Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taspac Rodyti pranešimą

    Mintys apie bendra aviacija LT:
    • Paminejo laukti keleto didesniu ziniu is KUN ir VNO.
    • I KUN gali ateiti 4 oro kompanija.
    • PLQ gyvas tik del mokestiniu lengvatu VNO.
    • Valdziai laikas apsispresti del pagrindinio salies oro uosto ateityje, svarstomi trys variantai: VNO arba KUN arba naujo oro uosto statyba.
    • Dabartiniais skaiciavimais ir keleiviu augumo prognozes, po rekonstrukcijos VNO atlaikys tik iki 2030 metu. Jei nebus jokiu kataklizmu. Tad apie ateiti jau reikia galvoti dabar.
    • Statistinis europietis per metus skrenda 4 kartus, lietuvis 1,7. Bet lietuviu skraidymas dazneja.

    Jeigu statys naują oro uostą, tai jį statys bet kokiu atveju labai ilgai. Tad galvoti tikrai reikia jau dabar - šiandieną. Ar KNO su nauju terminalu gali tapti pagrindiniu? Ar užteks tako pralaidumo?
    Lietuviai skraidys tiek, kiek vakariečiai, tik tuo atveju, jei pajamos bus adekvačios. Tuo pagrindu nestatyčiau naujo oro uosto.
    Paskutinis taisė andyour; 2018.02.28, 13:21.

    Comment


      Aciu uz idomu straipsneli
      Paskutinis taisė deep'as; 2018.02.28, 19:35. Priežastis: bereikalingas ilgas citavimas

      Comment


        Parašė andyour Rodyti pranešimą

        Ar KNO su nauju terminalu gali tapti pagrindiniu? Ar užteks tako pralaidumo?
        Ne ir takas paskutinėje vietoje.
        Aviate, navigate, communicate

        Comment


          Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

          Ne ir takas paskutinėje vietoje.
          Tai kokia prasmė paminėti kaip galimą alternatyvą KNO? Tipo jei netilps VNO, tai per KNO daugiau skraidys?

          Comment


            Ne KNO (https://en.wikipedia.org/wiki/Kualan...tional_Airport ), o KUN.

            Comment


              Parašė taspac Rodyti pranešimą
              Manau cia bus tinkamiausia tema. Teko dalyvauti Lietuvos oro uostu imones CEO Donato Voverio pranesime apie VNO tako rekonstrukcija ir 35 dienas, kai KUN buvo pagrindinis oro uostas. Jis buvo skirtas projektu vadovams, bet papasakojo daug background stories. Manau ir jum bus idomu.
              Dėkui už pasidalinimą. Senokai ką nors taip įdomiai suskaičiau šiame forume...

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą

                Tai kokia prasmė paminėti kaip galimą alternatyvą KNO? Tipo jei netilps VNO, tai per KNO daugiau skraidys?
                Koks maksimalus pervežamų keleivių skaičius Lietuvoje galėtų būti? 10-15 mln. trims oro uostams. Ar tam reikia naujo oro uosto?- ne.
                Aviate, navigate, communicate

                Comment


                  Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

                  Koks maksimalus pervežamų keleivių skaičius Lietuvoje galėtų būti? 10-15 mln. trims oro uostams. Ar tam reikia naujo oro uosto?- ne.
                  Būtent, 2030 m. Lietuvoje gyvens apie 2,5 mln. gyventojų ir net jei skraidysim kaip vakariečiai, sudėjus visus turistus, verslo keliautojus, gaunasi max apie 15 mln. O, kad VNO reikšmė mažėtų kitų oro uosto atžvilgiu, irgi nesimato, greičiau jau KUN reiks uždaryti nei statyti prie Elektrėnų naują Lietuvos oro uostą.
                  Flickr

                  Comment


                    Tavo linkas neteisingas!

                    Comment


                      Manau žmogus, tiesiog norėjo pasakyti, kad KNO yra Indonezijoje, o ne Kaune
                      Aviate, navigate, communicate

                      Comment


                        Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                        Manau žmogus, tiesiog norėjo pasakyti, kad KNO yra Indonezijoje, o ne Kaune
                        Aaaaa,tada galimas variantas

                        Comment


                          Panašiai į Vilniaus oro uostą neretai užklįsdavo bagažas skirtas VLC ar VKO

                          Comment


                            Parašė taspac Rodyti pranešimą
                            Kad ir kaip buvo įdomu skaityti, turiu klausimą dėl etikos. Jeigu rinkinys uždaras, ar buvo leista cituoti, o jeigu atviras, ar nebuvo pranešime taikomos Chatham House diskusijų taisyklės (leidžiančios cituoti turinį to, kas buvo pasakyta, bet ne autorių)? https://en.wikipedia.org/wiki/Chatham_House_Rule Bet kuriuo atveju, įvertinant turinį, nemanau kad vertėjo nurodyti autorių, nes dabar tai jau tapo vieša visiems internetams, kas gali atsisukti ir prieš patį autorių.

                            Comment


                              Kai jau pasidare aisku, kad latviai vykdys projekta, lietuviai nuspende pamokyti latvius, jog kisa nosi ne i savo "darza". Suderino su visais LT tiekejais, kad latviam nieko neduotu arba duotu uz 10x kaina. Latviai negauna nieko, nei asfalto, nei betono, nei sunkvezimiu. Visas tiekimas Lietuvoje jiem uzblokuotas. VNO krepesi i susisiekimo ministerija, sako - latvius skriaudzia. Tada per rinka paejo zinute is ministerijos - "Skriausit oro uostus, nieko negausit is Lietuvos gelezinkeliu". Po sios zinutes visi vartai latviams atsidare

                              Kažkas žiūri per daug Game of Thrones.
                              If a lion could speak, we could not understand him.

                              Comment


                                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą


                                Kažkas žiūri per daug Game of Thrones.
                                GOT žinokit kartais nublanksta prieš realybę.
                                Paskutinis taisė Lettered; 2018.02.28, 20:18.
                                Flickr

                                Comment


                                  Nauja Ryanair kryptis nuo rudens - Venecijos Trevizo oro uostas.
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                                    Kad ir kaip buvo įdomu skaityti, turiu klausimą dėl etikos. Jeigu rinkinys uždaras, ar buvo leista cituoti, o jeigu atviras, ar nebuvo pranešime taikomos Chatham House diskusijų taisyklės (leidžiančios cituoti turinį to, kas buvo pasakyta, bet ne autorių)? https://en.wikipedia.org/wiki/Chatham_House_Rule Bet kuriuo atveju, įvertinant turinį, nemanau kad vertėjo nurodyti autorių, nes dabar tai jau tapo vieša visiems internetams, kas gali atsisukti ir prieš patį autorių.
                                    Renginys buvo viesas, bet kas galejo nusipirkti bilieta i ji. Niekur nebuvo pamineta, jog informacija pateikiama renginyje yra konfidenciali. Pranesejas renginio irgi buvo viesas. Si paskaita/pranesimas yra/buvo/bus destomas ne vienoje organizcijoje, pvz tai jau buvo pasakota Lietuvos gelezinkeliams siejant su RB projektu. Viena is minciu paminetu renginyje buvo, jog zinodami kad LT kazkas turi tokia didziule patirti, vistiek mazai kas kreipiasi pagalbos, zodziu, nori mokytis is savo klaidu.

                                    Manau Donatas yra pakankamai kompetetingas suvokdamas, ka gali viesai pasakoti, ka ne.

                                    Comment


                                      Gal kas žino, kas čia vyksta su oro uostais, kad visi vadovai keičiasi? Kodėl?
                                      Vilniaus ir Kauno oro uostų vadovas palieka pareigas

                                      Olafas Martensas, Vilniaus ir Kauno oro uostų vadovas, palieka darbą Lietuvos oro uostuose. Nuo kovo 23 d., sostinės ir Kauno oro uostai turės laikinuosius direktorius.



                                      Comment


                                        Kiek žinau, Olafas Martensas yra Gedimino Almanto žmogus, tai gal šis išėjimas suderintas.

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Kiek žinau, Olafas Martensas yra Gedimino Almanto žmogus, tai gal šis išėjimas suderintas.
                                          Mano klausimas ir dėl Almanto. Gal kažką praleidau, kas per priežastys? Lyg ir pakankamai sėkmingai dirbo?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X