Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasaulio aviacijos naujienos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Arabai/Azija, Europos vezejams nera lengva, vidineje rinkoje jie turi konkuruoti su visais LCC vezejais, isorineje rinkoje, ne tik su arbais, bet augantis zmoniu skaicius keliaujantis per Stambula, ar skrendantys tiesiogiai, Malaysia, Vietnam, Philippines Airlines, Vietnam ar Thai, kurie pasiulo ne tik geresni servisas, bet ir patrauklesnius jungimus i vietinius skrydzius.

    Kodel Norwegian samdo pilotus Tailande, o lektuvus registruoja Airijoje? Nes jei tai darytu Norvegijoje, vargu ar galetu pasiulyti skrydzius i NY uz 139 eurus.

    Kitas dalykas, kas ryskeja vidineje rinkoje yra tai, kad tradiciniai vezejai apmokestina bagaza. Tad maistas, juolabiau gerimai ir nemokamas bagazas darysis vis retesnis ir retesnis reiskinys lektuve.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      John, randi su kuo toli skraidyt Tolimiems skrydziams reikia imti tik Turkish Airlines, Etihad, Emirates arba Qatar linijas, visa kita tik pinigu ismetimas ir diskomfortas.

      Pvz Turkish gali skrydzio metu nusigert su vynu ir Efes, o maisto meniu bent 3 patiekalai. Kaina - mazesne nei visu sasu ir ko tik nori

      Comment


        /\ o kodėl apskritai lėktuve reikia gerti alkoholį ir valgyti kažkokį pašildytą maistą? Prieš skrydį reikia gerai pavalgyti ir sotus busi visai dienai.

        Comment


          ir kur tu zadi pavalgyti? oro uosto mcdonalde? nes dazniausiai oro uostu restoranai buna visiskas meslas. Paprasciausiai daznai galimybes pavalgyti nebuna. Nebent skrendi kur arti be persedimu, tai tu uzkandziu visada atsiakau. Juk nerastum daug durniu kurie valgytu ta lektuvu mesla savo noru. Esu mates kaip azijieciai isitrauke puoda jiems steordese pripyle karsto vandens ir jie ten kazka maise gerai kad uzmigau ir nemaciau kuo tai baigesi

          Comment


            Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
            John, randi su kuo toli skraidyt Tolimiems skrydziams reikia imti tik Turkish Airlines, Etihad, Emirates arba Qatar linijas, visa kita tik pinigu ismetimas ir diskomfortas.

            Pvz Turkish gali skrydzio metu nusigert su vynu ir Efes, o maisto meniu bent 3 patiekalai. Kaina - mazesne nei visu sasu ir ko tik nori
            Na matai su europiečiais nelabai ir esu skridęs long-haul, tai nelabai ir įsivaizdavau, kaip yra.
            Mano susidaryta nuomonė, kad Etihad, Emirates ir Qatar yra "standartas", buvo visiškai klaidinga europiečių atžvilgiu. Net koks Vietnam ar China Eastern (kurie yra visa galva žemiau už arabus ir yra tipiški legacy vežėjai, kurie nėra nei per daug geri, nei blogi) yra kur kas aukštesnio lygio experience, nei SAS.

            Anyway, dabar jau daugiau nei aišku, kad be arabų ar, blogiausiu atveju, azijiečių, kitų variantų neverta net svarstyti.
            Paskutinis taisė John; 2015.09.29, 01:15.

            Comment


              Deja bet MEB3 vezejai yra daugiau isimtis nei taisykle, is arabu siulyciau pabandyti Omanair, arba Saudia- pastaruoji manau greitu metu galetu tapti MEB nr. 4, nesidomejau, kaip pas juo su pletra. Bet uztat 2 lagaminus x23kg leidzia veztis( kiek tai aktualu).

              O atrodo viskas taip
              Aviate, navigate, communicate

              Comment


                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Deja bet MEB3 vezejai yra daugiau isimtis nei taisykle, is arabu siulyciau pabandyti Omanair, arba Saudia- pastaruoji manau greitu metu galetu tapti MEB nr. 4, nesidomejau, kaip pas juo su pletra. Bet uztat 2 lagaminus x23kg leidzia veztis( kiek tai aktualu).

                O atrodo viskas taip
                O kiek "išimtys" yra azijiečių vežėjai? Nekalbu apie top tier avialinijas, kaip Singapore ar Cathay Pacific, gal dar Thai? Bet vidutinius, kaip Kinijos 'Big three', Vietnam, Korean ir panašius. Europiečiams piginantis (kokybės, ne kainų, prasme), tie toliau laikosi klasikinių legacy avialinijų principų in-flight aptarnavimo srityje. Nori pasakyti, tai keisis?
                Ir kas bus su pačiais arabais? Jie ir toliau bus "išimtys", ar irgi puls žemyn, kaip europiečiai?

                Comment


                  Arabu pranasumas yra geografija ir kuro kainos. Skrendant is Kopenhagos i Manila, visai smagu nutuputi Dohoje 2h pasivaikscioti isgerti kavos, lipti atgal i lektuva ziureti savo filma ir laukti dvieju maitinimu. Juolab, kad kaina beveik nesiskiria nuo tradiciniu vezeju. Paziurek kiek pinigu investuoja i Dubajaus, Dohos, Abu Dhabio, Rijado oro uostus ir viskas pagrinde del tranzitiniu keleiviu judanciu europa-azija/afrika ir atvirksciai. Tad kol kuras bus nebrangus jie tikrai augs prie to prizideda ir auganti tos pacios azijos/afrikos ekonomikos, bei didejantis mobilumas. Juk niekas is Londono neskrenda i NY per Dubaju.

                  Visos azijos vezeju koziris yra didziulis pasirinkimas, salyginai nebrangi darbo jega. Jie 747 kas valanda varineja tarp miestu, esanciu nutolusiu vienas nuo kito, kaip Ryga nuo Vilniaus.
                  Nekalbant apie ''equipment'' didesniu skirtumu, as asmeniskai su europiniais vezejais nematau, na gal duoda vienu vyno buteliuku daugiau.

                  Bet kaip pauliaK minejo europieciai renovuoja lektuvus, nes taip pigiau, skirtingai, nuo auganciu rinku, kur dazniausiai yra isigijami nauji lektuvai, ta puikiai atspindi ir 787 ''production list'', kiek daug jame, europos vezeju uzsakymu?
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                    Arabu pranasumas yra geografija ir kuro kainos. Skrendant is Kopenhagos i Manila, visai smagu nutuputi Dohoje 2h pasivaikscioti isgerti kavos, lipti atgal i lektuva ziureti savo filma ir laukti dvieju maitinimu. Juolab, kad kaina beveik nesiskiria nuo tradiciniu vezeju. Paziurek kiek pinigu investuoja i Dubajaus, Dohos, Abu Dhabio, Rijado oro uostus ir viskas pagrinde del tranzitiniu keleiviu judanciu europa-azija/afrika ir atvirksciai. Tad kol kuras bus nebrangus jie tikrai augs prie to prizideda ir auganti tos pacios azijos/afrikos ekonomikos, bei didejantis mobilumas. Juk niekas is Londono neskrenda i NY per Dubaju.
                    Geografija kažin ar pliusas, į Afriką ir Aziją patogiau skristi tiesiai be persėdimų. Beto dar skrendant pas arabus reikia apskristi visokias Sirijas, Irakus ir kitas teritorijas, kur vyksta karas? Arabų privalumas valstybės finansavimas, pigus kuras, darbo jėga ir pan. Čia tokia iškreipta rinka gaunasi, kada ES vežėjai turi laikytis visų įstatymų ir negali gauti subsidijų, bet tuo pačiu turi "sąžiningai" konkuruoti su arabų vežėjais, kuriems tie visi įstatymai negalioja.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Geografija kažin ar pliusas, į Afriką ir Aziją patogiau skristi tiesiai be persėdimų. Beto dar skrendant pas arabus reikia apskristi visokias Sirijas, Irakus ir kitas teritorijas, kur vyksta karas? Arabų privalumas valstybės finansavimas, pigus kuras, darbo jėga ir pan. Čia tokia iškreipta rinka gaunasi, kada ES vežėjai turi laikytis visų įstatymų ir negali gauti subsidijų, bet tuo pačiu turi "sąžiningai" konkuruoti su arabų vežėjais, kuriems tie visi įstatymai negalioja.
                      O iš Europos reikia skristi virš Ukrainos ir Rusijos. Kuo tai baigėsi vienam lėktuvui, skridusiam į Aziją, mes jau žinom.

                      Šiaip aš anksčiau laikiausi gana kategoriškos nuomonės dėl arabų subsidijavimo ir jų išsikalinėmjimų su konkurencijos taisyklių apeidinėjimais, žiūrint iš ES pozicijos. Bet kai paskridau su Emirates A380, tai nusprendžiau, kad fak that, arabai yra the best ir aš juos faking myliu. Tai čia tik skrendant su economy. Aš tik įsivaizduoju, koks kosmosas ten yra business class, nekalbant apie 1st.

                      Comment


                        Kadangi užvirė tokia diskusija, tai neperseniausiai rašiau blog'o postą apie avialinijų palyginimą, grynai savo patirtimi, tai nereikia imti už gryną pinigą, nes kartais labai skiriasi ir skirtingi skrydžiai su tom pačiom avialinijom. Ir kol kažkas neužsipuole, prisipažinsiu, blog'as yra anglų kalba

                        Pirma dalis
                        Antra dalis

                        O dėl long-haul'ų tai aš irgi pastebėjau, kad Europos avialinijų standartas gerokai atsilieka nuo azijos, ypač arabų. O amerikonų long-haul tai išvis patylėsiu... Teko skrist su US Airways, tragedija, American Airlines šiek tiek geriau, bet BA vis tiek žymiai geriau su jais palyginus. Nekalbant apie kokius Emirates. O va pavyzdžiui low-cost'ai kaip Norwegian, ar teko Brisbane - Tokyo su Jetstar skrist, kur bilietas kainavo 200$, tai maisto ir gėrimų negauni, bet viskas kitkas buvo super. O jau kai bilietas toks pigus, tai negaila ir tų keliasdešimt $ išleisti tiesą sakant.

                        Kas juokingiausia su SAS dabar, tenka dažnai skraidyti, tai kad paprastam Economy class gali gauti kavos ir arbatos nemokamai, bet už vandenį prašo susimokėti
                        Kartais ką nors įdomaus bandau parašyt ir savo blog'e (Kelionė į Indiją, Nürburgring, Kosmoso stovykla Rusijoje, gyvenimas Australijoje)

                        Comment


                          Parašė tadux Rodyti pranešimą
                          ir kur tu zadi pavalgyti? oro uosto mcdonalde? nes dazniausiai oro uostu restoranai buna visiskas meslas. Paprasciausiai daznai galimybes pavalgyti nebuna. Nebent skrendi kur arti be persedimu, tai tu uzkandziu visada atsiakau. Juk nerastum daug durniu kurie valgytu ta lektuvu mesla savo noru. Esu mates kaip azijieciai isitrauke puoda jiems steordese pripyle karsto vandens ir jie ten kazka maise gerai kad uzmigau ir nemaciau kuo tai baigesi
                          Kažkur nuvykęs gi kažką valgai, tai taip pat pavalgai prieš skrydį. Nieko gyvenime nebūna nemokamai, tu vis tiek tiesiogiai ar netiesiogiai susimoki už tą maistą.

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Geografija kažin ar pliusas, į Afriką ir Aziją patogiau skristi tiesiai be persėdimų.
                            Pliusas tame, kad MEB3 oro uostai veikia, kaip "hub'ai", pavyzdys, kodėl tai yra patogiau, kaip pavyzdys, skrydis į Kualą Lumpūrą iš Kopenhagos. Yra du variantai:

                            a) Skristi pusantros valandos iki Amsterdamo, dvi valandas palaukti, ir skristi 13 valandų tiesiogiai iki galutinio taško.

                            b) Iš kopenhagos skristi 5,5 h iki Dohos (tai yra pakeliui), palaukti 2h ir skristi dar 7 iki galutinio taško.

                            Skirtumas, tarp pirmo ir antro, kad kelionė trunka panašiai, antru atveju gauni naują lėktuvą ir sąlyginai didesnį komfortą, 4 maitinimus ir greičiausia mažesne, kainą.
                            Nekalbų apie malonumą, skrendant "economy" po pusės skrydžio pramankštint kaulus, maža komforto skrendant 13h, KLM 777, ypač, kai iš šono sėdi po žmogų.

                            Viena iš pagrindinių MEB3 priežasčių ir yra, kad jie yra "on the way" tarp Azijos ir Europos.

                            Bet yra viena citata, kuri parodo šitos diskusijos esmę:

                            "But Etihad and Qatar are unarguably not for-profit businesses. They lose money, and they’re proud of that.

                            Why? Because the goal of both airlines isn’t to turn a profit on flying, but rather to put their countries/cities on the global map, to try and build up an economy beyond oil in their respective homes."
                            Aviate, navigate, communicate

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Geografija kažin ar pliusas, į Afriką ir Aziją patogiau skristi tiesiai be persėdimų.
                              Pliusas tame, kad MEB3 oro uostai veikia, kaip "hub'ai", pavyzdys, kodėl tai yra patogiau, kaip pavyzdys, skrydis į Kualą Lumpūrą iš Kopenhagos. Yra du variantai:

                              a) Skristi pusantros valandos iki Amsterdamo, dvi valandas palaukti, ir skristi 13 valandų tiesiogiai iki galutinio taško.

                              b) Iš kopenhagos skristi 5,5 h iki Dohos (tai yra pakeliui), palaukti 2h ir skristi dar 7 iki galutinio taško.

                              Skirtumas, tarp pirmo ir antro, kad kelionė trunka panašiai, antru atveju gauni naują lėktuvą ir sąlyginai didesnį komfortą, 4 maitinimus ir greičiausia mažesne, kainą.
                              Nekalbų apie malonumą, skrendant "economy" po pusės skrydžio pramankštint kaulus, maža komforto skrendant 13h, KLM 777, ypač, kai iš šono sėdi po žmogų.

                              Viena iš pagrindinių MEB3 priežasčių ir yra, kad jie yra "on the way" tarp Azijos ir Europos.

                              Bet yra viena citata, kuri parodo šitos diskusijos esmę:

                              "But Etihad and Qatar are unarguably not for-profit businesses. They lose money, and they’re proud of that.

                              Why? Because the goal of both airlines isn’t to turn a profit on flying, but rather to put their countries/cities on the global map, to try and build up an economy beyond oil in their respective homes."
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                O iš Europos reikia skristi virš Ukrainos ir Rusijos. Kuo tai baigėsi vienam lėktuvui, skridusiam į Aziją, mes jau žinom.

                                Šiaip aš anksčiau laikiausi gana kategoriškos nuomonės dėl arabų subsidijavimo ir jų išsikalinėmjimų su konkurencijos taisyklių apeidinėjimais, žiūrint iš ES pozicijos. Bet kai paskridau su Emirates A380, tai nusprendžiau, kad fak that, arabai yra the best ir aš juos faking myliu. Tai čia tik skrendant su economy. Aš tik įsivaizduoju, koks kosmosas ten yra business class, nekalbant apie 1st.
                                Kažin ar ten jau koks kosmosas Lėktuve esmė yra vietos kiekis, visa kitą niekam nereikalinga, skirta išvilioti pinigus.

                                Comment


                                  Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                                  O dėl long-haul'ų tai aš irgi pastebėjau, kad Europos avialinijų standartas gerokai atsilieka nuo azijos, ypač arabų. O amerikonų long-haul tai išvis patylėsiu...
                                  Nes to pakanka.

                                  Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                                  Kas juokingiausia su SAS dabar, tenka dažnai skraidyti, tai kad paprastam Economy class gali gauti kavos ir arbatos nemokamai, bet už vandenį prašo susimokėti
                                  O skysčių įsidėti pats negali?

                                  Comment


                                    O skysčių įsidėti pats negali?
                                    Kada paskutinį kartą skridai lėktuvu?
                                    Gali nebent nusipirkti oro uoste už "pagerintą" kainą.

                                    Keleivių atsiliepimai apie SAS (nieko gero):
                                    http://www.airlinequality.com/airlin...vian-airlines/

                                    Comment


                                      Parašė Jay-M Rodyti pranešimą
                                      Kadangi užvirė tokia diskusija, tai neperseniausiai rašiau blog'o postą apie avialinijų palyginimą, grynai savo patirtimi, tai nereikia imti už gryną pinigą, nes kartais labai skiriasi ir skirtingi skrydžiai su tom pačiom avialinijom. Ir kol kažkas neužsipuole, prisipažinsiu, blog'as yra anglų kalba

                                      Pirma dalis
                                      Antra dalis

                                      O dėl long-haul'ų tai aš irgi pastebėjau, kad Europos avialinijų standartas gerokai atsilieka nuo azijos, ypač arabų. O amerikonų long-haul tai išvis patylėsiu... Teko skrist su US Airways, tragedija, American Airlines šiek tiek geriau, bet BA vis tiek žymiai geriau su jais palyginus. Nekalbant apie kokius Emirates. O va pavyzdžiui low-cost'ai kaip Norwegian, ar teko Brisbane - Tokyo su Jetstar skrist, kur bilietas kainavo 200$, tai maisto ir gėrimų negauni, bet viskas kitkas buvo super. O jau kai bilietas toks pigus, tai negaila ir tų keliasdešimt $ išleisti tiesą sakant.

                                      Kas juokingiausia su SAS dabar, tenka dažnai skraidyti, tai kad paprastam Economy class gali gauti kavos ir arbatos nemokamai, bet už vandenį prašo susimokėti
                                      Azijos low-cost'ai (AirAsia, JetStar, Tiger) iš mano patirties yra pastebimai geresni, nei Europos (bent jau tie, kuriais teko naudotis: Ryanair, Wizzair, Easyjet). Ne tik stiuardesės dažnai būna kaip lėlės (visokios ueber simpatiškos tailandietės, indonezės ir t.t.), bet dar ir šypsosi. Ir už maistą nelupa didelio premium'o, ir tas maistas dažnai netgi būna visai skanus, ir į normalius oro uostus skraidina. Realiai šiuo požiūriu jie panašesni į legacy Europos vežėjus, išskyrus tai, kad už check-in bagažą reikia susimokėti. Visa kita kaip ir geriau gaunasi.
                                      Paskutinis taisė John; 2015.09.30, 05:09.

                                      Comment


                                        Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                        Kažin ar ten jau koks kosmosas Lėktuve esmė yra vietos kiekis, visa kitą niekam nereikalinga, skirta išvilioti pinigus.
                                        Na aš tiesiog vadovaujuosi patirtimi. Kai už tą pačią (o dažnai ir mažesnę) kainą gauni daugiau vietos kojoms, nepalyginamai geresnę in-flight entertainment sistemą su belenkiek visų pasaulio kraštų filmų FHD ekrane, kiek tik nori alaus, daugiau ir geresnio maisto, stuardeses iš belenkiek pasaulio šalių, kurioms visoms iki 25 ir kurios nepriklauso "profsąjungoms". Kai tenka susidurti su faktais, tenka juos priimti ir daryti išvadas.

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                          Why? Because the goal of both airlines isn’t to turn a profit on flying, but rather to put their countries/cities on the global map, to try and build up an economy beyond oil in their respective homes."
                                          Tai buvo aišku nuo pat pradžių ir nieko čia blogo. Kaip jau minėjau, prioritetai. Vieni subsidijuoja "pabėgėlius" ir savo vietinius tinginius, kiti avialinijas, taip didindami savo bendrą konkurencingumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X