Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Eidvis Rodyti pranešimą

    Aš tokio palyginimo ir nedariau. Aš kalbėjau apie procentalią išraišką, o ne absoliučius skaičius. Estija iš turizmo generuoją panašų % nuo BVP, kaip ir UK (3,5%), Lietuva tuo tarpu dvigubai mažesnį (1.8%), taip kad potencialo plėstis tikrai yra ir plečiamės - turistų skaičius jau kelinti metai iš eilės auga 7-10%, dvigubai sparčiau, nei auga mūsų ekonomika, kas reiškia, kad truzimas kas met sudaro vis rimtesnę dalį mūsų pajamų. Kartu auga ir Vilniaus oro uostas.
    Estijos turistai pagrinde tai ar ne suomiai? Lietuvos turizmas yra toks, kiek tai yra patrauklu.

    Comment


      Parašė andyour Rodyti pranešimą

      Estijos turistai pagrinde tai ar ne suomiai? Lietuvos turizmas yra toks, kiek tai yra patrauklu.
      Suomija Estijai yra labai ribota rinka, vos 5 mln. gyventojų. Baltarusija tuo tarpu dvigubai didesnė, pastaruoju metu ypač smarkiai išaugo turistų skaičius iš Ukrainos su 40 mln. gyventojų. Smarkiai neišnaudojamas turistų potencialas iš Lenkijos ir Skandinavijos. O vokiečiams, su 80 mln. gyventojų Lietuva taip pat yra dvigubai arčiau, nei Estija, kaip ir daugumai kitų Europos šalių. Taip kad Estijai lengviau pritraukti turistus iš kelių milijonų gyventojų rinkos, o mums turėtų būti lengviau pritraukti turistus iš kelių šimtų milijonų gyventojų rinkos. Bet juk geriausią tai rodo skaičiai, kad kelintus metus iš eilės sparčiai auga turistų skaičius, kad kyla tiek naujų viešbučių, kiek dar niekada nekilo, kad Vilniaus oro uoste sparčiai daugėja keleivių ir kad netgi pernai, kai per patį turižmo įkarštį mėnesiui buvo uždarytas oro uostas, Vilniuje turizmo sektorius vistiek paaugo daugiau, nei bendrai kilo šalies ekonomika. Nesuprantu, kam tą reikėtų neigti, nes skaičiai kalba patys už save.

      Comment


        Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
        Nesuprantu, kam tą reikėtų neigti, nes skaičiai kalba patys už save.
        Tai gerai, jei taip turistai čia veržiasi patys, tada reikia naikinti viešbučiams lengvatas ir tegul skraido per Kauną jei netilps Vilniuje. Patys turistų skaičiai dar nepasako, kiek valstybei konkrečiai į sąskaitą įkrito pinigų atėmus PVM lengvatas.

        Comment


          Parašė andyour Rodyti pranešimą

          Tai gerai, jei taip turistai čia veržiasi patys, tada reikia naikinti viešbučiams lengvatas ir tegul skraido per Kauną jei netilps Vilniuje. Patys turistų skaičiai dar nepasako, kiek valstybei konkrečiai į sąskaitą įkrito pinigų atėmus PVM lengvatas.
          Aš internete radau skaičius kiek mes gaunam iš turistų. Bet nerodysiu, kad pats nepatingėtum susirasti

          Comment


            Visas pasaulis stengiasi, turistams padaryti kelionę ir paslaugų prieinamumą, kuo patogesnį, o mes siųsime žmones į Kauną? Kaunas turi savo turistus ir jų daugės, jeigu bus dirbama su Druskinikais, Birštonu tarptautiniame sektoriuje. Į vengriškus SPA žmonės iš JAV skrenda.

            Dėl VNO, klaida buvo padaryta, kai buvo pastatytas antras priestatas 1989 m. Naujasis terminalas turėjo būti statomas, visai naujoje vietoje. O senąjį palikti, kaip ofisus arba viešbutį. Dar didesnė klaida buvo padaryta, kai antrasis terminalas 2008 m. praplėstas dar kartą.

            Dabar iš esmės padėtis gerėja, nes pagaliau, ketvirtasis terminalas bus statomas toliau.
            Aviate, navigate, communicate

            Comment


              Vilniaus oro uosto rekonstrukcija startuoja nuo pertvarkų išvykimo salėje

              Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...vykimo-saleje/

              Comment


                Ryanair artimiausiu metu planuoja įžengti į Ukrainos rinka su 15 naujų maršrutų, tarp jų - Vilnius-Kijevas
                http://www.airliners.net/forum/viewt...?f=3&t=1389555
                Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                Marsrutai.lt tinklaraštis!
                SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                Comment


                  Dabar jau oficialiai - Ryanair nuo lapkričio pradžios skraidys triskart per savaitę iš Vilniaus į Kijevą. Nors nauja kryptim Kijevą sunkiai pavadinsi - ten jau ir taip skraido UIA ir Wizz Air. Sakyčiau, geriau jau į Lvovą paleistų skrydį - ten tikrai būtų daugiau perspektyvos, tuo labiau kai UIA tos krypties jau atsisakė.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Valanda su „Lietuvos oro uostų“ vadovu Mariumi Gelžiniu: nauji skrydžiai ir nauja vieta stebėti lėktuvus

                    Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/pokalbi...beti-lektuvus/

                    Comment



                      Traukiasi Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Voveris

                      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=77533717


                      Comment


                        Mažas jubiliejus
                        Vilniaus oro uosto terminalui - 25 metai


                        Terminalas buvo atidarytas 1993.03.31
                        Iki tol Vilniuje buvo tik stalinistinis 1955 m. pastatytas oro uostas. Statybos metu muitininkai ir pasieniečiai tikrino keleivius kažkokiose lauko būdelėse.
                        Oro uosto plėtra buvo pirmaisiais nepriklauosomybės metais, kai viskas keitėsi - nuo pinigų iki krypčių. Beje, tuomet lietuviškas pinigas buvo talonai ("vagnorkės")
                        Pastačius terminalą senasis pastatas paliktas keleivių atvykimui.

                        Apie tolesnes pačio uosto ir krypčių atliktą ir būsimą plėtrą vien šioje temoje pridiskutuota 270 puslapių.
                        Tačiau naujojo VNO oro uosto pradžia - šis prieš ketvirtį amžiaus atidarytas terminalas

                        Gal kas nors netyčia turi savo darytų nuotraukų.
                        Paskutinis taisė Romas; 2018.04.01, 13:12.

                        Comment


                          Jeigu neklystu, 1993m. pastatytas VNO terminalas atrodė šiek tiek kitaip.







                          Vilniaus oro uostas rekonstruotas 1993 m. pristačius naują stiklinio fasado terminalą. Tai - pirmasis tokio masto projektas, suprojektuotas ir įgyvendintas nepriklausomoje Lietuvoje ir pirmoji modernios architektūros kregždė. Po dar vienos rekonstukcijos 2007 m. šio pastato nebesimato - iš vienos pusės jį užstoja sovietinis, iš kitos - 2007 m. Vilniaus oro uosto korpusas.

                          Nuotraukos ir tekstas iš čia:
                          http://augustinas.net/ode-pirmajam-n...-2000-metai-56
                          https://flyawaysimulation.com/news/1432/
                          Paskutinis taisė Robertas; 2018.03.31, 19:33.

                          Comment


                            Robertai, labai ačiū už nuotrauką

                            Dbar ne tai paprasta surasti to laiko nuotraukų - lengviau kokių 1955 ar 1980 metų.
                            Projektą ir nuotrauką pavyko surasti tik pagal architektų pavardes

                            Šios dienos jubiliatas terminalas-1993 (arch. A. Alekna, G.J. Telksnys, L.R. Vaitys)
                            ir dabartinis Vilniaus oro uosto terminalas-2007. (arch L. R. Vaitys, R. Kučinskas)


                            Liutauras Nekrošius. Strukturalizmo idėjos šiuolaikinje Lietuvos architekturoje
                            VGTU 2008 p.111
                            https://vb.vgtu.lt/object/elaba:1954074/1954074.pdf

                            Comment


                              Dabar tik iš oro matosi, senojo terminalo kontūrai. Vis dėl to esu įsitikinęs, kad statyti trečią terminalą reikėjo absoliučiai kitoje vietoje, kaip visiškai naują ir atskirą.





                              Aviate, navigate, communicate

                              Comment


                                Trečią terminalą nuspręsta statyti tada, kai VNO keleivių skaičius buvo tik apie 1 mln. Beto realiai čia nėra jokių trijų terminalų, tik priestatai plotui padidinti. Svarbiausia, kad nepaisant to, jog nors oro uostas mieste, yra sočiai vietos visiškai naujiems ir dideliems terminalams, svarbu tik keleivių būtų.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.02, 19:51.
                                Flickr

                                Comment


                                  Sestadieni parskridau is Vilniaus i Osla rytiniu skrydziu,tai Vilniuj bardakas.Tas zmoniu bagazo prisidavimas kazkaip ne vietoj.Per mases zmoniu laukianciu priduot bagazo vos eina prasibraut i prieki link terminalo gilyn.Chaosas kazkoks.Ten kazka keist turetu

                                  Comment


                                    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                                    Sestadieni parskridau is Vilniaus i Osla rytiniu skrydziu,tai Vilniuj bardakas.Tas zmoniu bagazo prisidavimas kazkaip ne vietoj.Per mases zmoniu laukianciu priduot bagazo vos eina prasibraut i prieki link terminalo gilyn.Chaosas kazkoks.Ten kazka keist turetu
                                    Ką reiškia vos? Aš irgi esu būtent tuo rytiniu į Oslą skridęs, per 5 min. nuo įėjimo į oro uosto pastatą jau buvau prie vartų, per patį skrydžių rytinį piką! Žodžiu, kad ir kokia daržinė būtų antras terminalas, bet kad daug laiko sugaišti reikia lyginant su kitais oro uostais tikrai ne (išskyrus atvykimą).
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2018.04.02, 20:51.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Ką reiškia vos? Aš irgi esu būtent tuo rytiniu į Oslą skridęs, per 5 min. nuo įėjimo į oro uosto pastatą jau buvau prie vartų, per patį skrydžių rytinį piką! Žodžiu, kad ir kokia daržinė būtų antras terminalas, bet kad daug laiko sugaišti reikia lyginant su kitais oro uostais tikrai ne (išskyrus atvykimą).
                                      Esme ta,kad jokio tarpo laisvai praeit nera!Tenka brautis per zmones zigzagais laukiancius priduot savo "cemodanus".Tai kas ten bus dar po kokiu 5metu idomu?Keleiviu tik daugeja.Apie atvykima isvis tyliu

                                      Comment


                                        Turėtų padaryti gyvatėles tas iš juostų, nors ir dabar yra, bet jos labai trumpos.
                                        AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                        Comment


                                          Parašė Jopapa Rodyti pranešimą

                                          Esme ta,kad jokio tarpo laisvai praeit nera!Tenka brautis per zmones zigzagais laukiancius priduot savo "cemodanus".Tai kas ten bus dar po kokiu 5metu idomu?Keleiviu tik daugeja.Apie atvykima isvis tyliu
                                          Kiek teko lankytis didesniuose oro uostuose, tai ten žmonės į bagažo pridavimą eina gyvatėle (kaip pas mus į patikrą). Manau, ir pas mus reikia tą taikyti, o ne formuoti tiesias eiles į salės gilumą. Taip pat reikėtų check-in'o automatų. Kitas dalykas yra visokie durniai, kurie, pvz., galvoja kad taip paprastai prasmuks su viršsvoriu.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X