Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[PLQ] Palangos oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kaip ir sakiau - nesvarstoma kuom pritraukti turistus - Kuršių nerija? SPA? Išskirtinės pramogos ir t,t, , bet svarstoma kokios kryptys gali būti įdomios - kaip Hamburgas , Kaliningradas etc...

    Comment


      Rugsėjis +27,4%

      Comment


        Palangos oro uostą nuo šiol saugos VST


        Naujųjų metų naktį pasieniečiai Palangos oro uosto apsaugą perdavė Viešojo saugumo tarnybai. Palangos užkardos pareigūnai šią funkciją kurorto oro uoste vykdė dešimtmetį.

        Vidurnaktį iš gruodžio 31-osios į sausio 1 d. VSAT Pakrančių apsaugos pasienio rinktinės Palangos pasienio užkardos pareigūnai oficialiai VĮ Lietuvos oro uostų Palangos filialo apsaugą perdavė Viešojo saugumo tarnybos Klaipėdos dalinio pareigūnams. Tai atlikta remiantis 2015 m. spalio 19 d. priimtu Vyriausybės nutarimu bei 2017 metų gruodžio 14 d. pasirašytu bendru VSAT ir Viešojo saugumo tarnybos vadų įsakymu.

        Oficialaus perdavimo metu VSAT Pakrančių apsaugos pasienio rinktinės vadas Donatas Lengvinas ir Viešojo saugumo tarnybos Klaipėdos dalinio vadas Anatolijus Didenko pasirašė VĮ Lietuvos oro uostų Palangos filialo objektų apsaugos priėmimo – perdavimo aktą.

        Nuo 2018 m. sausio 1 d. oro uosto perimetrą saugo, jo teritorijoje patruliuoja, asmenų ir transporto priemonių patekimą į teritoriją kontroliuoja bei viešąją tvarką užtikrinti padeda ne pasieniečiai, o Viešojo saugumo tarnybos pareigūnai.

        Palangos pasienio užkardos pareigūnai Palangos oro uoste ir toliau atliks asmenų ir transporto priemonių patikrinimus, pagal kompetenciją užtikrins viešąją tvarką pasienio kontrolės punkto teritorijoje, dažniau vykdys priemones prie Europos Sąjungos vidaus sienos su Latvija kovojant su nelegalia migracija ir kt.

        Comment


          Palangos oro uoste – daugiau stovėjimo vietų automobiliams

          Palangos oro uostas didina asfaltuotų ilgalaikio automobilių stovėjimo vietų skaičių. Po penkis mėnesius trukusių plėtros darbų, dabar iš viso oro uoste gali tilpti 350 lengvųjų transporto priemonių...
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Iš pajūrio į Hamburgą – jau kitąmet?

            Prabilta apie planus plėsti Lietuvos oro uostų krypčių žemėlapį. Jei pavyks susitarti su oro linijų bendrovėmis, iš Palangos oro uosto bus galima nuskristi ir į Vokietiją. Galbūt ateityje atsiras ir daugiau krypčių, reikalingų tiek eiliniams Vakarų Lietuvos gyventojams, tiek verslo atstovams...
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Ryanair nuo rudens naikinant Glazgo bazę, nebelieka ir skrydžių iš Palangos į Glazgą.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Svaigstama apie naujo oro uosto statybas, bet kodėl neplečiami ir neišnaudojami esantys? Palanga juk gali būti ne tik kurortinis oro uostas. Šalia Klaipėda ir likusi Vakarų bei Šiaurės Lietuva, kuriai Ryga arčiau nei Vilnius. Tai Ryga sėkmingai tuos keleivius ir susirenka.

                Oro bendrovė „airBaltic“ nuo kovo 27 d. padidins skrydžių iš Palangos oro uosto į Rygą skaičių. Tiesiogiai į kaimyninę sostinę bus galima nuskristi 14 kartų per savaitę.
                Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5AbapsmfE

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Svaigstama apie naujo oro uosto statybas, bet kodėl neplečiami ir neišnaudojami esantys? Palanga juk gali būti ne tik kurortinis oro uostas. Šalia Klaipėda ir likusi Vakarų bei Šiaurės Lietuva, kuriai Ryga arčiau nei Vilnius. Tai Ryga sėkmingai tuos keleivius ir susirenka.
                  Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5AbapsmfE
                  Sulygino pirštą su ...
                  Klaipėda su Palanga yra ketvirtadalis Rygos, kuri plius yra šalies sostinė.
                  Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Lygini nebent tu. Aš tik pastebėjau, kad iš Vakarų Lietuvos skrydžių pasiūla galėtų būti didesnė.

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Sulygino pirštą su ...
                      Klaipėda su Palanga yra ketvirtadalis Rygos, kuri plius yra šalies sostinė.
                      Tai jis ir nesako, kad skrydžių reikia tiek pat kiek Rygoje. Bent jau link to ketvirtadalio judėt.

                      Comment


                        Deja, šią vasarą krypčių pasirinkimas iš Palangos bus skurdesnis nei praeitą - nebelieka Kijevo ir Sankt Peterburgo.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Palanga svarsto apie skrydžio Palanga-Vilnius atnaujinimą

                          Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-atnaujinima/

                          Comment


                            Naivuoliai koks gi vežėjas imtųsi aptarnauti tokį skrydį ?

                            Comment


                              Parašė donatasa Rodyti pranešimą
                              Palanga svarsto apie skrydžio Palanga-Vilnius atnaujinimą

                              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...s-atnaujinima/
                              Numatoma, jog skrydžiai galėtų prasidėti 2019 m. vasarą, keleiviai šiam skrydžiui neturėtų praeiti papildomos patikros. Taip pat, esant poreikiui, lėktuvas galėtų nusileisti Kauno oro uoste.
                              Akivaizdu, kad tas, kas sukūrė apklausą visiškai nieko nenusimano aviacijoje. Patikra būtų tokia pati, kaip ir į bet kurį Šengeno skrydį, o Kaune niekas nesileistų - nei kauniečiams tokio skrydžio reikia, nei vilniečiams patogu būtų, nei komerciškai atsipirktų.

                              Atrodė visai normali, jauna, išsilavinus ir ambicinga komanda šitoj Klaipėdos agentūroj, bet užsiima vaikų žaidimais.

                              Comment


                                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                Ryanair nuo rudens naikinant Glazgo bazę, nebelieka ir skrydžių iš Palangos į Glazgą.
                                Ką tik atsiuntė emailą kad mano rugsėjo 6d. skrydis atšauktas.
                                Dear Customer


                                Ryanair regrets that following an operational review, the below flights will cease operation from the 01st September 2018. Please advise any other passengers who may be travelling in your party.
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  Nauja kryptis - Vokietija

                                  Klaipėdos regiono savivaldybės nori didinti regiono pasiekiamumą per Palangos oro uostą. Norima, kad artimiausius trejus metus būtų populiarinamos kelionės maršrutu Palanga-Vokietija-Palanga.

                                  Visos regiono savivaldybės ketina skatinti naujų skrydžių krypčių, užtikrinančių geresnį tiesioginį regiono pasiekiamumą, atsiradimą Palangos oro uoste. Siekiama kurti ir populiarinti Klaipėdos regioną, kaip patrauklios turizmui ir investicijoms vietovės įvaizdį, prioritetą skiriant krypčiai Palanga-Vokietija-Palanga.

                                  Sutarties projektui turi pritarti visų savivaldybių politikai. Svarstant šį klausimą Klaipėdos miesto tarybos posėdyje, daliai uostamiesčio politikų abejonių sukėlė toks krypties pasirinkimas - esą kodėl Vokietija. Nina Puteikienė priminė, kad praėjusiais metais buvo orientuojamasi į Didžiąją Britaniją. Be to, politikė stebėjosi, kodėl tokia sutartis, kuria miestas įsipareigoja skirti pinigų, nebuvo svarstyta Tarybos komitetuose.

                                  Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Elida Mantulova teigė, kad Vokietijos kryptis reikalinga turizmui ir verslui.

                                  „Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmai apklausė savo narius, Turizmo ir kultūros informacijos centras apklausė turizmo sektoriaus atstovus, o regiono savivaldybių asociacijos vienijami merai yra pritarę, kad ši kryptis yra prioritetinė„, - sakė E. Mantulova.

                                  Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas teigė, kad kai prieš 3 metus drauge su kitomis regiono savivaldybėmis buvo apsispręsta dalyvauti tokioje programoje, vokiškosios krypties nebuvo, bet buvo deklaruotas jos reikalingumas.

                                  Politikės Lilijos Petraitienės nuomone, platesnis skrydžių spektras būtinas.

                                  „Tai yra gyvybiškai reikalinga ir verslui, ir mums, Lietuvos piliečiams. Kuo daugiau krypčių yra sveikintinas dalykas“, - pritarti sutarčiai ragino L. Petraitienė.

                                  Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų apklausos metu prioritetą respondentai skyrė Vokietijai (Frankfurtui, Hamburgui, Berlynui) bei Nyderlandams (Amsterdamui), taip pat tarp populiariausių prioritetinių krypčių minima Suomija (Helsinkis) ir Švedija (Stokholmas). Priežastys, dėl kurių šios šalys išskirtos kaip prioritetinės, yra tai, jog jose įmonės vysto verslą, vykdo projektus, susitinka su partneriais ir investuotojais, turi daugybę klientų ir kt.

                                  Klaipėdos regiono savivaldybių asociacijai 2019-2021 metais tokia veiklos programa atsieis 600 tūkst. eurų, kuriuos įvairiomis dalimis skirs regiono savivaldybės. Klaipėdos miesto dalis per 3 metus bus 224 257 eurai. Šie pinigai bus panaudoti naujai skrydžių krypčiai dotuoti.

                                  Comment


                                    Atnaujinus Palangos oro uosto taką, bus vykdoma daugiau skrydžių iš pajūrio

                                    Per artimiausius kelerius metus rekonstravus Palangos oro uosto tūpimo–pakilimo taką, iš Palangos atsirastų daugiau skrydžių, sako oro uostą valdančios bendrovės Lietuvos oro uostai vadovas. Pasak Mariaus Gelžinio, jau kitąmet iš Palangos bus galima pasiekti Vokietijos vakaruose esantį Dortmundą, nors Klaipėdos verslininkai pageidautų šiaurėje esančio Hamburgo. Be to, uostamiesčio verslas vėl kelia maršruto tarp Palangos ir Vilniaus klausimą, tačiau susisiekimo ministras Rokas Masiulis sako, jog tai būtų tolesnės ateities klausimas.

                                    „Jau laikas atėjo, pakilimo takas atitarnavo ir jį reikia renovuoti. Ekspertų išvados sako, kad takas dar galėtų tarnauti 2-3 metus. (...) Parengiamuosius ir projektavimo darbus numatome pradėti kitąmet, skaičiuojame, kad rekonstrukcija galėtų kainuoti apie 10 mln. eurų“, – BNS sakė M. Gelžinis...
                                    ...„Aviakompanijos renkasi Dortmundą, jos ten mato daugiau potencialo. (...) Taip pat matome perspektyvą, kad iš Palangos galėtų atsirasti dar viena skandinaviška kryptis ir kadangi nuo žiemos sezono neliks Glazgo Škotijoje, tai galbūt surasime kitą Škotijos ar Anglijos miestą. Taip pat svarstome galimybę atsirasti naujoms sezoninėms kryptims į kurortines šalis“, – kalbėjo M. Gelžinis...
                                    Paskutinis taisė lukass; 2018.08.16, 19:28.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      Rokas Masiulis prabilo apie Palangos oro uosto bankrotą

                                      Palangos oro uoste naujos krypties į Vokietiją prašantiems uostamiesčio verslininkams susisiekimo ministras Rokas Masiulis didelių vilčių nesuteikia – pasak jo, nauji skrydžiai greitai atsiranda tik esant reikiamam gyventojų skaičiui, o šiuo metu Klaipėda jų turi 150 tūkst., rašo „Vakarų ekspresas“.

                                      Susitikęs su Klaipėdos prekybos, pramonės ir amatų rūmų atstovais R. Masiulis pirmiausia paragino verslininkus ieškoti dialogo su Klaipėdos regiono savivaldybėmis, nes pastarosios yra pasirengusios finansiškai – 200 tūkst. eurų – artimiausiais metais prisidėti prie naujų skrydžių atsiradimo Palangos oro uoste.

                                      Ministras pabrėžė ir kitą svarbų momentą – Palangos oro uostas balansuoja ties nuostolingos veikos riba, tad greitu metu tikėtis išsvajotų krypčių būtų sudėtinga.

                                      Remiantis Lietuvos oro uostų prognozėmis, iki 2030 metų Palangos oro uostas geriausiu atveju aptarnaus 400 tūkst. klientų, tad jų skaičius veikiausiai kils tik ketvirtadaliu. Vilniaus oro uostas jau greitai pasieks 5 mln. ribą, Kaunas jau aptarnauja beveik 1,2 mln. keleivių.

                                      Kitais metais Palangos oro uostas ruošiasi atsinaujinti – bus remontuojamas lėktuvų pakilimo ir nusileidimo takas. Tam reikės 12 mln. eurų.
                                      Daugiau skaitykite: https://www.lzinios.lt/lzinios/Ekono...ankrota/270773
                                      © Lietuvos žinios
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Nuo kitų metų Wizz Air skraidins iš Palangos į Dortmundą

                                        „Wizz Air“ iš Palangos skraidins į Vokietiją
                                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1064268?copied

                                        „Wizz Air“ pristato naują skrydžių kryptį iš Palangos. Nuo kitų metų balandžio aviakompanija sujungs Palangą su Dortmundu Vokietijoje, pranešė avialinijos.
                                        Skrydžiai bus vykdomi du kartus per savaitę – trečiadieniais ir sekmadieniais. Vietas šiam skrydžiui galima rezervuoti jau dabar bendrovės interneto svetainėje arba naudojantis „Wizz Air“ mobiliąja programėle. Bilietų kaina prasideda nuo 9,99 Eur*, įskaitant rankinį bagažą, kurio matmenys neviršija 40 x 30 x 20 cm. Šiaurės Reino-Vestfalijos žemėje įsikūręs Dortmundas buvo laikomas pagrindine Vokietijos pramonės regiono širdimi, garsėjančia anglies ir plieno pramone. Šiandien šis miestas vertinamas kaip vienas svarbiausių Vokietijos aukštųjų technologijų centrų, tuo pat metu galintis pasiūlyti ir įdomią kultūrinę bei maisto patirtį.
                                        [...]
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Palangos oro uostas aptarnavo rekordinį 300 000-ąjį keleivį

                                          2018-uosius Palangos oro uostas palydi ilgai lauktu rekordu – čia buvo aptarnautas 300 000-asis keleivis. Iki šiol pajūrio oro vartai tokio keleivių srauto dar nebuvo sulaukę. Metai sėkmingi buvo ir iš šio oro uosto skraidantiems vežėjams, kurie didino skrydžių skaičių. Kitąmet Vakarų Lietuva džiaugsis ir nauja tiesiogine oro jungtimi su Vokietijos miestu Dortmundu.

                                          Rekordinis 300 000-asis aptarnautas keleivis šiandien išlydėtas į Kopenhagą. Prieš oro linijų bendrovės SAS skrydį jį pasveikino Palangos oro uosto direktorius Andrius Daujotas. Jo teigimu, pastaruosius metus pajūrio oro uostas stabiliai auga. Vienas iš svarbiausių šiemetinį keleivių skaičiaus ūgtelėjimą lėmusių faktorių – pasiūlytas palankesnis vasaros sezono tvarkaraštis, kai keliautojai galėjo rinktis patogesnius išvykimo ir atvykimo laikus.

                                          „Dar viena augimo priežastis – vasaros sezone oro bendrovių pridėti papildomi savaitiniai skrydžiai. Didžiausias oro uosto užimtumas buvo pasiektas vasarą, ypač liepos ir rugpjūčio mėnesiais. Vien per juos aptarnavome daugiau nei 76 tūkst. keleivių. Palyginti su 2017-aisiais per 11 šių metų mėnesių fiksavome 5 proc. keleivių augimą“, – oro uostui reikšmingus faktus įvardija A. Daujotas.

                                          Tuo tarpu skrydžių skaičius trečiajame pagal dydį Lietuvos oro uoste šiemet ūgtelėjo 4 proc.

                                          Į 2019-uosius oro uosto vadovas A. Daujotas taip pat žvelgia pozityviai. Jau žinoma, kad oro linijų bendrovė „Wizz Air“ pavasarį pradės skrydžius Dortmundo kryptimi, dėl kurios siekta susiderėti atsižvelgiant į verslo sektoriaus poreikius. Dėl naujųjų skrydžių atsiradimo Lietuvos oro uostai glaudžiai bendradarbiavo su Klaipėdos miesto bendruomene ir Klaipėdos regiono savivaldybėmis. A. Daujoto įsitikinimu, partnerystė, savivaldybių ir kitų suinteresuotų šalių prisidėjimas finansiškai ar kitais turimais resursais yra ypatingai svarbus gerinant Vakarų regiono pasiekiamumą. Tai leidžia kur kas sklandžiau megzti bendradarbiavimą su aviakompanijomis ir kviesti jas vykdyti veiklą Palangoje.

                                          „Iš ilgametės patirties žinome, kokia yra konkurencija su didžiaisiais Europos oro uostais. Siekiant atkreipti oro vežėjų dėmesį bei pritraukti daugiau naujų skrydžių į Palangą ar kitą Lietuvos oro uostą, dažnai vien mūsų dedamų pajėgumų nepakanka. Svarbu, kad suinteresuotas būtų ir turizmo sektorius, investuotojai, šalies verslininkai bei vietos valdžios atstovai. Dortmundo atvejis – geras pavyzdys, parodęs, kad suvienijus jėgas efektyviai galima pasiekti laukiamos naudos“, – teigia A. Daujotas.

                                          Sėkmingus metus fiksuoja ne tik Palangos oro vartai, bet ir iš jų skraidantys oro vežėjai – jie šiemet pajūryje didino savo veiklos apimtis.

                                          „Tradicinės oro bendrovės, itin svarbios verslo atstovams, tokios kaip „LOT Polish Airlines“ ir „airBaltic“, šiemet didino skrydžių skaičių. Praėjusią vasarą „Wizz Air“ oro bendrovė pradėjo vykdyti skrydžius į Londono Lutono oro uostą didesnio tipo orlaiviais. Nuo šios žiemos didesnio tipo orlaiviais skraido ir „airBaltic“ bei SAS“, – pažymi A. Daujotas.

                                          Palangos oro uosto vadovo pastebėjimu, oro bendrovės plečia savo veiklą atsižvelgdamos į augančius Vakarų Lietuvos regiono ekonomikos rodiklius bei atsakydamos į Lietuvos oro uostų aktyvius veiksmus didinti regiono pasiekiamumą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X