Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Beje, charteriuose kažkodėl valgyt ir gert paprastai duoda. Kodėl ten taupyt nebūtina?
    Gal, kad dauguma klientų čarteriais skrenda kartą metuos ir jiems tai yra įvykis, šventė.

    O skraidymas Ryanairu iš principo nelabai skiriasi nuo kokio važiavimo tarpmiestiniu autobusu (o ir kainuoja dažnai tiek pat ar net mažiau), tik atstumas įveikiamas didesnis, gi nenori, kad autobuse tarkim Kaunas-Klaipėda dar ir valgyti nemokamai duotų?
    kaip?

    Comment


      Parašė praetor Rodyti pranešimą
      Mane tai šitie visi tie papildomi mokėjimai nervina. Tiek lagaminai, tiek boardingai, tiek maistas. Su tūlikais išvis...
      Skrendi ir krapštai centus.
      Jeigu rimtai jie šitaip padarytų, tai daugiau kainuotų lėktuvo valymas - ypač reisuose rytų Europos kryptimi (kur žmonės principingi ir ieškos būdų nemokėti

      Bet aišku, kodėl visa tai vyksta suprantu - kad dūmų uždanga tikrą normalaus skrydžio kainą pridengtų.
      Sumuštinio, kavos, laikraščio, konjako gali ir nepirkti. "Dūmų uždanga" (klaidinanti reklama arba smulkus sukčiavimas) yra visokie kuro, aptarnavimo, bagažo, įlipimo, išlipimo mokesčiai (t.y. visi tie, kurių negali išvengti).

      Comment


        KD Avia bankrutuoja

        Kaliningrade hub'ą skristi tarp Rusijos ir Vakarų Europos kūrusi aviakompanija KD Avia šiandien sustabdė veiklą. 2008 m. KD Avia skraidino 1,36 mln. keleivių.

        http://www.itar-tass.com/eng/level2....5366&PageNum=0
        kaip?

        Comment


          "flyLAL" keleivių atsisako ir KLM
          VZ.LT
          Jungtinių skrydžių bilietus su olandų oro bendrove KLM įsigiję bankrutuojančios skrydžių AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ klientai prieš keletą dienų sužinojo, kad bilietai nebegalioja, nors KLM buvo žadėjusi juos skraidinti ir po „flyLAL“ veiklos sustabdymo.
          KLM pažado nebegali tesėti, nes „flyLAL“ atjungta nuo bendros bilietų rezervacijos sistemos.
          Kaip sakė „flyLAL“ generalinis direktorius Vytautas Kaikaris, iki šiol KLM vykdė šį savo įsipareigojimą. Tačiau prieš porą dienų pasaulinė bilietų rezervacijos sistema AMADEUS atjungė nuo bendros sistemos „flyLAL“ bilietų rezervacijas, tad KLM nebegali sistemoje matyti „flyLAL“ keleivių rezervacijų.
          „Vakar mes rankiniu būdu iš rezervacijos sistemos išrinkome visus keleivius, kurie yra rezervavę skrydžius su KLM, ir nusiuntėme juos Nyderlandų skrydžių bendrovei. Per keletą dienų KLM turėtų nuspręsti, ar galės skraidinti keleivius pagal tokį sąrašą“, - teigė „flyLAL“ vadovas.
          KLM pateiktą sąrašą sudaro per pusantro šimto „flyLAL“ keleivių, įsigijusių bilietus 2008 metais.

          šaltinis: http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID...c94317&ref=rss
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Parašė alm Rodyti pranešimą
            Kaliningrade hub'ą skristi tarp Rusijos ir Vakarų Europos kūrusi aviakompanija KD Avia šiandien sustabdė veiklą. 2008 m. KD Avia skraidino 1,36 mln. keleivių.
            KD Avia tęsia veiklą. Vyriausybė suteikia iki 5 mlrd. rublių garantiją.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą
              KD Avia tęsia veiklą. Vyriausybė suteikia iki 5 mlrd. rublių garantiją.
              Taip. Dar Kaliningrado srities valdžia nori priversti juos išsiskaidyti į dvi įmones - oro uostą ir aviakompaniją. Dabar abu šie dalykai yra vienoj įmonėje. Teigiama, kad didelė skolų dalis yra investicijos į oro uostą.
              kaip?

              Comment


                „Ryanair“ mažina skrydžių skaičių, atsisako kai kurių maršrutų

                Atsakydama į Airijos Vyriausybės sprendimą įvesti naują išvykimo mokestį, pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ paskelbė 4 maršrutais visiškai nutraukianti skrydžius iš Dublino oro uosto, o dar 8 maršrutais lėktuvai skraidysianti rečiau nei dabar.


                Pirmadienį išplatintame bendrovės pranešime teigiama, kad nuo liepos mėnesio „Ryanair“ nutrauks skrydžius iš Dublino į Bazelio, Donkasterio, Oporto bei Tysaido oro uostus. Be to į Aberdyną, Biaricą, Bilundą, Bornemutą, Karkazne, East Midlands, Malagą bei Romą (Čiampino oro uostas) bus sumažintas skrydžių skaičius.
                Dėl šių priežasčių iš viso darbo neteks 250 darbuotojų, iš kurių 50 dirba Airijos sostinėje. Sumažėjus skrydžių skaičiui Dubline bus laikoma ir mažiau lėktuvų – vietoj dabar esančių 22 lėktuvų, čia liks 17.
                „Ryanair“ atstovų teigimu dėl tokio žingsnio bendrovės pervežamų keleivių srautas Dublino oro uoste sumažės maždaug 23 procentais – nuo 10,8 milijonų iki 8,3 milijonų.

                Airijos Vyriausybė kiek anksčiau yra priėmusi sprendimą nuo kovo 30 dienos įvesti 10 eurų mokestį visiems iš Airijos oro uostų išskrendantiems keleiviams.

                http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21033398
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Gal kam įdomu bus, internete aptikau foto iš Mig gamyklos:





































                  Comment


                    Ten kur tos moterėlės laidų pynes montuoja, tai artyn geriau neiti - triukšmas paprastai toks būna... Ir taip visą dieną... Pliatkų šaltinis
                    Mano blogas

                    Comment


                      Labiausiai sužavėjo statiniai bandymai... Ech, įdomu būtų papulti į gamyklą.

                      Esu tik buvęs Baikonūre... Pas toki Stasi Čepaitį- nuo Panevėžio kokie 15km, jis ten turi aviacijos remonto įmonę, kurią skraidantis pasaulis taip vadina
                      Skrydis- lyg amžinybės blyksnis

                      Comment


                        Kvailiausi keleiviniai lėktuvai

                        10. „Simpsonų” lėktuvas



                        9. Pandos spalvų lėktuvas



                        8. Banginis žudikas



                        7. Lėktuvas su nekokiu spalvų deriniu



                        6. Mc Lėktuvas



                        5. „Hello Kitty”



                        4. Skraidanti lašiša



                        3. „Pokemonų” lėktuvas



                        2. „Aborigėnų dvasia”



                        1. „Mickey Mouse” lėktuvas



                        Šaltinis:http://www.alfa.lt/straipsnis/10267522

                        Comment


                          Visi, apart vieno (McDonald's), Boeing'ai. Kodėl aerobusus taip nedažo?

                          Comment


                            Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                            Kvailiausi keleiviniai lėktuvai


                            8. Banginis žudikas

                            .jpg]Atvaizdas

                            "Killer whale" lietuviškai (ir daugeliu kitų pasaulio kalbų) vadinamas orka.

                            Comment


                              Amerikonų 1MW galios lazerinis ginklas

                              Įdomiausi faktai:
                              Lazeriu gali numušti raketą esančią už 500 km
                              Vieno šuvio kaina ~16 mln $
                              Visas boingas 747 vien tik aparatūra, nes nėra tuščios vietos





                              http://www.airwar.ru/enc/other/yal1a.html

                              Comment


                                Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                                Amerikonų 1MW galios lazerinis ginklas

                                Įdomiausi faktai:
                                Lazeriu gali numušti raketą esančią už 500 km
                                Vieno šuvio kaina ~16 mln $
                                Visas boingas 747 vien tik aparatūra, nes nėra tuščios vietos
                                Nesuprantu kaip galima ikainoti lazerini suvi. Juk issauni viena karta, kaip suprantu, "batareikos" uzsikrauna, sauni vel. Juk nera, kad kazkokios kulkos naudotusi ar pan. Na nebent po suvio sudega/sugriuna/issikrauna kokia aparaturos dalis, kuria vel reik nauja padaryti/pakeisti.

                                Na bet as nespecas

                                Comment


                                  Parašė taspac Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu kaip galima ikainoti lazerini suvi. Juk issauni viena karta, kaip suprantu, "batareikos" uzsikrauna, sauni vel. Juk nera, kad kazkokios kulkos naudotusi ar pan. Na nebent po suvio sudega/sugriuna/issikrauna kokia aparaturos dalis, kuria vel reik nauja padaryti/pakeisti.

                                  Na bet as nespecas
                                  Tam kad iššauti, jie ten kažkokį baisiai brangų dalyką degina.

                                  Comment


                                    Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                                    Amerikonų 1MW galios lazerinis ginklas
                                    Smulkesnis aprašymas: http://www.ausairpower.net/APA-DEW-HEL-Analysis.html

                                    Šūviai kainuoja todėl, kad tai yra cheminis lazeris, vadinasi, naudojamas "kuras", kurio gamyba sudėtinga; į šūvio kainą dar tikriausiai įskaičiavo įrangos kainą, padalintą iš galimo šūvių skaičiaus iki įrangos nusidėvėjimo.

                                    The laser stages are complex. The gaseous atomic oxygen fuel for the COIL is produced in a reactor which mixes Helium (He) hydrogen peroxide liquid (H2O2) and potassium hydroxide (KOH) producing waste heat and potassium chloride (KCl). The hydrogen peroxide is recycled in a closed loop system until it has been exhausted. US sources claim that 1,200 USG of propellant is to be carried.

                                    The atomic Oxygen produced is then mixed with gaseous Iodine (I), to produce the excited Iodine required for laser operation. The gaseous mix is then flowed through a supersonic expansion nozzle, which also acts as the laser cavity.

                                    Comment


                                      Gal kam bus idomu kokie uzsienio kompaniju lektuvai skrenda per Lietuva tranzitu dazniausiai... is tolimu reisu - Paryzius - Delis ir dauguma krypciu i Kinija, Koreja ir pan.
                                      http://www.flygradar.nu/flygradar.php

                                      Tiesa, cia matosi tik lektuvai kurie potencialiai gali iskristi (ar skrenda) per Svedijos oro erdve, rytines Lietuvos dalies lektuvu nematysite.

                                      Comment


                                        “AIRBALTIC” NUOSTOLIAI 2008-AISIAIS – 122 MLN. LITŲ
                                        http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...-122-mln-litu/
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                                          “AIRBALTIC” NUOSTOLIAI 2008-AISIAIS – 122 MLN. LITŲ
                                          http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...-122-mln-litu/
                                          i ta pacia tema:
                                          Dideli „airBaltic“ nuostoliai, ar bankroto pradžia?
                                          http://www.balsas.lt/naujiena/299643...ietuvosverslas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X