo.

                          Lygiai tas pats ir su paskutine AirAsia nelaime. Rasti lėktuvo nuolaužas pastarajam sudužus į vandenį neretai šiek tiek užtrunka, bet priešingai nei prieš beveik metus dingusio Malaysian atveju, tai padaryti dažniausiai pavyksta. Ir paskutinės nelaimės atveju žinoma vieta kur dingo lėktuvas iš radaro, nustatyta gana konkreti vieta kur matyt nukrito orlaivis ir paieškos plotas, tiek pačios jūros gylis yra nepalyginamai mažesni. Priešingai nei Malaysian atveju, konkrečiai žinoma kur ieškoti reikia, todėl anksčiau ar vėliau atrasti turėtų, o tada jau rreikės bandyti aiškintis kas nutiko.

                          Comment


                            Parašė spirit Rodyti pranešimą
                            Aha, o kas priemė sprendimą skristi per pavojingą teritoriją? Pats lėktuvas?
                            Tikrai ne avialinijos priima sprendimus dėl oro erdvių uždarymo.
                            Flickr

                            Comment


                              O dingusio Malaizijos lektuvo paieskos tesiamos ar laukiama sventos dvasios apsireiskimo?Kazkaip nieko nesigirdi apie ji paskutiniu metu?Kalbant apie AirAsia negi didele turbulencija galejo sunaikint lektuva?Juk jie gamina su dideliu apskaiciavimu tam.Zaibas ir kazkaip juk nera,kad ten jau baisus lektuvui,gaves zaiba nueina juk link zemes ar vandens?

                              Comment


                                Jau ne pirma katastrofa, kai lėktuvas įskrenda į nepalankias oro sąlygas, paprašo leidimo keisti kursą ir nukrenta. Jie ten, ką orų tarnybų neturi?

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Tikrai ne avialinijos priima sprendimus dėl oro erdvių uždarymo.
                                  Jei atsiranda koks idiotas, kuris galvoja kad galima skrist per pavojingą zoną, tai betkokiu atveju yra avialinijų problema (kad pas juos dirba toks individas).
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Absoliuti dauguma siais metais, ivykusiu aviaciniu katastrofu yra del zmogiskuju faktoriu, ne del lektuvu techniniu gedimu. Tai rodo, tai apie ka jau kuri laika yra snekama, kad daznai pilotu rengimo programos yra nepakankamos, ypac besivystanciose salyse.

                                    Vis mazeja kariuomenes pilotu dalis, skraidanti avialiniju laineriais. As asmeniskai manau, kad siai dienai labai maza pilotu dalis nutupdytu lektuva upeje, kaip tai padre, buves armijos pilotos, Hundsono upes atveju. Ir tai pasakytina apie visus pasualio regionus

                                    Kol kas absoliuciai visi faktoriai tarsi persasi nuomone, kad QZ nelaime yra oro salygu itakota piloto klaida. Reikia nepamirsti ir spaudimo, kuri patiria pilotai is avialiniju, del kuro naudojimo ir tai budinga, ne tik pigiu skrydziu avialinijoms.

                                    Pilotas noredamas isvengti audros, turejo galimybe apskristi ja, bet tai butu buve papildomi 80km, papildomos islaidos kurui ir turbut jausdamas spaudima is avialiniju, pilotas ketino audra apskristi is virsaus, taip pirversdamas absoliuciai visas sistemas dirbti ties riba.

                                    P.S. atsiprasau, kad rasau be lietuvisku simobliu tiesiog, sia akimirka neturiu kitos galimybes.
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      /\
                                      Aš šiūlau nepulti spekuliuoti dėl paskutinės tragedijos, bet teiginys, kad regis visos šiais metais įvykusios nelaimės buvo ne dėl techninių priežasčių, bet žmonių priimtų sprendimų padariniai yra įdomus pastebėjimas.

                                      Comment


                                        Jei nutiks taip, kad šis lėktuvas taip pat nebus surastas, tada kalbų apie technines priežastis ir žmogiškuosius veiksnius neužteks.

                                        Comment


                                          Jokiu spekuliaciju, tik apie tai, kokia informacija yra: oro salygos, lektuvo padetis aukscio ir greicio atzvilgiu, pokalbiai su zeme.

                                          Vienintele, siai dienai turima indikacija apie mechanini gedima yra pakankamai letas lektuvo greitis. Visi iskart eskaluoja AF atveji, kuomet susidarius ledo kristalams Pitot vamzdelis, teike klaidinga informacija.

                                          Tiesa skrendant virs neramiu zonu, tam tikrais atvejais lektuvo greitis yra sumazinamas, bet cia nepanasu i ta atveji, kita vertus, kabinoje nebuvo, nei vieno is musu.
                                          Aviate, navigate, communicate

                                          Comment

                                          Working...
                                          X