Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelionių lėktuvais apžvalgos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pagal ką palyginmus darai klasių?
    Aš jau esu rašęs, kad tolmam skrydyje nejutau joko skirtumo trap norwegian ir qatar (apart qatar nemokamų dalykų kaip maistas, gėrimai, pledai ko nėra norwegian), tad įdomu.

    Comment


      Ir daugeliu atveju esi visiškai teisus, nes tai yra tiesiog transporto priemonė, visa kita yra ekstra, bet tie ekstra ir kuria pridėtinę vertę.

      Keletas pavyzdžių, pradėkim iki skrydžio: jei kalbam apie šiuos tris vežėjus, tai mano mėgstamiausias oro uostas Doha, nors Emirates dažnai duoda viešbutį, kai ilgesnis tarpas, bet Dohos neaplenkia. Krypčių ir jungimų pasirinkimas.

      Tinklalapis, vietų pasirinkimas, parametrų valdymas, man pasirodė prasčiausiai Etihad.

      Kalbant apie lėktuvus, turbūt nėra patogesnių kėdžių, nei Emirates A380 ar Qatar b787.

      Filmų, žaidimų pasirinkimas. Servisas: Qatar labai dažnai migruoja vis kažką siūlydami, Emirates turi barą, kur gali tiesiog nueiti, Etihad jau reikia prašyti.

      Apskritai personalo bendravimas, nors visur dirba miksas: lietuvaitės, brazilės, filipinietės ar lenkaitės.

      Ir faktorius, kurio praktiškai neįmanoma palyginti: kaina.

      ​​​​​Qatar patiko tikrai ne dėl to kad jie duoda rankų kremą, kvepalų, šukas, kojines ir dantų šepetėlį. Vėliau padarysiu reportažą apie Emirates.

      ​​
      Aviate, navigate, communicate

      Comment


        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
        Keletas kadrų iš verslo klasės, beje už manęs registravosi lietuvaičių pora, kadangi nebebuvo likę vietų eknominėje klasėje - jie buvo pasodinti į verslo klasę - SNAP !
        Tai gal pravartu visada vėliausiai registruotis dėl galimybės gauti perkėlimą į geresnę klasę?

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą

          Tai gal pravartu visada vėliausiai registruotis dėl galimybės gauti perkėlimą į geresnę klasę?
          Arba likti visai be vietos dėl pastovaus avialinijų vykdomo overbookingo.
          Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
          [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

          Comment


            Dienos kelionė į Taliną. 1 dalis

            Eilinis rugsėjo pirmadienio rytas. Atvykstame į VNO maždaug 8.10 ryte. Oro uostas pustuštis: rytinis pikas seniai pasibaigęs, o iki dieninio piko taip pat toli. Dar keliolika minučių, ir mes prie laipinimo vartų, kur jau būriuojasi pusšimtis bendrakeleivių. Šiandien skrisime į Taliną. Aviakompanija – airBaltic.

            Click image for larger version

Name:	20190923_084739.jpg
Views:	93
Size:	212,0 kB
ID:	1751234Click image for larger version

Name:	20190923_084640.jpg
Views:	93
Size:	212,1 kB
ID:	1751235

            Tiesa, skrydis šiek tiek vėluoja – švieslentėje matome, kad išvyksime ne 8.55, o 9.05. Priežastis – atvykstančio orlaivio vėlavimas. Mat šis reisas, BT331, vykdomas „trikampiu“ – RIX-VNO-TLL-RIX. Kryptį Vilnius – Talinas aptarnauja ir dar viena aviakompanija – Nordica, veikianti po LOT Polish Airlines vardu. Rytinio išvykimo laikas kone identiškas – 8.50, tik šis reisas vykdomas kitaip – TLL-VNO-TLL. Kita vertus, nepraėjus nė mėnesiui airBaltic šiame maršrute karaliaus viena – nuo spalio pabaigos Nordica iš Vilniaus į Taliną nebeskraidys. Latviai, esu įsitikinęs, trina rankomis. Minėtame maršrute dominuoja išskirtinai verslo keleiviai, atseikėjantys ne vieną dešimtį eurų už galimybę greitai ir patogiu metu atsidurti kitoje Baltijos sostinėje. Berods, skaičiau, kad Air Lituanica laikais Talino kryptis buvo pati pelningiausia. Manau, pelningumas nepasikeitęs ir šiandien.

            Click image for larger version

Name:	20190923_085439.jpg
Views:	91
Size:	211,6 kB
ID:	1751236

            Netrukus jau traukiame link 9-erių metų amžiaus Dash 8-400 orlaivio. O štai ir viduje:

            Click image for larger version

Name:	20190923_090549.jpg
Views:	84
Size:	210,2 kB
ID:	1751237

            Lėktuvas apypilnis – užpildyta maždaug trys ketvirtadaliai vietų. Netrukus kertame rytinio rudens rūko šydą:

            Click image for larger version

Name:	20190923_092150.jpg
Views:	92
Size:	212,6 kB
ID:	1751238

            Seniai turėjau tokį ramų išvykimą – trumpas saugumo instruktažas, pranešimai tik anglų kalba, jokio tuščiažodžiavimo per garsiakalbius. Keleiviai irgi malonūs – niekas nesigrūda, visi kultūringai užima savo vietas ir laukia pakilimo. Vieni šnekučiuojasi su kolegomis, kiti rašinėjasi skandinaviškų bankų darbuotojų grupiniuose chat'uose

            Click image for larger version

Name:	20190923_090543.jpg
Views:	99
Size:	211,8 kB
ID:	1751239

            Pats Dash'as irgi maloniai nuteikia erdve kojoms. Sėdynės taip pat patogios. Ir šiaip jausmas tarsi sėdėtume ne lėktuve, o autobuse – vis dėlto orlaivis turi „tik“ 76 sėdimas vietas. Metas pavartyti aviakompanijos žurnalą. Čia užtinku retai šiais laikais berandamą tvarkaraščių išklotinę. Man jos labiau asocijuojasi su 2000-ųjų laikais:

            Click image for larger version

Name:	20190923_093701.jpg
Views:	96
Size:	169,7 kB
ID:	1751240

            Per tą laiką jau atsiduriame Estijos oro erdvėje:

            Click image for larger version

Name:	20190923_102145.jpg
Views:	91
Size:	212,1 kB
ID:	1751241

            Netrukus nusileidžiame, ir mus pasitinka jaukus Talino oro uostas. Iš čia į miesto centrą važiuosime tramvajumi:

            Click image for larger version

Name:	20190923_104305.jpg
Views:	84
Size:	209,7 kB
ID:	1751242
            Vienkartinis bilietas, pirktas internetu, kainuoja 1 eurą – praktiškai tiek pat, kiek Vilniuje. Tik kad komfortas ir kelionės kokybė visai ne tokia pat, kaip Vilniuje... Būtų smagu kada nors ir pas mus sulaukti tokio aparato. Na, bet diskusijas apie VT galima pratęsti atitinkamoje temoje. Tuo tarpu lekiame į miestą.
            Paskutinis taisė DArnas; 2019.09.28, 23:21.

            Comment


              Dienos kelionė į Taliną. 2 dalis

              Tą patį vakarą mūsų laukia atgalinis skrydis BT336 TLL-VNO. Išvykimas 19.30. Į oro uostą atvažiuojame kiek po 6-tos valandos vakaro. Esame įpratę, kad Vilniaus oro uostas yra labai arti miesto centro – nuo senamiesčio išeina mažiau nei 5 kilometrai. Visgi Talino oro uostas – dar arčiau, ir jis taip „įsipiešęs“ į miesto planą, kad važiuojant tramvajumi nė nesitiki, kad atvykome į paskutinę stotelę ir reikia išlipti. Rodos dar ką tik pravažiavome gyvenamuosius kvartalus.

              Click image for larger version

Name:	20190923_180933.jpg
Views:	100
Size:	210,7 kB
ID:	1751223
              Click image for larger version

Name:	20190923_180938.jpg
Views:	88
Size:	209,7 kB
ID:	1751224

              Oro uosto aplinka taip pat sutvarkyta labai jaukiai bei patogiai. Žvilgsnis į peroną:

              Click image for larger version

Name:	20190923_181128.jpg
Views:	87
Size:	209,7 kB
ID:	1751225

              Terminale:

              Click image for larger version

Name:	20190923_181338.jpg
Views:	86
Size:	210,4 kB
ID:	1751226Click image for larger version

Name:	20190923_183322.jpg
Views:	88
Size:	202,4 kB
ID:	1751227Click image for larger version

Name:	20190923_183327.jpg
Views:	83
Size:	213,7 kB
ID:	1751228Click image for larger version

Name:	20190923_183501.jpg
Views:	100
Size:	209,6 kB
ID:	1751229Click image for larger version

Name:	20190923_183519.jpg
Views:	86
Size:	210,8 kB
ID:	1751230

              Visada galima rasti priekabių, bet man Talino oro uostas tikrai paliko labai teigiamą įspūdį. Tiek VNO, tiek TLL – tokie panašūs plotu, padėtimi, galimybėmis, tačiau tokie skirtingi funkcionalumu, reprezentatyvumu. Besidairant ir bemąstant ateina laikas lipti į lėktuvą. Neapleidžia įspūdis, kad esame visai arti miesto centro. Iškart už perono tvoros aiškiai matyti kelias:

              Click image for larger version

Name:	20190923_192158.jpg
Views:	94
Size:	207,0 kB
ID:	1751231

              Šį kartą keleivių mažiau, nei ryte, tačiau daug jau matytų veidų. Žvilgsnis į saloną:

              Click image for larger version

Name:	20190923_194504.jpg
Views:	90
Size:	210,3 kB
ID:	1751232

              Ir dar vienas žvilgsnis į Dash'ą:

              Click image for larger version

Name:	20190923_204056.jpg
Views:	91
Size:	208,0 kB
ID:	1751233

              Sunku įvertinti kelionės patirtį dešimtbalėje skalėje, nes visi įspūdžiai labai jau persipina: čia ir estiškas romumas, ir savimi pasitikintis Talinas, ir smagus turboprop'inis skrydis. Puiki patirtis ir lengva vienadienė išvyka
              Paskutinis taisė DArnas; 2019.09.28, 23:17.

              Comment


                Kelionė WizzAir lėktuvais į Bosniją-Hercegoviną ir atgal.
                Kadangi visi keturi skrydžiai truko tik apie valandą, tai čia bus daugiau pasidalinimas informacija apie oro uostus ar kelionės planavimo niuansais.

                Skrendant į Balkanus (čia neturiu omeny Graikijos ir ypač jos salų) geriausias krypčių pasirinkimas yra Wizzair.
                Planuojant kelionę rugsėjį į Balkanus yra standartinių persėdimo niuansų - nesutampa jungčių savaitės dienos. Buvo bandyti variantai į Tuzlą ir atgal iš Vilniaus, Kauno ar iš Varšuvos - per visus įmanomus persėdimus Eindhoveną, Milaną. Hahn'ą (ersatz Frankfurtą) , Vieną, Billundą ir pan.. Benagrinėjant išaiškėjo, kad šiemet jau beveik neliko pigių krypčių iš Lietuvos į Švediją. Kad Wizair neskraido į Varšuvą, buvo užfiksuota jau šių metų pradžioje. Buvo beveik neblogas variantas su Ryanair per Berlyną į Banją Luką. Į Sarajevą skraido tik Wizz du kartus iš Budapešto, tai to varianto pradžioje nenagrinėjome.

                Yra dar toks kasmet besikartojantis sezoninis kainodaros niuansas. Į ten. t.y., į Balkanus, kainos dar pusiau su bėda, o atgal "emigrantiškos" kryptys per Vakarų Europą yra užkeltos
                Kelionės per Adrijos oro uostus (Splitą, Dubrovniką, Zadarą) tyrinėjimai greit buvo nutraukti kaip neperspektyvūs. Reguliarių reisų nedaug, kainos grįžimui sezono pabaigoje užaukštintos; su persėdimais logistika ir ekonomika yra toli nuo optimalaus varianto.
                Proveržis buvo, kai pakeitę datas radome puikų variantą iš Budapešto į Sarajevą. Toliau visas planavimas pradėjo dėliotis savaime kaip geras pasjansas.

                Brangiausio bilieto bazinė kaina 30 EUR (WAW-BUD), pigiausias bilietas kainavo 9,99 EUR (VIE-WAW). Ėmėme bagažą ir prioritetus, tai lyginant su "šalta" kaina reali kaina buvo nuo 1,5 iki 2,5 karto didesnė.
                Nesigilinant į kainų konkretybes šiemet 4 reisai į Bosniją ir atgal kainavo daugiau nei trečdaliu pigiau nei pernai 3 reisai į Juodkalniją. Kaip sakoma, susidūrėme su "learning curve" (patirtis atpigina bilietus).

                Maršrutas:
                Į ten: WAW Warszawa - BUD Budapest - SJJ Sarajevo
                Atgal: TZL Tuzla - VIE Wien - WAW Warszawa

                Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                Comment


                  1. WAW Warszava - BUD Budapest

                  WAW Varšuvos Okencies (Okęcie) Frederiko Chopino oro uostas.


                  Pernai skrisdami į TGD Podgoricą turėjome šiokį tokį stresą su vakarine skrydžio registracija. Registruotis galima prieš dvi valandas. Prie bagažo registracijos buvo didelės eilės - visi skrenda į pietus su didžiuliu bagažo kiekiu. Eilės ir prie saugumo patikros (greičiau galima eiti per kitus patikros vartus). Vos spėjome į pasų patikrą.

                  Šiemet turėjome rytinį skrydį. Ryte buvo nemažai skrydžių, mūsų buvo antras ar trečias. Tas pats balaganas kaip pernai - Wizz registracijos pradžia yra prieš dvi valandas. Bagažą registruoja vos pora darbuotojų ir tik po pusvalandžio jų atsirado daugiau. Atsistojus prieš 4:00 jau buvo nemaža eilė, po mūsų nusidriekė eilė per visą terminalą. Šiemet kažkiek viskas buvo greičiau. Kadangi Vengrija yra Schengeno erdvėje, tai nereikėjo pasų patikros.
                  Oro uoste jau turėjome laiko nuskanuoti parduotuves ir ramiai palaukti. Jei kas nors rūko, tai Varšuvoje rūkantiems šiemet sudaryti didesni patogumai.

                  Pigios oro linijos taupo.
                  Įlaipinimo vartai buvo kažkur gale, o autobusas prie Wizz lėktuvų vežė į patį oro uosto galą.


                  Iš Varšuvos skrido didesnis Aerobusas A321


                  Lėktuvas buvo pilnas. Daug jaunimo skrenda "pasitūsinti" į Budapeštą kaip mūsiškiai į kokį Kijevą ar Lvovą.
                  Šis reisas buvo vienintelis iš keturių, kur ilgiau palaukus būtų tekę likti už borto.


                  Besileidžiant Budapešte buvo puikus oras.
                  Visas Budapešto centras matėsi kaip ant delno. Buvo galima įžiūrėti parlamentą, Dunojų, grandinių tiltą.
                  Labai užsinorėjo ten nuvykti.

                  Budapešto Ferenco Liszto oro uostas

                  Comment


                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Šis reisas buvo vienintelis iš keturių, kur ilgiau palaukus būtų tekę likti už borto.
                    Kuria prasme? Daugiau boarding pass išdalino nei vietų ir kažką paliko prie lėktuvo?

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Kuria prasme? Daugiau boarding pass išdalino nei vietų ir kažką paliko prie lėktuvo?
                      Mes bilietus pirkome maždaug prieš mėnesį iki kelionės.
                      Reisas Varšuva - Budapeštas buvo vienintelis, kur iš karto buvo aišku, kad lėktuvas bus pilnas.

                      Su overbookingu teko susidurti šiemet KBP Kijeve.
                      Pasibaigus registracijos laikus 4 keleiviai be vietų. Paskutinę sekundę du žmonės neatėjo, mes tilpome į lėktuvą, o du liko nakvoti.

                      Nuo to laiko neatidėlioju registracijos paskutinei minutei

                      P.S. Overbooking'as kaip reiškinys turbūt ne šios temos objektas. O asmeninai įspūdžiai iš konkretaus reiso - kitas dalykas.
                      Jei kam nors teko su tuo susidurti, būtų įdomu sužinoti, kokio dydžio ir kaip buvo sprendžiama problema.
                      Bet pirmiau norėčiau baigti pasakojimą.

                      Comment


                        Man teko susidurti su overbookingu, praturtėjau 250 eurų namo grįžęs 6 valandomis vėliau nei planuota. Keista, kad aš buvau vientelis susigundęs už 6 valandas malonaus pakybojimo ir filmų pažiūrėjimo oro uoste gauti vidutinį Lietuvio savaitės uždarbį.
                        Jei dabar visiems lietuviams pasiūlytų už 6 valandas filmų žiūrėjimo 250 euų, manau sutiktų beveik visi, bet kažkodėl toks pasiūlymas keleivių nesugundė. Aišku kelionėse laikas svarbus, tad sutiktų mažiau nei "beveik visi", bet keista, kad daugiau apskritai nei vieno neatsirado.

                        Comment


                          BUD Budapešto Ferenco Listo oro uostas / Budapest Liszt Ferenc nemzetközi repülőtér

                          Iš keturių oro uostų šis buvo vienintelis, kuris patiko tiek išplanavimu, tiek efektyvia veikla.
                          Nors sunku surasti ką nors bendro tarp oro uosto ir jaukumo, tačiau šiuo atveju kažkokie jaukumo elementai buvo

                          Nors Varšuvos ir Budapešto oro uostai pagal statistiką yra labai panašūs (2018 m. buvo apie 115 tūkst. skrydžių ir 15-18 mln. keleivių, tačiau Budapeštas po Varšuvos atrodė labai mažas ir tuščias. Gal todėl. lad rytinis pikas jau buvo pasibaigęs, o po pirmųjų skrydžių Wizz lėktuvai dar nespėjo grįžti


                          Kaip įprasta, pirmame aukšte yra atvykimai, antrame - išvykimai




                          Autobusai, aišku, tik "Ikarus" markės


                          Geltonieji oro uosto taksi


                          Parkingo rekonstrukcija




                          Į antrą aukštą
                          Paskutinis taisė Romas; 2019.10.17, 00:04.

                          Comment


                            BUD Budapešto Ferenco Listo oro uostas
                            Antras aukštas.

                            Terminalas 2A. Čia jau daug žmonių




                            Susirandame savo Sarajevą


                            Į kitą terminalą tokiu oru geriau eiti per laiką






                            Terminale 2B mažiau žmonių.
                            Wizz Air yra vengriška aviakompanija.
                            Skirtingai nei Varšuvoje ir ypač Vienoje, Wizz čia labai gerai susitvarkęs su keleivių srautais


                            Budapešte puikiai veikė nemaloniausia oro uosto procedūra - saugumo patikra.
                            Veikė daug konvejerių, darbuotojai iš karto reguliavo eiles

                            Labai gerai apgalvota bendra salė.
                            Visa Duty Free ir maitinimo infrastruktūra sukoncentruota centre iš karto po saugumo patikros.
                            Specialiai nėra pranešama kokie vartai, tik rašoma, po kelių minučių bus paskelbti įlaipinimo vartai
                            Dėl apgalvoto išplanavimo (ne linijinis, o puslankiu) atstumai yra nedideli. Visi laukia čia, o ne trinasi kažkur šoniniuose korpusuose prie vartų ("geitų")


                            Pasų kontrolė buvo tokia greita ir be eilių, kad nėra ką prisiminti
                            Tiesa, dabar prisiminiau, kad namuose perkant bilietą iš Europos Sąjungos ir atgal reikėjo surasti visų skrendančiųjų pasus ar rekvizitus.
                            Todėl radus gerą variantą į BiH iškart negalėjau pirkti bilieto - reikėjo dar susirasti pasų kopijas su numeriais ir galiojimo datomis.

                            Jaukumo elementai einant link įsodinimo vartų

                            Comment


                              Dėkui Romui, puiki apžvalga. Labai trūksta Budapešto iš Vilniaus jungimams į pietryčius.

                              Įdomu net pasidarė, kokį įspūdį paliko Sarajevo oro uostas?
                              ​​​​​
                              Paskutinis taisė Ciurlionis; 2019.10.13, 10:58.
                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Aciu uz apzvalga. Beje mano draugai serbai bei kroatai sake kad visai netoli nuo Sarajevo yra vos ne pigiausias Europos slidinejimo kurortas - Jahorina.

                                Comment


                                  BUD Budapest - SJJ Sarajevo

                                  Lėktuvas - aerobusas A320


                                  Pats lėktuvas ne pirmo naujumo. Krėslai patogesni nei naujų lėktuvų, aptraukti oda.
                                  Kaip ir kai kuriuose kituose Wizz lėktuvuose užrašai trimis kalbomis - vengrų, anglų ir ... ukrainiečių

                                  Lektuve gal penktadalis laisvų vietų. Daug kas pradeda susikeisti su greta sėdinčiais bendrakeleiviais.
                                  Po saugumo instruktažo pati įgula patarė atsisėsti kur patogiau. Smulkmena, bet maloni, kai neinama prieš gamtą.




                                  Atslūgo visos nedidelės įtampos - ar spėsime persėsti, ar neįstrigsime su kokia nors registracija
                                  Viršų paėmė nuovargis. Toliau buvo miego pertrauka.




                                  Leidžiamės.
                                  Už apniaukto lango - jau Bosnijos kalvos ir kalnai


                                  Nauja Bosnijos autostrada, pasirodo, yra ne tik žemėlapyje


                                  Pirma pamatyta mečetė. Per pusantros savaitės jų matysime dar ne vieną


                                  Tipinis priemiesčio rajonas su logistikos centrais ir ofisynais


                                  Sarajevas

                                  Comment


                                    Kaip supratau skrydziu pasirinkimas is SJJ nelabai koks. Zagreb, Beograd, jugoemigracijos centrai europoje Zurich, Stockholm, Viena, Munich, Stambulas, pora siaures afrikos bei saudi aerouostu

                                    Comment



                                      SJJ Sarajevo oro uostas. Aerodrom Sarajevo

                                      Ir čia, kaip Budapešte trapas su stogeliu




                                      FlyBosnia lėktuvai


                                      Oro uoste vyksta šiokia tokia plėtra


                                      Tokios nešengeninėse šalyse kaip Bosnija-Hercegovina ar Juodkalnija pasų patikra daug laiko neužima


                                      Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                                      Kaip supratau skrydžių pasirinkimas is SJJ nelabai koks. Zagreb, Beograd, jugoemigracijos centrai Europoje Zurich, Stockholm, Viena, Munich, Stambulas, pora Šiaures Afrikos bei Saudi aerouostu
                                      Tikrai, pasiūla nėra didelė. Daugiausia Turkija, Emyratai, Saudo Arabija (tas matosi vizualiai iš keleivių), Taip pat kelios Vakarų Europos kryptys
                                      Fly Bosnia kryptys:

                                      https://www.flybosnia.ba/

                                      Oro uosto istorija yra labai įdomi: .
                                      - Jis buvo pastatytas 1930 metais, iš esmės rekonstruotas prieš 1984 m. Sarajev vykusią XIV žiemos olimpiadą .
                                      - Per 1992-1996 m. Bosnijos karą Oro uosto kontrolę perėmė JT taikdariai. Po oro uosto pakilimo taku buvo iškastas tunelis (D-B tunel) - tai buvo vienintelis kelias patekti į apgultą Sarajevą.
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/Sarajevo_Tunnel

                                      Sarajevo oro uostas tik 2018 metais viršijo 1 mln. keleivių ribą.
                                      https://en.wikipedia.org/wiki/Saraje...tional_Airport

                                      Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                      Įdomu net pasidarė, kokį įspūdį paliko Sarajevo oro uostas?​​​​​
                                      Įspūdžiai labiau nei puikūs.
                                      1. Pagaliau pasiekėme tikslą.
                                      2. Pirmas oro uostas, kur normalus, o ne plėšikiškas valiutos keitimo kursas. Vietinės valiutos (konvertuojamų markių - KM arba BAM) čia kursas artimas oficialiam: Oficialus kursas 1,95583 BAM / EUR, realus kursas visais komisiniais buvo 1,936 BAM.
                                      3. Pačiame oro uoste iš karto egzotika - gausu atvykėlių iš Arabijos šalių tradiciniais palaidais rūbais, buvo ir moterų - ne tik su skaromis, bet ir su čadromis, kur matosi tik akys.
                                      4. Susiradom savo automobilių nuomos punktą, kur patvirtino, kad pavakaryje mūsų lauks (tiesa, bagažo oro uoste negalima palikti).
                                      5. Paslaugūs vaikinai iš "Sixt" išaiškino susisiekimo su miestu niuansus. Kas valandą-pusantros važiuoja autobusas, bet važiuojant dviese taksi nedaug brangiau. Jie pasisiūlė iškviesti taksi. "Crveni taxi" (raudonasis taksi), kuris sustojo oro uosto aikštelės pakraštyje. Tas raudonasis taksi labai pravertė ir grįžtant į oro uostą.
                                      6. Oro uoste neužsibuvome, mūsų laukė Sarajevo Baščaršija.
                                      7. Prasidėjo atostogos.
                                      Paskutinis taisė Romas; 2019.10.17, 18:29.

                                      Comment


                                        Dar karta aciu uz straipsnius. Kol kas tik seiles varva. Viena is mano svajoniu apvaziuoti su masina buvusia Jugoslavija. Be to turiu daug draugu bei kolegu kilusiu is tu krastu. Beje del BiH, visi kilusi is ten sako kad butu geriau jai ta salis taikiai pasidalintu nes del politiniu nesusitarimu salis ekonomiskai nesivysto.
                                        Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2019.10.13, 16:24.

                                        Comment


                                          TZL Tuzla
                                          Nedidelis Tuzlos oro uostas yra šiaurinėje Bosnijos ir Hercegovinos dalyje.
                                          Iš jo skrido tik Wizzair. Čia bazuojasi du lėktuvai A320.

                                          Foto 2019.09




                                          Vienos paros Tuzlos oro uosto tvarkaraštis


                                          Oro uostas yra apie 15 km nuo Tuzlos. Apsigyvenome prie oro uosto. Tas labai pasiteisino.

                                          Iš vakaro į telefoną atėjo žinutės, kad reikia ateiti anksčiau į registraciją.
                                          Teko oro uoste būti 4 ryto.

                                          Pats oro uostas yra kuklus. Jame 2018 m. buvo 584 tūkst. keleivių (perpus mažiau nei, pvz., KUN Kaune ar TGD Podgoricoje)
                                          Oro uoste ryte buvo abu lėktuvai- mūsiškis į Vieną, o kitas už pusvalandžio - į Dortmundą.
                                          Tiems, kas skrido antruoju reisu, teko pasistumdyti eilėse prie saugumo patikros.

                                          Patogumai minimalūs ir šiek tiek nušiurę. Tačiau viskas vyko gana greitai.
                                          Kai atėjo abiejų reisų keleiviai, vietos tapo mažoka.
                                          Didžiąją dalį sudarė emigrantai. Buvo keista girdėti, kai vietinės išvaizdos motina su savo vaiku kalbėjo tik vokiškai - gal per "integraciją" bus užtikrinta geresnė ateitis.
                                          Dar vienas Tuzlos trūkumas - nėra WiFi. Nieko tokio, iki Europos sąjungosliko nedaug.

                                          Empyriniu būdu nustatėme, kad šio oro uosto nedidelis Duty Free trūkstamoms lauktuvėms nusipirkti yra geresnis nei pernai palankyta TGD Podgorica.

                                          Nusipirkęs prioritetą gauni tam tikrų patogumų


                                          TZL Tuzla - VIE Wien (Viena)



                                          Skrydis į Vieną truko vieną valandą. Buvo pilna keleivių.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X