Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

airBaltic

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • 10.000
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Atšaukta 5000 skrydžių, nes keleiviams nepatinka skristi kitais orlaiviais, tada vis tiek įdėti Carpatair skraidyti iš Rygos. Manau tai buvo paskutinis lašas.
    Na, nebūtų Carpatair, būtų atšaukti ne 5000, o 10000 skrydžių

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tik kaip tai susiję su CEO kalte? Latvijos vyriausybė nesupranta kokios prastos aplinkybės susiklostė per paskutinus 5 metus bendrovei (pandemija, dėl karo prarastos RU, BY, UA rinkos, silpna ir maža Latvijos vidaus rinka, A220 problemos su varikliais). Nelabai įsivaizdu, ką geresnio ras.
    Būtent, man atrodo čia politiniai vėjai, Latvijos premjerė ne per seniausiai perkrovė vyriausybę atleisdama jų susisiekimo ministrą. Atėjo naujas ministras, o naujam ministrui reikia kažką padaryti bent dėl vaizdo, tai ir nulėkė BT CEO galva.

    Pastaruoju metu BT sunkiai sekėsi iškomunikuoti visuomenei, kodėl pusė lėktuvų parko atiduota Lufthansai (o pati Lufthansa vietoj tapimo "strateginiu" investuotoju paėmė tik 10% BT akcijų be jokių didesnių garantijų ateičiai), IPO srityje irgi nebuvo matyti jokio ryškesnio progreso, tad dabar turim tą ką turim

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Martinas Gaussas atleistas iš „airBaltic“ generalinio direktoriaus pareigų

    Apie variklius:
    Strigo orlaivių priežiūros ir remonto darbai

    Bendrovė „airBaltic“ „Airbus A220-300“ orlaivius užsakė 2012 m., o 2016 m. buvo pirmieji pradėję skraidyti jais. Naujuose montuojamas variklis „Pratt & Whitney“ yra naujos technologijos reduktorinis turboreaktyvinis variklis. M. Gaussas 15min.lt sakė, kad palyginti su senesnio tipo varikliais, naujieji sutaupo apie 30 proc. degalų, tačiau juos reikia dažniau keisti, t.y. išmontuoti, gabenti priežiūrios ir remonto darbams bei grąžinus vėl sumontuoti ant sparnų. Išsiderinus „Pratt & Whitney“ bendrovės tiekimo grandinei, jų periodinis remontas ėmė užtrukti ilgiau nei planuota. Dėl to pačioje šių metų pradžioje „airBaltic“ paskelbė apie atšauktus 4 670 vasaros sezono skrydžius.

    „Variklių pasiūla nėra tokio lygio, koks buvo iki COVID, ir tai yra pasaulinė problema, kuri turi įtakos tik visiškai naujus orlaivius turinčioms oro transporto bendrovėms. Seniems orlaiviams tai neturi įtakos“, – situaciją 15min.lt aiškino buvęs „airBaltic“ vadovas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Atšaukta 5000 skrydžių, nes keleiviams nepatinka skristi kitais orlaiviais, tada vis tiek įdėti Carpatair skraidyti iš Rygos. Manau tai buvo paskutinis lašas.
    Tik kaip tai susiję su CEO kalte? Latvijos vyriausybė nesupranta kokios prastos aplinkybės susiklostė per paskutinus 5 metus bendrovei (pandemija, dėl karo prarastos RU, BY, UA rinkos, silpna ir maža Latvijos vidaus rinka, A220 problemos su varikliais). Nelabai įsivaizdu, ką geresnio ras.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Toks jausmas, kad tai susiję su Martino Gauso išėjimu.
    Visgi bene 15 metų jau vadovauja Air Baltic.
    Pasitvirtino įtarimai.

    Atleistas „airBaltic“ direktorius Martinas Gaussas




    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Atšaukta 5000 skrydžių, nes keleiviams nepatinka skristi kitais orlaiviais, tada vis tiek įdėti Carpatair skraidyti iš Rygos. Manau tai buvo paskutinis lašas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Taking into account the shareholder's vote of no confidence, the Supervisory Board decided to dismiss the current Chairman of the Board, Martins Gaus, from his position as of April 7, 2025.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Na ką. Gauso era AirBaltic baigėsi...

    https://www.sam.gov.lv/lv/jaunums/pa...ulces-lemumiem

    Komentuoti:


  • digital
    replied

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Rekordines „airBaltic“ pajamas lydi 118,9 mln. Eur nuostolis

    Iš trijų Baltijos valstybių skraidinanti Latvijos nacionalinė aviakompanija „airBaltic“ trečiadienį pranešė suskaičiavusi rekordines 2024 m. gautas pajamas, pasiekusias 747,6 mln. Eur. Tačiau šį rekordą lydi 118,2 mln. Eur nuostolis.

    Palyginti su 2023 metais, kai buvo uždirbta 33,7 mln. Eur grynojo pelno, pajamos išaugo 12%.

    Anot bendrovės, pagrindinės grynojo nuostolio pernai priežastys – spartesnis „Pratt & Whitney“ variklių nusidėvėjimas, valiutų santykių pokyčiai, įskaitant euro nuvertėjimą JAV dolerio atžvilgiu, išlaidos praėjusių metų gegužę išplatintai obligacijų emisijai.

    Suderintas pelnas iki mokesčių, palūkanų ir amortizacijos atskaičiavimų (EBITDA) sumenko 3% iki 158 mln. Eur, o jo marža – nuo 24,5% iki 21,2%. Kritimą bendrovė paaiškino pirmiausiai veiklos sąnaudų padidėjimu bei išorės rinkos sąlygomis.

    „2024-ieji buvo ir augimo, ir išorinių iššūkių metai. Užfiksavome naujus keleivių skaičiaus ir pajamų rekordus, o reguliariaisiais skrydžiais buvome užimti kaip niekada anksčiau. Paklausa pasiekė naujas aukštumas, nustatydama naujus mūsų istorijos rodiklius. Tačiau finansinius rezultatus paveikė visoje pramonėje kilusios variklių techninės priežiūros problemos ir valiutų kursų svyravimai. Vis dėlto tai laikini sunkumai, kurie nekeičia mūsų ilgalaikės trajektorijos“, – pranešime cituojamas Martinas Gaussas, „airBaltic“ vadovas.

    Komentuoti:


  • bato_usai
    replied
    Visiems nemokamai (aka bilieto kainoje) ir turėtų būti pagal planą.

    Komentuoti:


  • Keliauninkas
    replied
    Tarp kitko ar kam teko prašyti iš AIRBALTIC kompensacijos už bagažo vėlavimą arba sugadintą bagažą, kaip gauti iš jų žalos padengimą ir kokia suma priklauso?
    Radau tik tokią info:
    https://ecc.lt/vartotoju-teises/velu...intas-bagazas/
    https://www.airbaltic.com/lt/pateikite-pretenzija

    Komentuoti:


  • Keliauninkas
    replied
    Parašė xvoss Rodyti pranešimą
    Airbaltc: Free high-speed internet on board: https://www.airbaltic.com/en/extra-s...ernet-on-board

    Kas pirmas išbandys, parašykit įspūdžius.
    Sveiki, sekmadienį bandžiau skrendant AIRBALTIC į Rygą, tai prisijungimas paprastas (dėl saugumo ir X apribojimų dar vis yra abejonių), naršant veikia sklandžiai ir prisijungimas nemokamai (gal laikinai). Nors vienu metu naudojosi bent pusė lėktuvo... STARLINK

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Norwegian 2012 m. jau turėjo nemokamą WIfi. SAS turi mokamą, tad reali naujovė, kad tai Staelink.
    SAS ne tik mokamas, bet ir labai lėtas. Beje, dabar irgi diegs Starlink.

    SAS is introducing a totally new in-flight connectivity with the introduction of free, high-speed Wi-Fi. Engineered by SpaceX, Starlink is the world’s first and largest satellite constellation using a low Earth orbit that will provide SAS passengers in all travel classes high-speed, low-latency internet for free.
    https://www.sasgroup.net/newsroom/pr...-entire-fleet/

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Norwegian 2012 m. jau turėjo nemokamą WIfi. SAS turi mokamą, tad reali naujovė, kad tai Staelink.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nemokamas internetas skrydžio metu: „airBaltic“ įsirašė į Europos aviacijos istoriją https://www.15min.lt
    Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic“ oficialiai tapo pirmąja Europos oro linijų bendrove, kuri savo „Airbus A220-300“ lėktuvuose nemokamai įdiegė „SpaceX“ didelės spartos internetą „Starlink“. Europos Sąjungos aviacijos saugos agentūra (EASA) suteikė sertifikatą, todėl šis svarbus įvykis žymi naują sklandaus ryšio skrydžio metu erą keleiviams visame oro linijų tinkle, rašoma „airBaltic“ pranešime žiniasklaidai.
    Manau tai realiai gali būti daliai keleivių, ypač verslo, svarbus argumentas renkantis avialinijas.

    Komentuoti:


  • xvoss
    replied

    Airbaltc: Free high-speed internet on board: https://www.airbaltic.com/en/extra-s...ernet-on-board

    Kas pirmas išbandys, parašykit įspūdžius.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
    Šaunus lietuviškas žodis "tUlžinga", bet ne visai į temą. Jei jūsų argumentas yra tai kad Lietuva/Vilnius yra ekonomiškai stipresni, tai niekas to fakto neginčija.
    Grįžtant atgal prie temos, Ryga turi daugiau krypčių ir perveža daugiau keleivių. Nors ji yra mažiau turtinga. Kai/jeigu turtingoji Lietuva sugebės "atimti" tranzitą galima bus pasveikinti Lietuvos valdžią.
    Dėkui už pataisymą!
    Matau ginčijamės dėl nieko.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Atmetus tranzitą, Vilniaus oro uostas didesnis nei Schiphol’is. Ką ten kažkokia Ryga

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Iš kur tokia tūlžinga jūsų interpretacija?
    Čia net ne apie tai diskusija buvo.
    Šaunus lietuviškas žodis "tUlžinga", bet ne visai į temą. Jei jūsų argumentas yra tai kad Lietuva/Vilnius yra ekonomiškai stipresni, tai niekas to fakto neginčija.
    Grįžtant atgal prie temos, Ryga turi daugiau krypčių ir perveža daugiau keleivių. Nors ji yra mažiau turtinga. Kai/jeigu turtingoji Lietuva sugebės "atimti" tranzitą galima bus pasveikinti Lietuvos valdžią.

    Komentuoti:


  • B.S.
    replied
    Ciurlionis
    Aš buvau įsitikinęs kad būtent tą statistiką ir pateiksite. Kai neturi ką parodyti tai eilinį kartą griebiasi šiaudo. Dar gali pridėti kad pas mus daugiau debesuotų dienų, va žiūrėk, vėl kažkuo lenkiam latvius!!!

    @Lettered
    Nutrūko valdžios ir vėl iš pradžios. Niekas nesiginčija kad Lietuvos ekonomika yra stipresnė. Tačiau va jums būtinai reikia "atmesti" tranzitinius ir šiaurinės bei vakarų Lietuvos keleivius kad tik tuomet būtų galima lygiuotis su Rygos oro uostu. Tai dar kartą: kas ir kada žada "atimti" ar "atmesti" tranzitinius, bei šiaurės ir vakarų Lietuvos keleivius? Iki kol jie nebus "atimti" ir "atmesti" Ryga pirmavo ir pirmaus keleivių pervežime.

    P.S.: Jūsų argumentai skamba daug maž taip: "jeigu bobutė būtų su kiaušiniais, tai ji būtų diedukas." Aš su jūsų argumentu pilnai sutinku. Tačiau bobutė yra be kiaušinių, nesvarbu kiek jūs ir aš benorėtumėm kad būtų kitaip.
    Paskutinis taisė B.S.; 2025.02.06, 21:22.

    Komentuoti:

Working...
X