Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Berlynas, su 6mln metro populiacija, bei šiaip svarbiausios Europos šalies sostinė bei turtingesnis miestas, neturi jokio legacy vėžėjo kuris ten bazuotūsi, o tuo labiau rengtų long-haul skrydžius. O čia jūs sugalvojot kad Lietuvai reikia savo vėžėjo arba pirkti dalį airBaltic. Ar tikrai reikia mesti į balą, kuomet būti feederiu yra tikrai labai neblogai, bei nieko nekainuoja, kadangi esi subsidijuojamas iš kitų. Berlynas apsisuka būdamas feederiu, didžiąja dalimi aptarnaujamas low-cost carriers ir yra aplamai visai puikiai aptarnaujamas, ketvirtas pagal turistų kiekį Europoje miestas. Taip pat, Branderburgo/Berlyno valdžia neturi mokėti milijardus steigiant kažkokią vietinę avialiniją iš mokesčių mokėtojų, bei keleiviams nereikia mokėti kosminių legacy avialinijų bilietų kainų. Geriau laikytis rinkos, o ne ją darkyti subsijomis. Toks miestas ir centras kaip Berlynas jau bandė turėti vietinę avialiniją air Berlin, kadangi ji negavo subsidijų, bankrutavo. Reiškia nesukūrė pakankamai naudos keleiviams, nors Berlyno rinka kur kas didesnė nei Vilniaus ar Lietuvos.
    Dabar yra low cost avialinijų era. Jau geriau subsidijuoti Ryanair, nei mesti pinigus į balą vietiniams giminių ar latvių "projektukams"
    Paskutinis taisė Wintautas; 2025.08.29, 12:07.

    Comment

    Working...
    X