Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Na, pernai metais Wizz buvo uždariusi šią kryptį visam žiemos sezonui, tad vien šis faktas parodė, kad Reikjavikas, matyt, nepelningas
    Nebūtinai nepelningas, labai tikėtina, kad tiesiog yra kita pelningesnė kryptis.

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Nebūtinai nepelningas, labai tikėtina, kad tiesiog yra kita pelningesnė kryptis.
      Nepelningas. Reikjeviką keičia Jerevanas. Skydžiai lygiai tomis pačiomis dienomis, tuo pačiu laiku ir prasideda iškat po to kai baigiasi Reikjevikas. Wizz į Islandiją pradėjo skraidyti dar 2016 metais ir panašu, kad po šiek tiek daugiau nei trijų metų prarado paskutinę viltį, kad šitas maršrutas gali tapti pelningu ilguoju laikotarpiu.

      Comment


        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

        Nepelningas. Reikjeviką keičia Jerevanas. Skydžiai lygiai tomis pačiomis dienomis, tuo pačiu laiku ir prasideda iškat po to kai baigiasi Reikjevikas. Wizz į Islandiją pradėjo skraidyti dar 2016 metais ir panašu, kad po šiek tiek daugiau nei trijų metų prarado paskutinę viltį, kad šitas maršrutas gali tapti pelningu ilguoju laikotarpiu.
        Jeigu būtų buvęs nepelningas, tada maršrutas tikrai tris metus nebūtų išsilaikęs (labai abejoju, kad tik paskutiniais metais tapo nepopuliarus), tiesiog su Jerevanu turbūt mato dar daugiau potencialo, plius dar atstumas mažesnis, tai ir kaštai tokio maršruto mažesni.
        Flickr

        Comment


          Kas ten gali nuolat skraidyti į Reikjaviką, kad reisai būtų užpildyti. Be to, šalis maža, pačiame Reikjavike vos virš 100 tūkst. gyventojų, tai ir skrendančių islandų nėra iš kur daug paimti. Smalsiausi nuskrido, pamatė ir viskas. Tai ne tokia šalis, į kurią būtų poreikis keliauti reguliariai. Ir bilietas ne toks pigus, kad tenkintų grįžimas 3 val. nakties. Wizzair suprato, kad lietuviai mėgsta šiltesnius ir pigesnius kraštus . Be to, Jerevane virš milijono gyventojų.

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Jeigu būtų buvęs nepelningas, tada maršrutas tikrai tris metus nebūtų išsilaikęs (labai abejoju, kad tik paskutiniais metais tapo nepopuliarus), tiesiog su Jerevanu turbūt mato dar daugiau potencialo, plius dar atstumas mažesnis, tai ir kaštai tokio maršruto mažesni.
            Reikjavikas jau buvo uždarytas 2018m. žiemos sezone, kai Wizz mažino savo lėktuvų parką Lietuvoje, ir tuomet jokios jūsų minimos pelningesnės alternatyvos pasiūlyta nebuvo. Vadinasi kryptis pati savaime nebuvo pelninga

            2.5 metų (atmetus laikiną uždarymą) šiaip tai nėra ilgas laiko tarpas, gal tikėjosi jog laikui bėgant maršrutas išpopuliarės, taip neįvyko, tai nusprendė daugiau nebevargti ir tiesiog uždaryti

            Kas dėl kaštų - na tai kad kelionė trumpesnė tik pusvalandžiu (4:25 vs 3:55), tai nemanau kad atstumas daro didelę įtaką

            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Kas ten gali nuolat skraidyti į Reikjaviką, kad reisai būtų užpildyti. Be to, šalis maža, pačiame Reikjavike vos virš 100 tūkst. gyventojų, tai ir skrendančių islandų nėra iš kur daug paimti. Smalsiausi nuskrido, pamatė ir viskas. Tai ne tokia šalis, į kurią būtų poreikis keliauti reguliariai. Ir bilietas ne toks pigus, kad tenkintų grįžimas 3 val. nakties. Wizzair suprato, kad lietuviai mėgsta šiltesnius ir pigesnius kraštus . Be to, Jerevane virš milijono gyventojų.
            Islandijoje lietuviai yra antra didžiausia tautinė mažuma (po lenkų), o apie lietuvius gyvenančius Armėnijoje neteko girdėti. Armėnų Lietuvoje taip pat nėra kritinės masės.

            Kas dėl grįžimo 3 nakties, tai jis toks tik pastaruosius porą mėnesių. Anksčiau buvo dieninis išskridimas, ir vakarinis grįžimas, tad tvarkaraštis čia ne prie ko.

            Ir kas iš to, kad Jerevane virš milijono gyventojų, jeigu tai labai skurdi valstybė ? Gyventojai neturi tokios perkamosios galios, kad pirmu prioritetu skristų į kažkokią Lietuvą. Kas kita yra islandai, kurie turi daug pinigų ir kuriems Lietuva yra pigi valstybė, kurią galima aplankyti savaitgaliui
            Paskutinis taisė 10.000; 2020.01.07, 20:51.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Jeigu būtų buvęs nepelningas, tada maršrutas tikrai tris metus nebūtų išsilaikęs (labai abejoju, kad tik paskutiniais metais tapo nepopuliarus), tiesiog su Jerevanu turbūt mato dar daugiau potencialo, plius dar atstumas mažesnis, tai ir kaštai tokio maršruto mažesni.
              Maršrutas praktiškai niekada nebūna pelningas iškart ir bandyti maršrutą įdirbti 2-3 metus yra normalu. 3 metai dažniausiai yra viršutinė riba.

              Šiaip galim pabandyti paskaičiuoti ir pažiūrėti kas gaunasi.

              Wizzair į Reikjaviką skraido su 180 vietų turinčiu A320-200, kuris grubiai vidutiniškai naudoja apie 2,4 tonos aviacinio kuro per valandą. Skrydžio nuotolis nuo VNO iki KEF yra šiek tiek daugiau nei 4-ios valandos, reiškia mums reikia maždaug ~10 tonų arba 12,500 litrų kuro tam, kad nuskristi nuo Vilniaus iki Reikjeviko.

              Dabar galim užmesti akį ir pažiūrėti kiek vidutiniškai kainuoja aviacinis kurtas. Vidutinė aviacinio kuro kaina 2019-aisiais buvo 72 eurai už barelį (159 litrus), arba daugmaž ~0.45 centai už litra. Reiškia nuskristi iki Reikjeviko mums reikia 5,625 eurų vien kurui arba ~31,25 euro kiekvienai lėktuve esančiai vietai, nesvarbu joje kažkas sėdi ar ne. Wizzair skelbia, kad vidutinis jų lėktuvų užpildymas yra beveik 93%, t.y. vidutiniškai 13 vietų kiekviename reise būna tusčių, kas šiaip yra įspūdingai geras rezultatas, bet tai kilsteli vidutinę kuro kainą vienam skrendančiam keleiviui iki maždaug 34 eurų.

              Kuras be jokios abejonės yra didžiausia aviakompaijos sąnauda, bet prie jo dar prisideda oro uosto mokesčiai, navigacijos mokesčiai, lėktuvo įsigyjimo kaštai, lėktuvo priežiūros kaštai, įgulos darbo užmokestis, visas administracinis aparatas, kuriuos apskaičiuoti neturiu kaip bet tiesiog turėkim tai galvoje.

              Dabar eikim į Wizzair.com ir pažiūrim po kiek pardavinėjami bilietai šiuo maršrutu. Neskaitant dviejų brangesnių bilietų į du artimiausius reisus ateinančią savaitę, visi likę skrydžiai iki pat maršruto pabaigos yra 30-60 eurų diapazone. Su skrydžiais priešinga puse dar prasčiau, net ir pats artimiausias skrydis iš Reikjeviko į Vilnių, kuris bus už trijų dienų dabar kainuoja vos 50 Eurų.

              Aš manau, kad maršutas nebuvo katastrofiškai nuostolingas ir Wizz kantriai laukė ir tikėjosi, kad jis pataps pelningu. Islandijoje yra didelė lietuvių bendruomenė (trečia didžiausia po pačių islandų ir lenkų), bet rezultate matyt srautas norinčių/galinčių mokėt daugiau nei 50 eurų už skrydį buvo tiesiog per mažas, kad maršutas būtų rentabilus.

              Comment


                Islandijoje lietuviai yra antra didžiausia tautinė mažuma (po lenkų)
                Skamba solidžiai, bet tai tik 3 tūkst. žmonių, iš kurių dalis turbūt dėl patogesnio tvarkaraščio skraidė per Rygą

                Comment


                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                  Skamba solidžiai, bet tai tik 3 tūkst. žmonių, iš kurių dalis turbūt dėl patogesnio tvarkaraščio skraidė per Rygą
                  Aš gi jau rašiau apie tvarkaraštį, dar prieš porą mėnesių tiek Wizz į Vilnių, tiek airBaltic į Rygą skraidydavo ganėtinai panašiu metu - dienos metu į Islandiją, vakarop sugrįžimas atgal.

                  Gal 3 tūkst. ir nėra daug, tačiau Armėnijoje lietuvių dar mažiau kaip ir armėnų Lietuvoje

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Įdomu kokie Rygos ir Talino praeitų metų skaičiai ir kaip augo palyginus su 2018.
                    Ryga: 7,800 mln. (+10,5%), Talinas: 3,278 mln. (+8,7%).

                    Comment


                      Wizz Air launches 4 new routes from / to SAINT PETERSBURG https://travelfree.info/wizz-air-lau...nt-petersburg/
                      Wizz Air, one of Europe’s fastest growing airlines, shared the news of launching new routes in the summer of 2020 from Saint Petersburg to Vilnius, Bratislava, Sofia, Bucharest. Flights from Russia to Lithuania, Slovakia, Bulgaria, Romania will start from summer 2020. The new low fare routes are already on sale on wizzair.com!
                      Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
                      [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

                      Comment


                        Vasarą „Wizz Air“ pradės skraidindama į Sankt Peterburgą

                        https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...esta-13330809/

                        Comment


                          2019 statistika

                          https://www.ltou.lt/lt/aviacines-pas...statistika/lou

                          Ne kažką

                          Comment


                            O prie plikos nuorodos kokios nors info negali imest?

                            Comment


                              Silpnokai, RIX augo 10,5% iki 7.8 mln., tuo tarpu VNO tik 2% ir užstrigo ties 5 mln. riba.
                              Flickr

                              Comment


                                Na, reikia tikėtis ateinantis sezonas bus kiek geresnis. Visgi 8 nauji maršrutai nėra tiek jau mažai.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Silpnokai, RIX augo 10,5% iki 7.8 mln., tuo tarpu VNO tik 2% ir užstrigo ties 5 mln. riba.
                                  Taip ir ne tik Ryga, kuriai labai stipriai padeda AirBaltic, kuris labai sparčiai augo pernai - 22% pervežtų keleivių skaičiaus augimas, bet ir TLL išlaikė spartų augimo tempą - 8,65%, kai tuo tarpu VNO praeiti metai buvo patys lėčiausi augimo metai nuo pat 2009 metų finansinės krizės ir FlyLAL bankroto (neskaitant 2017 metų kuomet oro uostas buvo uždarytas vasaros piko metu).

                                  Čia galima gražiai vienoj vietoj pažūrėti į VNO metinius keleivių skaičius ir jų pokyti per paskutinius 15 metų: https://en.wikipedia.org/wiki/Vilniu...Annual_traffic

                                  Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
                                  Na, reikia tikėtis ateinantis sezonas bus kiek geresnis. Visgi 8 nauji maršrutai nėra tiek jau mažai.
                                  Turėtų, taip pat panašu, kad užsakomieji skrydžiai vėl auga sparčiau dėka naujų žaidėjų rinkoje ir jų tarpusavio konkurencijos ir jei nebus kažkokių naujų bankrotų ir pasitraukimų čia ir AirBaltic sėkmingai paleis visus naujus maršrutus, 2020-ieji turėtų vėl turėti šiek tiek labiau įprastą augimo tempą, nei kad praėję metai.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                    Silpnokai, RIX augo 10,5% iki 7.8 mln., tuo tarpu VNO tik 2% ir užstrigo ties 5 mln. riba.
                                    Pridekim dar Vilniaus oro ousto Kauno terminala ir skaiciai jau visai neblogi.

                                    Comment


                                      Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

                                      Turėtų, taip pat panašu, kad užsakomieji skrydžiai vėl auga sparčiau dėka naujų žaidėjų rinkoje ir jų tarpusavio konkurencijos ir jei nebus kažkokių naujų bankrotų ir pasitraukimų čia ir AirBaltic sėkmingai paleis visus naujus maršrutus, 2020-ieji turėtų vėl turėti šiek tiek labiau įprastą augimo tempą, nei kad praėję metai.
                                      Šiaip tai užsakomieji skrydžiai kvepia taip : +4 proc rinkos augimas, kai kuriais mėnesiais užsakomieji skrydžiai buvo minus 10 - 15 proc palyginti su 2018 metais. Užsakomųjų skrydžių augimas prikauso tik nuo vasaros - bus lietinga vasara - augimas bus + 30 proc, bus tokia kaip pernai augimas bus nulinis.

                                      Comment


                                        Reiktų kelti kompetencijos klausimą, kokia yra VNO strategija?
                                        Kas yra daroma stengiantis ją įgyvendinant?

                                        Nei, kai kurie įsivaizduoja VNO patrauklumu nepasižymi, skirtingai nei RIX ar TLL.
                                        Aviate, navigate, communicate

                                        Comment


                                          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                                          Reiktų kelti kompetencijos klausimą, kokia yra VNO strategija?
                                          Kas yra daroma stengiantis ją įgyvendinant?

                                          Nei, kai kurie įsivaizduoja VNO patrauklumu nepasižymi, skirtingai nei RIX ar TLL.
                                          Strategija aiški ir nuosekliai vykdoma. Kiekvienam čia atskridusiam iš karto parodyti į kokią žpb ir pasaulio užmirštą pakraštį jie pakliuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X