Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Berlynas, su 6mln metro populiacija, bei šiaip svarbiausios Europos šalies sostinė bei turtingesnis miestas, neturi jokio legacy vėžėjo kuris ten bazuotūsi, o tuo labiau rengtų long-haul skrydžius. O čia jūs sugalvojot kad Lietuvai reikia savo vėžėjo arba pirkti dalį airBaltic. Ar tikrai reikia mesti į balą, kuomet būti feederiu yra tikrai labai neblogai, bei nieko nekainuoja, kadangi esi subsidijuojamas iš kitų. Berlynas apsisuka būdamas feederiu, didžiąja dalimi aptarnaujamas low-cost carriers ir yra aplamai visai puikiai aptarnaujamas, ketvirtas pagal turistų kiekį Europoje miestas. Taip pat, Branderburgo/Berlyno valdžia neturi mokėti milijardus steigiant kažkokią vietinę avialiniją iš mokesčių mokėtojų, bei keleiviams nereikia mokėti kosminių legacy avialinijų bilietų kainų. Geriau laikytis rinkos, o ne ją darkyti subsijomis. Toks miestas ir centras kaip Berlynas jau bandė turėti vietinę avialiniją air Berlin, kadangi ji negavo subsidijų, bankrutavo. Reiškia nesukūrė pakankamai naudos keleiviams, nors Berlyno rinka kur kas didesnė nei Vilniaus ar Lietuvos.
    Dabar yra low cost avialinijų era. Jau geriau subsidijuoti Ryanair, nei mesti pinigus į balą vietiniams giminių ar latvių "projektukams"
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.08.29, 12:07.

    Comment


      Martin Gauss tapo Gulf Air CEO, latviai turbūt žiauriai graužiasi nagus, kad atleido, nelabai įsivaizduoju, ką geresnio ras, dabar turbūt jau bus labai sunku susigrąžinti...

      https://x.com/Gaussm/status/1968272896159301656
      Flickr

      Comment


        O kas sako, kad norės susigrąžinti?

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          O kas sako, kad norės susigrąžinti?
          Būtent.

          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Martin Gauss tapo Gulf Air CEO, latviai turbūt žiauriai graužiasi nagus, kad atleido, nelabai įsivaizduoju, ką geresnio ras, dabar turbūt jau bus labai sunku susigrąžinti...

          https://x.com/Gaussm/status/1968272896159301656
          Manau, jie gavo geriau, plius žmogus iš regiono, kuriam viskas yra daug artimiau. Plius gal ne LH nuomos lėktuvus, kaip Gauss. Nes naujo CEO patirtis daugiau nei įspūdinga.

          Mr. Hildén, a Finnish national, brings more than 25 years of international experience in aviation and finance. Until June 2025 he served as Executive Vice President and Group Chief Financial Officer (CFO) of SAS Scandinavian Airlines, where he has been a key member of the leadership team during the company’s transformation and capital raise. Before joining SAS, he held senior roles at Saudi Arabian Airlines Group and at Finnair Plc, where he served as Group CFO, Chief Operating Officer (COO), and a member of the Executive Board.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment

          Working...
          X