Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tiesiog eilinis filadelfijų sugedęs telefonas, kai nesugebama perrašyti pranešimų spaudai ir pirminių šaltinių "savais žodžiais". 40*20*25 nemokamo bagažo dydžio taisyklė nesikeičia, bet kai kurie žurnaliūgos sugebėjo tai kažkaip praleisti.
    Bet čia ne tik nemokėjimas atpasakoti, bet iš kažkur dar sugebėjimas sugalvoti, kad tai naujas bagažo dydis.
    Ir ne vieni (lrytas, 15 min, TV3....). Jie gal jau dalinasi žurnalistais, kad visi vienodą klaidą padarė?

    Comment


      Žinutė, kad Ryanair stebės dydį, kad bagažas tilptų į Ryanair dėklą - dažnas galvosūkis, jei bagažas tinkamo dydžio, bet dėl ratukų netelpa.

      Pasižiūrėjo, pastebėjo ir vėl bus kaip buvę, eilinis Ryanair būdas apie save priminti.
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Žinutė, kad Ryanair stebės dydį, kad bagažas tilptų į Ryanair dėklą - dažnas galvosūkis, jei bagažas tinkamo dydžio, bet dėl ratukų netelpa.

        Pasižiūrėjo, pastebėjo ir vėl bus kaip buvę, eilinis Ryanair būdas apie save priminti.
        Gal Ryanair žinutė tokia, bet pagal žurnalistus tai žinutė, kad pasikeitė ką leidžiama įsinešti:

        Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ nuo gegužės keičia bagažo taisyklesnuo šiol su savimi į lėktuvo saloną nemokamai galėsite pasiimti tik nedidelę rankinę (iki 40 x 20 x 25 cm).
        Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...ykles-37677461

        Comment


          Vakar teko būti skrydyje, kuris skrendantis iš Amsterdamo, nusileido Kaune. Kad Vilniuje balionai žinojome jau valandą po pakilimo. Lėktuvas staiga sulietėjo - pilotas įspėjo, kad vistiek skrisim iki Vilniaus, suksim ratus laukimo zonoje ir galiausiai priisime sprensimą, ką daryti toliau (beveiki visi tikėjosi leistis Rygoje).

          Click image for larger version  Name:	20251123_185641.jpg Views:	0 Size:	821,4 kB ID:	2231523

          Atskridus į Lietuvą apie 19:30 buvome įspėti, kad 20 min. teks palaukti - nes tikėtina, kas 19:50 vėl atsidarys VNO. Deja, VNO lieka uždarytas, leidomės Kaune, beveik nevėluodami.

          Click image for larger version  Name:	20251123_202542.jpg Views:	0 Size:	1,30 MB ID:	2231524

          Nusileidus ir prasidėjo smagūs dalykai. Įgula dar kurį laiką laukė sprendimo, ar mus skraidins į Vilnių ar paleis čia. Priėmė sprendimą, kad paleis Kaune.

          Noriu pagriti AirBaltic įgūlą, komunikacija buvo puiki, aiški, dažna, įgūla vaikščiojo po lėktuvą, kalbėjo su žmonėmis, tiek ore, tiek nusileidus.

          Bet Kaune situacija buvo tokia - mūsų negalėjo priimti, laukėmė mistiško "viršininko" sprendimo išleisti keleivius. Praėjus maždaug 30-40 min. buvome išleisti. Tiesiai į peroną, darbuotojų perone 0, tad keleiviai pasileido, kas kur - pati įgula reguliavo, kad žmonės neprisiartintų per arti variklių.

          Click image for larger version  Name:	20251123_210002.jpg Views:	0 Size:	1,45 MB ID:	2231526
          Click image for larger version  Name:	20251123_210032.jpg Views:	0 Size:	1,15 MB ID:	2231528
          Tada prasidėjo cirkas su bagažu, niekas nežino, kur galėsime jį atsiimt čia, ar Vilniuje, jokios informacijos švieslentės juodos. Po geros valandos pradėjo važiuoti bagažas, nors prieš tai atskridęs lėktuvas iš Liverpoolio buvo greit aptarnautas.

          Dalis bagažo neatvažiavo, niekas nežino ar dar jo laukti, dalis personalo sako, taip dar bus, dar neiškrovė. Kol dar po gerų 40 min. paaiškėja, kad bagažo nėra. Prasideda formų pildymas. Kaunas nedirba su AirBaltic, tad negali pildyti deklaracijų. Visiška nežinia. Informacijos apie autobusus nėra (tik įgula lėktuve sakė, kad parveš). Užsieniečiai ieško kaip pasiekt Vilnių, ar nakvoti Kaune, kaip gauti lagaminą. Dalis vis dėl to atrado autovusą ir buvo parvežti iki Vilniaus oro uosto.

          Click image for larger version  Name:	20251123_215231.jpg Views:	0 Size:	1,82 MB ID:	2231529

          Personalas KUN dirbo nuoširdžiai, bet deja po jokios pagalbos. Kaip bebūtų visko nutinka, bet įspūdis - tragedija ypač užsieniečiams, nusileidi kažkur, visiška nežinia, informacijos jokios.

          Click image for larger version  Name:	20251123_234220.jpg Views:	0 Size:	1,97 MB ID:	2231530

          Visi čia kaltina PM, VRM, bet aš manau, kad čia Susisiekimo ministerija turėtų turėti didenį vaidmenį. Taminskas gal furistais užsiėmęs. Bet tai yra krizonė situacija, o kaltė nusimetama - perduodama oro uostams, avialinijoms, aptarnaujančioms kompanijoms.

          Tai vyksta jau 1,5 mėnesio, nejau sunku skirti atskirą budinčią lėktuvus aptarnaujančią įgūlą, nejau sunku sutvarkyti procesus, kad visi lėktuvai būtų priimami ir aptarnaujami? Ar neįmanoma apmokyti žmonių paruošti informacinius standartus? Apgailėtina.

          Aš į tokią šalį, nri kaip turistas, nei verslininkas negrįščiau. Bet džiaugiuosi PM nauja skrybėle.

          O šiaip baisu pagalvoti, apie tai, kad tu jokios pagalbos nesulauksi, jeigu situacija bus rimta.
          Aviate, navigate, communicate

          Comment


            Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
            Vakar teko būti skrydyje, kuris skrendantis iš Amsterdamo, nusileido Kaune. Kad Vilniuje balionai žinojome jau valandą po pakilimo. Lėktuvas staiga sulietėjo - pilotas įspėjo, kad vistiek skrisim iki Vilniaus, suksim ratus laukimo zonoje ir galiausiai priisime sprensimą, ką daryti toliau (beveiki visi tikėjosi leistis Rygoje).
            Visi čia kaltina PM, VRM, bet aš manau, kad čia Susisiekimo ministerija turėtų turėti didenį vaidmenį. Taminskas gal furistais užsiėmęs. Bet tai yra krizonė situacija, o kaltė nusimetama - perduodama oro uostams, avialinijoms, aptarnaujančioms kompanijoms.
            Tai vyksta jau 1,5 mėnesio, nejau sunku skirti atskirą budinčią lėktuvus aptarnaujančią įgūlą, nejau sunku sutvarkyti procesus, kad visi lėktuvai būtų priimami ir aptarnaujami? Ar neįmanoma apmokyti žmonių paruošti informacinius standartus? Apgailėtina.
            Aš į tokią šalį, nri kaip turistas, nei verslininkas negrįščiau. Bet džiaugiuosi PM nauja skrybėle.
            O šiaip baisu pagalvoti, apie tai, kad tu jokios pagalbos nesulauksi, jeigu situacija bus rimta.
            „Šiandien kartu su VSAT pareigūnais apžiūrėjau valstybės sieną iš oro ir susipažinau su jų kasdiene tarnyba“, – I. Ruginienė rašė feisbuke.
            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

            Comment


              Ne visai supratau šito:
              Kaunas nedirba su AirBaltic, tad negali pildyti deklaracijų
              Šiaip BT aptarnauja Litcargus ir skrydžiai anksčiau buvo. Tai turėtų viskas galioti.

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Ne visai supratau šito:

                Šiaip BT aptarnauja Litcargus ir skrydžiai anksčiau buvo. Tai turėtų viskas galioti.
                ir netrukus vėl skraidys.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Ne visai supratau šito:

                  Šiaip BT aptarnauja Litcargus ir skrydžiai anksčiau buvo. Tai turėtų viskas galioti.
                  KUN Litcargus nėra tapatu VNO Litcargus, kaip supratau vakar KUN darbuotojai neturi prisijungimo prie sistemos ir niekaip negali aptarnauti BT, ateityje galės. Bet, turbūt tai yra viena iš priežasčių, kodėl čia leidžiasi tik kelios aviakompanijos, o kitos renkasi RIX + stovėjimo vietų trūkumas.
                  Aviate, navigate, communicate

                  Comment


                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                    KUN Litcargus nėra tapatu VNO Litcargus, kaip supratau vakar KUN darbuotojai neturi prisijungimo prie sistemos ir niekaip negali aptarnauti BT, ateityje galės. Bet, turbūt tai yra viena iš priežasčių, kodėl čia leidžiasi tik kelios aviakompanijos, o kitos renkasi RIX + stovėjimo vietų trūkumas.
                    Tokiai situacijai tęsiantis daugiau kaip mėnesį, tikrai gera idėja turėti go-team Vilniuje, tiek Litcarguso, tiek BGS aptarnarnaujamiem lėktuvam priimti. Šoka į autobusiuką ir po valandos jau KUN - ne raketų juk mokslas. Beje, stovėjimo trūkumo KUN po paskutinio perono plėtimo tikrai nėra, problema yra ground-handling operational issues. Dėl ko LH, LO ir kai kurios kitos kompanijos divertina į RIX ar grįžta iš kur atskridę.

                    Comment


                      Parašė vytgri Rodyti pranešimą

                      Tokiai situacijai tęsiantis daugiau kaip mėnesį, tikrai gera idėja turėti go-team Vilniuje, tiek Litcarguso, tiek BGS aptarnarnaujamiem lėktuvam priimti. Šoka į autobusiuką ir po valandos jau KUN - ne raketų juk mokslas. Beje, stovėjimo trūkumo KUN po paskutinio perono plėtimo tikrai nėra, problema yra ground-handling operational issues. Dėl ko LH, LO ir kai kurios kitos kompanijos divertina į RIX ar grįžta iš kur atskridę.
                      True, būrų logiška, net Kaune turėti, tai kainuos pigiau bei griūvantis įvaizdis.

                      O dėl vietų - išplėstas peronas,pagrinde skirtas aptarnaujamiens lėkttuvams. Bent jau LTOU darbuotoja sakė, kad vietos tiek, jog galėtų priimti dar vieną keleivinį.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment

                      Working...
                      X