Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
- neturime skrydžių tarp sostinės ir net tokių miestų kaip Madridas
- kitos jungtys irgi padrikos (iš serijos 'du kartus per penkias savaites, priklausomai nuo to ar vasara, ar gal lija')
- būdami gerokai turtingesnės šalies gerokai didesnę populiaciją turintis regionas, esame euforijoje gavę kasdieninį skrydį į biednesnės ir netankesnės šalies 'tikrą' oro uostą, esantį strategiškai prastesnėje vietoje jungiamiesiems skrydžiams nei mes
Ir visa tai vien dėl to, kad šalyje nuo 90-ųjų dominuoja ambicijų neturintys žmogeliai, o sakymas, kad viskas 'neapsimoka' ir 'neatsipirks' priduoda visuomenėje daug cool taškų net kalbant apie de facto viešąsias paslaugas. Iš esmės, kokia populiacija, tokia ir aviacijos strategija. Ir ne, AirBaltic čia nėra vienintelis kelias (toli gražu), labiau kalbu apie situacijos analizės kokybę Lietuvoje apskritai ir visišką nesigaudymą, kur dabar Lietuva galėtų būti aviacijoje, jei turėtume kietų, ambicingų žmonių.
Komentuoti: