Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bus verksmų “perkelkime VNO”.

    Nors akivaizdu, kad balionas + vėjas ir gali blokuot bet ką Lietuvoje. Kas susiję su civ. aviacija.

    Comment


      Šiaip tai nuo vakar vakaro gana stiprus vakarų vėjas, turėjo visus balionus nupūsti atgal į Baltarusiją.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą
        Šiaip tai nuo vakar vakaro gana stiprus vakarų vėjas, turėjo visus balionus nupūsti atgal į Baltarusiją.
        Vilniuje ir palei Baltarusijos sieną pūtė pietų vėjas, tik nuo šiandien ryto pasikeitė į vakarų.
        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Vilniuje ir palei Baltarusijos sieną pūtė pietų vėjas, tik nuo šiandien ryto pasikeitė į vakarų.
          Pagal EYVI įrašus maždaug nuo vidurnakčio pasikeitė į vakarų.
          3 val. kėliausi, vėliava jau "stovėjo" griežtai į rytus.
          Aišku, didesniame aukštyje kryptis gali skirtis.
          Paskutinis taisė Sula; 2025.10.31, 09:01.

          Comment


            Na matote - nėra jokios problemos, užtenka sulaukti tinkamos krypties vėjo ir galima skristi kur nori.
            -

            Comment


              „Zaha Hadid Architects“ projektuos naują Vilniaus oro uosto atvykimo terminalą už 5,74 mln. eurų

              Lietuvos oro uostai (LTOU) ir Didžiosios Britanijos architektų kompanija „Zaha Hadid Architects“ antradienį pasirašė 5,74 mln. (su PVM) eurų vertės sutartį dėl Vilniaus oro uosto atvykimo terminalo pirmojo etapo projektavimo.

              LTOU Infrastruktūros departamento direktorius Arnas Dūmanas sakė, kad naujo terminalo su priedanga statybos kainuos apie 60 mln. eurų.

              Konkurso nugalėtoja šių metų birželį paskelbta „Zaha Hadid Architects“ suprojektuos 3,8 tūkst. kv. metrų ploto bagažo atsiėmimo ir 1,2 tūkst. kv. metrų ploto keleivių pasitikimo sales, privažiavimo kelius prie terminalo bei 2,5 tūkst. kv. metrų bendro ploto viešąją erdvę, pranešė Lietuvos oro uostai.

              Būsimo terminalo bendras plotas sieks daugiau nei 12,5 tūkst. kv. metrų, jame bus apie 2,5 tūkst. kv. metrų ploto naujoms prekybos, maitinimo ir kitų paslaugų erdvėms.

              Planuojama, kad terminalas sujungs traukinių, autobusų ir dviračių susisiekimą.

              Rangovo atranką planuojama skelbti 2027 metų pirmoje pusėje, o naujas terminalas, tikimasi, bus atidarytas 2028 metų pabaigoje.

              „Oro navigacijos“ skrydžių valdymo bokštas liks ir bus integruotas į naujojo atvykimo terminalo infrastruktūrą, o antruoju projektavimo etapu planuojama bokštui pasiūlyti skaitmeninį nuotolinį sprendimą.

              Arno Dūmano teigimu, senąjį atvykimo terminalo pastatą šiuo metu ruošiamasi paversti komercine zona.

              Kaip anksčiau rašė BNS, LTOU vadovas Simonas Bartkus prieš metus teigė, jog senasis terminalas galėtų tapti komercine alėja, jungiančia oro uostą ir geležinkelio stotį.

              1954 metais pastatytas terminalas įtrauktas į saugomų vertybių sąrašą – saugoma šio pastato architektūra.

              Comment


                Kosmosas kokios kainos, 5000 eur / kv. m

                LTOU Infrastruktūros departamento direktorius Arnas Dūmanas sakė, kad naujo terminalo su priedanga statybos kainuos apie 60 mln. eurų.



                Aš suprantu "Prekybos erdves" nusileidus Norvegijoje. Pigiai apsiperki. Bet VNO? Ar bus kas tą "dviejų lidlų" plotą užima?
                Gi atvykimo terminalą gali lankyti be bilieto.

                Būsimo terminalo bendras plotas sieks daugiau nei 12,5 tūkst. kv. metrų, jame bus apie 2,5 tūkst. kv. metrų ploto naujoms prekybos, maitinimo ir kitų paslaugų erdvėms.

                Comment


                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Kosmosas kokios kainos, 5000 eur / kv. m

                  LTOU Infrastruktūros departamento direktorius Arnas Dūmanas sakė, kad naujo terminalo su priedanga statybos kainuos apie 60 mln. eurų.



                  Aš suprantu "Prekybos erdves" nusileidus Norvegijoje. Pigiai apsiperki. Bet VNO? Ar bus kas tą "dviejų lidlų" plotą užima?
                  Gi atvykimo terminalą gali lankyti be bilieto.

                  Būsimo terminalo bendras plotas sieks daugiau nei 12,5 tūkst. kv. metrų, jame bus apie 2,5 tūkst. kv. metrų ploto naujoms prekybos, maitinimo ir kitų paslaugų erdvėms.
                  turbūt nusižiūrėjo Ciuricho oro uosto idėją, kuris yra kaip didžiulis prekybcentris (ale Ozas) ir veikia kiekvieną dieną iki 23val. (Šveicarijoje parduotuvės nedirba sekmadieniais, o darbo dienom max iki 20val.), turi daug greito maisto užkandinių, kažkiek restoranų, butikų ir pan kur asiperka liaudis iš gretimų rajonų.. bet ten aišku VT pasiekiamumas iš visų kaimų kitoks ir srautai kitokie..

                  Comment


                    Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                    turbūt nusižiūrėjo Ciuricho oro uosto idėją, kuris yra kaip didžiulis prekybcentris (ale Ozas) ir veikia kiekvieną dieną iki 23val. (Šveicarijoje parduotuvės nedirba sekmadieniais, o darbo dienom max iki 20val.), turi daug greito maisto užkandinių, kažkiek restoranų, butikų ir pan kur asiperka liaudis iš gretimų rajonų.. bet ten aišku VT pasiekiamumas iš visų kaimų kitoks ir srautai kitokie..
                    Pro Ciuricho oro uostą eina apie 30 įvairių traukinių maršrutų, pro VNO eina tik vienas į Jašiūnus, plius Ciuricho oro uostas yra tranzitinis, man pačiam teko 5 val. laukti persėdimo ir atitinkamai kažką reikia veikti, VNO tranzito iš esmės nėra.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Pro Ciuricho oro uostą eina apie 30 įvairių traukinių maršrutų, pro VNO eina tik vienas į Jašiūnus, plius Ciuricho oro uostas yra tranzitinis, man pačiam teko 5 val. laukti persėdimo ir atitinkamai kažką reikia veikti, VNO tranzito iš esmės nėra.
                      Jį galimą sukurti, dirbtinai, bet jis bus, jei visų traukinių pirma stotelė ir prieš paskutinė būtų Vilniaus oro uostas. Infrastruktūros prasme nėra sunku nukreipti traukinių per VNO su visa būsima rekonstrukcija.
                      Paskutinis taisė Ciurlionis; Vakar, 18:58.
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                        turbūt nusižiūrėjo Ciuricho oro uosto idėją, kuris yra kaip didžiulis prekybcentris (ale Ozas) ir veikia kiekvieną dieną iki 23val. (Šveicarijoje parduotuvės nedirba sekmadieniais, o darbo dienom max iki 20val.), turi daug greito maisto užkandinių, kažkiek restoranų, butikų ir pan kur asiperka liaudis iš gretimų rajonų.. bet ten aišku VT pasiekiamumas iš visų kaimų kitoks ir srautai kitokie..
                        Tokiu atveju, Vilniuje galima sujungti IKEA ir Nørdiką, užstatant laisvą plotą oro uosto terminalais. Senasis VNO būtų muziejus. Esame prekybos centrų šalimi, tad toks sprendimas būtų puikus reprezentavimas.

                        Comment


                          Parašė Silber418 Rodyti pranešimą

                          Tokiu atveju, Vilniuje galima sujungti IKEA ir Nørdiką, užstatant laisvą plotą oro uosto terminalais. Senasis VNO būtų muziejus. Esame prekybos centrų šalimi, tad toks sprendimas būtų puikus reprezentavimas.
                          Dar Decathlon ir kažkokį augalų/sodininkystės centrą tolėliau planavo. Plius naują geležinkelio stotį. Viską apjungti galerijomis, perėjomis.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą

                            Dar Decathlon ir kažkokį augalų/sodininkystės centrą tolėliau planavo. Plius naują geležinkelio stotį. Viską apjungti galerijomis, perėjomis.
                            Skamba grandioziškai. Vilnius Megamall Airport

                            Comment


                              Bet bendrai kam tokio didelio atvykimo terminalo reikia palyginus su dabartiniu išvykimo terminalu? Nors, tiesa, ten dar prie dabartinio 2008m. „spuogo“ planuojama dar papildomą spuogą lipinti, tai gal tada ir susivienodins viskas.

                              Comment


                                Tikėkimės nebus tokių finansinių bėdų kaip su traukinių stotimi.

                                Comment


                                  Parašė Vilniaus gyventojas Rodyti pranešimą
                                  Bet bendrai kam tokio didelio atvykimo terminalo reikia palyginus su dabartiniu išvykimo terminalu? Nors, tiesa, ten dar prie dabartinio 2008m. „spuogo“ planuojama dar papildomą spuogą lipinti, tai gal tada ir susivienodins viskas.
                                  Tas atvykimo terminalas ir bus didysis išvykimo terminalas. Ten parkuosis didžioji dalis lėktuvų ten bus didžioji dalis rankovių ir vartų.

                                  Pavadinta išvykimo, nes čia priduodam bagažą, o atvykimo, nes tą patį bagažą pasiimam.
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                                    Jį galimą sukurti, dirbtinai, bet jis bus, jei visų traukinių pirma stotelė ir prieš paskutinė būtų Vilniaus oro uostas. Infrastruktūros prasme nėra sunku nukreipti traukinių per VNO su visa būsima rekonstrukcija.
                                    Ką turi omeny 'nukreipti per VNO'? Rail Baltica trasa jau yra patvirtinta ir VNO stots nebus pravažiuojama.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X